92%
użytkowników
rekomenduje
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 10:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 15:21
Salon - samochody nowe
Sprawna i bezproblemowa ...
... obsługa sprzedaży samochodu, pan Piotr bardzo pomocny przy szybkim załatwieniu spraw rejestracji samochodu na odległość. Pan Aleksander wyczerpująco odpowiedział na wszystkie pytania podczas wydania samochodu. Pani Justyna bardzo pomocna w wyborze ubezpieczenia.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 11:26
Salon - samochody nowe
Jestem mega zadowolony ...
... z całego procesu kupna samochodu. Od oferty od pana Michała, organizacji wszystkich papierków przez panią Oliwię do prezentacji autka przez pana Aleksandra. To drugi samochód, który tu kupuję i wszystko jest na 5.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 13:59
Salon - samochody nowe
Miła, rzeczowa i, ...
... co ważne, dyspozycyjna obsługa, szczególne podziękowania dla P. Beaty (za fachowość i cierpliwość) oraz paniom z sekcji ubezpieczeń
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 19:01
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie. Pani Beatka bardzo kontaktowa osoba. Cierpliwa,pomocna,wykazała się pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem w sprawy klienta. Odbiór auta w bardzo miłej atmosferze z Panem Aleksandrem,który sprawnie i fachowo dopełnił formalności oraz wyczerpująco przedstawił obsługę auta. Dziękuję bardzo 😀
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 17:02
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 22:42
Salon - samochody nowe
Żona serwisuje tam ...
... samochód od 3 lat. Ostatnio zakupiliśmy pakiet serwisowy. Doradca serwisu stwierdził, że samochód przejechał zbyt mało kilometrów, stąd nie należy się w ramach pakietu wymiana oleju po roku. Wziąłem więc dodatkowo serwis olejowy na życzenie, wraz z czyszczeniem układu olejowego. Zdziwiłem się, kiedy żona odebrała samochód po wykonaniu usługi, a rachunek opiewał na 2400 zł. Umawiając samochód na wizytę konsultant potwierdził, że pakiet jest aktywny. Oczywiście - każdy może popełnić błąd - to nie jest problem. Jednakże serwis po tym fakcie nie był zainteresowany szybkim naprawieniem "podwójnej" płatności. Zupełnie kuriozalnym jest dla mnie, że nikt nie był w stanie nawet przeprosić za to. Doradca serwisu próbował nawet przerzucić winę na moją zonę twierdząc, że "nikt mu nie przypomniał". Wydaje się, że takie zachowanie nie powinno być standardem u "dealera roku". Szczególnie jeśli serwis odwiedza się regularnie i korzysta z dodatkowych usług. A może powodem jest to, że to zwykły Seat Leon 1.0 TSI zakupiony u innego dealera? A nie Cupra VZ kupiona tamże?
Użytkownik sieci
6 maja 2024 12:50
Salon - samochody nowe
Absolutnie niepoważne podejście ...
... do klienta. Niekompetencja, niechlujność i brak należytej organizacji to aspekty obsługi technicznej będące na porządku dziennym. Ogólnie ciężki kontakt. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 16:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 października 2022 13:39
Salon - samochody nowe
Siedzę pod tym ...
... pięknym salonem Pan przyjmuje auto zastanawiam się czy nie mam auta ze złota prawie godzinę siedze I czekam aż Pan przyjmie czego jestem pewien pierwsze co zrobią zalaza ramkę ze swoją nazwa salonu
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 08:28
Salon - samochody nowe
Obsługa wyjątkowo niemiła, ...
... która patrzy tylko na interes serwisu
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 15:37
Salon - samochody nowe
Według serwisu, korzystne ...
... rozwiązanie dla klienta, który z winy pracownika SEAT Bednarek otrzymał niewłaściwą część, to zakup drugiego lusterka za gotówkę, dostarczenie im tego niepasującego do samochodu klienta i oczekiwanie na pozytywne lub negatywne rozpatrzenie reklamacji !!!A ponieważ to, że lusterko nie pasuje, okazało się dopiero po montażu, to pewno moja reklamacja zostałaby odrzucona. Gratuluje podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 21:37
Salon - samochody nowe
Możecie sobie mieć ...
... wew. politykę wg., której pieniądze za samochód chcecie dostać przed przekazaniem dokumentów niezbędnych do rejestracji. Może znajdzie się klient, który to zaakceptuje. Ale sprzedawca, który mi wmawia, że samo wystawienie faktury jest jednoznaczne z przeniesieniem własności, albo kłamie, albo jest skrajnie niedouczony... Pytam go czy jak zaraz wystawię mu fakturę za mój samochód to czy to znaczy, że on stał się jego właścicielem. Jego odpowiedź: "technicznie rzecz biorąc - tak." No to powiedzenia w sprzedaży :D i nie mam więcej pytań
Użytkownik sieci
4 lutego 2022 00:30
Salon - samochody nowe
Jestem niezadowolony z ...
... obsługi. Całe szczęście, że samochód udało nam się kupić poza tym salonem.
Użytkownik sieci
18 listopada 2021 15:27
Salon - samochody nowe
serwis seat. uważajcie ...
... na wymianę oleju, w promocji wraz z przeglądem 5 plus. nie dolewają oleju- wlewają o cały litr za mało. nie jestem zadowolona- nawet do kreski minimalnej nie bylo.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 13:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 marca 2021 11:52
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochód przez ...
... SEAT Bednarek, nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
12 lutego 2021 03:50
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem! ...
... Przyjechałem do nich aby dodali mi nowy kluczyk do immobilisera, (Seat Leon 1M). Pani z obsługi wzięła ten kluczyk i poszła do technika, który po minucie stwierdził że nie da się go zaprogramować, bo jest NIEORYGINALNY! Kluczyk został bez problemu dodany w 10 minut w punkcie dorabiania kluczy 🙂 Widać mają zajebistych techników, którzy chyba przeszli szkolenie w ACO u Stasia. Odradzam wizyty, ze starszymi autami bo to strata czasu i paliwa.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2021 19:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 16:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2021 08:31
Salon - samochody nowe
Młody sprzedawca z ...
... cienkim głosem, zrobił nas w przysłowiowego 'balona'. Moja noga w tym salonie już nie stanie !!! Nie polecam a przede wszystkim tego sprzedawcę!!!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2021 20:20
Salon - samochody nowe
Sprzedawca z działu ...
... "części i akcesoria" odmówił sprzedaży ramek do tablic rejestracyjnych twierdząc, że takie ramki dostępne są tylko w momencie naprawy auta w ich serwisie. Auto pierwotnie kupione w tym salonie i potrzebowałem akurat takiej ramki, bo stare nadają się do wymiany. Żenada.
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 12:25
Salon - samochody nowe
Bardzo nie pochwalam ...
... Pana z serwisu. Zadzwoniłam z prośbą o pomoc, jako posiadaczka Seata Cupry zakupionego u Bednarka - choć sytuacja była krytyczna, usłyszałam że "jak Pani to sobie wyobraża, ja mam inne samochody zostawić i Pani samochód robić?". Sytuacja była na tyle krytyczna, że drzwi samochodu się nie zamykały bo zamek się zablokował i zamknął, choć drzwi nie były zamknięte dając efekt drzwi których nie było można nawet domknąć. Na szczęście uzyskałam pomoc gdzie indziej, zamek był odblokowany w 15 minut i drzwi można było zamknąć. Cała rodzina kupowała u was sanochody przez ostatnie 6 lat. No cóż, już nie kupi. Nie polecam! Bardzo nieprzyjemna sytuacja oraz niechęć w pomocy.
Użytkownik sieci
22 października 2019 14:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2019 22:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki