84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 18:32
Salon - samochody nowe
Serwis co miał ...
... naprawić, to naprawił. Jednak podejście do klienta, DRAMAT. Auto stało zrobione, a nas przetrzymano 3 godziny. Bo chcieli umyć auto, i już zaraz będzie, jeszcze chwila. Po czym oddano nam auto. Nie umyte.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 22:49
Salon - samochody nowe
W sobotę byliśmy ...
... oglądać używanego Mercedesa, odbyliśmy jazdę próbną, dowiedzieliśmy się podstawowych informacji o aucie i poprosiliśmy o ofertę leasingu. Do tego momentu obsługa była świetna, profesjonalne podejście do klienta i miła atmosfera. Zostaliśmy poinformowani że postarają się wysłać ofertę leasingu jeszcze w ten sam dzień lub najpóźniej w poniedziałek. Niestety w sobotę już maila nie dostaliśmy ale zostaliśmy o tym poinformowani że tak może być. W poniedziałek od rana sprawdzałem maila w oczekiwaniu na ofertę. Po godzinie 11 zadzwoniłem do Pana który nas obsługiwał i poinformował że tym autem jest jeszcze ktoś zainteresowany oraz że ponagli osobę która miała wysłać ofertę, dodał jeszcze że będziemy mieć “pierwszeństwo” jak mniemam, w zakupie. Czekałem, czekałem i nic. Po godzinie 15 zadzwoniłem kolejny raz, lecz się nie udało mi się dodzwonić. Wysłałem sms z prośbą o wysłanie tej oferty na maila oraz weryfikację czy moje dane do kontaktu zostały podane prawidłowo (myślałem że wysłali ale nie doszło ze względu na błędny mail), nie dostałem odpowiedzi. Kolejny raz zadzwoniłem przed 16, również nie odebrane. Wtedy dostałem sms że auto jest już sprzedane… Nie wiem kto i gdzie tutaj zawinił ale prosić kilkukrotnie o ofertę i finalnie jej nie dostać to jeszcze się z tym nie spotkałem. Inne salony zabiegają o klienta i pytają czy oferta dotarła, czy jestem dalej zainteresowany a tutaj nic. Bardzo słabo wypadliście jako salon. Dodam, że byliśmy poważnie zainteresowani tym autem
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Pan Norbert od ...
... aut dostawczych to jeden wielki....bez honoru i zasad. Proszę uważać
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 12:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 21:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE polecam ...
... i odradzam korzystanie z serwisu Renault w tym miejscu, chamstwo i pretensjonalna obsługa w stosunku do stałego klienta, a najbardziej Pan kierownik serwisu który wydziera się przez komórkę nie dając dojść do głosu.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 12:01
Salon - samochody nowe
Dział części jest ...
... wybitnie niekompetentny, a czas oczekiwania na rozmowę doprowadza potencjalnego klienta do szaleństwa. Jeśli posiadacie telefon podany na stronie to miło by było gdyby ktoś go odebrał
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 18:16
Salon - samochody nowe
Nie polecam.Nie słowni
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 12:23
Salon - samochody nowe
Serio? To miejsce ...
... gdzie za każdym razem jak byłem to były same problemy: od nieuprzejmych pracowników, przez ochroniarzy którzy mówią jedno robią drugie, i ta umowa z Traficar o udostępnieniu miejsca parkingowego…. Maaaasakra
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 16:19
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... żart, na reflektor trzeba czekać miesiąc? W tym czasie zostajecie bez auta i każdy ma wasz problem w d….
Użytkownik sieci
15 października 2023 17:52
Salon - samochody nowe
Bałagan
Użytkownik sieci
12 października 2023 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 14:49
Salon - samochody nowe
Auto używane, miał ...
... być bez wypadkowe. Okazało się to kłamstwem. Próg po stronie kierowcy bardzo szybko skorodował (okazało się że był już wcześniej naprawiany), dodatkowo po czasie okazało się, że czujnik poduszki powietrznej kierowcy (w fotelu) jest odłączony i zaślepiony opornikiem żeby nie pokazywało błędu. Wnioski są dwa. Albo dealer Renault nie jest wstanie zweryfikować historii pojazdu własnej marki, lub świadomie naraża swoich klientów.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 11:15
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa. Dzwonił ...
