86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 marca 2019 21:21
Salon - samochody nowe
Wchodzę i obsługa ...
... ma wywaliłem na klienta jedynie pani e recepcji dzień dobry
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 09:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 stycznia 2019 22:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 13:44
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wybieram rodzinny SUV i uważam go za wariant Seat Ateca. Chciałem osobiście poznać moje warunki finansowania i zrobić jazdę próbną samochodem. Okazało się jednak, że Seat Ateca jeździ pod jakimś szefem, a jazda próbna jest dostępna tylko w dniu roboczym między 9 a 17. Najwyraźniej ważniejsze jest jeździć na łyżwach kosztem firmy niż sprzedażą. Jednocześnie chciałbym zauważyć, że wyraźnie widać, że przynajmniej połowa odwiedzających jest zainteresowana Atecą. Oznacza to, że ten szef nie tylko jeździ samochodem testowym, więc wydaje się najbardziej popularny. W tym samym czasie nie można było ustalić warunków finansowania, ponieważ na całą motoryzację w sobotę jest tylko jeden sprzedawca, który nie jest pewien, kiedy go wziąć. Reszta personelu salonu jest potrzebna tylko po to, by się przywitać i odczytać cechy maszyny dla tych, którzy nie potrafią czytać. W tym samym czasie personel ten narzeka, że w sobotę jest więcej osób niż zwykle. Oznacza to, że wiedzą, że będą mieli wielu potencjalnych nabywców i zostawią tylko jednego sprzedawcę, a nawet bez testowego samochodu. Szczerze, jestem w szoku. Nie sądziłem, że jest to możliwe w kraju europejskim. Mam nadzieję, że w mieście pojawi się inny dealer SEAT-a, ponieważ nie ma konkurencji: można zniszczyć tylko ten Motorpol wykonując swoją pracę. (Wersja oryginalna) Выбираю семейный SUV и рассматриваю как вариант Seat Ateca. Хотел лично узнать мои условия для финансирования и сделать тест-драйв автомобиля. Однако оказалось, что Seat Ateca ездит под какой-то начальницей и для тест-драйва доступен только в рабочий день между 9 и 17. Видимо ей кататься за счёт компании важнее, чем продажи. При этом я хотел бы заметить, что явно видно, что как минимум половина посетителей интересуется именно Ateca. То есть эта начальница мало того, что ездит на тестовом автомобиле, так ещё и судя по всему на самом популярном. В то же время узнать условия финансирования тоже не удалось, потому что на весь автосалон в субботу только один продавец, который неизвестно когда сможет принять. Остальной персонал салона там нужен видимо только чтобы поздороваться и прочитать характеристики машины для тех кто не умеет читать. При этом этот персонал сам же сетует на то что в субботу посетителей больше чем обычно. То есть они знают, что у них будет много потенциальных покупателей и оставляют только одного продавца, да и того без тестового автомобиля. Честно говоря, я в шоке. Не думал, что такое возможно в европейской стране. Надеюсь, что в городе появится ещё один дилер SEAT, ведь конкуренции нет: уничтожить по продажам этот Motorpol можно всего лишь выполняя свою работу.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 19:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2019 19:26
Salon - samochody nowe
Drozyzna 😦
Użytkownik sieci
31 grudnia 2018 12:55
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przerażająca obsługa. Dwie osoby, które się mną zajmowały, były po prostu okropne. W ostatnim przypadku osoba spóźnia się o 25 minut po terminie, na który byłam umówiona i twierdzi, że nie dotarłam na czas. Kiedy powiedziałem, że przyszedłem na czas, szydził, a ja kłamałem, nawet nie przeprosił za spóźnienie. Przez cały czas naszej transakcji pozostał pasywno-agresywny i powiedział mi, żebym nie spóźniał się na odbiór mojego samochodu... oczywiście, ponieważ możesz się spodziewać, że dział sprzedaży to najlepsze doświadczenie, jakie otrzymasz po tym, jak poczujesz się jak ty robią im przysługę za bycie ich klientem. (Wersja oryginalna) Appalling service. The 2 people who were handling me were just awful. Most recent case the person arrives late by 25 mins after the time I had appointment for and claims I wasn't there on time. When I said I was on time he scoffed and I was lying, didn't even apologise for being late. He remained passive aggressive throughout our transaction and told me not to be late to pick up my car back... of course as you can expect the sales department is the best experience you are going to get after that they will make you feel like you are doing them a favour for being their customer.
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 16:30
Salon - samochody nowe
Po 45 minutach ...
... oczekiwania doradca serwisowy odesłał do kolejnego doradcy który i tak nie pomógł w bardzo prostej sprawie. Nie polecam Podejście nr 2 dnia kolejnego totalna olewka klienta i spychologia bo pan siedzący na stanowisku serwisowym Seata nie zajmuje się Seatem a zajmujący się ta marką jak poprzednim razem nie ma ochoty zająć się sprawą i odsyła do VW. Omijajcie to miejsce szerokim łukiem
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 09:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 19:57
Salon - samochody nowe
Bardzo zle .
Użytkownik sieci
20 października 2018 12:12
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam dany ...
... salon oraz serwis. Po rozmowie telefonicznej z doradcą zostaliśmy umówieni do serwisu na konkretną godzinę. Przyjeżdżając na miejsce przyjęto nas miło i poproszono nas abyśmy chwilę poczekali. Po 30min oczekiwania podeszla do nas osoba informującą nas że nie ma nas w systemie i nie mogą przyjąć naszego pojazdu mimo iż w zeszłym tygodniu się umawialiśmy. Ze strony seata ZERO rekompensaty ani jakiejkolwiek próby podjęcia porozumienia ! Na darmo zrobiliśmy ponad 90km. Ten serwis to kpina ! Nigdy nie spotkałem się z taką sytuacją aby salon miał takie ignoranckie podejście do klienta. Również podczas zapytania o możliwość jazdy testowej przed ewentualnym zakupem oczekiwaliśmy ponad 40min aby ktokolwiek do nas podszedł mimo że większość personelu była wolna i siedziała przed komputerami.
Użytkownik sieci
10 października 2018 00:10
Salon - samochody nowe
OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ...
... ZAKUPAMI TUTAJ (!) Po podpisaniu umowy i wpłaceniu zaliczki i terminie 3 miesiace na dostarczenie auta zgodnie z umowa, okazuje sie ze przez te cale 3 miesiace czekania auto nie trafiło nawet na taśmę i nie zostało wyprodukowane a co więcej muszę czekać kolejne 6 miesięcy i auto na które czekam od kwietnia 2018, dostanę po 10 miesiącach czyli najszybciej w styczniu 2019. Cały czas utrzymywali mnie w pewności że auto się produkuje i że wszystko jest super. Kiedy okazuje się, że jest lipa i auta nie ma, nikt nie wie dlaczego i co się dzieje... Nagle sprzedawca się zwalnia, a kierownik sklepu zaczyna się tłumaczyć. VW GROUP POLSKA odpowiada na moją skargę, że Troc nie jest produkowany i nie wiadomo kiedy wznowią produkcję, a salon MOTORPOL tego samego dnia kłamie w żywe oczy na spotkaniu na miejscu i mówi mi że TROC wyprodukuje się w 49 tygodniu roku bo tak jest w tabelce... Kiedy domagam się jakiegoś poczucia winy i zadośćuczynienia za zwłokę w wydaniu towaru, wychodzę z propozycjami do rozmów- DEALER !!!!! !!! ROZWIĄZUJE ZE MNĄ UMOWĘ!!!!! !!!! po 6 miesiącach czekania, dzwonienia i mówi mi, że nie przyjąłem ich propozycji, a w życiu żadnych nie zaproponowali. Majstersztyk jakich mało. Niepoważny dealer VW. Niepoważny VW, że taki poziom jest tutaj w ogóle akceptowany. Fatalny kontakt z klientem, po podpisaniu umowy, nikt się z Wami nie skontaktuje i trzeba się prosić o informacje. Absurdalne zachowanie sprzedawców, ten salon łamie wszelkie reguły i zasady rynku. Gdybym nie dzwonil i sie nie upominał to by nikt nie raczył mnie poinformować, że auta nie ma i nigdy nie będzie... co wiecej. Cały kontakt jest tylko z mojej strony i o fakcie zostałem poinformowany w zasadzie na kilka dni przed terminem odbioru. Jako klient VW, w tym salonie zostałem potraktowany poniżająco i niesprawiedliwie. Czuję się oszukany, zlekceważony a zagranie Motorpol było po prostu chamskie. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM DEALEREM !!!! OMIJAĆ!!!!!
Użytkownik sieci
5 października 2018 17:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 września 2018 18:26
Salon - samochody nowe
Drozyzna
Użytkownik sieci
24 września 2018 23:17
Salon - samochody nowe
Ludzie uciekajcie stąd! ...
... Mój kolega podpisał tu umowę w kwietniu 2018, obiecano mu auto w lipcu, później z miesiąca na miesiąc w sierpniu i wrześniu. później że dopiero w 2019, a kilka dni temu rozwiązali z nim umowę, mówiąc, że auta nie dostanie... to wszystko to jakiś cyrk a nie salon.
Użytkownik sieci
24 września 2018 23:13
Salon - samochody nowe
Bardzo szkoda, że ...
... ten dealer okazuje się być całkowicie pomylonym salonem marki VW. Prosze nie wierzyć w zapewnienia przy podpisywaniu umowy, że auto będzie za 3 miesiące. Auto proponuję kupować za granicą. VW Group Polska to jakaś szopka. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 września 2018 23:11
Salon - samochody nowe
Myślałam, że negatywne ...
... opinie tutaj to jacyś sami roszczeniowcy. Nic bardziej mylnego! Ten salon to jakaś kpina! amatorzy... Straciłam tu tylko czas. Auto zamówione ponad 7 miesięcy temu. VW group Polska informuje mnie, że produkcja została wstrzymana, a w salonie mi mówią że auto jest w produkcji! sami kłamcy! O tragicznym serwisie również mnie ostrzegano. Chwała Bogu, że nie kupiłam tutaj tego samochodu... Przestrzegam wszystkich!
Użytkownik sieci
24 września 2018 23:08
Salon - samochody nowe
Bardzo mocno uczulam ...
... na ten salon! Obsługa klienta sięga dna, sprzedawcy obiecują gory na wierzbie, a po roku czasu auta nie ma. Strata czasu i pieniędzy! Bardzo trudno odzyskać zadatek! Ostrzegam wszystkich i nie polecam. Sprawę zgłosiłam do Skarbówki.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 19:05
Salon - samochody nowe
Salon piękny ale ...
... najwyraźniej nie chce im się sprzedawać samochodów :). Za pierwszym razem gdy przyszedłem do salonu to przez 40 min nikt do mnie nie podszedł. Nie poddałem się i zadzwoniłem na infolinię VW aby umówić się najazdę próbną. Z konsultantem ustaliłem termin i porę. Sprzedawca z Motorpolu miał się ze mną skontakować aby potwierdzić termin i zaprosić na jazdę próbną. Nikt nigdy nie zadzwonił. Zamówiłem Golfa u konkurencji. Polecam salon w celach zwiedzania lub rekreacyjnej wycieczki. Gdybyście chcieli kupić auto to musicie położyć się przed dźwiami aby ktoś zwrócił na was uwagę :D. Salon piękny ale najwyraźniej nie chce im się sprzedawać samochodów :). Za pierwszym razem gdy przyszedłem do salonu to przez 40 min nikt do mnie nie podszedł. Nie poddałem się i zadzwoniłem na infolinię VW aby umówić się najazdę próbną. Z konsultantem ustaliłem termin i porę. Sprzedawca z Motorpolu miał się ze mną skontakować aby potwierdzić termin i zaprosić na jazdę próbną. Nikt nigdy nie zadzwonił. Zamówiłem Golfa u konkurencji. Polecam salon w celach zwiedzania lub rekreacyjnej wycieczki. Gdybyście chcieli kupić auto to musicie położyć się przed dźwiami aby ktoś zwrócił na was uwagę :D.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 16:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki