95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 13:50
Salon - samochody nowe
Very bad experience. ...
... Terrible customer service. Avoid at all cost!!!
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 20:53
Salon - samochody nowe
Z uwagi na ...
... kolizję, postanowiliśmy bezgotówkowo z OC sprawcy naprawić Seata Leona w Grupa Cichy -Zasada Południowa 6 Szczecin. Zostałem zaproszony do odbioru pojazdu, który czekał przed salonem. Zanim wszedłem do wewnątrz zrobiłem krótkie oględziny auta. Dodam ,że elementy były wymieniane w całości. Nowe ,,blachy". Próg i jego wykończenie pozostawiało wiele do życzenia. Udałem się by odebrać pojazd. Tam Pan Michał G. Specjalista ds. Likwidacji szkód przekazał mi kluczyki poprosił bym poszedł obejrzeć auto. Przekazałem mu ,że już auto obejrzałem i mam wątpliwości co do grubości pokrycia lakierniczego. (Ja specjalistą w tej dziedzinie nie jestem). Stwierdził ,że auto zostało pomalowane zgodnie ze standardami(w domyśle..przestań Pan wymyślać). Stwierdził,że jak odniore auto to mogę złożyć reklamację bezpośrednio u mistrza..Oświadczyłem ,że ja auta nie odbiorę, bo jest robotą spartolona. Wezwał na miejsce ,,mistrza" który sprawował nadzor nad przebiegiem naprawy pojazdu. Udaliśmy się na parking przed salonem. Pokazałem mu niedociągnięcia. Stojąc , Stwierdził że wszystko jest ok. Poprosiłem by się łaskawie schylił i ocenił z innej pozycji ich pracę. Przyznał mi rację. Państwo niech sami ocenią pracę ,,blacharni". Zdjęcia zrobione są przy odbiorze auta podobno do odbioru. Znajomy jak to zobaczył Stwierdził, że ,,Stasiek" w garażu lepiej by to zrobił. Nie polecam. Albo inaczej polecam do odbioru brać rzeczoznawcę lub biegłego 🤣
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam, dodzwonić ...
... się tam graniczy z cudem, ciągłe obiecanki ze strony pracowników, nie mówiąc już i tym ze próbują wmówić człowiekowi ze cokolwiek odkręcał przy samochodzie tym samym zaniżając wartość auta. Porażka
Użytkownik sieci
20 lutego 2021 18:06
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa ☹
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 11:27
Salon - samochody nowe
. Serwis umowiony ...
... na 14.00 , 120km od Szczecina , czekanie.do 18.00 zeby sie.dowiedziec ze auto nie.zostanie wydane. Dobrze ze dali zastępcze bo było jak wrócić na noc do domu. Następny dzien, 1.5h próby dodzwonienia się czy moge już odebrać auto. I nadal bez skutku.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2021 17:12
Salon - samochody nowe
Szbciej w Lotto ...
... można trafić, niż dodzwonić się do Serwisu.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 13:28
Salon - samochody nowe
Salon wygląda bardzo ...
... fajnie, ale obsługa beznadziejna. Byłem w salonie 30min i przez nikt z obsługi się nie zainteresował mną. Tak ze nie polecam.
Użytkownik sieci
20 października 2020 23:02
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta mogłaby być nieco bardziej profesjonalna.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 19:07
Salon - samochody nowe
Posiadam Seata Arona ...
... XCELLENCE 1.0 TSI 115KM AU7 Start/Stop z 2019r. Od samego początku zakupu mam problem z funkcjonowaniem radia w pojeździe a mianowicie: podczas uruchamiania się funkcji Full Link czasami pojawia się tylko komunikat "URUCHAMIANIE FULL LINK" i nic się nie dzieje, po naciśnięciu na panelu radia na funkcję telefonu pojawia się komunikat "Telefon niedostępny" w tym czasie telefon nie jest podpięty poprzez kabel a w złączu USB nie ma wsadzonego Pendriva. Nawet jak podłącze kabel aby skorzystać z funkcji Full Link taki sam objaw się pojawia, radio nie reaguje. Korzystam z telefonów poprzez bluethoot Iphone oraz Samsung, lecz jeśli jadę w dłuższą trasę korzystam tylko z połączenia kablowego z telefonem Iphone. Serwis do którego zgłosiłem usterkę, za pierwszym razem dokonał resetu ustawień fabrycznych radia, przy kolejnym zgłoszeniu po pojawieniu się usterki i kolejnej wizycie w serwisie niestety ale odpowiedź od pracownika serwisu jaką usłyszałem zbiła mnie z nóg a mianowicie dowiedziałem się że mam wyłączyć funkcję bluethoot w telefonach i nie korzystać z kabla, czyli w trakcie jazdy nie mogę korzystać z telefonu. Usterka nie została usunięta poprzez serwis a wręcz zaczęto mi sugerować że jest to wina telefonów ( telefony w innych pojazdach działają prawidłowo także poprzez funkcję full link - testowane w pojazdach marki Seat). Auto ma przejechane dopiero 18 tyś. km a nie ukrywam usterka która występuje nie pozwala mi korzystać w pełni z pojazdu za ponad 100 tyś zł. dodatkowo chcąc odebrać połączenie telefoniczne w