87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 12:36
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 17:37
Salon - samochody nowe
Mile i fachowe ...
... przyjęcie, konkretne udzielenie informacji terminowe przyjęcie i wydanie samochodu
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 09:05
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 maja 2023 13:55
Salon - samochody nowe
Wczoraj odbierałem samochód. ...
... Cały proces wraz z wszystkimi formalnościami trwał raptem kilka dni i nie miałem żadnych problemów. Na każde pytanie zadane mailowo odpowiedź otrzymywałem po kilku minutach. Podziękowania dla Pani Sandry.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 19:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 02:21
Salon - samochody nowe
Konkretna, fachowa, miła i przyjemna obsługa. Polecam :)
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 14:18
Salon - samochody nowe
Ok salon, niedaleko ...
... sklepów na Bielanach Wrocławskich, więc można przejść się tam w trakcie przeglądu, samą komunikacją miejską jest tam ciężko dojechać
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 16:22
Salon - samochody nowe
Polecam salon, obsługa ...
... na najwyższym poziomie, profesjonalizm, życzliwość i pomoc! Szczególne podziękowania dla Pani Pauliny Kazior, temat który był bardzo trudny do załatwienia, okazała bez problemowy dzięki tej Pani. Życzę sobie takiej obsługi w Szczecinie. Pozdrawiam Serdecznie :)
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 12:57
Salon - samochody nowe
Samochody kupuję tylko ...
... u Sandry Sajdak, bardzo dobrze się zna na rzeczy, bardzo dziękuję 😎
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 12:30
Salon - samochody nowe
W salonie byliśmy ...
... obsługiwani przez Panią Sandrę Sajdak. To zdecydowanie nasze najlepsze doświadczenie obsługi klienta ze wszystkich salonów samochodowych. Zorganizowanie, troska, szacunek do klienta na pierwszym miejscu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Wszystko super! Bardzo dziękujemy za super obsługę ☺️
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 12:09
Salon - samochody nowe
Przyjazny serwis, miła i fachowa obsługa Polecam
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 20:44
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 22:33
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam serwis ...
... Seat, na duży plus bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 09:35
Salon - samochody nowe
Super
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawna i ...
... przyjemna obsługa podczas całego procesu zakupu auta. Polecam współpracę z Panem Mariuszem, jego sposób komunikacji był decydującym czynnikiem, co do zakupu auta właśnie w tym salonie. Jedną gwiazdkę odejmuję za samo wydanie auta, które było wykonane przez inną osobę i tutaj można by dopracować szczegóły.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 17:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 13:52
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam współpracę ...
... z Panią Sandrą :) dziś odebrałem samochód, który u niej zamawiałem. Cały proces, zaczynając od jazdy próbnej, doboru interesującej wersji, zamówienia, uzyskania finansowania, aż po odbiór przebiegł w miłej atmosferze, z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 16:59
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna obsługa. Jak zawsze. Polecam
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Kiedyś fajnie, teraz ...
... znajomi polecają serwis w Opolu. Dobrze ze leasing się kończy - kolejne na pewno będzie z Opola. Poniżej treść maila z dnia 13.12, na który oczywiście nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani kontaktu ze strony serwisu. "Sprawa dotyczy samochodu Seat Leon DW XXXXX 08.11.2022 auto było u Państwa na serwisie celem wymiany mechanizmu w klapie bagażnika (objaw - brak światła w bagażniku) oraz diagnozę braku podświetlenia w schowku. W przypadku bagażnika usterka została usunięta, w przypadku brak podświetlenia w schowku usterka została zdiagnozowano, sprawdzono dostępność części i powiedziano że będzie prawdopodobnie w ciągu dnia lub dwóch bo system pokazuje że część jest w magazynie/serwisie w Poznaniu. Chce zaznaczyć że w przypadku klapy bagażnika część została zamówiona dopiero po upomnieniu się przeze mnie po kilku tygodniach od diagnozy przy serwisie/przeglądu z pakietu, "bo się komuś zapomniało zamówić i tego zamówienia nie ma". 21.11 o godzinie 12:50 dzwoniłem w tej sprawie schowka nauczony doświadczeniem "zapominania". Pomijam to że osoba odbierająca telefon odzywała się dość chamsko, powiedziano że sprawa zajmował się Pan Wojtek i się ze mną skontaktuje. Mamy 13.12 a ja dalej czekam. W związku z powyższym proszę o wysłanie potwierdzenia zamówienia przez serwis części oraz określenia kiedy usterka zostanie usunięta. Proszę również o informację czy to standard że klient musi sam wszystkiego pilnować (w tym zamawiania części) i dopraszać się o kontakt w swojej sprawie."