85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 października 2018 20:44
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Mój Seat Leon Cupra znowu się zepsuł. Niestety pomoc Seat przywiozła tutaj mój samochód do naprawy. Szokujący poziom usług, bardzo niegrzeczny personel, kiedy faktycznie odbierają telefon. Całe doświadczenie Seat jest szokujące. Samochód / serwis / po serwisie. Nigdy więcej nie kupię Miejsca. (Wersja oryginalna) My Seat Leon Cupra broke down again. Unfortunately Seat assistance brought my car here for repair. Shocking level of service, very rude staff, when they actually answer the phone. The whole Seat experience is shocking. Car/ service/ after service. I will never buy a Seat again.
Użytkownik sieci
16 października 2018 20:40
Salon - samochody nowe
T R A ...
... G E D I A - nie polecam i odradzam każdemu, zarówno kupującemu nowy lub używany pojazd, zgłaszającemu się do serwisu oraz z dowolnym zapytaniem do pracowników - o ile przebywające tam osoby można tak nazwać. Na nową ibizę czekałem - o zgrozo - blisko 8 m-cy, gdzie pierwotny termin realizacji to było ok 3 m-cy. Po odbiorze samochodu okazało się, iż samochód nie posiada funkcji doświetlania zakrętów, mimo iż jest to opcja standardowa - Panowie z salonu nie raczyli mnie poinformować o takiej rozbieżności i zachowywali się jakby to były ich pierwsza sprzedana ibiza - porażka. Co najciekawsze, gdy by pojawiłem się w salonie w celu złożenia reklamacji i polubownego rozwiązania sprawy - nagle żaden z pracowników "nie miał kompetencji" do tego, aby przyjąć pismo !!! Już nawet nie chodziło o jakąkolwiek pomoc, wszyscy się "wypieli" i nagle nie było kierownika w salonie, Pani odpowiedzialnej za przyjmowanie korespondencji, a tu chodziło jedynie o przyjęcie od klienta pisma i przekazania go dalej (udało się po ok 20 minutach negocjacji i kilku telefonach). Sugestie pracownika : "...przecież mógł Pan wysłać pismo pocztą...", "...mógł Pan przyjść wcześniej to ktoś by przyjął to od Pana..." Chciałem dokupić również komplet felg i opon na zimę. Niczym ktoś przesłał mi właściwe parametry produktu odbiłem się od 3 różnych osób - porażka. Szczerze odradzam każdemu potencjalnemu klientowi ten salon.
Użytkownik sieci
2 października 2018 16:25
Salon - samochody nowe
Sama wymiana oleju ...
... w DSG i świec po 60.000 km w samochodzie przebiegła bez problemu. Co budzi moje zdziwienie, to plus 30 km na liczniku przebiegu, oraz zdemontowana i co gorsza nie zamontowana kamera nagrywająca jazdę samochodem (z zewnątrz). Położone estetycznie kabelki do kamery zostały zdemontowane z podsufitki / lusterka i zostawione na fotelu pasażera. Seat Cupra 2.0 Koszt usługi 1500 (bez świec)
Użytkownik sieci
23 września 2018 12:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 14:21
Salon - samochody nowe
A tu trzeba ...
... ostrożnie, bo zdarza się im nie zrealizować zamówienia.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 15:58
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa. Sprzedawcy ...
... umawiają się na jazdę próbną po czym przyjmują na ta sama godzinę innego klienta i każą czekać 45 minut. 2 gwiazdki zamiast 1 bo doczekałem się przeprosin.
Użytkownik sieci
1 maja 2018 07:57
Salon - samochody nowe
Wizyta w sobotę ...
... około miesiąc temu - Niestety w tym salonie obsługa interesuje się tylko klientami w garniturach, którzy widać mają dużo kasy. Resztę ludzi olewają, obsługa ucieka podczas rozmowy. Obsługa mnie zbyła, brak chęci pomocy w załatwieniu sprawy. Szkoda gadać... bez garnitura i pełnego portfela nie polecam się tam wogóle pojawiać.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2018 18:53
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa tragiczna. ...
... Czekałem ponad pół godziny w kolejce tylko po to żeby po podejściu do wolnego stanowiska usłyszeć że pracownik z obsługi serwisu mnie nie obsłuży bo "nie ma czasu". Powiedziałem że sprawa zajmie max 5 min miałem 2 proste pytania jedno odnośnie tylnej wycieraczki a w zasadzie zaślepki która odpadła po pierwszej wizycie na myjni (czy można ją dokupić oddzielnie czy trzeba zamówić całą)... a drugie to czy są w stanie w okolicy lusterka wypuścić kabel zasilający do kamerki. Niestety pan wypalił odpowiednim tonem że dla mnie to jest 5 min ale dla niego nie koniecznie. Więc nawet nie zadałem pytań i wyszedłem.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 18:59
Salon - samochody nowe
W czasie godzin ...
... otwarcia salonu na serwisie często nie ma... nikogo. Nawet jeśli pojawi się serwisant, jest on sam i ma do obsłużenia kilku klientów.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 16:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 marca 2018 15:23
Salon - samochody nowe
Obsługa pozostawia wiele ...
... do życzenia. Pomimo umówienia się na spotkanie z dużym wyprzedzeniem sprzedawca nie wiedział w jakiej sprawie przyjechaliśmy, a później zaczął kręcić dlaczego nie ma auta, na którego jazdę próbną byliśmy umówieni. Niestety pan nie pamietał naszej poprzedniej rozmowy i został przyłapany na kilku kłamstwach. Pomimo obietnicy kontaktu, brak jakiejkolwiek inicjatywy ze strony salonu. Polecam przejechać się do Myślenic.
Użytkownik sieci
17 marca 2018 08:21
Salon - samochody nowe
Serwis jest TRAGICZNY, ...
... tylko patrzą jak klienta zgolić. Każdemu, kto jest zakładnikiem ASO z tytułu gwarancji proponuję zorientować się o ceny oleju i filtrów w hurtowniach motoryzacyjnych. Zgodnie w dyrektywą GVO można dostarczyć swój olej i filtry na przegląd w ASO zachowując gwarancję. Przykład: olej w ASO z beczki 57zł/litr, a dokładnie ten sam w sklepie 31zł/litr. Filtry też średnio 2x droższe od najdroższych zamienników. Pracownicy serwisu straszą na wszystkie sposoby, że jak części nie od nich to auto się rozleci na kawałki, ale jakoś nie do końca umieją to uzasadnić. Widać, mało im jak klient płaci 300zł/roboczogodzinę (stawka niczym w BMW/Audi) to jeszcze na częściach i materiałach trzeba go złoić.
Użytkownik sieci
14 marca 2018 23:01
Salon - samochody nowe
Słaba obsluga
Użytkownik sieci
2 marca 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Niestety - strata ...
... czasu. Pomimo tego że umówiłem sie telefonicznie na spotkanie i byłem punktualnie żaden ze sprzedawców nie znalał dla mnie czasu. Czekałem pół godziny i wyszedłem.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 08:50
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Mail ...
... z prośbą o ofertę na samochód wysłany tydzień temu i zero kontaktu !!!
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 15:01
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta jest ...
... naprawdę fatalna. Zainteresowanie ze strony pracowników serwisu jest żadne. Wydają się wręcz być obrażeni, że muszą cokolwiek zrobić, wytłumaczyć itd. Na ostatnim przeglądzie zostałam poinformowana, po fakcie- przy odbiorze samochodu, że koło zapasowe nie zostało sprawdzone ze względu na brak dostępu w bagażniku. Przez brak dostępu rozumieli dwa lekkie pudełka kartonowe w bagazniku. SIC! Nie polecam!
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 15:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 20:42
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa. ...
... Nikt nie odpowiada na próbę kontaktu zamówioną przez recepcję mimo przypominania się. Po wizycie w salonie i rozmowie z doradcą odnośnie umówienia jazdy próbnej cisza przez 2 tyg. W innym salonie bez problemu sfinalizowano transakcję w ciągu dwóch dni.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 10:08
Salon - samochody nowe
Kontakt i obsługa ...
... klienta na najniższym poziomie. Obietnice bez pokrycia. Ogólnie - nie polecam!
Użytkownik sieci
7 grudnia 2017 17:25
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat nikt ...
... nic nie wie co się dzieje z samochodem podczas serwisu jeden przyjmuje drugi wydaje a jak coś pytasz to mówią jak kolegą tak mówił to tak będzie jaja robią sobie z klientów a pieniądze chcąc