95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 21:00
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich przed ...
... naprawami w tym serwisie skasowali z pzu 19.000zl za naprawe blacharska między innymi za tylny pas który nie został wymieniony tylko posmarkany róg pasa.Dyrektor oddziału Częstochowa i Szef serwisu maja podejście do klienta na poziomie 0.Dyrektor twierdzi ze naprawy lakiernicze należy oglądać z 1metra.Ciekawe ile osób zostało tak o.....PZU potwierdziło okoliczność oszustwa podczas oględzin ponaprawczych i stwierdziło nie tylko brak wymiany tylnego pasa lecz innych elementów. OGLEDZINY PZU POTWIERDZILY OSZUSTWO.
vvv vvv
24 maja 2023 15:50
Salon - samochody nowe
dno
Jeżeli chwalicie ten salon i servis to chyba nigdy nie byliście w innym. Obsługa zakłamana. ceny kosmos. Wystarczy jechać do Gliwic do kellera.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 10:31
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... miałam wątpliwą "przyjemność" być w tym salonie. I niestety, jakość obsługi, oceniam na poziomie nieakceptowalnym dla klienta. Byliśmy z partnerem oglądać dostępne modele samochodów, niestety nie udało się nam niczego w tym zakresie dowiedzieć. Na wejściu przywitały nas bardzo miłe kobiety, które dowiedziawszy się po co przychodzimy, skierowały do nas pana zajmującego się sprzedażą. Ponieważ byliśmy zainteresowani konkretnym segmentem aut, pan stwierdził, że jest to w zakresie kompetencji kolegi, który jest w tej chwili zajęty, ale zaraz do nas podejdzie. Do tej pory wszystko było bardzo profesjonalnie i ok, jednak później zaczęły się schody. Ponieważ zapowiadany kolega długo do nas nie podchodził, zaczęliśmy sami oglądać stojące w salonie modele aut. No i niechcący odkryliśmy na czym polegało zajęcie pana sprzedawcy. Otóż siedział on sobie wewnątrz jednego z samochodów pokazowych, rozmawiał z kimś przez telefon i oddawał się fascynującemu zajęciu przeglądania panienek na ekranie telefonu. No rzeczywiście, w konkurencji z panienkami, nie mieliśmy żadnych szans na zwrócenie jego uwagi.... Pomimo tego, że zaglądaliśmy mu do samochodu, pan nadal, niezrażony, oddawał się ulubionemu zajęciu..... Na to, aby nas obsłużył oczywiście się nie doczekaliśmy, więc już, żeby nie zawracać mu głowy, wyszliśmy z salonu. Jestem użytkowniczką samochodu Renault, ale po kolejny model, po takich doświadczeniach, na pewno pojadę gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam tego miejsca.
Rem Janik
10 stycznia 2023 10:44
Serwis
Uwaga
W moim przypadku cena czujnika płynu chłodzącego 435 zł przy średniej internetowej około 50zł. Podłączenie do komputera 300zł wydruku brak. Z robocizna na początek 1000zł. Wycofałem auto po teście zapłaciłem 300 i poszukałem uczciwego serwisanta. Jedna gwiazdka to za dużo!
Użytkownik sieci
7 października 2022 12:54
Salon - samochody nowe
Serwis 0/10 Słabizna
Użytkownik sieci
23 września 2022 14:21
Salon - samochody nowe
Próbowałem skorzystać z ...
... serwisu Dacia, nie jestem zachwycony. Uszkodzona opona po spojrzeniu uznana jako uszkodzenie z winy kierowcy. Wada fabryczna odrzucona bez jakiejkolwiek fizycznej weryfikacji. Pan z serwisu to panisko a klient, no trudno takie zjawisko występuje. Im częściej tym gorzej.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 18:35
Salon - samochody nowe
Brak ekspresu do ...
... kawy dla klientów czekających na odbiór auta 2-3 godziny na serwisie to jednak ponizej standarow
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 18:39
Salon - samochody nowe
Nie da się ...
... dać zera a serwis na to zasługuje
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 10:59
Salon - samochody nowe
Częściowo arogancka obsługa, ...
... brak odpowiedzi na wysyłane prośby o podanie terminu dostawy pojazdu. Brak rekompensaty za opóźnienie w dostawie samochodu
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 00:42
Salon - samochody nowe
Naciągacze.
Użytkownik sieci
5 maja 2022 18:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... serwisowych . Umówiona wizyta kierowcy z oberwana osłoną silnika ( oberwana bo przy wymianie oleju szanujący się mechanicy w Tandem Częstochowa nie przykręcili osłony).Serwis ma pracować do godz 18 . Kierowaca był o 17,50 .Podobno 15 minut roboty. I co - nikogo juz nie ma .To jest profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2022 15:06
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski nie ...
... udziela informacji klientowi i ubezpieczycielowi który likwiduje szkodę z OC!
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 19:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 listopada 2021 11:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2021 10:49
Salon - samochody nowe
Ceny kosmiczne, chęć ...
... usunięcia usterki zero.Czekamy do końca gwarancji i później kliencie płać. Chora polityka.
Użytkownik sieci
28 lipca 2021 21:18
Salon - samochody nowe
Wysokie ceny usług diagnostycznych.
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 19:41
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu ...
... oraz z bezgotówkowej naprawy oba przypadki określam mianem dramatu.Pracownicy serwisu Renault Tandem Częstochowa a szczególnie pan Roland to brak słów,podobnie jak pan od napraw w rozliczeniach bezgotówkowych.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 06:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 13:12
Salon - samochody nowe
Mogę się wypowiedzieć ...
... tylko na temat ceny serwisu są z kosmosu dwa razy większe niż w Krakowie
Użytkownik sieci
26 marca 2021 07:40
Salon - samochody nowe
Samochód który był ...
... wystawiony na sprzedaż w renomowanym salonie i serwisie okazał się totalnym dnem a sprzedający próbował mi wmówić że jest w pełni sprawny