92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 09:51
Salon - samochody nowe
To nie jest ...
... salon sprzedaży samochodów przyjazny dla klienta. Od kilkunastu dni nie możemy umówić się na obejrzenie samochodu i jazdę próbną. Pierwsza, bezpośrednia wizyta w salonie zrobiła na nas negatywne wrażenie. W salonie cisza i spokój, jeden klient obsługiwany przy stanowisku sprzedaży, dwie panie w recepcji. Po kilku minutach pani zapytała w czym może nam pomóc, prosi o chwilę - podejdzie sprzedawca. Po kilku minutach podchodzi sprzedawca, stwierdza, że jest bardzo zajęty i lepiej byłoby umówić się na wizytę. Pytamy czy na zewnątrz jest interesujący nas samochód, aby go obejrzeć - dostajemy odpowiedź - tak gdzieś tam stoi... Po kilku dniach dzwonimy - pani z recepcji przełącza nas do sprzedawcy - nikt nie odbiera. Wypełniamy formularz, wysyłamy. Po kolejnych kilku dniach telefon! Przekazujemy o co nam chodzi - chcemy się umówić na jazdę próbną konkretnym egzemplarzem. Pan stwierdza, że obecnie nie ma takiego samochodu będzie od poniedziałku, zadzwoni i umówimy się. Ok - czekamy od poniedziałku... I tak mija kwiecień - na oczekiwaniu... Czas poszukać innego salonu sprzedaży Seata
Użytkownik sieci
7 marca 2024 20:26
Salon - samochody nowe
Ode mnie 1 ...
... gwiazdka za Serwis (serwis płatny, auto dawno po gwarancji): - na fakturze 2x naliczona opłata za wymianę oleju, łącznie ponad 600 zł, musiałem się upominać o zwrot (osoba nieświadoma mogłaby nie zauważyć i się nie doliczyć - nie wiem czy to standardowa praktyka w tym serwisie, aczkolwiek widziałem kilka podobnych komentarzy) - ceny części, a w tym konkretnym przypadku filtrów są dramatyczne. Rozumiem marżę, ale nie rozumiem 4-krotności wartości rynkowej oryginalnej części. Odradzam każdemu. - na infolinii powiedziano mi, że koszt wymiany oleju zawiera podstawowy przegląd i ocenę stanu technicznego pojazdu, natomiast "doradca" zlecił "przegląd z wymianą oleju" w rozumieniu pełnego badania technicznego, za który oczywiście zapłaciłem więcej i który w ogóle nie był potrzebny (pół roku przed wymaganym terminem badania technicznego). Ktoś może stwierdzić, że to niewielkie problemy, ale moja perspektywa jest nieco inna - jeśli celowo jadę do serwisu (nie mam już gwarancji), który wiem że będzie droższy (droższa usługa i droższe części) i jest w teorii "profesjonalny", to chcę zostać obsłużony profesjonalnie. Nie chcę zajmować się analizowaniem faktur, nie chcę upominać się o moje pieniądze i moją własność i nie chcę spędzać czasu na porównywaniu kosztów oryginalnych części, bo może okazać się że ceny są 4x wyższe niż rynkowe. Uważam, że jest to niedorzeczne...
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 18:15
Salon - samochody nowe
Byłem w sobotę ...
... w salonie, okolo godziny 13-ej Nie było się do kogo zwrócić z pytaniem, brak sprzedawców? Straciliście klienta. Tego samego dnia byłem w salonie Nissana i Kii.... obsługa klienta bardzo dobra
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 08:13
Salon - samochody nowe
W dniu 12/01/2024 ...
