95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 września 2020 13:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 września 2020 09:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 09:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 19:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 17:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 17:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 12:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 11:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 11:40
Salon - samochody nowe
Jak na razie jest ok.
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 20:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 11:30
Salon - samochody nowe
Bardzo trudno jest ...
... skontaktować się z serwisem. Od 14 dni próbuję umówić auto na serwis. Rozumiem okres urlopowy i trudności z tym związane,ale wystarczyłoby dać informację o najbliższym możliwym terminie. Mimo wielu telefonów i próśb z mojej strony nikt jeszcze nie oddzwonił choć numer telefonu i nr rejestracyjny pojazdu podawałam kilkakrotnie. Myślę że warto rozważyć usprawnienie kultury feedbacku. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 19:07
Salon - samochody nowe
Posiadam Seata Arona ...
... XCELLENCE 1.0 TSI 115KM AU7 Start/Stop z 2019r. Od samego początku zakupu mam problem z funkcjonowaniem radia w pojeździe a mianowicie: podczas uruchamiania się funkcji Full Link czasami pojawia się tylko komunikat "URUCHAMIANIE FULL LINK" i nic się nie dzieje, po naciśnięciu na panelu radia na funkcję telefonu pojawia się komunikat "Telefon niedostępny" w tym czasie telefon nie jest podpięty poprzez kabel a w złączu USB nie ma wsadzonego Pendriva. Nawet jak podłącze kabel aby skorzystać z funkcji Full Link taki sam objaw się pojawia, radio nie reaguje. Korzystam z telefonów poprzez bluethoot Iphone oraz Samsung, lecz jeśli jadę w dłuższą trasę korzystam tylko z połączenia kablowego z telefonem Iphone. Serwis do którego zgłosiłem usterkę, za pierwszym razem dokonał resetu ustawień fabrycznych radia, przy kolejnym zgłoszeniu po pojawieniu się usterki i kolejnej wizycie w serwisie niestety ale odpowiedź od pracownika serwisu jaką usłyszałem zbiła mnie z nóg a mianowicie dowiedziałem się że mam wyłączyć funkcję bluethoot w telefonach i nie korzystać z kabla, czyli w trakcie jazdy nie mogę korzystać z telefonu. Usterka nie została usunięta poprzez serwis a wręcz zaczęto mi sugerować że jest to wina telefonów ( telefony w innych pojazdach działają prawidłowo także poprzez funkcję full link - testowane w pojazdach marki Seat). Auto ma przejechane dopiero 18 tyś. km a nie ukrywam usterka która występuje nie pozwala mi korzystać w pełni z pojazdu za ponad 100 tyś zł. dodatkowo chcąc odebrać połączenie telefoniczne w trakcie jazdy bez zestawu głośnomówiącego naraża mnie na mandat karny. Nie po to kupowałem auto z taką funkcją aby z niej nie korzystać. Za każdym razem jak przyjeżdżam do serwisu to usterka mija. Kolejna usterka jaka mam w aucie jest tzw. „kangur” w skrzyni biegów tj. podczas zmiany z wysokiego na niższy bieg szarpie - objaw nie zawsze się pojawia, występuje także mocno odczuwalne szarpnięcie podczas zmiany biegów z D na R i odwrotnie (oczywiście zmiana podczas postoju), kolejna usterka to funkcja start/stop - auto podczas jazdy 10 km/h i mnie wyłącza silnik (na biegu D) co stwarza zagrożenie podczas przejeżdżania przez przejazd kolejowy czy też nawet skrzyżowanie (np. rondo) bądź nawet włączanie się do ruchu z drogi podporządkowanej - odpowiedz kierownika serwisu na moje usterki była szokująca a mianowicie poinformował mnie że auto mam w 100% sprawne a te rzeczy które zgłaszam to tylko dyskomfort mój jest i jedyne co może zrobić to poświecić mi swój cenny czas na jazdę testowa ze mną moim autem abym lepiej się poczuł - usterki potwierdził pracownik serwisu przyjmujący auto - widać jego zdanie się nie liczy. Osobiście odradzam serwis w Szczecinie, potrafią zniechęcić do grupy VW w 100% Mi pozostało albo jechać 250km do innego serwisu albo za granice (chyba bliżej) a jak nie to męczyć się tym autem jeszcze przez rok , do zakończenia umowy. Kontaktowałem się z innymi użytkownikami Seata i co do skrzyni biegów oraz funkcji start/stop występują u nich tez takie problemy - oczywiście nie u wszystkich ale co tam ja się nie znam ja jestem tylko użytkownikiem który dał się namówić na zakup auta tej marki. Widzę ze każdy kto oddał auto do serwisu odebrał umyte - ja nigdy zawsze takie samo brudne - może dlatego że walczę o komfort jazdy który kupiłem 🤔🤔 ASO Szczecin czytając ten post dobrze wie kto pisze ale dla chętnych podzielenia się swoimi przypadkami awarii w Aronie czy tez obsłudze ASO Szczecin Krotowski Cichy na Południowej podaje mój nr tel. 795455944
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 13:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 14:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 11:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2020 07:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 maja 2020 16:02
Salon - samochody nowe
Bardzo szybko i ...
... fachowo został wymieniony zderzak. Kontakt z serwisem bezproblemowy. Absolutnie nie mam żadnych zastrzeżeń i gorąco polecam.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2020 14:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 marca 2020 14:18
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa