85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 września 2020 12:56
Salon - samochody nowe
Tylko dwie, ponieważ ...
... kontaktowałem się w sobotę (12.09) z działem sprzedaży, do poniedziałku nikt nie oddzwonił póki sam się nie upomniałem... Przekazując doradcy, że posiadam kontrofertę z udzielonym rabatem dostałem odpowiedź cyt.: „to kupuj...”. Też pracuję z klientami i nie pozwoliłbym sobie na taką odpowiedź, a mailu Pan tak ochoczo zapraszał mnie do spotkania...
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 16:22
Salon - samochody nowe
(Ibiza) ODRADZAM! Obsługa ...
... serwisowa świadczona przez pana Michała K. poniżej jakiejkolwiek normy. Całkowicie nieodpowiedzialne podejść do klienta. Przez dwa lata zgłaszałem, że coś się dzieje z klimatyzacją, za każdym razem byłem zbywany i mówiono mi, że tak ma być. W końcu jak sprawdzili klimatyzacje okazało się, że jest nieszczelność na skraplaczu. Na wycenę czekałem ponad dwa tygodnie i pewnie czekałbym dalej gdybym sam się o nią nie upomniał. Druga sprawa na zgłoszony problem z hamulcem ręcznym od pana Michała K. usłyszałem, że jak jest problem to żebym go nie zaciągał. Całkowity brak profesjonalizmu w podejściu do klienta. Miałem zmieniać samochód na nowego Leona, ale po przejściach z serwisem SEATa w Krakowie na pewno nie kupię już samochodu tej marki. Pan Michał K. zdecydowanie zniechęcił mnie do marki SEAT.
Użytkownik sieci
4 października 2019 19:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 września 2019 08:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 13:15
Salon - samochody nowe
Nie warto ta ...
... wchodzić. Diagnoza albo to albo to to tak jakby lekarz stwierdził że albo pacjent ma stan zapalny albo nowotwór. Auto to mniej skomplikowany układ niż człowiek więc diagniza dziwna. Obsługa zarozumiała a klient ma tylko płacić. 10 zasad serwisu z czego 5 nie jest prawdziwe.
Użytkownik sieci
29 maja 2019 19:41
Salon - samochody nowe
Serwis ASO masakra. ...
... Gwarancję mają gdzieś. Udają że coś zrobili a nie było ruszane. Mówią że odbyli jazdę próbną a stan licznika identyczny jak w momencie zdania auta. Jak coś trzeszczy to magicznie u nich przestaje. Jak czegoś nie potrafią zrobić to pan kierownik Paweł B. używa jednego z magicznych stwierdzeń: "to ma jeździć", "ten typ tak ma", "to nie wada tylko cecha". Mają w dupie klienta który jeździ topowym modelem Seata i zamierza kupić kolejnego. Tragedia.
Użytkownik sieci
12 maja 2019 07:17
Salon - samochody nowe
........ bez komentarza.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 20:19
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 22:07
Salon - samochody nowe
DRAMAT DRAMAT i ...
... jeszcze raz DRAMAT. 28 grudnia miałem do czynienia pierwszy raz i na pewno ostatni z działem samochodów używanych ( występującym pod szyldem SEAT EUROMOTOR ). Byłem przekonany że jest to dział dealera Seata. Czyli sprawa zakupu auta używanego powinna być pewna pod względem sprawdzenia samochodu. Tak mi się tylko wydawało. Wg. mnie doszło do próby OSZUSTWA. Mieszkam w Poznaniu i do Krakowa mam około 500 km. Ta więc przez trzy dni rozmawiałem z "fachowcem " z działu sprzedaży na temat stanu technicznego samochodu marki Toyota RAV 4 za 76000zł. Pracownik zapewniał mnie iż ten samochód jest bezwypadkowy. Miał tylko na trzech elementach położony nowy lakier ( obrysówka markietowa ). Pracownik dobrze wiedział że jedziemy z Poznania. Po przybyciu na miejsce udaliśmy się do dealera Toyoty w celu sprawdzenia historii auta. I zaczęło się. Okazało się, że to auto miało trzy naprawy blacharskie - powypadkowe. W tym między innymi wymieniane były drzwi od kierowcy, zderzaki. Za prawie 80000 tyś. złotych - auto BEZWYPADKOWE. Wróciliśmy z żoną do Poznania pociągiem. Podróż to kosztowała nas około 450zł. Zażalenie do Pana Boga. Jeśli komuś pomogłem tym wpisem, to się cieszę.
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 11:08
Salon - samochody nowe
Przez cały dzień ...
... dział czesci nie odbiera telefonów. Brak możliwości kontaktu i zamówienie części.
Użytkownik sieci
25 października 2018 20:44
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Mój Seat Leon Cupra znowu się zepsuł. Niestety pomoc Seat przywiozła tutaj mój samochód do naprawy. Szokujący poziom usług, bardzo niegrzeczny personel, kiedy faktycznie odbierają telefon. Całe doświadczenie Seat jest szokujące. Samochód / serwis / po serwisie. Nigdy więcej nie kupię Miejsca. (Wersja oryginalna) My Seat Leon Cupra broke down again. Unfortunately Seat assistance brought my car here for repair. Shocking level of service, very rude staff, when they actually answer the phone. The whole Seat experience is shocking. Car/ service/ after service. I will never buy a Seat again.
Użytkownik sieci
16 października 2018 20:40
Salon - samochody nowe
T R A ...
... G E D I A - nie polecam i odradzam każdemu, zarówno kupującemu nowy lub używany pojazd, zgłaszającemu się do serwisu oraz z dowolnym zapytaniem do pracowników - o ile przebywające tam osoby można tak nazwać. Na nową ibizę czekałem - o zgrozo - blisko 8 m-cy, gdzie pierwotny termin realizacji to było ok 3 m-cy. Po odbiorze samochodu okazało się, iż samochód nie posiada funkcji doświetlania zakrętów, mimo iż jest to opcja standardowa - Panowie z salonu nie raczyli mnie poinformować o takiej rozbieżności i zachowywali się jakby to były ich pierwsza sprzedana ibiza - porażka. Co najciekawsze, gdy by pojawiłem się w salonie w celu złożenia reklamacji i polubownego rozwiązania sprawy - nagle żaden z pracowników "nie miał kompetencji" do tego, aby przyjąć pismo !!! Już nawet nie chodziło o jakąkolwiek pomoc, wszyscy się "wypieli" i nagle nie było kierownika w salonie, Pani odpowiedzialnej za przyjmowanie korespondencji, a tu chodziło jedynie o przyjęcie od klienta pisma i przekazania go dalej (udało się po ok 20 minutach negocjacji i kilku telefonach). Sugestie pracownika : "...przecież mógł Pan wysłać pismo pocztą...", "...mógł Pan przyjść wcześniej to ktoś by przyjął to od Pana..." Chciałem dokupić również komplet felg i opon na zimę. Niczym ktoś przesłał mi właściwe parametry produktu odbiłem się od 3 różnych osób - porażka. Szczerze odradzam każdemu potencjalnemu klientowi ten salon.
Użytkownik sieci
2 października 2018 16:25
Salon - samochody nowe
Sama wymiana oleju ...
... w DSG i świec po 60.000 km w samochodzie przebiegła bez problemu. Co budzi moje zdziwienie, to plus 30 km na liczniku przebiegu, oraz zdemontowana i co gorsza nie zamontowana kamera nagrywająca jazdę samochodem (z zewnątrz). Położone estetycznie kabelki do kamery zostały zdemontowane z podsufitki / lusterka i zostawione na fotelu pasażera. Seat Cupra 2.0 Koszt usługi 1500 (bez świec)
Użytkownik sieci
23 września 2018 12:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 14:21
Salon - samochody nowe
A tu trzeba ...
... ostrożnie, bo zdarza się im nie zrealizować zamówienia.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 15:58
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa. Sprzedawcy ...
... umawiają się na jazdę próbną po czym przyjmują na ta sama godzinę innego klienta i każą czekać 45 minut. 2 gwiazdki zamiast 1 bo doczekałem się przeprosin.
Użytkownik sieci
1 maja 2018 07:57
Salon - samochody nowe
Wizyta w sobotę ...
... około miesiąc temu - Niestety w tym salonie obsługa interesuje się tylko klientami w garniturach, którzy widać mają dużo kasy. Resztę ludzi olewają, obsługa ucieka podczas rozmowy. Obsługa mnie zbyła, brak chęci pomocy w załatwieniu sprawy. Szkoda gadać... bez garnitura i pełnego portfela nie polecam się tam wogóle pojawiać.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2018 18:53
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa tragiczna. ...
... Czekałem ponad pół godziny w kolejce tylko po to żeby po podejściu do wolnego stanowiska usłyszeć że pracownik z obsługi serwisu mnie nie obsłuży bo "nie ma czasu". Powiedziałem że sprawa zajmie max 5 min miałem 2 proste pytania jedno odnośnie tylnej wycieraczki a w zasadzie zaślepki która odpadła po pierwszej wizycie na myjni (czy można ją dokupić oddzielnie czy trzeba zamówić całą)... a drugie to czy są w stanie w okolicy lusterka wypuścić kabel zasilający do kamerki. Niestety pan wypalił odpowiednim tonem że dla mnie to jest 5 min ale dla niego nie koniecznie. Więc nawet nie zadałem pytań i wyszedłem.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 18:59
Salon - samochody nowe
W czasie godzin ...
... otwarcia salonu na serwisie często nie ma... nikogo. Nawet jeśli pojawi się serwisant, jest on sam i ma do obsłużenia kilku klientów.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 16:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka