87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 września 2017 00:28
Salon - samochody nowe
Obsługa fatalna
Użytkownik sieci
5 września 2017 12:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 września 2017 11:26
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa serwisowa.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 20:16
Salon - samochody nowe
nie miła obsługa ...
... na serwisie traktuje klienta jak intruza, co innego było mówione jak dzwoniłem/pisałem maila a co innego jak przyjechałem do salonu, nie wiem czy tam jeszcze kiedyś zajrzę z moim autem
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2017 14:20
Salon - samochody nowe
Bez komentarza
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2017 16:23
Salon - samochody nowe
Niestety nic się ...
... nie zmieniło jeżeli chodzi o serwis. Wrocław ma pecha do autoryzowanych salonów SEATA - ocena minus 100. Taki sam poziom jak za czasów PTHW. Pracownik serwisu gburowaty z wielką łaską przyjął samochód do sprawdzenia usterki i jeszcze robił ze mnie idiote. Polecam autoryzowany serwis SEATA w VW Centrum inny świat i nikt tam nie patrzy czy auto zostało u nich kupione czy nie.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2017 16:04
Salon - samochody nowe
Porażka, zero szacunku ...
... dla klienta, obsługa olewa wszystkich kompletnie. Po wejściu do salonu nikt się nie interesuje wszyscy siedzą przy swoich komputerach nawet nie powiedzą dzień dobry nie mówiąc już o tym, żeby ktoś wstał. Jazda próbna jak na prawie jazdy: lewo, prawo i dowidzenia. Nic się człowiek nie dowie jeśli sam nie będzie wypytywał. Rozmawianie przez telefon przy kliencie! Zero kompletnie szacunku! Nie polecam!
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 16:48
Salon - samochody nowe
Niestety również muszę ...
... surowo ocenić ten serwis. Trzy tygodnie trzymali samochód w serwisie bo nie zrobiono poprawnie diagnozy i szukali usterki nie tam gdzie trzeba. Strata czasu mojego oraz swojego. Żeby tego było mało wydano mi niesprawne auto bo nikt nie sprawdził czy usterka została usunięta. To co mnie już dobiło to zwrot brudnego auta. Skoro stał na piaszczystym parkingu tyle czasu, przykryła go spora warstwa kurzu który również osadził się wewnątrz auta. Nikt nawet nie raczył wyczyścić samochodu co teraz jest standardem nawet w podrzędnym warsztacie a co dopiero w renomowanym salonie. Samochód jest przed pierwszym przeglądem na który z całą pewnością pojadę do innego salonu. Myślę że właściciel nie byłby zadowolony wiedząc że stracił klienta który przez 4 lata robi 250 tys kilometrów i byłby częstym klientem przy przeglądach i naprawie.
Użytkownik sieci
3 lipca 2017 13:44
Salon - samochody nowe
Poraszka seat odsyla ...
... do centrali vw. Vw do seata zaden nie wie kto jest producentem belek dachowych obsluga żenująca niby taki koncern... najgorsza obsluga klienta a w zasadzie jej brak odradzam gdyby mozna bylo dac zero gwiazdek to bym dal..
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 11:54
Salon - samochody nowe
Nie ma co ...
... komentowac, mam juz dosyc dalszej wspolpracy z tym serwisem. Tragiczne podejcie do sprawy. Byle szybciej i za wiecej kasy, wroc za chwile zostaw jeszcze wiecej, a jak sie nie podoba to tam sa dzwi. Polecam omijac szeeerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 maja 2017 21:26
Salon - samochody nowe
Coś może nie ...
... udać się więcej niż dwa razy ? Tak próba usunięcia przez serwis usterki gwarancyjnej. Dwukrotna wizyty okazała sie stratą czasu i ponad 400 kilometrów. Standart obsługi -do trzech razy sztuka .
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2017 18:46
Salon - samochody nowe
Pracownicy serwisu sprawiają wrażenie jakby pracowali za karę.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2017 21:09
Salon - samochody nowe
Obsługa po sprzedażowa ...
... fatalna, a w momencie kupna auta to biegają oby tylko sprzedać. Nie polecam
Użytkownik sieci
16 marca 2017 23:25
Salon - samochody nowe
Niepoważne podejście do ...
... klienta, brak rabatu dealera przy kwocie ponad 100000, auta nie dało się obejrzeć bo rozładował się akumulator, sprzedawca nie mógł przygotować oferty bo jego komputer nie miał połączenia z serwerem...
Użytkownik sieci
5 lutego 2017 23:45
Salon - samochody nowe
odradzam, całkowity brak ...
... szacunku do klienta, oszustwa w trakcie przeglądu - zalecali mi wymienić w pełni sprawna chłodnicę. Nie uwzględniają należytej gwarancji. Omijajcie szerokim łukiem, cwaniacy i naciągacze
Użytkownik sieci
15 stycznia 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Czekam już ponad ...
... tydzień na kontakt ze strony dealera w sprawie jazdy próbnej i kupna auta! Brak poszanowania dla klienta.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2017 20:04
Salon - samochody nowe
Totalne olanie klienta
Użytkownik sieci
5 stycznia 2017 09:15
Salon - samochody nowe
Opiszę w skrócie ...
... ten jak że "profesjonalny" salon. Złożyłem zlecenie wymiany lusterka w golfie VII kupionym w salonie MOTORPOL na ul.Pieknej we Wrocławiu. Dnia 4.01.17 dzwoni do mnie Pan z działu blacharskiego z informacja ze następnego dnia od godziny 8 moje auto zostanie przyjęte na warsztat a wymiana nie potrwa dłużej, niż 2godziny. 5.01.17 przyjechałem na umówiona godzinę, podchodzę do biurka "Przyjęcie do serwisu". Pan przy komputerze odpowiada mi że nie ma zlecenia na taki numer rejestracyjny. Tłumacze mu ze muszę mieć jakiś błąd, bo wczoraj zostałem poinformowany całkowicie inaczej. Zapytał o coś swojego kolegi i nic. Nie odezwał się słowem, nie sprawdził nawet na warsztacie czy takie zlecenie jest na dzisiaj. Wiec zadzwoniłem sam do Pana który dzwonił do mnie dnia wcześniejszego. Oczywiście potwierdził ze termin mam na dzisiaj i już zabiera auto do wymiany lusterka. Ludzie pracujący tu w biurze to przede wszystkim brak profesjonalizmu, ich stosunek do klienta jest nieprawdopodobnie bezczelny. Kierownik powinien wynieś konsekwencje z tego, ponieważ tacy pracownicy psują renomę tego miejsca. Jeśli chodzi o mechaników, dobry kontakt, profesjonalne podejście do sprawy, wszystko zrobione dobrze i w przedziale czasowym jakim obiecują. Ogólnie ostatni raz umówiłem tu moja wizytę.
Użytkownik sieci
27 października 2016 09:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2016 20:52
Salon - samochody nowe
BEZNADZIEJNA OBSLUGA KLIENTA ...
... W SERWISIE! Pojechalam na diagnostyke z niedziałającym dzwiekiem niezapiętych pasów. Samo zostawienie auta do diagnostyki przebiegło sprawnie, ale odbiór to jakaś porażka. Najpierw pan przez telefon nie chciał mi wytłumaczyć, dlaczego mam wymieniać zamek w drzwiach, skoro nie mam z nim żadnych problemów. Potem przyjechalam do serwisu i zobaczylam, ze jakis idiota zostawil włączone światła w moim aucie. Zgłosiłam to i jedyną reakcją było 'aha'. Kiedy zapytałam o co chodzi z tą wymiana zamka pan powiedział, że trzeba wymienić. Nie wyjaśnił dlaczego. I teraz najlepsze: kiedy wsiadam do auta okazało się, że mam totalnie rozładowany akumulator. Kiedy to zgłosiłam, pan z serwisu po prostu wstał i wyszedł gdzieś - później się okazało, że do warsztatu po kolegę, który zastartował mi auto. Pojawili się przy aucie chwilę później, odpalili i nawet nie przeprosili za zaistniałą sytuację. Nawet nie raczył odpowiedzieć "do widzenia".