86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2017 23:45
Salon - samochody nowe
odradzam, całkowity brak ...
... szacunku do klienta, oszustwa w trakcie przeglądu - zalecali mi wymienić w pełni sprawna chłodnicę. Nie uwzględniają należytej gwarancji. Omijajcie szerokim łukiem, cwaniacy i naciągacze
Użytkownik sieci
29 stycznia 2017 11:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2017 20:23
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon ...
... VW napewno lepszy znacznie od tego na Krzywoustego.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2017 21:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 stycznia 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Czekam już ponad ...
... tydzień na kontakt ze strony dealera w sprawie jazdy próbnej i kupna auta! Brak poszanowania dla klienta.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2017 20:04
Salon - samochody nowe
Totalne olanie klienta
Użytkownik sieci
5 stycznia 2017 09:15
Salon - samochody nowe
Opiszę w skrócie ...
... ten jak że "profesjonalny" salon. Złożyłem zlecenie wymiany lusterka w golfie VII kupionym w salonie MOTORPOL na ul.Pieknej we Wrocławiu. Dnia 4.01.17 dzwoni do mnie Pan z działu blacharskiego z informacja ze następnego dnia od godziny 8 moje auto zostanie przyjęte na warsztat a wymiana nie potrwa dłużej, niż 2godziny. 5.01.17 przyjechałem na umówiona godzinę, podchodzę do biurka "Przyjęcie do serwisu". Pan przy komputerze odpowiada mi że nie ma zlecenia na taki numer rejestracyjny. Tłumacze mu ze muszę mieć jakiś błąd, bo wczoraj zostałem poinformowany całkowicie inaczej. Zapytał o coś swojego kolegi i nic. Nie odezwał się słowem, nie sprawdził nawet na warsztacie czy takie zlecenie jest na dzisiaj. Wiec zadzwoniłem sam do Pana który dzwonił do mnie dnia wcześniejszego. Oczywiście potwierdził ze termin mam na dzisiaj i już zabiera auto do wymiany lusterka. Ludzie pracujący tu w biurze to przede wszystkim brak profesjonalizmu, ich stosunek do klienta jest nieprawdopodobnie bezczelny. Kierownik powinien wynieś konsekwencje z tego, ponieważ tacy pracownicy psują renomę tego miejsca. Jeśli chodzi o mechaników, dobry kontakt, profesjonalne podejście do sprawy, wszystko zrobione dobrze i w przedziale czasowym jakim obiecują. Ogólnie ostatni raz umówiłem tu moja wizytę.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2016 09:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2016 10:01
Salon - samochody nowe
Doskonała obsługa, rzadko spotykany, wysoki poziom mechaników.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2016 00:28
Salon - samochody nowe
Konkretna obsluga. Polecam
Użytkownik sieci
6 grudnia 2016 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2016 13:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2016 18:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 listopada 2016 14:29
Salon - samochody nowe
Przyjemna obsługa, fajne ...
... auta ale to kwestia gustu oczywiście
Użytkownik sieci
27 października 2016 09:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2016 20:52
Salon - samochody nowe
BEZNADZIEJNA OBSLUGA KLIENTA ...
... W SERWISIE! Pojechalam na diagnostyke z niedziałającym dzwiekiem niezapiętych pasów. Samo zostawienie auta do diagnostyki przebiegło sprawnie, ale odbiór to jakaś porażka. Najpierw pan przez telefon nie chciał mi wytłumaczyć, dlaczego mam wymieniać zamek w drzwiach, skoro nie mam z nim żadnych problemów. Potem przyjechalam do serwisu i zobaczylam, ze jakis idiota zostawil włączone światła w moim aucie. Zgłosiłam to i jedyną reakcją było 'aha'. Kiedy zapytałam o co chodzi z tą wymiana zamka pan powiedział, że trzeba wymienić. Nie wyjaśnił dlaczego. I teraz najlepsze: kiedy wsiadam do auta okazało się, że mam totalnie rozładowany akumulator. Kiedy to zgłosiłam, pan z serwisu po prostu wstał i wyszedł gdzieś - później się okazało, że do warsztatu po kolegę, który zastartował mi auto. Pojawili się przy aucie chwilę później, odpalili i nawet nie przeprosili za zaistniałą sytuację. Nawet nie raczył odpowiedzieć "do widzenia".
Użytkownik sieci
15 września 2016 18:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 września 2016 14:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2016 01:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2016 14:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek