84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 września 2020 13:34
Salon - samochody nowe
Nikt tu nic ...
... nie wie, a jakakolwiek czynność zajmuje dużo czasu i jest problemem. Wszyscy udają zajętych co wygląda komicznie!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 21:56
Salon - samochody nowe
Dzisiaj dzwoniłem w ...
... sprawie auta sprzedają auta uzywane nie wiedząc czy bylo malowane czy nie ale setno jest najlepsze podal mi numer do Pani z leasingu dodzwonić się to dramat przez duże D ale jednak po kilku próbach sie udało Pani wziela info za chwilę miala wyskac synulacje po czym za 3h dzwoni gość i mówi ze kolezanka nie może zrobic symulacji bo jest RODO najlepsze jest to ze nie chciała zadnych danych osobowych tylko ile rat i jak wplata Dramat ten salon wiedza ze jest RODO ale nie wiedzą do czego ono sluzy i w jakim celu jest wykorzystywane.Po takim podejście zrezygnowałem z ich uslug
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 19:40
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia, byłem ...
... w sobotę 22.08.2020 siedzi wytapetowana Pani na serwisie i nie ma zielonego pojęcia , serwis pracuje w soboty tak podano na stronie internetowej, a zadnego serwisanta,mówię że chce pokazać który to wąż od klimatyzacji jest uszkodzony przez kune, będzie szybciej żeby mogła zamówić właściwy. Odpowiedź, że nie mogę wejść na serwis, pierwszy raz miałem z takim czymś do czynienia, może mają tam jakieś tajemnice.Pani powiedziala ze sama wjedzie moim autem, tak jakby ktoś nie mógł wyjść, przejść 10m i zobaczyć.Ok z trudem oddałem jej klucze bo widząc ten typ wiedziałem że jeszcze auto mi uszkodził hihihi ona na to że umie jeździć ,ok poszła do auta i po chwili wychodzi i pyta się jak się luzuje hamulec ręczny. Moja odpowiedź przecież Pani tu pracuje w serwisie Renault a nawet auta tej firmy Pani odpalić nie potrafi, na serwisie Pani siedzi telefonow nie odbiera wczesniej ok 10min probowalem sie tam dodzwonic, więc dałem sobie spokój bo kompetencje i podejście tej Pani były na poziomie zerowym. Niewłaściwy człowiek na niewłaściwym miejscu, no ale to Gdańsk wiadomo.Nigdy więcej współczuję tym którzy muszą korzystać z tego serwisu bo poczytałem trochę opini na temat kompetencji i obsługi klientów. Pragnę nadmienić, że korzystałem będąc w Polsce z serwisów Renault i mam porównanie. W tym salonie klient jest intruzem, chyba tylko sprzedaż się liczy.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 20:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 01:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2020 12:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 20:36
Salon - samochody nowe
Bo klekocze bo ...
... to diesel. Bo hałasuje zawieszenie bo ten model tak ma.
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 18:03
Salon - samochody nowe
Rzadko wystawiam negatywne ...
... opinie, ale miarka się przebrała. Samochód zabrany został na lawecie, kilka dni po dokonanym w serwisie przegladzie (kwestie oczekiwania na przeglad pominę, bo mam wrażenie, że przetrzymywanie wielogodzinne klientów w serwisie mają wpisane w standardy obsługi klienta). Najpierw przez tydzień musialem wydzwaniać do serwisu, zeby się dowiedzieć, czy coś zostało ustalone. Serwisanci są niesłowni - obiecują, ze oddzwonią z informacją i tego nie robią, mimo kilkakrotnych próśb w tym temacie. Nie pomaga nawet rozmowa z przełożonym, który wykazuje podobne podejście do klienta - obiecuje dużo, nie realizuje nic. Po dwóch tygodniach (tyle zajęło zdiagnozowanie usterki - niezłych mają specjalistów) doradca serwisowy nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie o termin zlożenia zamówienia na części (o terminie wykonania naprawy nie wspomnę). Nie oddzwania, nie odpisuje na wiadomości. Totalne zignorowanie klienta. Także po ponad dwóch tygodniach dalej nie mam samochodu, muszę JA wydzwaniać i dopytywać się o różne kwestie (i to kilkakrotnie, bo zapewnienie "oddzwonię za kilka minut" zamienia się w kolejne dni oczekiwanua), o zastepczym aucie obiecanym przez przełożonego nie wspominając. Rozumiem, że usterki są różne i czasem trzeba być cierpliwym, ale mam wrażenie, że poza nielicznymi przypadkami z działu sprzedaży, większość osób tam pracujących nie przeszła elementarnego szkolenia z podstawowych zasad obslugi klienta i budowania pozytywnego wizerunku firmy. [Edit:] Ponad trzy tygodnie czekania, ale w końcu salon stanął na wysokości zadania i samochód naprawiony i czyściutki podstawiony pod sam dom. Wielkie dzięki dla Pana Adriana za ogarniecie tego bajzlu 🤗
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 21:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 20:19
Salon - samochody nowe
Źle oceniam...chciałem obejrzeć ...
... auta ciężarowe...niestety handlowcowi nie chciało się zejść...recepcjonistka prosiła go w moim imieniu...nie...zarzadal NIP firmy...pytam po co na tym etapie...tzn bez NIP nie podchodz... wkurzyłem się i po prostu zniesmaczony tym że jeszcze w taki sposób są obsługiwani klienci...odszedlem...i nie wrócę...i nie polecam
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 13:31
Salon - samochody nowe
Pa Ra No ...
... Ja ! Ostatnia moja wizyta w tym "serwisie". Samochód zgłoszony do serwisu 12.06.2020. Nie zliczę ile od tego czasu było prób kontaktu za to na palcach jednej ręki mogę policzyć ile było udanych. Jak już w końcu udało się nawiązać kontakt, obietnica zwrotu samochodu 18.06.2020. Po upływie terminu do 22.06.2020 ponownie liczne, bezskuteczne próby dodzwonienia się (oczywiście samochód nie został zwrócony w obiecanym terminie). Gdy w końcu ktoś odebrał tel. usłyszałem wytłumaczenie, że 'mają problem z telefonami stacjonarnymi' więc został mi podany tel. komórkowy który miał rozwiązać problem dodzwonienia się oraz zapewnienie że samochód zostanie w dniu 22.06.2020 skończony. 23.06.2020, tel. komórkowy nic nie pomógł, dalej nikt nie raczy go odebrać, z samochodem w dalszym ciągu nie mam pojęcia co się dzieje. Szczególnie przestrzegam firmy transportowe dla których samochód jest głównym źródłem utrzymania. Z tym serwisem KOMPLETNIE NIC nie możecie zaplanować. EDIT: Za dobrą postawę Pana kierownika wobec zgłoszonych nieprawidłowości dodaję + 1 gwiazdkę.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 14:36
Salon - samochody nowe
Szkoda że w ...
... Trójmieście nie ma konkurencji dla Renault Zdunek. Serwis to jakaś beznadzieja. 3 miesiące temu oddałem nissana. Dopiero po interwencji w Nissan Polska auto oddano mi naprawione jednak nie nacieszyłem się nim ponieważ skończył się termin leasingu i auto musiałem oddać. Kontakt telefoniczny w sumie ....... nie ma kontaktu. ODRADZAM wizyty w tym salonie.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 10:12
Salon - samochody nowe
Bałagan podczas remontu ...
... można wybaczyć, ale zwroty "dzień dobry" itp. Zostały już zapomniane w tym salonie. Najwyraźniej jakość obslugi spada, wczesniej było znacznie lepiej. W salonie BMW Zdunek wszystko na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 10:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Mąż specjalnie z Warszawy jechał aby kupić samochód. Człowiek myślał, że jak kupi samochód z salonu wszystko będzie w porządku, okazało się inaczej. Przez to, że Pan Duda nie dał nam wszystkich dokumentów nie możemy ani zarejestrować samochodu a tym bardziej ubezpieczyć go przez brak faktur. Mamy 7 dni na ubezpieczenie samochodu a przez opieszałość pracownika i braku dokumentów nie możemy tego zrobić. Sprawa zostanie zgłoszona na policję, bo nie mamy zamiaru płacić karę za błąd tego salonu i pracownika!!
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 10:02
Salon - samochody nowe
Przestrzegam innych! 30 ...
... maja zakupiłem w Zdunku Renault Grand Espace. Handlowiec, który mnie obsługiwał - Piotr Duda nie wydał mi wszystkich faktur sprzedaży auta. Dopiero w wydziale komunikacji dowiedziałem się, że nie mogę zarejestrować samochodu na siebie ponieważ brakuje faktury. Wczoraj skontaktowałem się z Panem Dudą, który wysłał mi dokumenty. Okazało się, że doszedł w historii kolejny właściciel i znowu brakuje faktury. W dniu dzisiejszym brak kontaktu z jego strony. Podczas zakupu auta w sobotę umówiliśmy się, że zostanie mi przesłana historia serwisu na e-mail w poniedziałek. W tygodniu się przypomniałem. Dziś jest piątek, a historii brak. Dodatkowo otrzymałem ubezpieczenie OC, które jest ważne do 7 czerwca. Telefonicznie Piotr Duda powiedział mi, że bez problemu ubezpieczę auto mimo tego, że jest nieprzerejestrowane. Nie, nie ubezpieczę. Agencja stwierdziła, że jest brak faktury. Przez niekompetentność tego człowieka straciłem czas, nerwy i pieniądze. Sprawa zostanie opisana dyrekcji Renault Polska. Jeśli w dniu dzisiejszym nie otrzymam brakujących dokumentów sprawę zgłoszę również na policję. Jeszcze raz przestrzegam i nie polecam!
Użytkownik sieci
19 maja 2020 13:19
Salon - samochody nowe
Byłem dwa razy ...
... z megane lV niby wszystko ok tak mi się wydawało. Podczas zmiany biegów słychać stukanie. Po pierwszej jeździe próbnej nikt nic nie słyszał i stwierdzono że nic się nie dzieje. Umówiłem się po raz drugi jeździłem z kierowcą tak długo aż wreszcie wystąpiło stukanie i Pan który że mną jeździł przyznał że jest coś na rzeczy. Pan Dukszto powiedział że założono mi inna poduszkę pod silnikiem, która przełożono UWAGA z innego megane tak na próbę... Aż mi się nogi ugieły..., później miało być klejenie półosi, ale się nie doczekałem do dnia dzisiejszego... Na tym się skończyło... Mało tego kilka dni temu zauważyłem brak osłony pod silnikiem. To jest serwis... Po oględzinach zapomniano założyć... Próbuję się od dwóch dni dodzwonić by odzyskać nie zamontowaną część auta... Ogólnie czułem się jak intruz, który wymyśla nie stworzone rzeczy w samochodzie który kosztował mnie sporo wersja intens. Uważam że serwis czeka aż minie gwarancja by nie ponosić kosztów. Nie rozumiem w czy problem. Nie polecam... Wreszcie się udało osłona pod silnik się znalazla się dowiedziałem... Usłyszałem no przecież leży zapraszamy. Po założeniu miałem wrażenie że powinienem przeprosić za kłopot, przecież to moja osłona 🙄.
Użytkownik sieci
16 maja 2020 17:49
Salon - samochody nowe
Tragedia nie polecam
Użytkownik sieci
12 maja 2020 11:02
Salon - samochody nowe
Używane auta w ...
... cale nie przygotowane do sprzedaży jak to ma być wg Renault Selection, Pani kierowniczka ma to w nosie. Nie Polecam.
Użytkownik sieci
6 marca 2020 20:37
Salon - samochody nowe
SALON SPRZEDAŻY AUT ...
... UŻYWANYCH RENAULT ZDUNEK Salon nie zgodził się sprawdzenie auta przed zakupem w zewnętrznej stacji kontroli pojazdów. Mogłem zlecić sprawdzenie auto w zewnętrznym punkcie wskazanym przez salon (inny autoryzowany serwis) ale jako osoba trzecia nie zostałbym wpuszczony pod auto. Dramat. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 07:39
Salon - samochody nowe
Na wejściu poproś ...
... o raport z przeglądu auta. Zaufałem Sprzedawcy Zdunka jestem 1300zł w plecy. Uwaga na niebieskiego Forda Mondeo o numerach rej. KR3J542 i vin WF0FXXWPCFFT33192 historia auta niezbyt ciekawa. Przeszukaj internet zanim przyjedziesz do Zdunek Używane, od Sprzedawcy nie dowiesz się wiele. Brak profesjonalizmu.