94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 10:37
Salon - samochody nowe
Absolutnie przestrzegam przed ...
... zakupem samochodu w tym salonie. Zero poszanowania dla klienta-odbieraliśmy samochód dwa lata temu, pomimo umówionego terminu musieliśmy czekać dwie godziny na odbiór, bo akurat pan sprzedawca zajął się jednak innymi klientami. Obecnie po dwóch latach spłaciłam leasing i zaproponowałam sprzedaż salonowi samochodu- przy oględzinach dowiedziałam się że niektóre elementy, w tym maska, były dodatkowo lakierowane-pan nie potrafił mi powiedzieć kiedy i gdzie-być może była to szkoda w fabryce lub po transporcie do salonu- czyli salon sprzedaje niepełnowartościowe produkty-uczulam-przy odbiorze samochodu proszę uzbroić się w miernik lakieru, a najlepiej rzeczoznawcę,żeby nie zostać nabitym w butelkę.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 17:32
Salon - samochody nowe
Niestety jeśli chodzi ...
... o serwis tego salonu to stanowczo odradzam. Auto po weryfikacji tego serwisu zakwalifikowane zostało do gwarancyjnej wymiany chłodnicy powietrza doładowanego ze względu na jej wyciek i wadę. Dostarczone w wyznaczonym terminie na wymianę, w połowie dnia telefon iż fakt, chłodnica do wymiany, ale mechanik nie podejmie się montażu i odpalenia silnika po naprawie gdyż w układzie dolotowym jest duży osad (na logikę, był tam wyciek płynu chłodzącego przez który ten osad powstał...). Informacja że auto zostanie złożone, ale nie odpalone i mamy odebrać na lawecie. Po godzinie od rozmowy, kolejny telefon, że jednak serwis odstępuje całkowicie od naprawy gwarancyjnej i nawet nie przysługuje nowa część. A pojazd nie zostanie złożony z powrotem na starych ponieważ j/w, nie podejmą się odpaleniu. Wiec podsumowując, na gwarancji, auto rozebrane, ale nie złożone, odebrane na lawecie... dramat. Nie polecam, niestety byliśmy wielokrotnymi klientami nie tylko tej marki ale sąsiadujących salonów i serwisów tej grupy z innymi pojazdami. Zaznaczam, BYLIŚMY.
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 11:11
Salon - samochody nowe
Zakupiłem Skodę Octavie ...
... IV w 2020 . Auto przez 4 lata ciągle na serwisie . Problemy z elektroniką . Ciągle aktualizacje oprogramowania . Pudrowanie pryszcza . Radio włącza się w trakcie postoju samo , resetuje się w trakcie jazdy , podglasnia się samoczynnie . Każda aktualizacja softu radia / tabletu pogarszała problem . Najlepsze ze w trakcie gwarancji auta nie było potrzeby wymiany tabletu a już po gwarancji zalecane jest wymiana . Hitem to lampy tylnie w klapie które popekaly na klejeniu . Odpowiedź serwisu . Lampa prawa do wymiany bo owad w środku jest , lampa lewa nie jest do wymiany ponieważ uszkodzenia są przez myjnię . Ciągle zwalanie odpowiedzialność na gwaranta VW . Nigdy więcej nie zakupie auta w tym miejscu .
Użytkownik sieci
22 czerwca 2024 01:28
Salon - samochody nowe
Trudno o jakąkolwiek ...
... pozytywną opinię. Na początku maja zgłosiłem do serwisu Seata pilną prośbę o wizytę, w celu sprawdzenia zawieszenia po zniszczeniu opony na dziurze. Auto dodatkowo ściągało na jedną stronę. PRZY OKAZJI chciałem wykonać przegląd auta, wraz z wymianą płynów itd. Zostałem umówiony na przegląd oraz geometrię osi. Musiałem czekać 1,5 tygodnia, ze względu na zajęte terminy. Gdy przyszło co do czego doradca serwisowy średnio był zainteresowany głównym problemem (zawieszenie i ściąganie na jedną ze stron). Stwierdził, że wykonają geometrię osi i zobaczymy co z tego wyjdzie. Przy odbiorze auta okazało się, że tego dnia stanowisko do geometrii było niedostępne i nic nie sprawdzili. Oczywiście cały przegląd zrobili bez najmniejszego problemu. Zero żalu, przegląd wykonany, byle tylko zapłacić. Za moją prośbą umówiliśmy kolejny termin, tym razem 2 tygodnie później. Na tej wizycie trafił się już na szczęście zdecydowanie bardziej kumaty doradca serwisowy, który stwierdził, że skoro wpadłem w dziurę i zniszczyłem oponę to może warto najpierw sprawdzić same felgi? Bingo - okazało się, że felgi na osi były skrzywione i doradca zasugerował, żeby przed jakąkolwiek geometrią najpierw dać je do prostowania. Przy okazji tej wizyty poprosiłem o sprawdzenie przez elektryka kangurków przy ruszaniu - bardzo znana przypadłość tego silnika . Wasz Stevie Wonder niestety "nie widział żadnego problemu". Prawie miesiąc jeździłem przez was niezbyt sprawnym autem. Nazwa "autoryzowany serwis" do czegoś zobowiązuje. Jesteście świetni w sprzedaży i wykonywaniu wszelkich płatnych usług, ale jesteście też fatalni w wykonywaniu czegokolwiek obowiązkowego, co jest nieodpłatne. Osobiście z waszych usług już rezygnuję, bo na szczęście w Poznaniu jest też POL-CAR, natomiast możecie sobie dać spokój z wyrażaniem żalu w odpowiedzi, bo to samo zgłosiłem w ankiecie po wizycie, którą kompletnie nikt się nie zainteresował. 1* uratował wam ogarnięty serwisant z drugiej wizyty :)
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 19:52
Salon - samochody nowe
4 lata temu ...
... wystawiłem pięć gwiazdek ale właśnie wtedy należyta obsługa klienta się zakończyła. zmieniło się ludzie i teraz na miejscu nie ma żadnej osoby, która przejęłaby się sprawą klienta oraz opinią. nikt nie wykonuje tam swoich obowiązków, nie można się z nikim sensownie skontaktować, a ubezpieczenia sztucznie naciągają na bardzo wysokie składki. składałem wielokrotnie reklamację na różnych pracowników salonu i nie widzę żadnej poprawy. zalecam omijać szerokim łukiem!
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 11:18
Salon - samochody nowe
W internecie widnieje ...
... informacja, że salon jest otwarty do 18. Wjechaliśmy z mężem o 17 w poniedziałek i chcieliśmy skonfigurować 2 modele samochodów - Cupra i Seat. Jak tylko weszliśmy pół obsługi już stało ubrane w kurtki gotowe do wyjścia z pracy, pan z którym rozmawialiśmy mocno dawał nam do zrozumienia, że nie jesteśmy mile widziani w tym momencie i zaproponował konfigurację online. Do tego salonu na pewno już nie wrócimy. Jeśli ktoś chcący wydać sporo pieniędzy chce poczuć się jak intruz, to zapraszam
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 09:24
Salon - samochody nowe
Jaką opinię można ...
... mieć o serwisie, który 9 miesiąc sprowadza zamienną część o wartości kilkuset złotych?
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 15:53
Salon - samochody nowe
Gdyby była taka ...
... możliwość nie dała bym nawet pół gwiazdki, auto stoi na serwisie od 22.01 i nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy będą części do skrzyni biegów która wytrzymała przebieg aż 58 tyś. Pan który przyjmował to auto na serwis nie odbiera telefonów… absolutnie nikt nie interesuje się czy mamy czym jeździć, ponieważ auto zastępcze nam nie przysługuje (zaprowadziliśmy seata o własnych siłach a nie na lawecie) a to już nie pierwsza sytuacja tego typu kiedy auto jest przetrzymywane na serwisie bez informacji kiedy samochód będzie do odbioru… z niecierpliwością czekam aż gwarancja się skończy i nie będę musiała was odwiedzać.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 12:19
Salon - samochody nowe
Jedyne co mogę ...
... pozytywnie ocenić to obsługa klienta, mile i informacje na bieżąco. Auto po pierwszej naprawie z usterką. Z uwagi na dodatkową akcję producenta naprawa długa i brak auta zastępczego pomimo, iż auto było przetrzymywane z uwagi na brak części zamiennej. Po poprawce auto miało zostać wysprzątane i zostało odkurzone tylko z przodu, tył i bagażnik w ogóle nie tknięte. Być może za tania naprawa lub za stare auto żeby się starać.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 13:37
Salon - samochody nowe
Niestety, jestem bardzo ...
... rozczarowany obsługą i jakością usług w salonie. Przy zakupie auta, które miało miejsce w roku 2022, zostałem poinformowany, że będzie to całkowicie nowe auto. Niestety, po odbiorze okazało się, że jest to auto z wystawy. To już pierwsza nieuczciwa praktyka, która zniechęciła mnie do dalszej współpracy. Dodatkowo, w ciągu zaledwie roku od zakupu, samochód był aż osiem razy w serwisie z różnymi drobnymi usterkami. Każdorazowo dostawałem informację, że to wada producenta. Więc osobiście zrobiłem zgłoszenie do producenta. W odpowiedzi od producenta dostałem informację że nie bierze odpowiedzialności za auto. Nawet nie zaproponowano mi kompleksowej wizyty, aby dokładnie sprawdzić auto pod każdym względem. Wydaje się, że producent „Seat” całkowicie zlekceważył moje obawy i problemy. A przy okazji sprzedawca, który obsługiwał mnie podczas zakupu auta, już nie pracuje w salonie. Jestem bardzo niezadowolony z jakości obsługi i braku zaangażowania ze strony salonu jak i producenta.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 09:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 17:15
Salon - samochody nowe
Ostateczna kwota za ...
... prace serwisowe okazała się dwukrotnie większą niż wstępna wycena. Nie byłoby to aż tak straszne, gdyby nie to, że dowiedziałem się o tym przy kasie, bo nikt prędzej nie raczył mnie o tym fakcie poinformować. Dodatkowo samochód był brudny.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 13:57
Salon - samochody nowe
Brak pomocy ze ...
... strony serwisu. Nie można uzyskać żadnej informacji jaka część według numeru VIN powinna być założona w samochodzie. Konsultant niemiły i arogancki. U konkurencji pomoc natychmiastowa. Nie polecam!
Użytkownik sieci
10 maja 2022 22:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2022 21:06
Salon - samochody nowe
Moja niska ocena ...
... dotyczy obsługi klienta w serwisie. Byłam tu cztery razy i niestety za każdym razem słabo lub bardzo słabo... Nie oceniam pracy mechaników, bo nie mam takich kompetencji.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2022 19:39
Salon - samochody nowe
Byliśmy w piątek ...
... z mężem oglądać auta bo chcemy kupić sobie wogole Pan który był tam nie był miły nawet nie podszedł do nas nic nam nie zaproponował nie powiedział tylko jedno słowo czas oczekiwania do roku i zbytko nie mam czasu żeby Państwa oprowadzić i omówić co i jak nie polecam????
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 15:23
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis! Wymiana ...
... opon trwa ponad 2 h! Szczerze nie polecam ...
Użytkownik sieci
25 października 2021 10:06
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed darmową ...
... akcją uaktualnienia systemu systemu AdBlue! W moim aucie po wizycie w serwisie stwierdzono uszkodzenie części która nie podlega gwarancji, można naprawić ale na swój koszt. Nie mam zastrzeżeń do doradcy serwisowego, jednak na serwisie SEAT-a bardzo się zawiodłem.
Użytkownik sieci
14 września 2021 13:31
Salon - samochody nowe
Totalny olew zero ...
... kontaktu ze strony Pani dyrektor nie polecam tego serwisu 100% lepsza opsluga i podejscie do klijenta w salonie SEAT SUCHY LAS
Użytkownik sieci
6 maja 2021 18:57
Salon - samochody nowe
Byloby dobrze,gdyby pracownicy ...
... salonu nosili maseczki,nie wszyscy byli bez,ale jest to niezrozumiale