85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 12:32
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim mialem do czynienia. Czynnosci w postaci wymiany pior wycieraczek, naprawy przebitej opony i aktualizacji oprogramowania trwaly 2 i pol dnia. Doradcy klocacy sie z faktami - powolujacy sie na brak autoryzacji, ktore byly wydane 8 minut po przeslaniu prosby :D. 0 kontaktu, brak odbierania telefonow, brak przekazywania infirmacji. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 01:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 13:41
Salon - samochody nowe
Ja nie jestem ...
... zadowolony z obsługi serwisowej. Wcześniej doradcą serwisowym była inna osoba i jej pracę oceniam pozytywnie. Ostatni przegląd obsługiwany przez nowego doradcę serwisowego, oceniam grubo poniżej normy. Na szczęście nie jestem już zmuszony korzystać z tego ASO i kolejne wizyty będę na pewno umawiał w innym warsztacie.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 17:20
Salon - samochody nowe
Dzial części masakra. ...
... Przynajmniej telefonicznie. Przez ponad 2 h nie udało się nikomu sprawdzić dostępności części. Kilka prób kontaktu czy cos już wiadomo i za każdym razem odpowiedź ze za chwile sie ktoś będzie kontaktował bo juz przyjęte do weryfikacji. I tak do końca dniówki sie nie dowiedziałem. Dodam tylko ze dzwonilem w tym samym czasie do 4 innych serwisów i praktycznie odrazu się oddzwaniałem i otrzymałem informację. AKTUALIZACJA: Minął rok czasu (przynajmniej według opinie którą dodałem na google). Chciałem dodać kolejną ale niestety muszę edytować dotychczasową. Odpowiedź salonu na moją negatywna opinie była że postarają się wyjaśnić sprawę i poprawić obsługę w dziale części. Natomiast znowu od kilku dni próbuje ustalić dostępność i cenę części które chcę kupic. Do części oczywiście nie można się dodzwonić. Przełącza na recepcję. Pani/ Pan (za każdym razem przyjmuje zgłoszenie i mówi że ktoś w ciągu 2h oddzwoni. To się nie dzieje. Dzwonie pozniej żeby dopytać to słyszę ze ponawiają zapytanie ale już jest po 15 a oni mają do 17 i jak dzis nikt nie zadzwoni to jutro napewno. Nastaje kolejny dzień i schemat taki sam. Dziś Pani z recepcji przyjmuje znowu moje zapytanie (4 dzień próby dowiedzenia się o części) i mówi że już 16 ale zaznaczy że to pilne żeby kontakt nastąpił w przeciągu 30 min i...? I nic. O 16.40 zadzwoniłem do seat w Jaworniku i zamówiłem części za pierwszym razem wiec chyba dalej seat jasnogórska ma klientów w poważaniu. Dziękuję i więcej nie zkorzysztam z usług tego salonu.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 14:58
Salon - samochody nowe
I am extremely ...
... disappointed with the lack of professionalism and customer care of this Seat Dealership. I contacted the dealership three times this week to schedule a service for my car, but I have received no follow-up or feedback despite repeated assurances from the receptionist. Monday: I was told I would receive feedback by the end of the day. No response. Tuesday: I called again and was promised feedback by the end of the day. Once again, no response. Friday: I called for the third time, and the receptionist assured me I’d hear back by the end of the day. Still, nothing. In addition to this, I even visited the dealership during working hours, only to be told I need an appointment and that someone would get back to me – which, of course, they never did. This level of unresponsiveness and lack of care for post-sales support is unacceptable. It’s frustrating to feel ignored after making multiple attempts to get something as simple as a service information / appointment. I had expected better from Seat Dealership, but their handling of this situation has been nothing short of unprofessional. I strongly urge them to improve their processes and take better care of their customers.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 14:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka to ...
... za dużo, bo obsługa klienta na poziomie odjemnym. Musiałem czekać godzinę na obsługę, która w końcu nie dostałem. Co Więcej pan z serwisu odmówił się wpisywać mnie na kolejny termin, bo „długo się loguje” Godzina czekania absolutnie niczego, nikt z personelu nie jest zainteresowany pomoc, zaproponować zostawić samochód, przyjechać później, przeprosić - ABSOLUTNIE NIC Czy to jest oficjał czy garaż na Bronowicach? O K R O P N I E
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... razie problemu, można dzwonić, prosić o wyjaśnienie, rozmawiać z kierownikiem i nic z tego nie wyniknie. Nie odpisują na email, nie oddzwaniają, kierownik wyłącza telefon. Problem z winy niedbalstwa pracownika.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Salon zadbany i ...
... na tym się kończy. Panowie z serwisu mili i ogarnięci chyba w zależności od dnia. Umawianie się na serwis to kpina. Ostatnio chciałem wymienić odmę i zapytałem o kosztorys. Miał oddzwonić ktoś z serwisu, chociaż na serwis dzwoniłem, ponieważ osoba odbierająca nie była w stanie podać cen. Mijają tygodnie i cisza. Olałem temat, twierdząc, że ok, każdemu zdarza się zapomnieć. Tydzień temu dzwonię na serwis tym razem prosząc o wycenę czyszczenia dolotu i metodykę tej operacji. Usłyszałem że, aby usłyszeć ile to kosztuje muszę się najpierw umówić na termin (whaaat?). Co do metody czyszczenia dolotu ani słowa. Po umówieniu terminu na siłę. Pan z serwisu zamilkł na chwilę, po czym zaskoczenie! „Z dokładną wyceną zadzwoni dzisiaj do 15 ktoś z serwisu. No może nie do 15 ale na pewno dzisiaj”. Oczywiście nikt nie zadzwonił :) Dodatkowo wręcz oburzanie się, że wymieniłem olej w niezależnym serwisie podczas gwarancji i teksty, że z czymś trzeba przyjechać bo gwarancja się kończy też jest słabe. Dziwne, że inny serwis autoryzowany z niczym nie miał problemu. Edit: do trzech razy sztuka. Zadzwoniłem z pytaniem o termin i kosztorys wymiany odmy i świec. “Zadzwoni doradca serwisowy dziś do godziny 15” i cisza :) Wolę jechać przez cały Kraków do ludzi, którzy; - są słowni - nie zarysują Ci progu śrubokrętem przy wymianie listew progowych - potrafią udzielić rzeczowej informacji Mam rzut beretem, ale będę omijał szerokim łukiem, bo dosłowne proszenie się o umówienie na serwis i poznania wyceny minęło w latach 90
Użytkownik sieci
31 maja 2024 17:53
Salon - samochody nowe
Byłem zapytać Pana ...
... ile kosztuje pierwszy przegląd, Cupra Formentor i mało zawału nie dostałem 1900zl za olej filtr oleju i fitr przeciw pyłkowy, a w Dynamica Jawornik 1300 za tosamo i Pan odrazu powiedział że można się spodziewać upustu lojalnościowego.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Doradcy serwisowi bez ...
... wiedzy, kierownik serwisu to samo. Kompletna ignorancja, nie słuchają co się do nich mówi, jakie są objawy awarii co skutkuje pogorszeniem stanu samochodu. Doradza po zobaczeniu wyników z geometrii, gdzie jasno było widać, różnice kątow między prawym i lewym kołem stwierdził, ze nie da się wyregulować tego (wymiana części nie wchodzi w grę bo to nic nie zmieni niewiadomo czemu) i jedyne co to uwaga trzeba rozkręcać kołyske i belki żeby zniwelować naprężenia. Koniec końców samochód jak skręcał w prawo tak skręca, jakie kąty były takie są a aktualnie mam jeszcze wibrujący samochód przy 30-70kmph. Dziękuję Wam bardzo! Widzimy się niedługo na naprawie do stanu faktycznego!
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 13:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam ze ...
... względu na poziom obsługi i nastawienia Pana Michał J. Arogancki, opryskliwy nastawiony, że klient w ramach gwarancji przyjechał wymusić naprawę. Teksty w stylu "I co ja mam z tym zrobić?!" "Rozumiem, że kończy się gwarancja to trzeba przyjechać.."
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 14:07
Salon - samochody nowe
stanowczo odradzam ten ...
... salon . Zwrócono mi uszkodzony samochód Pan " kierownik " umywa ręce twierdzi ze nie ich wina . fatalna obsługa , ignorancja z strony obsługi- omijać szerokim łukiem !
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 10:06
Salon - samochody nowe
Pan Krzysiek pełna ...
... profeska! @edit Obsługa w salonie jest ok, ale obsługa posprzedażowa, a właściwie obsługa leasingu jest poniżej jakiejkolwiek poziomu. Firma nie respektowała warunków umowy leasingu i wstrzymywała wydanie samochodu przez miesiąc. Ostatecznie wymusiła na mnie zakup ubezpieczenia u nich które było gorsze i droższe o 1500 zł niż u agenta ubezpieczeniowego. W całym tym zamieszaniu panowało podejście 'nie mamy Pana płaszcza i co Pan zrobi'. Odebranie nowego samochodu z salonu było raczej przykrym doświadczeniem.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 13:55
Salon - samochody nowe
Zakupilem w salonie ...
... model Ateca w wersji wyposazenia Experience. Niestety jestem niezadowolony z obslugi i podejscia pracownikow salonu. Od samego poczatku bardzo utrudniony kontakt ze sprzedajacym panem Kamilem L, ktory wielokrotnie nie odbieral ode mnie telefonow ani tez nie oddzwanial, niejednokrotnie zeby sie czegos dowiedziec lub ustalic szczegoly bylem zmuszony odwiedzic pana Kamila osobiscie w salonie. Kontakt z kierownikiem sprzedazy panem Michalem Z niemozliwy, kilkukrotnie dzwoniac do salonu i proszac kierownika sprzedazy uslyszalem ze jest zajety i oddzwoni w wolnej chwili - nie doczekalem sie tej chwili nigdy. Samochod w dniu wydania byl brudny w srodku jak i na zewnatrz. Stan samochodu rowniez pozostawia wiele do zyczenia (samochod od momentu wyjscia z produkcji do wydania mial niespelna miesiac) na dachu rysa, na listwie chromowanej pod tylna boczna szyba rysa... Termin odbioru zostal przesuniety o kilka dni gdzie samochod byl juz czysty i odebrany. Co do stanu samochodu, po jego samodzielnym umyciu okazalo sie ze 3 felgi sa uszkodzone (w dniu wydania nie bylo mozliwe tego dostrzec poniewaz wokol samochodu bylo ciasno a same felgi mialy na sobie spora warstwe jakiegos nablyszczacza ktory zamaskowal te uszkodzenia - oczywiscie salon nie bierze za te uszkodzenia odpowiedzialnosci. Drodzy Panowie, nie pojechalem kupic uzywanego samochodu za 30tys zlotych tylko samochodu NOWEGO - wolnego od jakichkolwiek wad (stanu salonowego) za 150tys zlotych, wiec nie powinno byc ani jednej najmniejszej ryski a obsluga powinna byc na najwyzszym poziomie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 02:22
Salon - samochody nowe
Serwis jest nidoczego ...
... niema Fachcowcy do naprawu w temacie komputerowej diagnostyki sow niekompetentne w swojem fachu wydałem dużo kasy a problem jest dalej to ze mam odloczony czujnik zawory powietza to ok i mi powiedzieli no kicha silnika niemą blenduw to i jedzie to pań chce musi pan przyzwyczaję się do tego to porażka.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 17:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 15:44
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... serwisu. Wczoraj dzwoniąc na infolinię aby dopytać się szczegółów wyceny po kolizji zostałem poinformowany, że do godziny 15:30 skontaktuje się ze mną Pan, który udzieli mi informacji czy serwis podejmie się naprawy pojazdu. Nie trudno się domyślić, że do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie skontaktował. Pomijam fakt, że ton pani po drugiej stronie słuchawki był taki jakby pracowała tam za karę. Wycenę zrobiłem w innym serwisie bez problemu. Zdecydowanie odradzam korzystania z ich usług.
Użytkownik sieci
20 września 2023 14:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... na Jasnogórskiej. Za serwis po 4 latach policzyli 2400 zł Kiedy inny serwis Seata w Krakowie za to samo policzył 1300 zł Serwis usilnie chciał wymienić świece przy 90 tyś kiedy był wymieniane przy 60 tyś. Dodatkowo w roku 2022 serwis chciał wymienić sprzęgło ponieważ się kończy... w serwisie nie autoryzowanym nie stwierdzono awarii sprzęgła, sprzęgło jeździ bez zarzutów dalej a mineło 12 miesięcy, czy to prawnie nazywa się próba wyłudzenia ?. Dodatkowo po pierwszym komentarzu zadzwonił zbulwersowany pracownik forda w sprawie opinii który się rozłączył ...jak dobrze, że można edytować komentarze w google Nie jest wam wstyd ?
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 14:24
Salon - samochody nowe
Dzwonię 21 sierpnia ...
... (poniedziałek). Odbiera pani i po rozmowie i zapewnieniu przez panią że ktoś z serwisu się zemną zaraz skontaktuję no bo w chwili obecnej wszyscy są zajęci myślę że będzie dobrze. Mija godzina,dwie,trzy dodzwonić się już ni ch... Wsiadam w drugie auto i jadę do salonu zamówić części ponieważ pani nie oddzwoniła. Na dziale części pracuje najbardziej pomocny pan z jakim miałem do czynienia. Gdyby wszyscy tacy byli było by zbyt pięknie. Pan pracujący a nie w stołek pierdzący. Gdybym tylko z nim miał do czynienia dałbym 5*. Teraz najważniejsze. 22 sierpnia (wtorek). Pani oddzwoniła i mówi że ma nieodebrane połączenia z mojego numeru. Nie pamiętam który kabaret mnie tak rozśmieszył. Rozmowa jest nagrywana. 😂 Zmieńcie sekretarkę !!!
Użytkownik sieci
30 lipca 2023 12:00
Salon - samochody nowe
Przyjęcie do serwisu, ...
... to jakieś nieporozumienie. Panowie się licytują który ma przyjąć samochód.