86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 11:54
Salon - samochody nowe
Nie ma co ...
... komentowac, mam juz dosyc dalszej wspolpracy z tym serwisem. Tragiczne podejcie do sprawy. Byle szybciej i za wiecej kasy, wroc za chwile zostaw jeszcze wiecej, a jak sie nie podoba to tam sa dzwi. Polecam omijac szeeerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 maja 2017 21:26
Salon - samochody nowe
Coś może nie ...
... udać się więcej niż dwa razy ? Tak próba usunięcia przez serwis usterki gwarancyjnej. Dwukrotna wizyty okazała sie stratą czasu i ponad 400 kilometrów. Standart obsługi -do trzech razy sztuka .
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2017 18:46
Salon - samochody nowe
Pracownicy serwisu sprawiają wrażenie jakby pracowali za karę.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2017 21:09
Salon - samochody nowe
Obsługa po sprzedażowa ...
... fatalna, a w momencie kupna auta to biegają oby tylko sprzedać. Nie polecam
Użytkownik sieci
16 marca 2017 23:25
Salon - samochody nowe
Niepoważne podejście do ...
... klienta, brak rabatu dealera przy kwocie ponad 100000, auta nie dało się obejrzeć bo rozładował się akumulator, sprzedawca nie mógł przygotować oferty bo jego komputer nie miał połączenia z serwerem...
Użytkownik sieci
5 lutego 2017 23:45
Salon - samochody nowe
odradzam, całkowity brak ...
... szacunku do klienta, oszustwa w trakcie przeglądu - zalecali mi wymienić w pełni sprawna chłodnicę. Nie uwzględniają należytej gwarancji. Omijajcie szerokim łukiem, cwaniacy i naciągacze
Użytkownik sieci
15 stycznia 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Czekam już ponad ...
... tydzień na kontakt ze strony dealera w sprawie jazdy próbnej i kupna auta! Brak poszanowania dla klienta.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2017 20:04
Salon - samochody nowe
Totalne olanie klienta
Użytkownik sieci
5 stycznia 2017 09:15
Salon - samochody nowe
Opiszę w skrócie ...
... ten jak że "profesjonalny" salon. Złożyłem zlecenie wymiany lusterka w golfie VII kupionym w salonie MOTORPOL na ul.Pieknej we Wrocławiu. Dnia 4.01.17 dzwoni do mnie Pan z działu blacharskiego z informacja ze następnego dnia od godziny 8 moje auto zostanie przyjęte na warsztat a wymiana nie potrwa dłużej, niż 2godziny. 5.01.17 przyjechałem na umówiona godzinę, podchodzę do biurka "Przyjęcie do serwisu". Pan przy komputerze odpowiada mi że nie ma zlecenia na taki numer rejestracyjny. Tłumacze mu ze muszę mieć jakiś błąd, bo wczoraj zostałem poinformowany całkowicie inaczej. Zapytał o coś swojego kolegi i nic. Nie odezwał się słowem, nie sprawdził nawet na warsztacie czy takie zlecenie jest na dzisiaj. Wiec zadzwoniłem sam do Pana który dzwonił do mnie dnia wcześniejszego. Oczywiście potwierdził ze termin mam na dzisiaj i już zabiera auto do wymiany lusterka. Ludzie pracujący tu w biurze to przede wszystkim brak profesjonalizmu, ich stosunek do klienta jest nieprawdopodobnie bezczelny. Kierownik powinien wynieś konsekwencje z tego, ponieważ tacy pracownicy psują renomę tego miejsca. Jeśli chodzi o mechaników, dobry kontakt, profesjonalne podejście do sprawy, wszystko zrobione dobrze i w przedziale czasowym jakim obiecują. Ogólnie ostatni raz umówiłem tu moja wizytę.
Użytkownik sieci
27 października 2016 09:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 października 2016 20:52
Salon - samochody nowe
BEZNADZIEJNA OBSLUGA KLIENTA ...
... W SERWISIE! Pojechalam na diagnostyke z niedziałającym dzwiekiem niezapiętych pasów. Samo zostawienie auta do diagnostyki przebiegło sprawnie, ale odbiór to jakaś porażka. Najpierw pan przez telefon nie chciał mi wytłumaczyć, dlaczego mam wymieniać zamek w drzwiach, skoro nie mam z nim żadnych problemów. Potem przyjechalam do serwisu i zobaczylam, ze jakis idiota zostawil włączone światła w moim aucie. Zgłosiłam to i jedyną reakcją było 'aha'. Kiedy zapytałam o co chodzi z tą wymiana zamka pan powiedział, że trzeba wymienić. Nie wyjaśnił dlaczego. I teraz najlepsze: kiedy wsiadam do auta okazało się, że mam totalnie rozładowany akumulator. Kiedy to zgłosiłam, pan z serwisu po prostu wstał i wyszedł gdzieś - później się okazało, że do warsztatu po kolegę, który zastartował mi auto. Pojawili się przy aucie chwilę później, odpalili i nawet nie przeprosili za zaistniałą sytuację. Nawet nie raczył odpowiedzieć "do widzenia".
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2016 01:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 czerwca 2016 21:35
Salon - samochody nowe
Obsługa to jakieś ...
... nieporozumienie i myśli, że klient to nie wiadomo jaka niska grupa społeczna a oni to jacyś królowie i zawsze myślą, że mają rację...
Użytkownik sieci
15 czerwca 2016 09:15
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon VW ...
... jaki spotkałem, brak zainteresowania klientem, salon mały, wyglądem przypominający te z PRLu
Użytkownik sieci
19 listopada 2015 12:21
Salon - samochody nowe
Potrzebny mi był ...
... dokument, który zaswiadczałby o normie emisji spalin w Vw T5. Trzykrotnie zostałem odesłany do innej osoby, po czym kierownik sprzedaży pojazdów użytkowych stwierdził, że nie ma teraz czasu i wychodzi, nie proponując żadnego rozwiązania. Wyszedłem. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
7 listopada 2015 14:40
Salon - samochody nowe
Zakupiłem VW Passat ...
... skromny trendline w 2011 lub 12r - z przymusu ( spieprzył się poprzedni a auto muszę mieć). Do zakupu namówił kumpel - miał niby znajomości. Skracając - DRAMAT. NIGDY NIEMA auta zastępczego- ostatnie wydałem !!! Przeglądy okresowe - trauma po całym ciele - tylko te debile nawet nie sprawdzają co robią - za 3 km wracam, bo nie jedzie - jakieś cudowne dziecko czegoś nie podpięło ( doprowadzenie tlenu do filtra powietrza - który był wymieniany). Słowa po polsku PRZEPRASZAM nikt tam nie zna. Auto do odbioru podstawiają jak w 7 czy 8 dzielnicy Paryża. ŻENADA!!! NIGDY WIĘCEJ MOTORPOL. Hasło - jak nie macie dużej gęby- nie żryjcie chochlą tylko małą łyżeczką bo nie najecie się a śmiesznie wyglądacie. Mój zawód - lekarz.