84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 00:38
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy auto w ...
... grudniu i do tej pory nie mamy mechanizmu do składania lusterek.Miala to być kwestia miesiąca.Jestesmy w tej chwili bezradni, nie wiemy do kogo udać się po radę.
Użytkownik sieci
10 lipca 2022 22:39
Salon - samochody nowe
Jak długo jeszcze ...
... mam się prosić o swoje pieniadze dyrektorze Andrzeju? Czy w firmie jest przyzwolenie na takie prostackie metody, że na rozmowach kwalifikacyjnych obiecuje się złote góry a na koniec ciężko zapłacić za pracę i niewykorzystany urlop?
Użytkownik sieci
27 maja 2022 11:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2022 08:21
Salon - samochody nowe
W czwartek 14 ...
... kwietnia 2022 roku udałem się w podróż z Warszawy do Gdańska do dilera Zdunek przy Miałkim Szlaku na oględziny Renault Grand Scenic 1.6 dCi z 2014 roku sprzedawanego w ramach programu Renault Selection. Mimo, że handlowiec wiedział, że jadę tak daleko i pytałem go o wady pojazdu, żadnej nie wymienił. Tymczasem: 1. Ślady korozji na tylnej klapie 2. Szpachla pod lakierem na obu tylnych nadkolach 3. Źle spasowana maska silnika 4. Zaparowany reflektor świateł diodowych dziennych 5. Oraz wiele innych rys i zadrapań na klamkach, zderzakach itd. 6. Handlowiec twierdzi, że nic nie wie o powchechnym problemie zapchanych odpływów na podszybiu, tymczasem pod przednimi gumowymi wycieraczkami było mokro (pod tylnymi nie, wiec to nie kwestia prania wnętrza) a podszybie nosiło ślady demontarzu. 7. Cyferki na panelu klimatronika były do połowy wypalone. 8. Karty hands free wołały o wymianę baterii. 9. Komputer krzyczał że należy zmienić olej, a na bagnecie olej był poniżej stanu (i tak mnie chcieli puścić do Warszawy?). 10. Łyse letnie brudne opony były wrzucone do bagażnika od tak, nie w workach przez co wnętrze było "uświnione" i brzydko pachniało. 11. Tarcze hamulcowe były skorodowane. Przednie po jeździe testowej przejrzały, na tylnych pozostał duży rant. 12. Silnik na zimno bardzo brzydko odpalił, później się poprawił. 13. Ruszanie skutkowało dziwnymi przeskokami na sprzęgle. Po rozgrzadniu chyba się poprawiło. Ten typ tak nie ma, moich dwóch kolegów ma dokładnie ten model z tym silnikiem. 14. W ofercie było napisane "Roczna gwarancja". Na miejscu okazuje się że płatna. W RRG Jerozolimskie dowiedziałe się, że na auto do 200 tyś powinna być na silnik i skrzynię gratis. Sprzedawca na to wszystko zaproponował mi 400 zł rabatu i wymianę tegoż brakującego i nie wiadomo kiedy ostatnio wymienionego oleju.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2022 22:46
Salon - samochody nowe
W czwartek 14 ...
