86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 15:48
Salon - samochody nowe
Bezużyteczne miejsce pełne ...
... bezużytecznych i niekompetentnych leni unikających pracy. Na proste pytanie czy nowa benzyna e10 nadaje sie so starszych silników, o ile ktoś już raczył się klientem zainteresować, nie są w stanie odpowiedzieć w sposób wiążący
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 14:05
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... moim nieprzyjemnym doświadczeniem związanych z usługami świadczonymi przez salon samochodowy Seat, w którym miałem niedawno wykonaną naprawę lakieru. Niestety, jestem głęboko rozczarowany jakością obsługi i utrzymaniem standardów bezpieczeństwa. Po odebraniu mojego samochodu z naprawy lakieru, zauważyłem kilka problemów, które niestety rzutują negatywnie na moje doświadczenie jako klienta. Po pierwsze, czujniki parkowania, które działały poprawnie przed naprawą, teraz są wadliwe. Jest to nie tylko irytujące, ale także potencjalnie niebezpieczne, zwłaszcza podczas parkowania w trudnych miejscach. Co więcej, po opuszczeniu salonu samochodowego, odkryłem, że w oponie mojego pojazdu wbity był metalowy przedmiot, który okazał się śrubą. Niestety, musiałem samodzielnie pokryć koszty naprawy tego uszkodzenia, co jest nie do zaakceptowania, biorąc pod uwagę, że problem ten powstał po serwisie w tym konkretnym salonie. Jestem rozczarowany brakiem staranności i dbałości o klienta ze strony tego salonu. Oczekiwałem, że usługa świadczona przez profesjonalistów w branży samochodowej będzie nie tylko estetyczna, ale także bezpieczna. Niestety, moje doświadczenie było zupełnie odmienne. Zwracam się z prośbą o podjęcie odpowiednich kroków w celu poprawy jakości usług świadczonych przez ten salon. Mam nadzieję, że moje uwagi zostaną wzięte pod uwagę, aby przyszli klienci nie musieli przejść przez podobne problemy.
Użytkownik sieci
24 października 2023 07:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Właśnie o godzinie 7:00 rano wracam z kwitkiem. Samochód miał być najpierw na piątek, potem na poniedziałek, w końcu przekazano mi, że będzie na wtorek i że mogę być od 7:00. Przyjeżdżam o godzinie 7:00, auto dalej nie jest gotowe do odbioru i go nie odbiorę, bo auto po naprawie nie jest złożone, a zakres prac do wykonania jest za duży, żeby zrobić to od ręki. Pomijam już, że nawet nie ma komu tego zrobić. Słowem - jeśli ktoś ma czas na jeżdżenie taksówkami do Mororpolu o różnych porach dnia, to można, ale jak komuś zależy na należytej obsłudze, to nie polecam.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 09:11
Salon - samochody nowe
Moja ocena wynika ...
... z doświadczenia po serwisie Seata zakupionego w tym samym salonie. Zbliżał się termin cyklicznego serwisu, po kontakcie zostałem umówiony na ponad 2 tygodnie później, ze względu na problem z oprogramowaniem CarPlay i obecność diagnosty w serwisie. Na miejscu zostałem poinformowany, że diagnosty jednak nie ma ze względu na braki kadrowe, ale doradca wraz z mechanikiem sprawdzi problem. Po 5 godzinach (!) czekania, Pan Krzysztof C. poinformował mnie, że poza standardowym serwisem i dodatkową regulacją została sprawdzona opcja CarPlay na kilku urządzeniach i wszystko działa ok. Niestety było to kłamstwo w żywe oczy, ponieważ sam finalnie rozwiązałem problem z softwarem, a technicznie nie było możliwości, żeby inne urządzenia działały (co sam wcześniej zweryfikowałem na wielu urządzeniach). Niestety ta sytuacja wpłynęła na poczucie zaufania co do tego miejsca i pracowników. Zostawiam 2 gwiazdki, ponieważ miałem pozytywne doświadczenia z tym salonem w przeszłości.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Kiedyś fajnie, teraz ...
... znajomi polecają serwis w Opolu. Dobrze ze leasing się kończy - kolejne na pewno będzie z Opola. Poniżej treść maila z dnia 13.12, na który oczywiście nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani kontaktu ze strony serwisu. "Sprawa dotyczy samochodu Seat Leon DW XXXXX 08.11.2022 auto było u Państwa na serwisie celem wymiany mechanizmu w klapie bagażnika (objaw - brak światła w bagażniku) oraz diagnozę braku podświetlenia w schowku. W przypadku bagażnika usterka została usunięta, w przypadku brak podświetlenia w schowku usterka została zdiagnozowano, sprawdzono dostępność części i powiedziano że będzie prawdopodobnie w ciągu dnia lub dwóch bo system pokazuje że część jest w magazynie/serwisie w Poznaniu. Chce zaznaczyć że w przypadku klapy bagażnika część została zamówiona dopiero po upomnieniu się przeze mnie po kilku tygodniach od diagnozy przy serwisie/przeglądu z pakietu, "bo się komuś zapomniało zamówić i tego zamówienia nie ma". 21.11 o godzinie 12:50 dzwoniłem w tej sprawie schowka nauczony doświadczeniem "zapominania". Pomijam to że osoba odbierająca telefon odzywała się dość chamsko, powiedziano że sprawa zajmował się Pan Wojtek i się ze mną skontaktuje. Mamy 13.12 a ja dalej czekam. W związku z powyższym proszę o wysłanie potwierdzenia zamówienia przez serwis części oraz określenia kiedy usterka zostanie usunięta. Proszę również o informację czy to standard że klient musi sam wszystkiego pilnować (w tym zamawiania części) i dopraszać się o kontakt w swojej sprawie."
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 16:23
Salon - samochody nowe
pół roku oczekiwania ...
... na samochód zastępczy. Tydzień trwała wymiana zderzaka.
Użytkownik sieci
13 września 2022 09:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Seata. Mam porównanie z serwisem w Opolu (Lellek) i tam obsługa jest na wiele wyższym poziomie niż tutaj. Już samo zdanie samochodu mnie zaskoczyło - bo polegało tylko na przekazaniu kluczyka, a oględziny samochodu były robione bez obecności klienta. Przy serwisie zaproponowano mi również dodatkowo płatną dezynfekcję klimatyzacji. NIestety po paru tygodniach z nawiewu nadal wydobywa się nieprzyjemny zapach chemii, której użyto. Dwukrotne zgłoszenie reklamacji pozostawiono bez echa - zero kontaktu, ani jakiejkolwiek odpowiedzi. Będę musiał na własny koszt przeczyścić układ w profesjonalnej firmie, bo ASO jak widać temat ma w poważaniu. I szczerze polecam pojechać te 100km dalej do Opola, bo tam naprawdę poczujecie się, że o Was, jako klientów marki - się dba. EDIT: Minęły kolejne 2 tygodnie, żadnego kontaktu czy odpowiedzi ze strony serwisu. Długo zajmuje Wam ta analiza przypadku. Co jedynie potwierdza sposób podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2022 16:15
Salon - samochody nowe
Po zakupie nowego ...
... samochodu dwa miesiące temu (przebieg niecałe 4000 km), pojechałem zgłosić usterki gwarancyjnie. Nie działające kamery 360st (nie załączają się raz na 10 do 20 razy włączenia wstecznego, z przycisku wtedy też nie dzialaja), dodatkowo listwa przyokienna w drzwiach kierowcy jest ze skazą po producencie listwy, brzydkie dziubki na gumie po wtryskarce (tylko ta listwa jest z taką skazą). Dzisiaj po serwisie otrzymałem informację. Błędy zostały skasowane. Producent wie o problemie kamery, ale nic z tym nie robi. Listwa nie została uznana gwarancyjnie, ze względu na to że Pan w serwisie stwierdził uszkodzenie mechaniczne od skrobaczki zimą (w kwietniu i maju były opady śniegu? Nie przypominam sobie. Wiem co się mogło stać, samochód pojechał sam na Alaske i tam się to napewno stało). Pan powiedział, że to ja mam udowodnić, ze to nie jest uszkodzenie mechaniczne. Do rzeczy Pan w serwisie nie chce powiedzieć jakie były błędy w sterowniku. Może miałem pecha trafiłem na takiego gościa, lub na taki serwis. Serwis wrocławski niestety już mnie nie zobaczy i już na mojej osobie nie zarobią. Nie polecam w żadnej kwestii tego serwisu. Podejście mają zdrowe, sprzedać auto i nie uwzględniać przypadkiem awarii gwarancyjnych, minie gwarancja i wtedy zarobimy na osobie. Ogólnie odradzam.
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 10:20
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu poniżej normy.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 11:40
Salon - samochody nowe
Po pól roku ...
... oczekiwania na zamówiony samochód zadzwoniłem do salonu i dowiedziałem się, że mam czekać kolejny rok. Zrezygnowałem i wycofałem zaliczkę. Nie podoba mi się, że firma wiedząc, ze nie jest w stanie wywiązać się z umowy nie powiadomiła mnie o tym kilka miesięcy wcześniej. Straciłem czas i zamrożone pieniądze. Przykre
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 19:32
Salon - samochody nowe
Numery telefonu z ...
... wyszukiwania google nie działają. Numery telefonów ze strony również nie działają. Jeśli już uda się wybrać prośbę o kontakt to obsługa infolinii jest kompletnie niekompetentna, dwukrotnie byłem przekierowany do "mistrza" serwisu. (bu umówić się na serwis i uzyskać informację dotyczącą zaleceń producenta elementów eksploatacyjnych). Mistrz i jeszcze ktoś z innego numeru nigdy nie oddzwonili. Po wielokrotnych próbach kontaktu.
Użytkownik sieci
26 października 2021 17:18
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolona z ...
... samochodu jako posiadacz tej marki, ale obsługa jaka była ostatnio to naprawdę jestem bardzo negatywnie zaskoczona. Do tej pory byłam zadowolona ze wcześniej obsługi Przykro mi, ze Klienta który kupił w Państwa salonie samochód tak się traktuje.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 07:16
Salon - samochody nowe
Dla mnie serwisowe ...
... dno. Samochód przyjęli do naprawy i kontakt się urwał. Nie odbierają telefonów, po obietnicy że oddzwonią, skończyło się na obietnicy. Z usterka ad blue grzebali sie prawie 3 tygodnie. Do tego szacowana cena z 500 wzrosła do 4 tysięcy. Nigdy tam więcej nie przyjade, kazdemu odradzam, a auta z VWAG nie kupię. Jesli serwis to nie tu.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 19:34
Salon - samochody nowe
Klienta mają w ...
... d.. ie, od godziny próbuje się dodzwonić aby umówić auto na przegląd. Podobno doradca nie ma czasu że mną porozmawiać bo jest sam.
Użytkownik sieci
26 lipca 2021 19:29
Salon - samochody nowe
2 godziny w ...
... oczekiwaniu na odebranie telefonu z działu części.
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 12:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2021 15:00
Salon - samochody nowe
Jakoś w maju ...
... likwidacja szkody komunikacyjnej. Mieliśmy auto zastępcze na tydzień, serwis trwał 3 dni dłużej. Nie mogliśmy przedłużyć terminu auta zastępczego ponieważ seat zadeklarował wykonanie naprawy max w tydzień. Na pytanie o auto zastępcze z seata usłyszałem że nie są wypożyczalnią. Kontakt z serwisem słaby. Przekładali oddanie auta dwa razy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2021 15:30
Salon - samochody nowe
nie spotkałem się ...
... jeszcze z takim serwisem - sprawa nadaje się do mediów. podczas likwidacji szkody komunikacyjnej (pomijając wieczne problemy z dotrzymaniem terminu) serwisanci popsuli hamulec ręczny, usiłując wmówić że "to już tak było", dodatkowo wymontowano tabliczkę znamionową, nie montując jej ponownie. UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Użytkownik sieci
8 marca 2021 22:52
Salon - samochody nowe
Porażka, porażka i ...
... jeszcze raz porażka. Daję tylko jedną gwiazdkę za umożliwienie jazdy próbnej. Potem było już tylko gorzej... Po jeździe próbnej seat ateca wydał mi się naprawdę ciekawą propozycją auta. Mailowo Pan Krzysztof przedstawił mi ofertę cenową, niestety słaba cenową w stosunku do konkurencji. Podczas rozmowy telefonicznej na pytanie czy może tą ofertę poprawić, stwierdził żebym kupił sobie auto w innym salonie... Szok i niedowierzanie, podejście do klienta jak w głębokim PRL-u. Poziom kultury i dyplomacji - zero. Suma sumarum auto zamówiłem w Lellek Opole gdzie z jednej strony oferta była lepsza cenowo ale przede wszystkim poziom kultury osobistej i wiedzy produktowej na wysokim poziomie. Motorpolpolowi Wrocław gratuluje samozadowolenia i skuteczności w odstraszaniu klientów.