94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 10:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 17:22
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem dzisiaj 2x ...
... po godz. 17:00 niestety przez ponad 5 min nikt nie potrafił odebrać telefonu stacjonarnego... niestety w taki sposób traci się tylko potencjalnych Klientów. Dodatkowo nadmienię, że na zdjęciach publikowanych na portalu OTOMOTO jest jeszcze śnieg... a mamy już Czerwiec i blisko 30 stopni temperatury w dzień.
Użytkownik sieci
24 marca 2020 08:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu oraz obsługi klienta.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 09:30
Salon - samochody nowe
Samochód niestety był ...
... naprawiany w ramach gwarancji przez 3 tygodnie. Nie zwróciłbym na to zbytnio uwagi (okazało się ze są w nim 2 usterki) gdyby nie fakt ze zaraz po odbiorze zapaliła się kontrolka silnika i kontrolka ciśnienia w oponie! Poza tym kontakt z salonem również pozostawiał wiele do życzenia. Raz osoba w recepcji powiedziała ze nie orientuje się na jakim etapie jest naprawa ale oddzwoni do mnie ktoś z serwisu. Oczywiście się tak nie stało. Musiałem następnego dnia ponowić kontakt. Zrobiłem to i ponownie nie otrzymałem informacji gdyż akurat serwisant był niedostępny. Finalnie otrzymałem informację ale po wykonaniu kilku telefonów. Zero informacji na temat przebiegu naprawy. O wszystko musiałem dowiadywać się sam. Obsługa dość miła i za to gwiazdka, tylko bardzo niesłowna.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 13:15
Salon - samochody nowe
Serwis to smutek. ...
... Tak po prostu. 3 dni zajęła im diagnoza spuszczonego powietrza w oponach (po assistance). Pani przez 4 godziny próbowała ustalić, czy auto w ogóle jest naprawione. A na koniec przy odbiorze, pan rzucił fochem i kazał mi sam sobie znaleźć mój samochód na placu. Omijajcie z daleka tych fachowców. Polecam Suchy Las.
Użytkownik sieci
6 października 2019 18:43
Salon - samochody nowe
W bieżącym roku ...
... odwiedziłam kilka salonów samochodowych różnych marek. Ten salon niestety jest najgorszy pod względem jakości obsługi. Na pewno jeśli zdecydujemy się na auto tej marki to nie w tym salonie. Zacznę od braku osoby w "recepcji". Mimo, że byliśmy umówieni to nikt do nas nie podszedł, nie bardzo wiedzieliśmy gdzie się udać, kim jest osoba z którą się umówiliśmy. Po kilku minutach oczekiwania podszedł do nas pracownik i wreszcie pokierował nas do osoby właściwej. Osoba właściwa mało zainteresowana, na czas oczekiwania po raz pierwszy nie zaproponowano nam nic do picia (zwykle z tego nie korzystamy ale myśleliśmy że gościnność jest w standardzie). Jazda próbna: mimo że było nas dwoje i oboje mieliśmy dokonać zakupu, jedno z nas od razu zostało pominięte. Dziwna polityka. W każdym innym salonie nawet jeśli tylko jedno z nas było zainteresowane autem to zawsze proponowano jazdę próbną obojgu. Całkowita ignorancja sprzedawcy sprawiła, że niestety nie mogę polecić nikomu tego miejsca. Zupełnie stracony czas, na jazdę próbną musimy umówić się jeszcze raz w innym salonie.
Użytkownik sieci
14 września 2019 16:37
Salon - samochody nowe
Zachowanie pracowników wobec ...
... potencjalnego klienta to jawna kpina. Wystarczyło 15 minut od wejścia do salonu, aby skutecznie zniechęcić mnie do zakupu.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 10:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam wizyty ...
... w tym Salonie - opisze pokrótce historię która mnie tam spotkała… umówiłem się na diagnozę w serwisie z Seatem Alhambra( boczne przesuwne drzwi czasami się zacinały przy automatycznym otwieraniu ) czekałem ponad dwie godziny po czym przyszła Pani z serwisu ( bardzo pozdrawiam miłą Panią ;) i oznajmiła że jest „Problem” - elektryk wprowadził auto w tryb serwisowy i nie wie co ma zrobić dalej… wysłał maila do VW i musi poczekać do poniedziałku (wizyta była w piątek ) - dostałem informację że drzwi nie będą działać elektrycznie tylko ręcznie jak w busie…ok spoko mogę to przeżyć - lecz otrzymałem kolejną informację że dzieci w czasie jazdy mogą je otworzyć od środka… (jestem ojcem trójki dzieci). Niestety ale nie mogłem się zgodzić na takie coś - byłem przed wyjazdem cała rodziną na krótkie wakacje…Poprosiłem o auto zastępcze ale otrzymałem informacje ze nie mają nic wolnego teraz tylko dopiero po powrocie z moich wakacji - ok rozumiem salon nie ma dużo aut zastępczych - związku z tym poprosiłem o to żeby elektryk wyłączył tryb serwisowy i zostawił tak jak było i że po powrocie z wakacji zgłoszę się na serwis w celu naprawy - przyszedł PAN KIEROWNIK SERWISU i zapytał się w czym mam problem … wiec przedstawiłem mu sytuacje że przyjeżdżam do nich z autem który ma usterkę a oni oddają mi auto z jeszcze większą usterką :/ PAN KIEROWNIK SERWISU powiedział że mi nie przysługuje auto zastępcze że auto jest sprawne do jazdy tylko drzwi się nie otwierają tak jak powinny i w czym widzę problem…powiedział również że ogólnie nie kupowałem u nich auta… może ten Salon ma taką politykę że kto nie kupił u nich to tego Państwa nie odsługują ( tylko po co są ASO) ogólnie wrażenia z serwisu mam takie że naprawiają chyba za pomocą wiedzy wujka Google… a jak wujek nie wie to może pomoże maila od VW … NIE POLECAM nikomu tego Serwisu - traktują ludzi bardzo przedmiotowo - w szczególności PAN KIEROWNIK SERWISU który nie widzi w niczym problemu i chyba jego ulubionym zwrotem jest „ ALE W CZYM MA PAN PROBLEM”
Użytkownik sieci
7 maja 2019 13:29
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnej wiedzy, ...
... auto po 2 krotnym pobycie w serwisie wykazuje te same usterki. Serwis posiada jedyną radę, jeździć w tym stanie rzeczy dalej. Auto oczywiscie na gwarancji
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 19:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umówienie ...
... wizyty do elektryka 2 tyg naprzód, 2 godziny diagnoza drobnej usterki, drobnej części nie ma w Polsce, czyli kolejny miesiąc oczekiwania.
Użytkownik sieci
27 marca 2019 00:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 marca 2019 22:06
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... robić tu napraw powypadkowych. 4letnie BMW serii 5 było tu naprawiane bo to najbliższy serwis wymagany przez leasing. Każde ASO BMW rozpłakałoby się widząc takie efekty „przywrócenia do stanu poprzedniego”. Zarysowana felga-uzupełnienie ubytków i lakierowanie. Tandetne- na lakierze po naciśnięciu paznokciem zostaje ślad... gdzie technologicznie uzasadnionym procesem jest WYMIANA felgi- nie istnieje coś takiego jak lakierowanie. Zarysowany zderzak- uzupełnienie szpachlą i lakierowanie. Kolejny proces, który BMW by wyśmiało- szpachlę może kłaść Mirosław z szopy a nie serwis naprawiający z OC sprawcy.zderzak się wymienia! Błotnik przedni- bez zarzutów. Lampa- zarysowanie i pęknięcie przy błotniku, druga lampa też pęknięta od odkształcenia zderzaka. Od razu kupują wersję ubezpieczalni, która twierdzi, że nie jest to związane ze szkodą 🙄🙄 nawet zarysowanie i drugie pęknięcie kwalifikowało co najmniej jedną lampę do wymiany. Proces naprawy ww. elementów trwał 2 tygodnie -,- Jedyne za co należy pochwalić to samo lakierowanie- bardzo dobry kolor.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 07:37
Salon - samochody nowe
Przed zakupem samochodu ...
... brałem pod uwagę Seata. Odwiedziłem salon ale niestety pomimo tego iż nie było w nim zatrzęsienia klientów nikt nie podszedł do mnie i nie zapytał, czy można w czymś pomóc. Chodziłem od modelu do modelu, którym myłem zainteresowany ale auta były zamknięte. Obok w VW obsługa o klasę wyżej.
Użytkownik sieci
4 marca 2019 06:24
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepskie wrażenie. ...
... Serwis za 1000zl bez wymiany oleju... Bez umycia auta... w międzyczasie umówiłem sobie jazdę próbną. Niestety ktoś zapomniał że sprzedali kilka dni prędzej auto którym miałem jeździć.
Użytkownik sieci
7 lutego 2019 23:02
Salon - samochody nowe
Opowiem pokrótce swoją ...
... historię zakupu auta i podejścia do mnie jako klienta. Zamówiłem w tym salonie Seata Ibizę w odpowiadającym mi wyposażeniu, kolorze, itp. Był to początek lutego 2018 r. Otrzymałem informację, że auto do odbioru będzie w maju ale dają sobie furtkę na początek czerwca, choć zawsze może przyjść wcześniej i mam dopytywać. Ok, grzecznie zatem od końca marca z częśtotliwością co około 2 tygodnie przypominałem się mailowo aby nie truć i nie zawracać głowy telefonicznie. Na początku wszystko ładnie, opiekun odpowiadał, że jest ok i czekamy na odbiór, ;easing też jest już zatwierdzony i w ogóle jest pięknie. Problem zaczął się w połowie maja gdy chciałem się dowiedzieć jak stoimy ze wszystkim bo oferta i zgoda na leasing VW już straciła ważność (przynajmniej tak zostałem poinformowany). Najpierw urlopy, później niewiedza, później już chyba jedzie. Koniec końców zapadł się pod ziemię, a dystrybutor SEATA, z którym się skontaktowałem przekazał mi, że na takie auto zamówienia nie ma. Efektem tego była moja rezygnacja z zakupu pojazdu, którą przesłałem mailowo i potwierdziłem telefonicznie w lipcu gdy byłem już zdecydowany na zakup innego pojazdu. Tak, kupiłem innego Seata w innym miejscu i przyszedł czas na serwis jakoś w listopadzie. Skromnie zapytałem czy w związku z moją w/w sytuacją otrzymam jakiś rabat. Otrzymałem odpowiedź, że tak! Nawet 10%! Szkoda tylko, że po tej zniżce była to oferta o niemalże 500 zł droższa niż w każdym okolicznym bez tej zniżki. Strasznie mnie zmartwiło takie potraktowanie sprawy. Stwierdziłem, że kopać z koniem się nie warto i skoro nawet nie przejeżdżam tamtędy, nie musze na nich patrzeć to i lepiej. Ale, ale to nie koniec. Pewien dzień stycznia rozdzwania się telefon, odbieram i słyszę w głośniku mojego telefonu, że to dzwoni do mnie właśnie ten salon Seata z zapytaniem i nowiną. Pytanie brzmiało czy dalej czekam i jestem zainteresowany zamówionym Seatem Ibizą bo mogą coś zdziałać. Na Panią nie nakrzyczałem bo nie lubię tego robić. Poruszyła mnie ta cała niekompetencja jednak na tyle, że postanowiłem się podzielić się z innymi i pokazać jak może wyglądać Wasza przygoda z tym salonem.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 14:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2018 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2018 11:28
Salon - samochody nowe
Przez 2 lata ...
... nie potrafią wyeliminować trzasków i skrzypień z okna dachowego. Zamiatanie pod dywan problemu.Cena roboczo-godziny jak by budowali promy kosmiczne a nie potrafią rozwiązać prostego problemu.
Użytkownik sieci
28 marca 2018 07:50
Salon - samochody nowe
Można chodzić po ...
... salonie jak bezdomny i tak nikt się nie zainteresuje. Ale robota wre. Wszyscy z papierami w dłoniach biegają w każdą stronę.
Użytkownik sieci
12 marca 2018 13:09
Salon - samochody nowe
Właściciel powinien zastanowić ...
... sie kogo zatrudnia podejscie handlowców jak by jaja na targu sprzedawali .