... kwietnia 2022 roku udałem się w podróż do Gdańska (300 km) do dilera Zdunek przy Miałkim Szlaku na oględziny Renault Grand Scenic 1.6 dCi z 2014 roku sprzedawanego w ramach programu Renault Selection. Mimo, że handlowiec wiedział, że jadę tak daleko i pytałem go o wady pojazdu, żadnej nie wymienił. Tymczasem: 1. Ślady korozji na tylnej klapie 2. Szpachla pod lakierem na obu tylnych nadkolach 3. Źle spasowana maska silnika 4. Zaparowany reflektor świateł diodowych dziennych 5. Oraz wiele innych rys i zadrapań na klamkach, zderzakach itd. 6. Handlowiec twierdzi, że nic nie wie o powchechnym problemie zapchanych odpływów na podszybiu, tymczasem pod przednimi gumowymi wycieraczkami było mokro (pod tylnymi nie, wiec to nie kwestia prania wnętrza) a podszybie nosiło ślady demontarzu. 7. Cyferki na panelu klimatronika były do połowy wypalone. 8. Karty hands free wołały o wymianę baterii. 9. Komputer krzyczał że należy zmienić olej, a na bagnecie olej był poniżej stanu (i tak mnie chcieli puścić do Warszawy?). 10. Łyse letnie brudne opony były wrzucone do bagażnika od tak, nie w workach przez co wnętrze było "uświnione" i brzydko pachniało. 11. Tarcze hamulcowe były skorodowane. Przednie po jeździe testowej przejrzały, na tylnych pozostał duży rant. 12. Silnik na zimno bardzo brzydko odpalił, później się poprawił. 13. Ruszanie skutkowało dziwnymi przeskokami na sprzęgle. Po rozgrzadniu chyba się poprawiło. Ten typ tak nie ma, moich dwóch kolegów ma dokładnie ten model z tym silnikiem. 14. W ofercie było napisane "Roczna gwarancja". Na miejscu okazuje się że płatna. W RRG Jerozolimskie dowiedziałe się, że na auto do 200 tyś powinna być na silnik i skrzynię gratis. Sprzedawca mimo moich uwag zaproponował mi 400 zł rabatu i wymianę oleju. Na prawdę mocno chciałem kupić auto w ramach Renault Selection...
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 08:46
Salon - samochody nowe
Niestety pozytywnej opinii ...
... nie jestem w stanie zostawić, do momentu sprzedaży auta wszystko s jak najlepszym porządku, później zaczynaja się schody. Zaczynając od oferty na opony zimowe o które kilka razy upominałem się telefonicznie i mailowo w październiku 2021, nadal nie otrzymałem. Później jednak kiedy w lutym po szkodzie zgłoszonej w blacharni, dziesiątkom telefonów auto nadal nie zostało naprawione oraz nikt nie potrafi nawet określić czy po obietnicach Pani z recepcji oddzwonić z terminem kiedy naprawa nastąpi, wniosek jest tylko jeden. W Zdunku w Gdańsku Auta się tylko sprzedaje, co dzieje się później mało ich jednak interesuje. Tego Ad nikomu polecić w stanie nie będę, zdecydowanie omijać czy to w celu zakupu czy serwisu auta
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 14:59
Salon - samochody nowe
Lista nierzetelności jest ...
... bardzo długa, naprawa dlugo trwala, zero przepływu informacji, wykonanie średnie, niestety nie polecam, zero gwiazdek, jedna gwiazdke byłabym sklonna dać za kawę ale i tej niestety nie dostałam, odbiór !O zgrozo! brudnego! auta z blacharnio lakierni na deszczu, naprawa za wiele dziesiątek tysięcy złotych. Że takie rzeczy się wyrabiają na tym świecie w tym kraju!!!! Przestrzegam.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2022 05:35
Salon - samochody nowe
Tragia salon i najbardziej serwis Nie polecam Odradzan
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 15:43
Salon - samochody nowe
Czekając 3godziny dowiedziałem ...
... się że nawet usługa wymiany klocków nie została rozpoczęta. Doradca (Jakub L.) nie raczył nawet mnie powiadomić ze naprawa będzie lub nie będzie zrobiona. Dodam że zostawiałem swoje dane na początku usługi i taki czas oczekiwania to standard ponieważ już trzeci raz mam tą samą przyjemność oczekiwać na auto powyżej 3h . Nie polecam zdecydowanie po raz ostatni byłem
Użytkownik sieci
23 marca 2022 18:09
Salon - samochody nowe
DRAMAT DO KWADRATU!!! ...
... Totalny brak profesjonalizmu do jakości wykonania serwisu. Brak wykwalifikowanej kadry? Nie polecam. Kolejny raz auto w serwisie i ciągle te same usterki. Pacjent clio 5. Byłoby zero gwiazdek, ale nie można.
Użytkownik sieci
9 marca 2022 19:09
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... lipa lipa lipa (Wersja oryginalna) Lipa Lipa Lipa
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 16:49
Salon - samochody nowe
Serwis roczny wykonany ...
... prawidłowo. Obsługa klienta w serwisie bez zarzutu . Ale polityka zdunka co do jakości usług to jakaś paranoja po rocznym przeglądzie nawet auto nie zostało umyte.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 21:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2021 15:42
Salon - samochody nowe
Samochód dostawczy dostarczony ...
... do serwisu na lawecie czeka 7dni na diagnostykę usterki. Doradcy nie odbierają telefonu nie oddzwaniają z i formacją do której się zobowiązali. Ogólnie jest bardzo utrudniony kontakt z recepcją serwisu. U tego dilera mamy kupione dwa samochody tak obdluga i podejście do klienta jest mało profesjonalne delikatnie mówiąc. Widać brak nadzoru a firmę tą znam od 25 lat. Nie polecam
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 16:51
Salon - samochody nowe
Ciągle ściemniaj, drugi ...
... raz to nie tu, obiecują byłe zatrzymać klientów, porażka
Użytkownik sieci
26 października 2021 10:46
Salon - samochody nowe
Zadziwiający brak profesjonalizmu ...
... po stronie pani zajmującej się ubezpieczeniami. W pierwszym momencie bezpośredniego kontaktu próba zbycia klienta jednak mimo mojej nieustępliwości pani ta wbrew swojemu nastawieniu postanowiła mnie obsłużyć. Ja w maseczce, pani nie. Ja stoję pani siedzi. Siedzi to za dużo powiedziane. Pani obsługuje w pozycji półleżącej na krześle... Krzesła dla klientów stoją obok jednak pani nie decyduje się na propozycję skorzystania przez klienta. Wcześniejsze składanie oferty przez tą panią odbywało się drogą SMSową... I tu też korespondencja daleka od norm. Szczątkowe treści z pominięciem interpunkcji. Czy to jest poważne? Pani Jennifer powinna udać się na szkolenie bo obniża jakość w firmie.
Użytkownik sieci
12 października 2021 12:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 października 2021 20:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, chcąc ...
... kupić auto używane przejechałem 700 km na darmo!!! Dostałem informację że auto przeszło przegląd w ASO i jest wszystko w jak najlpeszym porządku. Natomiast na miejscu okazało się że auto jest całe w odpryskach lakieru, na każdym jednym elemencie od kilku do kilkunastu białych kropek odprysków i ma dołki na dachu po gradobiciu. Wytłumaczeniem jego było to że pewnie auto stało pod kasztanem... żenada.
Użytkownik sieci
27 września 2021 18:46
Salon - samochody nowe
Serwis w Gdańsku ...
... to porażka...w porównaniu choćby do Chojnic... Serwisując auto od roku czasu u Renault Zdunek, przy każdej wizycie wystąpił jakiś problem z państwa winy... przy problemie z adblue, po wyjeździe z serwisu musiałem wracać gdyż nie został zresetowany poziom adblue informujący o braku tego czynnika a poziom był pełen. Innym razem przy przeglądzie odbierając auto z serwisu stwierdziłem że komunikaty są wyświetlane w języku angielskim. Następnym razem w serwisie zleciłem wymianę rury dolotu powietrza, na którą czekam już dobre 5 miesięcy...okazało się że trzeba czekać na część z Francji, następnie okazało się że ktoś zamówił nie tą rurę, następnie po kolejnej umówionej wizycie okazało się że ktoś w serwisie dokonał wymiany zamiast rury dolotu powietrza to rury turbo... I tak to jest cały czas, do tej pory... wiele mogę tu jeszcze wymieniać sytuacji... Auto na gwarancji, więc zacząłem jeździć do innych serwisów jak Chojnice czy Starogard Gdański ,bo w Gdańsku akurat nie ma terminu, tak traktuje się stałego klienta. Wymiana rury dolotu powietrza do filtra powietrza trwała ponad 2 godziny...PORAŻKA TOTALNA!
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 22:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki