92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 15:56
Salon - samochody nowe
Proszono nas o ...
... opinię, a więc proszę bardzo - szczera opinia Pana jak i całego salonu Seat. Zacznijmy od początku. Jako zainteresowani klienci kupnem auta od ręki samochodu z manualną skrzynią biegów, przedstawił Pan nam auta, ofertę oraz przygotował symulację kredytową. Następnie umówiliśmy się na jazdę próbną auta bo byliśmy gotowi go kupić. Po powrocie z jazdy poinformował nas Pan, że od ręki i najszybciej będzie dostępny samochód z automatycznie skrzynią biegów, bo na manualną będzie trzeba czekać jeszcze dwa miesiące - nam jako Klientom zależało na aucie „na już” najlepiej z manualną skrzynią biegów więc potrzebowaliśmy przemyśleć sprawę z automatem. I tu moja opinia mogłaby się skończyć pozytywnym zakończeniem, ale …. Sami postanowiliśmy poszukać auta dostępnego od ręki z manualną skrzynią biegów i takie auto znaleźliśmy, ale w inny salonie. Gdy Pan Paweł dowiedział się, że znaleźliśmy auto w innym salonie no cóż … był bardzo oburzony tym faktem zarzucając nam, że poświęcił dla nas czas przedstawiając ofertę oraz odbywając z nami jazdę próbną - hmmm wydaje mi się, że jest to Pana praca i zakres obowiązków wobec Klienta, więc nie rozumiem oburzenia? Nie mamy obowiązku kupić u Państwa auta i mamy prawo przejść wszystkie salony w Białymstoku i dopytać każdego sprzedawcę o każdy samochód który nas potencjalnie interesuje. W trakcie rozmowy dowiedział się Pan od nas, że zależy nam jednak na manualu i takie auto jest dostępne od ręki ale w innym salonie - w którym zaczęliśmy już realizowanie naszego zakupu. Pana nagle olśniło i powiedział nam Pan abyśmy zrezygnowali z zakupu, a Pan załatwi nam wszystkie papiery w 20 minut i ściągnie lawetą Seata z manualną skrzynią biegów - czyli jednak można? Czemu nie zaproponował nam Pan takiej opcji wcześniej? A dopiero jak dowiedział się Pan że kupujemy auto w innym salonie? Podziękowaliśmy Pani za pomoc w wyborze auta i zakończyliśmy rozmowę. I niestety najwyraźniej cały Białostocki salon Seata próbuje nam utrudnić zakup auta :) jako że kupujemy auto w innym salonie oddalonym paręnaście km od naszego miejsca zamieszkania dostaliśmy informację że będziemy mogli podpisać umowę w salonie najbliżej naszego miejsca pobytu i tu zostało skierowane zapytanie do Salonu Seat Białystok w którym nam odmówiono - chyba z wiadomych przyczyn :) Także chcemy Państwo Wam bardzo (nie)podziękować za pomoc oraz ułatwienie zakupu auta. Zachęciliście Państwo nas do siebie jak inny! Mamy nadzieję że nasze kolejne auto które kupimy również nie będzie u Państwa i z chęcią wybierzemy się w podróż do innych miast :)
Użytkownik sieci
7 marca 2024 17:05
Salon - samochody nowe
Wszystko fajnie do ...
... momentu sprzedaży auta... A potem? 2 miesiące czekam na dowód rejestracyjny. Bez Dow rejestracyjnego nie mogę odwiedzić serwisu i reklamować hamulców które piszczą jak w 15 letnim trupie. Sam muszę wymuszać kontakt i pilnować firmy żeby uzyskać ułamek zainteresowania sprawą. Do dnia dzisiejszego nie wiem nic. A przepraszam! Wiem. Wiem że następnego auta tam już nie wezmę.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 17:17
Salon - samochody nowe
Na pewno nigdy ...
... więcej nie zostawię tu samochodu. Szkoda, bo mając Forda ceniłem sobie jakość serwisu Biacomex, który przecież znajduje się w sąsiednim budynku. Widocznie obsluga marki Seat ma inne standardy, pomimo że afiszują się taka samą nazwa serwisu. Krótko podsumowując moją ostatnią przygodę, jakość wykonanej usługi (naprawą nawet tego nie nazwę... ) była dramatyczna, ale najgorsza była obsługa. Pani umawiająca wizytę po prostu kłamała i to wielokrotnie. Serwis "door to door" skończył się niewykonaniem naprawy, a samochód nie wrócił w obiecanym terminie. Mało tego, dzwoniłem kilkukrotnie i do ostatniej chwili byłem oszukiwany, że na pewno dostanę auto z powroten na czas. Ostatecznie musiałem jechać taksówką, spóźniłem się na ślub, a później jeszcze marzliśmy z żoną czekając na kolejne taksówki... dziękuję firmie za "rzetelność" i "profesjonalizm". edycja: zgodnie z sugestią przesłałem szczegółowy opis sytuacji z listopada 2022 wraz z wytłumaczeniem, dlaczego zdecydowałem się na wystawienie opinii dopiero teraz. Dla pewności - tak pisząc to z całą świadomością ciężaru swoich oskarżeń - zarzucam Państwa ówczesnej pracownicy wielokrotne kłamstwo.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 16:52
Salon - samochody nowe
Obsługa do momentu ...
... zakupu auta jest super, naprawdę polecam. Niestety jak już się jest po zakupie i są sytuacje problematyczne, np. naprawa auta z OC sprawcy zaczynają się problemy (unikanie kontaktu na kazdy mozliwy sposób). Mam wrażenie że odgórnie jest narzucony brak pomocy klientowi albo po prostu obsługa napraw jest na bardzo niskim poziomie. Mimo wielu prób kontaktu z kierownikiem lakierni nie udało mi się z nim skonfrontować i dowiedzieć dlaczego mają własnego klienta głęboko w poważaniu. Kierownik zapadł się pod ziemię. Polecam rozważyć kupno auta w innym salonie. Tu można dodać "gwarancja do bramy i się nie znamy" W nawiązaniu do poniższej odpowiedzi Seata, nie wszystko co Panstwo napisali jest prawda, przez miesiąc kierownik jest na urlopie, który de facto jak dzwoniłem, bylem zapewniany ze jest w firmie? Czy jeśli danej osoby nie ma w pracy rozumiem że temat przepada? (Do tej pory nikt nie zadzwonil mimo 3krotnego przypominania sie) Rozwiązanie zostało przedstawione tak: proszę zrobic na własny koszt u nas (mimo że to wina sprawcy) albo udać się gdzieś indziej:) Ps. Dane kontaktowe zostawiałem 3 razy. 4ty raz nic nie zmieni. Zostałem zmuszony skorzystac z usług innego salonu. Sam zakup polecam, niestety odczuwam iż klient po zakupie auta juz nie jest taki atrakcyjny - przynajmniej tak zostałem potraktowany. Szkoda ze salon nie myśli że taki klient może chcieć kupic kolejne auto..
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 14:06
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu napraw ...
... powypadkowych na poziomie bardzo słabym. W moim odczuciu Panowie za kare obsługują klientów oraz są zwyczajnie niemili. Szczególnie najstarszy z nich. Mogłby wprost powiedzieć że nie interesuje go problem klienta oraz nie podejmie sie naprawy zamiast proponowac odległe terminy samej rozmowy apropo zgłoszenia gdzie czas klienta, lawety, parking i transport poprostu kosztuje. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 19:37
Salon - samochody nowe
Poziom lakierni jak ...
... na autoryzowany serwis słaby. Struktura lakieru bezbarnego nierówna i polerowanie niedopracowane a resztki pasty polerskiej we wszystkich zakamarkach. Ktoś tu się nie przykłada.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 04:24
Salon - samochody nowe
patrzcie im na ...
... ręce i sprawdzajcie wszystko. przy naprawach do nowych aut ładują kilkuletnie części które są leżakami magazynowymi.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2021 16:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 11:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2020 10:13
Salon - samochody nowe
Fatalny sposób naprawy ...
... gwarancyjnej. Miałem wrażenie unikania odpowiedzialności. Próby diagnozy wykonywane kilka razy. W tym czasie samochód stoi na placu i czeka (nawet dwa tygodnia). Kiedy zabrałem od nich auto, bo nic z nim nie robią, to napisali w protokole, że nie mogli zdiagnozować usterki na gwarancji, bo zabrałem auto! Samochodu zastępczego brak - można sobie od nich wypożyczyć i zapłacić. Słaby kontakt mailowy. Lepiej dzwonić, bo serwis na maile odpowiada wybiórczo. Ze względu na jakość serwisu nigdy już więcej Seata.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 14:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... i marki. Po 3 latach regularnego serwisowania i interwałach olejowych co 10 tyś. salon nawet nie zapewnia bezpłatnego samochodu zastępczego na czas 2 dniowej gwarancyjnej naprawy lakierniczej. Bąbel rdzy na tylnej klapie.... W zamian proponuje wynajem auta z wypożyczalni po cenie rynkowej. Po przyjeździe na naprawę Pan nawet nie zrobił oględzin pojazdu. Wziął kluczyk i dziękuję.... (radź sobie sam) czyli zapraszamy na dworzec główny..... super.
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 18:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 20:00
Salon - samochody nowe
Zarówno salon jak ...
... i serwis na najniższym możliwym poziomie - dno i wodorosty. Dlatego radzę omijać szerokim łukiem. Jeżeli zamierzacie kupić i serwisować auto marki SEAT to wszędzie, tylko nie w Biacomex Białystok !!! Po kilkunastu wizytach i moich obserwacjach doszedłem do wniosku, że pracuje tam grupa wzajemnych adoratorów potrafiących jedynie zepsuć auto od strony wizualnej i mechanicznej (sic!). Kadra zarządzająca oraz pracownicza absolutnie do wymiany i to w trybie natychmiastowym. BARDZO MOCNO NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 16:38
Salon - samochody nowe
Masakra jakaś serwis ...
... 6 razy naprawia jedna rzecz ciągłe kasuja kasę mówiąc że coś jeszcze A potem się zabijają że stare auto i lepiej nowe kupić z takim serwisem to na rowerze najlepiej jeździć odradzam
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 12:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 17:18
Salon - samochody nowe
Gdy chcesz kupić ...
... samochód, jest ok. Ale lepiej nie zgłaszać reklamacji, bo wyjdzie, że ten typ tak ma.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 18:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 22:28
Salon - samochody nowe
Wizyta wstępna w ...
... ramach likwidacji szkody. Wszystkie czynności wykonane sprawnie. Obecnie oczekuję na decyzję ubezpieczyciela. Samochód po naprawie lakierniczej Pomijam czas na dokonanie naprawy . Ale samochód oddawany ze względu na ilość niedociągnięć musiał jeszcze na cały dzień zostać dodatkowo. Niedopolerowania widoczne przejścia ślady pasty polerskiej. Usługa raczej nastawiona na klienta bez znajomości poprawności wykonania. Raczej poleciałbym inny warsztat. Chyba że macie kogoś kto wie jak powinna wyglądać poprawnie wykonana usługa.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 10:59
Salon - samochody nowe
Sprzedaz auta jak ...
... najbardziej OK, ale problemy zaczynają się przy serwisie. Moje pierwsze zgłoszenie reklamacyjne dotyczylo zepsutej rolety baraznika. Pan serwisant z biura ma rentgena w oczach i wizualnie stwierdził że to uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika i że koszt po stronie właściciela pojazdu. Auto miało zalewie kilkaset kilometrów przebiegu. Po utarczce słownej zdecydowali się zdjąć boczek i okazało się że wypadł zatrzask, który najprawdopodobniej fabrycznie był zamontowany nienależycie bo bo tej naprawie jest błogi spokój z roletą bagażnika). Kolejna kwestia - przebieg przy 30kkm. Trwał aż 3 godziny, wymienili tylko olej i filtr pyłkowy. Nawet nie dolali płynu do spryskiwaczy, auto miało być umyte a zostało opłukane, jak coś robic to robic dobrze. Poziom serwisu oceniam na 1 gwiazdkę.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 12:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam lakierni ...
... pracuje tam niewykwalifikowany personel lakierowanie jak i spasowanie elementów na poziomie dna i wodorostow. Jeśli macie możliwość auta z OC sprawcy naprawiajcie gdzie indziej. W załącznikach zdjęcia lakierowania czyli syfy na lakierowanej nawierzchni plus podejrzewam że w trakcie naprawy uszkodzili słupek C lewy tył i popryskali od tak sobie farba dodatkowo na fakturze złodzieje piszą że nowe drzwi i listwy. O ile drzwi nie zweryfikuje o tyle listwa jak kiedyś wsiadajac uszkodzona została o krawężnik tak pomimo wymiany na "nowa" siedzi stara dalej. Dodatkowo spasowanie po naprawie na zdjęciach poniżej jak wygląda strona prawa nie naprawiana i szary pomiędzy tapicerka a jak spier..... lewa strona. Zapraszam do zdjęć celem potwierdzenia mojego wpisu