86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 18:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Nie słowni
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 12:23
Salon - samochody nowe
Serio? To miejsce ...
... gdzie za każdym razem jak byłem to były same problemy: od nieuprzejmych pracowników, przez ochroniarzy którzy mówią jedno robią drugie, i ta umowa z Traficar o udostępnieniu miejsca parkingowego…. Maaaasakra
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 16:19
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... żart, na reflektor trzeba czekać miesiąc? W tym czasie zostajecie bez auta i każdy ma wasz problem w d….
Użytkownik sieci
15 października 2023 17:52
Salon - samochody nowe
Bałagan
Użytkownik sieci
12 października 2023 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 14:49
Salon - samochody nowe
Auto używane, miał ...
... być bez wypadkowe. Okazało się to kłamstwem. Próg po stronie kierowcy bardzo szybko skorodował (okazało się że był już wcześniej naprawiany), dodatkowo po czasie okazało się, że czujnik poduszki powietrznej kierowcy (w fotelu) jest odłączony i zaślepiony opornikiem żeby nie pokazywało błędu. Wnioski są dwa. Albo dealer Renault nie jest wstanie zweryfikować historii pojazdu własnej marki, lub świadomie naraża swoich klientów.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 11:15
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa. Dzwonił ...
... najpierw mój mąż, automat mówi że dzial części jest pod numerem 3, więc naciskam trójkę i czekam. Czas oczekiwania na połączenia minimum 10 minut, jak odebrano telefon powiedzino nam że to jest recepcja i dalej nas przekierowano na dział części. Wiec znowu czekamy. Mąż nie wytrzymał i się rozłączył, więc zadzwoniłam ja i było to samo, 3- dział części ale odbiera Pan z recepcji. No i wiadomo że znowu czekam kolo 10 minut. Wytłumaczyłam Panu z recepcji że automat już mnie przekierował na dział części , ale dodzwoniłam się do recepcji. Na co Pan powiedział że może mnie przekierować na dział części i ja będę czekała, ponieważ pracownika z działu części nie ma na stanowisku pracy, więc najpierw grzecznie poprosilam zawołać pracownika dzialu części, bo chyba coś nie gra, że klient nie może się dozwonic bo go nie ma. Ale usłyszałam znowu że mam czekać i może się doczekam. Na co Pan z recepcji się rozłączył. Tragiczne traktowanie klienta, jeśli pracownic zostawia swoje stanowisko pracy na ponad 20 minut to może przydało by się mieć zastępcę? I drugie pytanie, może przydało by się poinformować klienta, że na razie nie ma pracownika na dziale Części?
Użytkownik sieci
8 maja 2023 16:29
Salon - samochody nowe
Niestety ja nie ...
... mogę podzielić się dobra opinia o tej firmie. Kiedy chodziło o finalizowanie transakcji to mili i uprzejmi, później już gorzej. Zapewnienia że auto jest sprawne itp. Zapomnieli dodać, że silnik jednak tak sprawny już nie był.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 23:36
Salon - samochody nowe
Niestety miałem okazje ...
... skorzystać z usług tego serwisu, zacznijmy od obsługi klienta to na przyjęcie na serwis czekamy nawet 1 godzine, jedna dwie osoby które widać na wszystko maja czas pogadac tu i tam a jak już nie ma z kim gadać to dopiero przyjmuje klienta. Teraz największa porażka czyli serwis który stwierdził uszkodzona listwę wtryskową w Traficu i wycenił koszt usługi na ponad 4tys zł, z racji tego ze samochod to był świeży zakup od jednego z Poznańskich komisów skontaktowałem się ze sprzedającym o kosztach naprawy, sprzedający stwierdził ze przyjedzie lawetą po auto i naprawi na własna rękę tak tez zrobił tego samego dnia. Na drugi dzień rano skontaktował się ze mną ze auto już naprawione a przyczyna usterki to SPALONY BEZPIECZNIK !!! Serwis skasował mnie 500 zł za błędna diagnozę widocznie tak naciągają klientów, po skontaktowaniu się z nimi zbywali mnie przez kilka dni, po rozmowie z kierownikiem zwrócili mi 250 zł Porażka podejścia tego serwisu do tematu, koszty poniesione przez błędna diagnozę tego serwisu to ponad 2000 zł + 250 zł które skasowali. Jeśli nie chcecie zostać naciągnięci na koszty to polecam oddac auto do zwykłego mechanika i unikać tych naciągaczy !
Użytkownik sieci
23 marca 2023 15:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wydali motor z zepsutym akumulatorem.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Prosiłem o pomoc ...
... w sprawdzeniu numeru odpowiedniej części po numerze VIN. Odmówili mi, bo nie mają takiego obowiązku. :) Owocnej sprzedaży życzę z takim podejściem.
Użytkownik sieci
13 października 2022 02:46
Salon - samochody nowe
Uwaga oszuści!!! Z ...
... mężem zaufaliśmy marce Zdunek kupując używany samochód - Renault. Po pierwszym przeglądzie okazało się że samochód jest powypadkowy i ma uszkodzoną obudowę akumulatora, połamaną obudowę filtra powietrza i poduszkę silnika do wymiany. Licząc na fachowe i odpowiedzialne podejście sprzedawcy zwróciliśmy się o zwrot kosztów wymiany uszkodzonych elementów. W odpowiedzi dostaliśmy info że są to "elementy eksploatacyjne które ulegają zużyciu" i delikatnie mówiąc się na nas wypieli. Jeśli liczycie że będą lepsi od każdego innego sprzedawcy używek to się srogo zawiedziecie. Wciskają szrot mydląc oczy gadżetami.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 11:58
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakaś porażka. Godzinę wisiałem na słuchawce. Nikt z serwisu nie raczy odebrać telefonu. Obsługa klienta dramat. Dodzwonienie się tam graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 00:38
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy auto w ...
... grudniu i do tej pory nie mamy mechanizmu do składania lusterek.Miala to być kwestia miesiąca.Jestesmy w tej chwili bezradni, nie wiemy do kogo udać się po radę.
Użytkownik sieci
10 lipca 2022 22:39
Salon - samochody nowe
Jak długo jeszcze ...
... mam się prosić o swoje pieniadze dyrektorze Andrzeju? Czy w firmie jest przyzwolenie na takie prostackie metody, że na rozmowach kwalifikacyjnych obiecuje się złote góry a na koniec ciężko zapłacić za pracę i niewykorzystany urlop?
Użytkownik sieci
27 maja 2022 11:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2022 08:21
Salon - samochody nowe
W czwartek 14 ...
... kwietnia 2022 roku udałem się w podróż z Warszawy do Gdańska do dilera Zdunek przy Miałkim Szlaku na oględziny Renault Grand Scenic 1.6 dCi z 2014 roku sprzedawanego w ramach programu Renault Selection. Mimo, że handlowiec wiedział, że jadę tak daleko i pytałem go o wady pojazdu, żadnej nie wymienił. Tymczasem: 1. Ślady korozji na tylnej klapie 2. Szpachla pod lakierem na obu tylnych nadkolach 3. Źle spasowana maska silnika 4. Zaparowany reflektor świateł diodowych dziennych 5. Oraz wiele innych rys i zadrapań na klamkach, zderzakach itd. 6. Handlowiec twierdzi, że nic nie wie o powchechnym problemie zapchanych odpływów na podszybiu, tymczasem pod przednimi gumowymi wycieraczkami było mokro (pod tylnymi nie, wiec to nie kwestia prania wnętrza) a podszybie nosiło ślady demontarzu. 7. Cyferki na panelu klimatronika były do połowy wypalone. 8. Karty hands free wołały o wymianę baterii. 9. Komputer krzyczał że należy zmienić olej, a na bagnecie olej był poniżej stanu (i tak mnie chcieli puścić do Warszawy?). 10. Łyse letnie brudne opony były wrzucone do bagażnika od tak, nie w workach przez co wnętrze było "uświnione" i brzydko pachniało. 11. Tarcze hamulcowe były skorodowane. Przednie po jeździe testowej przejrzały, na tylnych pozostał duży rant. 12. Silnik na zimno bardzo brzydko odpalił, później się poprawił. 13. Ruszanie skutkowało dziwnymi przeskokami na sprzęgle. Po rozgrzadniu chyba się poprawiło. Ten typ tak nie ma, moich dwóch kolegów ma dokładnie ten model z tym silnikiem. 14. W ofercie było napisane "Roczna gwarancja". Na miejscu okazuje się że płatna. W RRG Jerozolimskie dowiedziałe się, że na auto do 200 tyś powinna być na silnik i skrzynię gratis. Sprzedawca na to wszystko zaproponował mi 400 zł rabatu i wymianę tegoż brakującego i nie wiadomo kiedy ostatnio wymienionego oleju.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2022 22:46
Salon - samochody nowe
W czwartek 14 ...
... kwietnia 2022 roku udałem się w podróż do Gdańska (300 km) do dilera Zdunek przy Miałkim Szlaku na oględziny Renault Grand Scenic 1.6 dCi z 2014 roku sprzedawanego w ramach programu Renault Selection. Mimo, że handlowiec wiedział, że jadę tak daleko i pytałem go o wady pojazdu, żadnej nie wymienił. Tymczasem: 1. Ślady korozji na tylnej klapie 2. Szpachla pod lakierem na obu tylnych nadkolach 3. Źle spasowana maska silnika 4. Zaparowany reflektor świateł diodowych dziennych 5. Oraz wiele innych rys i zadrapań na klamkach, zderzakach itd. 6. Handlowiec twierdzi, że nic nie wie o powchechnym problemie zapchanych odpływów na podszybiu, tymczasem pod przednimi gumowymi wycieraczkami było mokro (pod tylnymi nie, wiec to nie kwestia prania wnętrza) a podszybie nosiło ślady demontarzu. 7. Cyferki na panelu klimatronika były do połowy wypalone. 8. Karty hands free wołały o wymianę baterii. 9. Komputer krzyczał że należy zmienić olej, a na bagnecie olej był poniżej stanu (i tak mnie chcieli puścić do Warszawy?). 10. Łyse letnie brudne opony były wrzucone do bagażnika od tak, nie w workach przez co wnętrze było "uświnione" i brzydko pachniało. 11. Tarcze hamulcowe były skorodowane. Przednie po jeździe testowej przejrzały, na tylnych pozostał duży rant. 12. Silnik na zimno bardzo brzydko odpalił, później się poprawił. 13. Ruszanie skutkowało dziwnymi przeskokami na sprzęgle. Po rozgrzadniu chyba się poprawiło. Ten typ tak nie ma, moich dwóch kolegów ma dokładnie ten model z tym silnikiem. 14. W ofercie było napisane "Roczna gwarancja". Na miejscu okazuje się że płatna. W RRG Jerozolimskie dowiedziałe się, że na auto do 200 tyś powinna być na silnik i skrzynię gratis. Sprzedawca mimo moich uwag zaproponował mi 400 zł rabatu i wymianę oleju. Na prawdę mocno chciałem kupić auto w ramach Renault Selection...
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 08:46
Salon - samochody nowe
Niestety pozytywnej opinii ...
... nie jestem w stanie zostawić, do momentu sprzedaży auta wszystko s jak najlepszym porządku, później zaczynaja się schody. Zaczynając od oferty na opony zimowe o które kilka razy upominałem się telefonicznie i mailowo w październiku 2021, nadal nie otrzymałem. Później jednak kiedy w lutym po szkodzie zgłoszonej w blacharni, dziesiątkom telefonów auto nadal nie zostało naprawione oraz nikt nie potrafi nawet określić czy po obietnicach Pani z recepcji oddzwonić z terminem kiedy naprawa nastąpi, wniosek jest tylko jeden. W Zdunku w Gdańsku Auta się tylko sprzedaje, co dzieje się później mało ich jednak interesuje. Tego Ad nikomu polecić w stanie nie będę, zdecydowanie omijać czy to w celu zakupu czy serwisu auta