87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lutego 2025 07:03
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi serwisowej ...
... to porażka tak jak inni wspominają, nie polecam.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 20:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nieprzyjemne doświadczenia z obsługą.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 17:41
Salon - samochody nowe
Informowanie klienta o ...
... statusie naprawy - 0/5, zostawiam auto i póki sam tam nie pojadę (a nie mam auta) nic się nie dowiem. 6 telefonów, nie da się dodzwonić na warsztat, jak ktoś odbiera, to mówi, oczywiście sprawdzę i oddzwonię. Nie oddzwania. Kolejna osoba przekierowuje na serwis, który odbiera i odkłada słuchawkę. Kolejne próby już nikt nie odbiera. Właściwie za każdym razem to samo, jak tylko zostawiam auto i oddalam się stamtąd, przez co nie mogę interweniować osobiście. Tragedia.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 19:36
Salon - samochody nowe
Niestety ceny rosną po zainteresowaniu się ofertą.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 11:11
Salon - samochody nowe
Technicznie serwis jest ...
... ok, nie ma do nich żadnych uwag, natomiast obsługa klienta w postaci recepcji jest fatalna, zawsze 100 powodów dlaczego nie, zamiast spróbować pomóc. Mam nadzieję że nie będę musiał korzystać z usług tutaj.
Użytkownik sieci
12 listopada 2024 07:41
Salon - samochody nowe
Serwisowałam Seata Ibizę ...
... dwukrotnie w serwisie Motorpol Wrocław. Zgłaszałam się do serwisu ASO, ponieważ jako kobieta, nieznająca się na autach, miałam poczucie, że tam nikt nie będzie próbował mnie oszukać. Za pierwszym razem, w 2022 roku serwis pomyślny, bez komplikacji. Rok później, bo w 2023 zostawiłam auto z prośbą o przeserwisowanie wszystkiego, czego auto będzie wymagało. Po przeglądzie poinformowano mnie o cenie serwisu. Po kilku dniach otrzymałam informację, że całość napraw kosztować będzie 7 tys zł, ale auto nie przejdzie przeglądu rejestracyjnego (zbliżał się termin). Podkreślam, nic takiego nie było wspomniane po wstępnym przeglądzie i kwalifikacji samochodu do naprawy. Mam zapłacić 7 tys, a samochód nie przejdzie przeglądu? Niemożliwe, że po roku od przeglądu, gdzie wykonali wszystkie niezbędne naprawy w kwocie 2 tys zł, auto posypało się tak, że naprawy za 7 tys zł nie przygotuja do przeglądu. Po interwencji osoby znającej się na autach, panowie stwierdzili, że przygotują do przeglądu rejestracyjnego, u siebie, po sąsiedzku, nie zwiększając kosztów naprawy. Próba ratowania sytuacji z ich strony propozycją- „na czas dalszych napraw damy pani auto zastępcze za darmo”. Ostatecznie dostałam informację, że mam wymienione całe podwozie na oryginalnych częściach volkswagena! Obecnie jestem równo rok po przygodzie z serwisem. Oddałam auto na blacharkę- wymiana rdzewiejącego błotnika. Efekt przeglądu auta przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Od obecnego serwisu dostałam odpowiednie zdjęcia tego co działo się na podwoziu i z progami. Poinformowali, że to niedopuszczalne, żeby wypuścić auto bez zakonserwowania i wzmocnienia progu oraz bez zaślepki. Poniżej otrzymane zdjęcia „nowego podwozia na częściach volkswagena” rok później, po serwisie za 7 tysięcy złotych. Nie polecam, miejsce, w którym po roku od „generalnego przeglądu, w którym proszę o zrobienie wszystkiego, bo dużo jeżdżę, chce, żeby auto było bezpieczne”, decyduje się na kupno nowego auta. Zdecydowanie nie u nich w salonie.
Użytkownik sieci
14 września 2024 21:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 06:34
Salon - samochody nowe
Mam Seata Ateca ...
... na gwarancji. Kilkanaście razy dziennie Wyświetla się komunikat " Usterka SOS skontaktuj się z serwisem" W 2023r wymienili mi w servisie antenę samochód był w service dwa dni ,nic nie pomogło.Wczoraj 25.06.24r sprawdzono ponownie nic nie zrobili.Ponoć znów zamówili antenę i jakąś wiązkę, że niby jest uszkodzona.Koszmar można tak jeździć bez końca.Klient tu jest traktowany jak per noga. Nie polecam tego serwisu STANOWCZO
Użytkownik sieci
23 maja 2024 09:24
Salon - samochody nowe
Wstawiłem negatywną opinię ...
... odnośnie absurdalnie wysokiej ceny za wymianę kół. Salon poprosił o kontakt na prywatnego maila i niestety na odpowiedź czekam już ponad dwa miesiące!!. Sprawa pewnie według nich jest załatwioną bo przecież tej opinii już nie ma na Google Maps....
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 15:48
Salon - samochody nowe
Bezużyteczne miejsce pełne ...
... bezużytecznych i niekompetentnych leni unikających pracy. Na proste pytanie czy nowa benzyna e10 nadaje sie so starszych silników, o ile ktoś już raczył się klientem zainteresować, nie są w stanie odpowiedzieć w sposób wiążący
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 14:05
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... moim nieprzyjemnym doświadczeniem związanych z usługami świadczonymi przez salon samochodowy Seat, w którym miałem niedawno wykonaną naprawę lakieru. Niestety, jestem głęboko rozczarowany jakością obsługi i utrzymaniem standardów bezpieczeństwa. Po odebraniu mojego samochodu z naprawy lakieru, zauważyłem kilka problemów, które niestety rzutują negatywnie na moje doświadczenie jako klienta. Po pierwsze, czujniki parkowania, które działały poprawnie przed naprawą, teraz są wadliwe. Jest to nie tylko irytujące, ale także potencjalnie niebezpieczne, zwłaszcza podczas parkowania w trudnych miejscach. Co więcej, po opuszczeniu salonu samochodowego, odkryłem, że w oponie mojego pojazdu wbity był metalowy przedmiot, który okazał się śrubą. Niestety, musiałem samodzielnie pokryć koszty naprawy tego uszkodzenia, co jest nie do zaakceptowania, biorąc pod uwagę, że problem ten powstał po serwisie w tym konkretnym salonie. Jestem rozczarowany brakiem staranności i dbałości o klienta ze strony tego salonu. Oczekiwałem, że usługa świadczona przez profesjonalistów w branży samochodowej będzie nie tylko estetyczna, ale także bezpieczna. Niestety, moje doświadczenie było zupełnie odmienne. Zwracam się z prośbą o podjęcie odpowiednich kroków w celu poprawy jakości usług świadczonych przez ten salon. Mam nadzieję, że moje uwagi zostaną wzięte pod uwagę, aby przyszli klienci nie musieli przejść przez podobne problemy.
Użytkownik sieci
24 października 2023 07:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Właśnie o godzinie 7:00 rano wracam z kwitkiem. Samochód miał być najpierw na piątek, potem na poniedziałek, w końcu przekazano mi, że będzie na wtorek i że mogę być od 7:00. Przyjeżdżam o godzinie 7:00, auto dalej nie jest gotowe do odbioru i go nie odbiorę, bo auto po naprawie nie jest złożone, a zakres prac do wykonania jest za duży, żeby zrobić to od ręki. Pomijam już, że nawet nie ma komu tego zrobić. Słowem - jeśli ktoś ma czas na jeżdżenie taksówkami do Mororpolu o różnych porach dnia, to można, ale jak komuś zależy na należytej obsłudze, to nie polecam.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 09:11
Salon - samochody nowe
Moja ocena wynika ...
... z doświadczenia po serwisie Seata zakupionego w tym samym salonie. Zbliżał się termin cyklicznego serwisu, po kontakcie zostałem umówiony na ponad 2 tygodnie później, ze względu na problem z oprogramowaniem CarPlay i obecność diagnosty w serwisie. Na miejscu zostałem poinformowany, że diagnosty jednak nie ma ze względu na braki kadrowe, ale doradca wraz z mechanikiem sprawdzi problem. Po 5 godzinach (!) czekania, Pan Krzysztof C. poinformował mnie, że poza standardowym serwisem i dodatkową regulacją została sprawdzona opcja CarPlay na kilku urządzeniach i wszystko działa ok. Niestety było to kłamstwo w żywe oczy, ponieważ sam finalnie rozwiązałem problem z softwarem, a technicznie nie było możliwości, żeby inne urządzenia działały (co sam wcześniej zweryfikowałem na wielu urządzeniach). Niestety ta sytuacja wpłynęła na poczucie zaufania co do tego miejsca i pracowników. Zostawiam 2 gwiazdki, ponieważ miałem pozytywne doświadczenia z tym salonem w przeszłości.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Kiedyś fajnie, teraz ...
... znajomi polecają serwis w Opolu. Dobrze ze leasing się kończy - kolejne na pewno będzie z Opola. Poniżej treść maila z dnia 13.12, na który oczywiście nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani kontaktu ze strony serwisu. "Sprawa dotyczy samochodu Seat Leon DW XXXXX 08.11.2022 auto było u Państwa na serwisie celem wymiany mechanizmu w klapie bagażnika (objaw - brak światła w bagażniku) oraz diagnozę braku podświetlenia w schowku. W przypadku bagażnika usterka została usunięta, w przypadku brak podświetlenia w schowku usterka została zdiagnozowano, sprawdzono dostępność części i powiedziano że będzie prawdopodobnie w ciągu dnia lub dwóch bo system pokazuje że część jest w magazynie/serwisie w Poznaniu. Chce zaznaczyć że w przypadku klapy bagażnika część została zamówiona dopiero po upomnieniu się przeze mnie po kilku tygodniach od diagnozy przy serwisie/przeglądu z pakietu, "bo się komuś zapomniało zamówić i tego zamówienia nie ma". 21.11 o godzinie 12:50 dzwoniłem w tej sprawie schowka nauczony doświadczeniem "zapominania". Pomijam to że osoba odbierająca telefon odzywała się dość chamsko, powiedziano że sprawa zajmował się Pan Wojtek i się ze mną skontaktuje. Mamy 13.12 a ja dalej czekam. W związku z powyższym proszę o wysłanie potwierdzenia zamówienia przez serwis części oraz określenia kiedy usterka zostanie usunięta. Proszę również o informację czy to standard że klient musi sam wszystkiego pilnować (w tym zamawiania części) i dopraszać się o kontakt w swojej sprawie."
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 16:23
Salon - samochody nowe
pół roku oczekiwania ...
... na samochód zastępczy. Tydzień trwała wymiana zderzaka.
Użytkownik sieci
13 września 2022 09:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Seata. Mam porównanie z serwisem w Opolu (Lellek) i tam obsługa jest na wiele wyższym poziomie niż tutaj. Już samo zdanie samochodu mnie zaskoczyło - bo polegało tylko na przekazaniu kluczyka, a oględziny samochodu były robione bez obecności klienta. Przy serwisie zaproponowano mi również dodatkowo płatną dezynfekcję klimatyzacji. NIestety po paru tygodniach z nawiewu nadal wydobywa się nieprzyjemny zapach chemii, której użyto. Dwukrotne zgłoszenie reklamacji pozostawiono bez echa - zero kontaktu, ani jakiejkolwiek odpowiedzi. Będę musiał na własny koszt przeczyścić układ w profesjonalnej firmie, bo ASO jak widać temat ma w poważaniu. I szczerze polecam pojechać te 100km dalej do Opola, bo tam naprawdę poczujecie się, że o Was, jako klientów marki - się dba. EDIT: Minęły kolejne 2 tygodnie, żadnego kontaktu czy odpowiedzi ze strony serwisu. Długo zajmuje Wam ta analiza przypadku. Co jedynie potwierdza sposób podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2022 16:15
Salon - samochody nowe
Po zakupie nowego ...
... samochodu dwa miesiące temu (przebieg niecałe 4000 km), pojechałem zgłosić usterki gwarancyjnie. Nie działające kamery 360st (nie załączają się raz na 10 do 20 razy włączenia wstecznego, z przycisku wtedy też nie dzialaja), dodatkowo listwa przyokienna w drzwiach kierowcy jest ze skazą po producencie listwy, brzydkie dziubki na gumie po wtryskarce (tylko ta listwa jest z taką skazą). Dzisiaj po serwisie otrzymałem informację. Błędy zostały skasowane. Producent wie o problemie kamery, ale nic z tym nie robi. Listwa nie została uznana gwarancyjnie, ze względu na to że Pan w serwisie stwierdził uszkodzenie mechaniczne od skrobaczki zimą (w kwietniu i maju były opady śniegu? Nie przypominam sobie. Wiem co się mogło stać, samochód pojechał sam na Alaske i tam się to napewno stało). Pan powiedział, że to ja mam udowodnić, ze to nie jest uszkodzenie mechaniczne. Do rzeczy Pan w serwisie nie chce powiedzieć jakie były błędy w sterowniku. Może miałem pecha trafiłem na takiego gościa, lub na taki serwis. Serwis wrocławski niestety już mnie nie zobaczy i już na mojej osobie nie zarobią. Nie polecam w żadnej kwestii tego serwisu. Podejście mają zdrowe, sprzedać auto i nie uwzględniać przypadkiem awarii gwarancyjnych, minie gwarancja i wtedy zarobimy na osobie. Ogólnie odradzam.
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 10:20
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu poniżej normy.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 11:40
Salon - samochody nowe
Po pól roku ...
... oczekiwania na zamówiony samochód zadzwoniłem do salonu i dowiedziałem się, że mam czekać kolejny rok. Zrezygnowałem i wycofałem zaliczkę. Nie podoba mi się, że firma wiedząc, ze nie jest w stanie wywiązać się z umowy nie powiadomiła mnie o tym kilka miesięcy wcześniej. Straciłem czas i zamrożone pieniądze. Przykre