trakcie jazdy bez zestawu głośnomówiącego naraża mnie na mandat karny. Nie po to kupowałem auto z taką funkcją aby z niej nie korzystać. Za każdym razem jak przyjeżdżam do serwisu to usterka mija. Kolejna usterka jaka mam w aucie jest tzw. „kangur” w skrzyni biegów tj. podczas zmiany z wysokiego na niższy bieg szarpie - objaw nie zawsze się pojawia, występuje także mocno odczuwalne szarpnięcie podczas zmiany biegów z D na R i odwrotnie (oczywiście zmiana podczas postoju), kolejna usterka to funkcja start/stop - auto podczas jazdy 10 km/h i mnie wyłącza silnik (na biegu D) co stwarza zagrożenie podczas przejeżdżania przez przejazd kolejowy czy też nawet skrzyżowanie (np. rondo) bądź nawet włączanie się do ruchu z drogi podporządkowanej - odpowiedz kierownika serwisu na moje usterki była szokująca a mianowicie poinformował mnie że auto mam w 100% sprawne a te rzeczy które zgłaszam to tylko dyskomfort mój jest i jedyne co może zrobić to poświecić mi swój cenny czas na jazdę testowa ze mną moim autem abym lepiej się poczuł - usterki potwierdził pracownik serwisu przyjmujący auto - widać jego zdanie się nie liczy. Osobiście odradzam serwis w Szczecinie, potrafią zniechęcić do grupy VW w 100% Mi pozostało albo jechać 250km do innego serwisu albo za granice (chyba bliżej) a jak nie to męczyć się tym autem jeszcze przez rok , do zakończenia umowy. Kontaktowałem się z innymi użytkownikami Seata i co do skrzyni biegów oraz funkcji start/stop występują u nich tez takie problemy - oczywiście nie u wszystkich ale co tam ja się nie znam ja jestem tylko użytkownikiem który dał się namówić na zakup auta tej marki. Widzę ze każdy kto oddał auto do serwisu odebrał umyte - ja nigdy zawsze takie samo brudne - może dlatego że walczę o komfort jazdy który kupiłem 🤔🤔 ASO Szczecin czytając ten post dobrze wie kto pisze ale dla chętnych podzielenia się swoimi przypadkami awarii w Aronie czy tez obsłudze ASO Szczecin Krotowski Cichy na Południowej podaje mój nr tel. 795455944
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Totalne olewanie klienta. ...
... Od 3 tygodni nie mogę uzyskać oferty cenowej na wybrany model, pomimo telefonów i obietnicy kontaktu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 11:20
Salon - samochody nowe
Panowie z VW, ...
... którzy prowadzili serwis SEATa w lipcu 2019 zachowanie poniżej pasa. Zero szacunku dla czasu drugiego człowieka i niemiłe odzywki.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 13:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 09:52
Salon - samochody nowe
Ok. Choć przedstawicieli ...
... handlowe u mylily się parametry aut
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 15:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 17:24
Salon - samochody nowe
Dwie godziny oczekiwania na wymianę bezpieczniej, porażka.
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 23:23
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam.
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 08:21
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... jakim w życiu byłem,nikomu nie polecam,nie dość,że tanio nie jest to na dodatek nieudolni pseudofachowcy nie znający się kompletnie na swojej robocie,auto odebrałem uszkodzone,nawet osłony silnika nie potrafili dobrze skręcić,omijajcie ten badziewiarski serwis szerokim łukiem
Użytkownik sieci
22 września 2018 11:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 września 2018 14:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 10:42
Salon - samochody nowe
Szukam samochodu dla ...
... żony. Trzy tygodnie temu byłem w salonie, ustaliłem z bardzo miłym doradcą wersję Seata Arona. Poprosiłem o ofertę na maila i umówiłem się na jazdę próbną w sobotę. Pojechałem w sobotę z żoną ale okazało się, że jazdy nie będzie bo samochód został sprzedany. Ja to rozumiem ale czemu nikt nie zadzwonił. Doradcy z którym się umawiałem też nie było. Oferty nie dostałem. W tym dniu obsługa znowu bardzo miła udzieliła żonie wszelkich informacji i ustaliliśmy wersję jaką chcemy kupić. Znowu poprosiłem o ofertę. Inny doradcą obiecał, że ofertę wyśle i zadzwoni jak tylko będzie samochód do jazdy. Na ofertę czekam już trzy tygodnie a z tego co wiem to samochód do jazdy jest od tygodnia. W tym czasie dostałem całkiem fajne oferty z innych miast. Wczoraj chciałem porozmawiać z kierownikiem działu sprzedaży ale był zajęty i powiedziano mi, źe oddzwoni. Miał prawo być zajęty a ja chciałem żeby mi polecił doradcę który potraktuje mni poważnie. Jeśli kierownik oddzwoni w takim tempie jak wysyłają ofertę to już nie czekam. Mimo wszystko pozdrawiam Andrzej Wagner.