... najpierw mój mąż, automat mówi że dzial części jest pod numerem 3, więc naciskam trójkę i czekam. Czas oczekiwania na połączenia minimum 10 minut, jak odebrano telefon powiedzino nam że to jest recepcja i dalej nas przekierowano na dział części. Wiec znowu czekamy. Mąż nie wytrzymał i się rozłączył, więc zadzwoniłam ja i było to samo, 3- dział części ale odbiera Pan z recepcji. No i wiadomo że znowu czekam kolo 10 minut. Wytłumaczyłam Panu z recepcji że automat już mnie przekierował na dział części , ale dodzwoniłam się do recepcji. Na co Pan powiedział że może mnie przekierować na dział części i ja będę czekała, ponieważ pracownika z działu części nie ma na stanowisku pracy, więc najpierw grzecznie poprosilam zawołać pracownika dzialu części, bo chyba coś nie gra, że klient nie może się dozwonic bo go nie ma. Ale usłyszałam znowu że mam czekać i może się doczekam. Na co Pan z recepcji się rozłączył. Tragiczne traktowanie klienta, jeśli pracownic zostawia swoje stanowisko pracy na ponad 20 minut to może przydało by się mieć zastępcę? I drugie pytanie, może przydało by się poinformować klienta, że na razie nie ma pracownika na dziale Części?
Użytkownik sieci
8 maja 2023 16:29
Salon - samochody nowe
Niestety ja nie ...
... mogę podzielić się dobra opinia o tej firmie. Kiedy chodziło o finalizowanie transakcji to mili i uprzejmi, później już gorzej. Zapewnienia że auto jest sprawne itp. Zapomnieli dodać, że silnik jednak tak sprawny już nie był.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 23:36
Salon - samochody nowe
Niestety miałem okazje ...
... skorzystać z usług tego serwisu, zacznijmy od obsługi klienta to na przyjęcie na serwis czekamy nawet 1 godzine, jedna dwie osoby które widać na wszystko maja czas pogadac tu i tam a jak już nie ma z kim gadać to dopiero przyjmuje klienta. Teraz największa porażka czyli serwis który stwierdził uszkodzona listwę wtryskową w Traficu i wycenił koszt usługi na ponad 4tys zł, z racji tego ze samochod to był świeży zakup od jednego z Poznańskich komisów skontaktowałem się ze sprzedającym o kosztach naprawy, sprzedający stwierdził ze przyjedzie lawetą po auto i naprawi na własna rękę tak tez zrobił tego samego dnia. Na drugi dzień rano skontaktował się ze mną ze auto już naprawione a przyczyna usterki to SPALONY BEZPIECZNIK !!! Serwis skasował mnie 500 zł za błędna diagnozę widocznie tak naciągają klientów, po skontaktowaniu się z nimi zbywali mnie przez kilka dni, po rozmowie z kierownikiem zwrócili mi 250 zł Porażka podejścia tego serwisu do tematu, koszty poniesione przez błędna diagnozę tego serwisu to ponad 2000 zł + 250 zł które skasowali. Jeśli nie chcecie zostać naciągnięci na koszty to polecam oddac auto do zwykłego mechanika i unikać tych naciągaczy !
Użytkownik sieci
23 marca 2023 15:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam, wydali motor z zepsutym akumulatorem.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Prosiłem o pomoc ...
... w sprawdzeniu numeru odpowiedniej części po numerze VIN. Odmówili mi, bo nie mają takiego obowiązku. :) Owocnej sprzedaży życzę z takim podejściem.
Użytkownik sieci
13 października 2022 02:46
Salon - samochody nowe
Uwaga oszuści!!! Z ...
... mężem zaufaliśmy marce Zdunek kupując używany samochód - Renault. Po pierwszym przeglądzie okazało się że samochód jest powypadkowy i ma uszkodzoną obudowę akumulatora, połamaną obudowę filtra powietrza i poduszkę silnika do wymiany. Licząc na fachowe i odpowiedzialne podejście sprzedawcy zwróciliśmy się o zwrot kosztów wymiany uszkodzonych elementów. W odpowiedzi dostaliśmy info że są to "elementy eksploatacyjne które ulegają zużyciu" i delikatnie mówiąc się na nas wypieli. Jeśli liczycie że będą lepsi od każdego innego sprzedawcy używek to się srogo zawiedziecie. Wciskają szrot mydląc oczy gadżetami.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 11:58
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakaś porażka. Godzinę wisiałem na słuchawce. Nikt z serwisu nie raczy odebrać telefonu. Obsługa klienta dramat. Dodzwonienie się tam graniczy z cudem.
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka