86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 15:17
Salon - samochody nowe
Słabo.Pani Jeżewska,czy wszystko ...
... dobrze z główką?Czy pani żyje na Ziemi czy gdzieś w Galaktyce....
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 14:14
Salon - samochody nowe
Tak wygląda auto ...
... na gwarancji po naprawie w tym ASO. Naprawa trwała 2 tygodnie. Zero komunikacji ze strony serwisu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2020 22:00
Salon - samochody nowe
Do salonu umówiłem ...
... się telefonicznie, było to jakieś 1.5 miesiąca temu. Zabrałem ze sobą żonę, bo powiedziałem jej, że będzie jazda próbna, no i zrobilem z siebie głupka. Po wejściu do salonu od razu podszedłem do Pani, która powiedziała, że Pan do którego jesteśmy umówieni, a którego imienia nawet nie chcę pamiętać jest na razie zajęty. Po przeczekaniu dobrych 40 minut, w końcu zostaliśmy zaproszeni do biurka. Wtedy Pan do którego niby byliśmy umówieni, totalnie niedoinformowany spytał czego szukamy, zrobił swoje wyliczenia na kompie (które ja mogłem sobie zrobić w domu poprzez stronę)i powiedział, że tak to wygląda, aż odechciało się pytać o jazdę próbną, bo wydaje mi się, że powinien wiedzieć, że chcieliśmy się "przejechać". Może po prostu stwierdził, że chcemy dojechać gdzieś za darmo, bo przyjechaliśmy tylko Leonem 2. Nie polecam
Użytkownik sieci
30 października 2020 11:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 września 2020 14:40
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, zero ...
... wiedzy, klient traktowany dobrze do momentu kupna auta, później jak najgorszy śmieć
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2020 15:48
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu, jak ...
... i handlowcy są bardzo w porządku - szczerze polecam Pana Marka i Pana Artura. Dobre wrażenie psuje zarząd. Pojechałem po raz 3 na wymianę oleju po 15kkm i zapłaciłem prawie 100 zł więcej, niż poprzednio, bo miałem swój olej (opłata recyklingowa 70 zł) i doliczono mi jeszcze za jakieś śruby torx (21 zł). Jakoś zawsze zmieniali bez tych śrub, a tu nagle dodatkowa opłata. Z ciekawości zapytałem o opłatę recyklingową w Skoda/VW Centrum Wrocław na Brucknera - 24 zł, a nie 70 zł!
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2020 21:06
Salon - samochody nowe
A więc po ...
... kolei... Na moje trzy maile z prośba o wycenę przeglądu, nikt nie raczył odpowiedzieć. Jak już się dodzwoniłem, odbiera osoba, która na moje pytanie o możliwość dostarczenia własnych części oraz oleju, klepie z pamięci wyuczoną regułkę iż nie MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. Dzwoniłem 3 razy i za każdym razem, odbierała inna osoba i taką samą formułkę recytowała. Kabaret. Dzwoniąc do serwisu nie łączy z doradcą serwisowym a z centrum kontaktu z klientem. No i tutaj zaczyna się robić ciekawie. Odbiera osoba która nie jest osobą kompetentną. Na moje pytanie o rodzaj dezynfekcji układu klimatyzacji, nie potrafi wyjaśnić, jaki sposób dezynfekcji stosują. Gdy prosisz o połączenie z doradcą serwisowym, informuje że nie ma takiej możliwości. Robi Ci przybliżoną wycenę usługi i mówi że jak chcesz uzyskać rabat to musisz przyjechać OSOBIŚCIE i rozmawiać na miejscu z doradcą serwisowym! Żenada!!! Podsumowując, to już nie ten sam serwis co kiedyś. Po przeniesieniu się na nową lokalizację i połączeniu z Motorpolem z ul. Pięknej, stał się to moloch gdzie liczą się tylko zera na koncie właścicieli. Właśnie straciliście kolejnego klienta ;) Parę km dale w Lubinie czy też w Opolu są ASO Seata gdzie inaczej podchodzą do człowieka. Nie ma problemu z kontaktem tel, mailowym czy też dostarczeniem swoich materiałów do przeglądu. Mówię z autopsji i zachęcam innych do sprawdzenia.
Użytkownik sieci
3 marca 2020 10:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 11:52
Salon - samochody nowe
Serwis odmawia wykonania ...
... serwisu gwarancyjnego z olejem zakupionym przez klienta. Mętne tłumaczenie konsultanta. Widać śmierdzi im kasa od klienta, który kupuje u nich nowe auto, serwisuje je, wykonuje naprawy powypadkowe, wykupuje ubezpieczenia. Chytry traci dwukrotnie. Znajdę inny salon, który szanuje klienta. Szkoda, że miesiąc temu przyprowadziłem im klienta, który kupił auto
Użytkownik sieci
11 lutego 2020 11:52
Salon - samochody nowe
Cos nie można ...
... się do Państwa dodzwonić. 4 raz próbuje ustalić godzinę umówionego serwisu. Ktoś odpowiedział, że oddzwoni i tak czekam😉
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 12:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2019 21:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2019 17:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 00:16
Salon - samochody nowe
18.01.2019 Nie polecam ...
... ! Kupiłam nowy samochód w 2017 r w tym salonie, postanowiłam też tam serwisowac swój samochód i wykupowac polisy od ich pracowników, jako że uznałam ten salon za zaufany.. W 2018 przeprowadziłam się do Koszalina, mimo wszytko serwis postanowiłam zrobić we Wrocławiu, żeby nie mieszać i robić wszystko w pewnym dla mnie miejscu. A oni jak mnie potraktowali? Podczas serwisu sciagneli oslone silnika i jej nie oddali, na drugi dzień zadzwoniłam, przedstawiam sytuację i jeszcze mnie oskarzyli ,że to ja próbuje ich oszukać i że oni na 100% nie mają tej oslony . Następnie wspomnialam, ze mam zdjęcia osłony dzień przed serwisem robione, to już zmienił zdanie i powiedział, że on nie ma pewności czy faktycznie tej oslony nie ma , bo może jej nie widzi.. żałosne to było. Logiczne, że jeśli ktoś dzwoni i mowi ,ze nie ma swojej rzeczy w samochodzie , to pracownik od razu robi wszystko zeby ja odnaleźć.. i tak podobno było, pracowników podpytal, dzwonił szukał i odpowiedz jednoznaczna- na 100% jej nie ma, a potem nagle ,ze juz bje ma pewności..Byłam W Koszalinie już , nie miałam czasu na udowadnie ,że oslona była przed serwisem.. Ale nie wiem czy opłacało się im.. Ja więcej tam nie zrobię żadnego serwisu, nie wykupie ubezpieczenia , a już nie wspomnę o tym ,że od tak nieodpowiedzialnych ludzi na pewno też nie kupię nowego samochodu. Rodzinie i najbliższym również będę odradzać jakichś kolwiek uslug w tym salonie .. Nie wiem czy warto było ściągać oslone za kilka stowek.. A nie moja głowa w tym, jakich mają pracowników .. Pozdrawiam Roksana Bałuk 12.08.2019 Jak mozna tak klamac i pokazywać w dodatku wszystko publicznie.. Nigdy nie zablokowałam żadnego numeru od państwa. Zadnej propozycji wglądu do monitoringu również nie dostałam.. Po prostu nie wierzę, w to co czytam. Opinia mam nadzieję, ze jest pomocna.. i da domyślenia klientom, którzy planują zakup samochodu w owym salonie, badz zrobienia serwisu. Zero szacunku do klienta , zero odpowiedzialnosci.
Użytkownik sieci
1 lipca 2019 13:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 07:31
Salon - samochody nowe
Po zgłoszeniu się ...
... celem naprawy blacharsko lakierniczej, brak możliwości kontaktu przez 3 miesiące. Po tym czasie dzwonią czy jestem jeszcze zainteresowany pozostawieniem auta w warsztacie. Z mojej strony próby kontaktu również nie przyniosły rezultatu.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 09:53
Salon - samochody nowe
W związku z ...
... zaistniałą szkodą w samochodzie seat postanowiliśmy dokonać naprawy w serwisie seat we Wrocławiu. Od samego początku otrzymaliśmy informacje, że firma nie posiada samochodów zastępczych. W związku z powyższym SAMI załatwiliśmy samochód zastępczy z firmy ubezpieczeniowej. Od samego początku nie można było ustalić konkretnego terminu odbioru samochodu. Termin ten był przesuwany. W końcu odbiór w dniu 16.04.2019 r. niestety to nie koniec kłopotów. Nasz kluczyk, który nie zostały żaden sposób zabezpieczony zabrał sobie inny klient (niedopuszczalne). Kilka godzin czekania na wyjaśnienie sprawy. Próbuję tutaj zastosować słowo profesjonalizm podawany na stronie internetowej firmy.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 04:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 11:30
Salon - samochody nowe
Usunięcie szkody. Otwarcie ...
... drzwi. Zgłoszone w listopadzie do dziś zero odzewu. Czas naprawy to wg. Motorpolu to 14 dni. Auta zastępczego brak. Osoba odpowiedzialna za opiekę nad naszym przypadkiem nieosoagalna. Stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
16 marca 2019 10:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka