84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2019 00:05
Salon - samochody nowe
Bardzo zbywajaca klientów ...
... obsługa. Dlugi czas oczekiwania. Nie potrafią rozwiązać drobnych usterek. Można tam jeździć bez końca
Użytkownik sieci
13 maja 2019 13:30
Salon - samochody nowe
Kontakt z klientem ...
... na bardzo niskim poziomie. Skandaliczny stosunek do klienta. Recepcja serwisu to złudzenie. Stanowisko recepcji od konsultanta dzieli 5 metrów, a przekazanie informacji osobie odpowiedzialnej za sprawę okazało się zbyt dużym problemem. Sprawa skończyła się przyjazdem do serwisu na darmo.
Użytkownik sieci
11 maja 2019 10:49
Salon - samochody nowe
To jakieś kpiny ...
... zakup Trfika odbiór kw-maj jest 11Maj nadal go nie mam może koniec nastempnego tygodnia. Dlacze mi ktoś w taki sposób ublirza za moje pieniądze 28 lat jestem handlu ale takiego cyrku nigdy nie widziałem. Stanisław
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 15:19
Salon - samochody nowe
Słabo. Komunikacja dno.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 13:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 17:46
Salon - samochody nowe
Po co podawać ...
... nr tel skoro go nikt przez cały dzień nie odbiera ? masakra
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 22:46
Salon - samochody nowe
Byłem 06.04 u ...
... Zdunka przy ulicy Miałki Szlak. Rozumiem, że sprzedaż jest na tak wysokim poziomie, że handlowiec nie wychodzi do klienta bo i po co. Jednak nie rozumiem jednego - poprosiłem handlowca (a nie wyglądam jak menel, podjechałem samochodem dobrej marki, nowym) o pomoc i zapytałem o konkretny samochód używany. Na co dostałem odpwiedź "za chwilę podejdę" ... 10 minut chodziłem po placu (4 osoby były ze mną) i nikt nie podszedł. Wchodzę więc do biura i mówię "czy Pan podejdzie czy nie?" na co gość mówi "coś zrobię i idę" i kolejne 5 minut mnie olewał :) podjechałem do domu ... dzwonie. Odebrała Pani z aut nowych i mówi, że przekazuje włąśnie numer do kolegi od używanych i że za 10 minut oddzwoni .... nikt nie oddzwonił tego dnia :) Tragedia, żenada i nie polecam nikomu. Samochody rymple takie sztrucle a jeszcze trzeba się prosić aby ktoś coś o nich opowiedział .... nie rozmawiamy o Golfie za 5000 zł a o samochodzie za prawie 90 tyś. OMIJAĆ Z DALEKA tego ZDUNKA.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 16:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2019 13:27
Salon - samochody nowe
Klient nasz pan? ...
... Nie tutaj. Tu rządzi klient z dużą kasą i bez wymagań reszta stanowi problem
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Naprawią i owszem ...
... i tylko dlatego nie zachętę dwie gwiazdki ale obsługa klienta to dno,fakt że ktoś nosi koszule z krawatem nawet nie robi go specjalistą w tym zakresie.Po przykrych doświadczeniach z Opel Haller liczyłem że tu jest inaczej ale lecenie w pręta z klientami to chyba specyfika branży .Przykro mi gdańszczaninowi ale co zrobić.Nie polecam
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 17:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 14:13
Salon - samochody nowe
Serwis jedna wielka ...
... porażka nie mają pojęcia o naprawach ceny z kosmosu obsługa zachowuje się jak by pracowała tam za darmo i za karę myślę że jaka praca taka płaca .
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 19:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 08:49
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa i ...
... jakość wykonanej pracy. Brak słów. A za naprawę liczą jak za zboże.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 17:17
Salon - samochody nowe
Tragedia omijać szerokim ...
... łukiem kupiłem nową dacię niestety z wadą fabryczną silnika jeżdżę tam od nowości średnio 2 razy na miesiąc. Umawiaja na odległe terminy następnie po przyjeździe przesuwają na kolejny tłumacząc że mechanik wyjechał na szkolenie do Warszawy itp. Po rzekomej naprawie auto sypie błędami chekengine na desce aż pomarańczowo fachowcy twierdzą Pan pojeździć to tak musi być. Auto ma dopiero 4 miesiące i zastanawiam się nad odstąpienie od umowy. W serwisie klientów obsługują jak za czasów PRL da się odczuć po co on przyszedł znowu, próba do dzwonienia się to istna wygrana na loterii. Zdunek widzę nastawiam się na wciśnięcie produktu a potem kliencie martw się sam.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 17:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 19:32
Salon - samochody nowe
Przykro mi bardzo, ...
... ale opinię o takich miejscach wyrabia się na podstawie pojedynczej wizyty - to nie sklep spożywczy gdzie często się wraca. Jestem jednym z tych klientów o których opowiada się na szkoleniach sprzedażowych. Wchodzi przed zamknięciem - wygląda na kogoś kto nie ma kasy, spodnie ubrudzone i bluza jakaś powycierana. Chciałbym ubrać się lepiej i przyjść od rana - ale czasu brak, więc dla mnie zakup samochodu - tak jak spodni czy narzedzi - wchodzę, wiem czego chcę, zamawiam, dogaduję warunki, wychodzę i jestem zadowolony. Tymczasem w Zdunku - wchodzę na 50 minut przed zamknięciem (wydawałoby się że to dość na zakup samochodu). Miła Pani anonsuje mnie panu Mirkowi - "musi tylko skończyć jedną rzecz i już do Pana podchodzi". Chodzę dookoła samochodu, oglądam, otwieram, trzaskam - ale chyba robię mało szumu wokół siebie - pan Mirek nie nadchodzi. Jak zostało 15 minut do zamknięcia salonu nie wytrzymuję - idę podziękować panu sprzedawcy za obsługę - informuję go że przyszedłem kupić auto a nie zawracać głowę i wtedy pan handlowiec sobie przypomina że ma czas i zaprasza do rozmowy. Ja naprawdę nie mam tyle czasu, nie lubię tez być traktowany jak gbur - tylko dlatego że nie mam czasu wystroić się do sklepu. Od kilku lat rokrocznie kupuję jakieś auto. Obojętnie czy to był peugeot, citroen, ford, suzuki, czy teraz hyundai - sprzedawcy traktowali mnie normalnie i pierwsze auto które omówiliśmy - po prostu kupowałem. Tutaj "zabrakło czasu" na klienta co nie wygląda na takiego co ma kasę... Za tym poszło przeniesienie się na inną markę za tym poszła strata klienta.
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 13:13
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo mila ale system wyzysku klienta straszny
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 19:31
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej Renault. ...
... Espace V 200 tys w błoto.