... odebrałem swój samochód z warsztatu Porsche w Warszawie przy ul. Sekundowej. Odebrałem go z idealnym wnętrzem i przejechałem kilka kilometrów do Carsed, aby zostawić samochód do wcześniej uzgodnionej naprawy wgnieceń na dachu i zarysowań na tylnym zderzaku. W dniu 24/01/2024, po telefonie od pracowników, pojechałem z Łomży 160 km w jedną stronę, aby odebrać samochód, jednak okazało się, że wykonane prace były niezadowalające. Zauważyłem, że dach został źle wykonany, a także uszkodzony został daszek przeciwsłoneczny oraz regulacja pasa bezpieczeństwa. Pracownik, który był przy wydaniu pojazdu, przyznał, że to ich pomyłka i próbowali naprawić to za pomocą kleju. Nie zgadzałem się na takie rozwiązanie, ale pracownik próbował się wycofać ze swoich słów. Ostatecznie obiecano mi, że szkody zostaną naprawione tak jak przed czyli fabryczne elementy bez usterek. Dzisiaj, 5/02/2024, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, przyjechałem odebrać samochód. A) Samochód był oddany w brudnym stanie, co uniemożliwiło sprawdzenie lakieru. Po przyjeździe do Łomży zauważyłem nowe wgniecenia, które pojawiły się po lakierowaniu. Próbowałem zgłosić reklamację telefonicznie, ale zostałem poproszony o wysłanie jej drogą mailową. B) Daszek przeciwsłoneczny i pas bezpieczeństwa ponownie były uszkodzone. Oba elementy były w idealnym stanie przed oddaniem samochodu do naprawy. Zostały one naprawione z użyciem środka przyklejającego, co nie jest akceptowalne. Pracownicy serwisu Porsche zapewnili, że pamiętają stan samochodu przed naprawą. C) Hands-free działało poprawnie przed oddaniem samochodu do naprawy, ale teraz działa niestabilnie. Nie jestem pewien, co mogło spowodować to zakłócenie w elektronice. D) Zauważyłem, że lakierowanie tylnego zderzaka nie zostało wykonane zgodnie z kosztorysem, ale widzę używaną polerkę. Uszkodzenia, które miałem wcześniej, są wciąż widoczne. E) Inni pracownicy biura w Warszawie nie byli w stanie udzielić mi informacji na temat osoby do kontaktu w przypadku skargi ani kierownika filii. Mam nadzieję, że moja reklamacja zostanie przekazana odpowiedniej osobie.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... sprzedaży na poziomie mniej niż ZERO. Prosiłem 2 razy panie z recepcji o wywołanie Handlowca. Byłem jedynym klientem oglądającym auta. Nikt się nie zainteresował z własnej woli. Gdy już Handlowiec przyszedł, najwyraźniej wydedukował że nie stać mnie na auto i poświęcił mi 30 sekund. Następnie wrócił nic nie robić za szklaną szybę do swojego akwarium 😀 Panu z działu sprzedaży życzę wielu klientów których oleje jak mnie😜
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Sprowadziłem Leona cupre ...
... z Niemiec. Na początku stycznia skontaktowałem się z Carsedem aby dowiedzieć się czy auto jest jeszcze na gwarancji. Pani powiedziała, że mój egzemplarz ma gwarancje 5letnią, i że musze wykonać przegląd gwarancyjny. Umówiłem się na 22.01. W serwisie Pan oznajmił mi, że gwarancja była 2 letnia i już wygasła. Poinformowałem, że nie przyjechałem tu dla przyjemności tylko z powodu jasnej informacji jaką otrzymałem od ich pracownika. Pan powiedział, że nie wie skąd koleżanka wzięła te dane, on widzi info, że gwara była na 2 lata. Nawet słowa przepraszam za błąd. Straciłem czas (2.5h) i paliwo przez niekompetencje pracowników carsedu. Żenada.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2023 20:20
Salon - samochody nowe
Odebrane z blacharni ...
... auto- tylni zderzak porysowany. Przedni dywanik od strony pasażera cały ubabrany w białej farbie. Pod maską kawałek bułki z masłem. Auto całe zaśnieżone więc rysę zauważyłem następnego dnia. Macie poczucie humoru, pogratulować
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 09:59
Salon - samochody nowe
W załączeniu zdjęcia ...
... samochodu “przygotowanego “ do odbioru przez Carsed…
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 18:06
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, jaka ...
... obsługa taka ocena. Dzisiaj 29.11 chciałem się umówić na diagnostykę akumulatora, oraz instalacji el. z powodu komunikatów o niskim napięciu w samochodzie Seat Leon ST. Samochód z roku2020/2021. Pani z serwisu zaproponowała termin 20.12 bo wtedy będzie elektryk. Poprzednia wymiana akumulatora w ramach gwarancji zajęła serwisowi 4 dni. Przy takim tempie to akurat byłoby to po Świętach. Tak Carsed dba o swoich klientów, którzy wykonują u nich płatne: przeglądy i i inne usługi. Chyba, trzeba poszukać nowego serwisu,. Dałem 1 gwiazdkę mniej nie można, w sumie odebrali telefon
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 18:32
Salon - samochody nowe
Witam w moim ...
... leonie wymieniali szybę przednią wszystko było ok dopóki nie przyszły upały. Okazało się że osłona kurtyny przedniego słupka pod wpływem bardzo wysokiej tęperarury wypaczyła się. nie była dobrze wpięta. Pojechałem z reklamacją a Pan zaczyna mi sugerować że ja musiałem coś tam grzebać że się tak stało. Ale w końcu w 10 minut naprawił. Za jakiś czas jestem na wakacjach i widzę że plastik podszybia podnosi się i jest szczelina na około mm. Po powrocie do kraju wydaje się że wszystko wróciło do normy mniejsze temperatury. Pojechałem do nich i tłumaczę o co chodzi i znowu ten sam Pan zaczyna mi tłumaczyć że powinnem podjechać jak było to widoczne bo teraz jest wszystko wporządku. Ja mu na to że z Grecji raczej nie dał bym rady no to trzeba było tam podjechać na miescu. Ale w końcu wiechał na warsztat posprawdzał i stwierdził że jest ok. Miałem wrażenie że dla nich problemu nie ma i to ja się czepiam bo teraz wszysrko jest ok. Tak wynikało z rozmowy. Całe szczęście że porobiłem zdjęcia jak to wszysfko wyglądało. Następnym razem nagram filmik chyba że naprawili tak jak kurtynę i nie będzie problemu. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 16:32
Salon - samochody nowe
Radzę poszukać innego ...
... dealera samochodu. Chciałem wymienić auto na nowe (odsprzedać stare i kupić nowe). Zadzwonił Pan Rafał z salonu przekazał informację, że w sprawie odkupu skontaktuje się ze mną dział samochodów używanych. Brak kontaktu. Po moim telefonie z zapytaniem co się dzieje i informacja zwrotna, że dział samochodów używanych się skontaktuje. Brak kontaktu. Minął kolejny i kolejny m-c. Dzisiaj zadzwoniła do mnie infolinia seata z zapytaniem czy jestem zainteresowany zakupem auta. Odpowiedziałem, że tak, pod warunkiem, że nie będzie to Carsed Łopuszańska.
Użytkownik sieci
3 października 2023 09:29
Salon - samochody nowe
Absolutny brak profesjonalizmu: ...
... Wizyta umówiona z 2 tygodniowym wyprzedzeniem, auto zostawione na kilka godzin przed terminem wymiany, a oni na koniec dnia dzwonią że jednak nie zdążą zrobić auta (rutynowa wymiana, bez niespodzianek) pomimo obietnic że zadzwonią podać nowy termin - zero kontaktu. Przy odbiorze brak informacji o sprawdzeniu dodatkowych rzeczy które zostały zlecone. Żadnego słowa przepraszam za niedotrzymanie terminu, żadnego rabatu. Istnieje tu jakiś durny zwyczaj nie wystawiania faktur dla małych firm! (ponoć musi być minimum 5 aut w flocie) Do tego pani na recepcji nie znająca się na niczym, ale arogancka i nieprzyjemna. Serdecznie nie polecam.
Użytkownik sieci
24 września 2023 20:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... nowego auta w salonie Carsed w Warszawie. Leon zakupiony w 2021r w formie leasingu w którym pojawił się problem z elektroniką. Od samego początku zgłaszany problem który serwis na początku lekceważył i tłumaczył że przyjdzie aktualizacja systemowa i będzie ok. Niestety nie było. Auto przez około 20 razy (słownie: dwadzieścia razy) w ciągu 2 lat było w serwisie i nadal nie jest naprawione. Jeżeli chcecie kupić auto a później się z nim bujać po serwisie i tracić czas a nie mieć sprawnego auta warto się zastanowić przed zakupem. Napewno dział sprzedaży wypnie się na was. Kierownik sprzedaży po 2 zgłoszeniach o wymianę na auto bez wad w ramach rękojmi ucieka od odpowiedzialności, wzrusza ramionami i twierdzi że to Leasing jest właścicielem a nie osoba która kupowała i odbierała:) Także można uznać stare powiedzenie "gwarancja do bramy i się nie znamy" Kupienie auta w tym salonie to był ogromny błąd...
Użytkownik sieci
14 września 2023 11:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 maja 2022 12:54
Salon - samochody nowe
Nie odpowiadają na proste pytania