85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2021 16:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 13:43
Salon - samochody nowe
Spory wybór, profesjonalna ...
... obsługa, niestety ze względów rodzinnych musiałem odłożyć wymianę auta. Natomiast wrócę tu zapewne po ustabilizowaniu sytuacji zdrowotnej pociech.
Użytkownik sieci
27 lipca 2021 12:54
Salon - samochody nowe
Pan Michał Kaczmarek bardzo pomocny!
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 23:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 14:41
Salon - samochody nowe
Polecam. Szybko,sprawnie i ...
... kompetentnie. Podziękowania dla Michała J. za sprawne i giętkie podejście do problemu.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 09:38
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 12:12
Salon - samochody nowe
Niestety nie mam ...
... dobrego doświadczenia z firmą Euromotor ul. Jasnogórska 60 w Krakowie. Kilka dni temu robiłem tutaj wymianę oleju. Umówiłem się telefonicznie na wymianę. Zapytałem o cenę. Dostałem informację, która finalnie okazała się błędna (zaniżona), a usługa wyszła ponad 2x drożej od ceny podanej telefonicznie, a nawet drożej niż w konkurencyjnej stacji obsługi seata. Nie były dokonywane w aucie żadne dodatkowe naprawy, więc klient powinien być rzetelnie poinformowany o koszcie usługi. Osoba umawiająca wizyty albo celowo wprowadza klientów w błąd odnośnie ceny usługi albo ma jakieś stare cenniki. Po skończonej usłudze niestety zgodziłem się na umycie auta i to był wielki błąd, bo auto została w kilku miejscach porysowane. Stacja obsługi seata nie posiada myjki ciśnieniowej, tylko myją auta na szybko jakąś starą szczotką uszkadzając lakier klientom! Zgłosiłem to do doradcy obsługującego moje zlecenie ale ku mojemu zaskoczeniu dostałem informację zwrotną, że auto na pewno zostało wcześniej porysowane przeze mnie, a ja próbuję teraz wyłudzić od nich jakieś odszkodowanie. To jest niebywałe, jak można w taki sposób podchodzić do klienta i prowadzić biznes autoryzowanej stacji marki Seat. To jest moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym miejscu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 11:47
Salon - samochody nowe
Zasłużone 5 gwiazdek. ...
... Okresowy przegląd i dodatkowe życzenia wykonane sprawnie i w określonym czasie. Podane przy przyjęciu auta koszty pokryły się z kwotą na fakturze. Dziękuję Panu Michałowi za fachową i miłą obsługę, na pewno będę wracał.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 11:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 10:05
Salon - samochody nowe
Serwis ok, godny polecenia
Użytkownik sieci
29 maja 2021 12:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 maja 2021 23:45
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 16:11
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm , ...
... kontakt z Panem Kaczmarkiem wszystko jak trzeba , nadmienię super kontakt również z Kierownikiem Panem Michałem Ziomek , mogę tylko polecić , na pewno jeszcze nie raz skorzystam z Państwa usług .
Użytkownik sieci
15 maja 2021 16:56
Salon - samochody nowe
Niestety z wielkim ...
... smutkiem i niechęcią muszę z powrotem wystawić negatywną opinię która wcześniej usunąłem ze względu na to iż salon naprawił mi przerysowany zderzak. Obecna ocena wynika z faktu iż podczas ówczesnego malowania zderzaka (jak zresztą przy odbiorze było mi powiedziane że zderzak do lakierowania był ściągany) okazało się dopiero teraz na serwisie Seata u konkurencji ze ze zderzak cały w środku rzegocze (jakas urwana część tam prawdopodobnie jest ) tak samo jak okazało się iż spodnia osłona silnika jest wgięta a nadmiernie iż od ostatnich wizyty w salonie ( wymiana oleju, wymiana opon i lakierowanie zderzaka) nic takiego mi się nie przydarzyło. Mam tylko żal iż taka informacja od pracownika który to widział nic takiego mi nie zgłosił. Najdziwniejszy jest fakt iż osoba która ściągała zderzak do lakierowania nie zauważyła że w środku coś rzegocze . Jak zwykle wszystko spada na konsumenta który ma do wyboru naprawę w dwoch opcjach albo z własnej kieszeni albo z AC nigdzie jak wiadomo i tka poniesie koszty wyższej składki. Po wczorajszej wizycie w salonie uaktualnie swoją opinię . Podczas swojej wizyty zostałem zaszczycony obecnością Pana kierownika serwisu, którego szkolenie z obsługi klienta pamięta zamierzchłe czasy, w czasie obsługi dowiedziałem się również iż prawdopodobnie jest tylko jedna słuszna wersja czyli mojej winy, w grę nie wchodziła oczywiście broń Boże możliwa wada konstrukcyjna. Podczas bardzo szybkiego śledztwa przeprowadzonego przez wyżej wymienionego Pana w akompaniamencie jeszcze jednego,dowiedziałem się iż około 3/4 obudowy plastikowej zderzaka przedniego podczas rzekomo mojej jazdy po ekstremalnie wysokich krawężnikach uległo odkształceniu powodując zaczepienie metalowej belki na skutek czego ta wymieniona belka mocowana za pomocą nitu do uchwytu głównej belki wzmacniajacej uległa poluzowaniu. W wyniku czego jedna strona belki "latała" podczas najazdu na poprzeczne nierówności. O dziwo śladów na belce metalowej brak, jak również o dziwo przy takim rzekomym mocowaniu się z krawężnikiem i rzekomym ugięciu zderzaka aż do takiego stopnia (czego wczoraj podczas "oględzin" w salonie nie byłem w stanie dokonac) plastik nie pękł zostało mi odpowiedziane że ten element jest bardzo elastyczny i jak najbardziej mógł się tak ugiąć. Na koniec najlepsze, będąc dzień wcześniej w salonie konkurencji (w którym w ciągu 15 minut po wjechaniu na warsztat zlokalizowano usterkę) zostalem poinformowany że po zdjęciu zderzaka przedniego który posiada radar (tak jak mój) jest konieczna kalibracja radaru, usłyszałem wczoraj że kalibracji żadnej nie będzie i o ( kolejne) dziwo następuje kalibracja dynamiczna sama podczas jazdy, w tym samym momencie zostałem też poinformowany że ostatnio przy ściąganiu zderzaka do lakierowania też tego nie robiono. Dziwne bo do kilku salonów do których dzwoniłem , poinformowano mnie że taka kalibrację sie wykonuje. Pozostaje mi jedynie wierzyć iż brak takiej kalibracji nie wpłynie na bezpieczeństwo podróżowania moim samochodem. Na przyszłość radze aby się tak nie emocjonować sytuacja w której klient pojawia się problemem który pojawił się w samochodzie kupionym u Państwa, a tym samym też nie dziwić się że odwiedził salon konkurencji skoro zgłaszana u Państwa usterka nie została zdiagnozowana. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
3 maja 2021 10:02
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon ...
... za profesjonalną obsługę klienta w zakresie zakupu nowego auta a szczególne podziękowania kieruję w stronę doradcy flotowego, pana Krzysztofa.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 22:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2021 15:52
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 10:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 00:16
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... mogę polecić ten salon. Kompetentna i profesjonalna obsługa ze strony Pana Marcina Rajczewskiego. Wszelkich formalności dokonaliśmy online jak i telefonicznie bez większego wysiłku. Mieszkamy za granicą, dlatego bardzo zależało nam na tym, aby wszystko było gotowe już przed naszym przyjazdem. Jesteśmy bardzo wdzięczni Panu Marcinowi za pomoc oraz bardzo zadowoleni z nowego zakupu. Salon zasługuje na 5 gwiazdek!
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2021 19:42
Salon - samochody nowe
Serwis przebiegł pomyślnie ...
... i rozwiali wszelkie moje wątpliwości co do auta ;)