90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 20:33
Salon - samochody nowe
Zaznaczam że to ...
... moja pierwsza wizyta w tym serwisie i raczej ostatnia. Panuje tam chaos i bałagan w organizacji przyjęć do serwisu, traktowanie klienta jak intruza i załatwianie sprawy na tzw "odwal" . Po pierwsze byłem umówiony na wizytę u konsultanta serwisowego w Seacie p. Łukasza , który w dniu wizyty nie pojawił się w pracy o czym nie zostałem poinformowany wcześniej , tylko już na miejscu przekazano mi że muszę udać się do serwisu WV dwa budynki dalej. Byłem umówiony na 9.30. Przyjęto mnie łaskawie o o 10 tej. Wizyta miała trwać pół godziny " weryfikacja niewielkiej wady łuszczącej się gałki zmiany biegów" weryfikacja trwała godzinę trochę niepoważne żeby sprawdzić czy materiał na gałce się luszczy. przez godzinę .Oczywiście nie uznano że jest to wada fabryczna , bo auto może być używane przez ludzi o gładkiej skórze i najlepiej kawalerów i rozwodników 😉 Dodam że punkt przyjęć dla klientów tragiczny. Nikt nie zaproponowal coś do picia. Zaznaczam że brak jest expressu. Byłem z małą córka , kącik dla dzieci to śmiech na sali.Kilka porysowanych kartek i kredki i nic więcej. Ogólnie tragedia wizyta tą wywołała u mnie zniesmaczenie i irytację .
Użytkownik sieci
29 marca 2024 03:40
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... serwis to jest kompletna porażka. Nie polecam nikomu tego serwisu. Jeżdżę średnio co 3 miesiące do tego serwisu ale niestety problemy które miałem z tym samochodem nadal są. I niestety nie zostały naprawione. A Pan który jest teraz Pan Łukasz nie jest to kompetenta osoba na swoim stanowisku pracy brak jakiego kolwiek zaangażowania. Oraz bardzo słaba wiedza podstawowa samochodu.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 13:26
Salon - samochody nowe
Auto oddawane kilka ...
... razy do naprawy i weryfikacji ponieważ pojawiły się problemy z odpalaniem.Po 3 tygodniach auto oddano mi jako naprawione(według serwisu)Po zaledwie 3 dniach od odebrania problem nadal występuje. Czy to jest serwis ?Tak ale gdy klient płaci za wymianę oleju itp.
Użytkownik sieci
2 listopada 2023 01:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 11:53
Salon - samochody nowe
Słaby kontakt z ...
... klientem pomimo próby kontaktu z serwisem nie odpowiadają
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 09:44
Salon - samochody nowe
Co tu tak ...
... chwalicie ja na części do seata dzwonię i cały czas rozłączają jaka obsługa a jak się gdzieś dodzwoniłem to typ powiedział że jest na z drugiej strony wolswagena weźcie się nie osłabiajcie.
Użytkownik sieci
20 marca 2023 10:22
Salon - samochody nowe
Wygórowane ceny serwisu ...
... Cupry Formentor względem tego co oferują serwisy np. w Krakowie. Spychanie samochodów do serwisu Volkswagena, gdzie ewidentnie samochody bez znaczka VW są niemile widziane i czuć w powietrzu konflikt interesów. Długie terminy wizyt, brak możliwości serwisu w soboty. To jedna z sytuacji; przyjechałem na wymianę siłowników klapy bagażnika, okazało się, że serwisanta nie ma bo jest na szkoleniu i z wielką łaską pracownik VW po 1,5h dokonał oględzin i dokumentacji, po czym stwierdził, że siłowniki zostaną wymienione na następnej wizycie, bo nikt ich nie zamówił. Na kolejnej wizycie został wymieniony jak się okazało 1 siłownik, a klapa bagażnika po 3 miesiącach znów zaczęła opadać. Zgłaszałem problemy z kamerami cofania, czujnikami frontowymi i elektroniką (znaczne opóźnienie działania np. samochód hamuje 5 sekundy po ominięciu przelatującej przez jezdnię sarny, opóźnienie obrazu na kamerach 360 również 1-3 sek.), rozwiązanie to aktualizacji oprogramowania, gdzie po aktualizacji oprogramowania nikt nie sprawdził, czy dalej problem jest - oczywiście jest dalej.
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 10:16
Salon - samochody nowe
Witam, w dniu ...
... wczorajszym odwiedziłem serwis Seata w Rzeszowie, umówiłem się na wymianę zacisku hamulca koła prawego. Jest to akcja serwisowa Bezpłatna. W trakcie rozmowy z konsultantem podałem vin i dwukrotnie sygnalizowałem że czas oczekiwania na część to ok. jeden miesiąc. Pani sprawdziła vin i powiedziała że zamówi część i niema żadnego problemu. Prosiłem również o sprawdzenie elektrycznej tylnej klapy gdyż raz się zamykała raz nie, ale to było drugoplanowe gdyż z samą klapą bym nie przyjechał. Przyjechałem do serwisu przekazałem samochód i czekam..... Przyszedł kierownik i powiedział że klapa jest ok. ale zacisk nie został wymieniony z powodu nie tego koloru i mam czekać kiedy przyjdzie właściwy zacisk. Straciłem dzień urlopu i paliwo na dojazd. Kierownik przekazał mi kluczyk bez jakiego kolwiek poczucia odpowiedzialności i winy za zaistniały fakt. Obrócił się na pięcie i wyszedł z salonu, ja również za nim. Nigdy więcej tego serwisu i takiej obsługi.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 16:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 10:47
Salon - samochody nowe
Po ostatnich przygodach ...
... z serwisem myślałem że już nic mnie nie zaskoczy ale niestety się myliłem. Po ostatnim standardowym okresowym przeglądzie serwisowym z wymianą świeć i naprawą drobnych usterek samochód zwrócony w stanie jak na zdjęciach... Smar wylewa się z klamki, opaski na rurze łączącej turbinę z filtrem powietrza niepoprawnie założone, jedna w ogóle nie założona...
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2022 10:38
Salon - samochody nowe
Zdjęcia pt. Znajdź ...
... roznice co te pół-mózgi na serwisie uj***ły. Mieli się dostać do wału przez to koło i jak widać trochę plastiku nie wróciło na miejsce + spękanie osłony w miejscu śruby. Pan Krzysiu spoko obrotny gość. Czasem trochę zgrzany, ale jest tam jedyny więc się nie dziwię. To podkreśla jak właściciel musi mieć gdzieś ten salon (typowo Hiszpański nieróbski temperament, hehe) Proponuję męczyć wszystkim Pana Krzysia zatem przed i po wydaniu auta. Raporcik ze stanu lakieru i osłon ma być i tyle. Nawet w procedurach to mają. W BMW nikt z tym nie robi łaski... tam to bardziej klienci nie chcą.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 01:26
Salon - samochody nowe
pojechałem tam na ...
... wymianę gwarancyjną pękniętych przednich reflektorów (znana wada fabryczna w Leonie mk3) a oni powiedzieli że to od zbyt agresywnego trzaskania maską! śmiech na sali
Użytkownik sieci
30 października 2021 17:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 20:46
Salon - samochody nowe
Tragedia! Przy oddawaniu ...
... auta na przegląd polecam wspomnieć aby Wam go nie myli. Zmasakrowali mi lakier na całym samochodzie, wszędzie mikro-zarysowania, już nawet nie wspominam w jakim stanie zastałem szyby... Zobaczcie sami na zdjęciach. Ciekawe kto zapłaci za polerkę całego auta. O rozbieżności cen to już lepiej nie wspominać. Do cen serwisu podanych na stronie polecam od razu dodać 30-40%. Przynajmniej dostałem "spory" niewidzialny rabat... miał być, a na fakturze nie było o tym żadnej informacji.
Użytkownik sieci
21 lutego 2021 10:13
Salon - samochody nowe
Obsługa słabo zaangażowana, ...
... tak jakby nie bardzo im zależało aby coś sprzedać. Niezbyt mili panowie sprzedawcy. Nie zostałem zachęcony do zakupu i poszedłem do konkurencji. Dodatkowa gwiazdka jedynie za to, że uzyskałem częściowo informacje po które przyszedłem. Nie wróżę sukcesów z takim podejściem...
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 10:29
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić do salonu, w razie pilnej potrzeby brak możliwości serwisu.Nie polecam, auta tam z pewnością nie kupię
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 13:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 11:22
Salon - samochody nowe
Niestety nikt z ...
... obsługi (recepcja, handlowcy, doradcy serwisowi) nie miał maseczki ani przyłbicy. Czy w salonie nie obwiązują żadne restrykcje związane z zapobieganiem covid 19?
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 12:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2020 17:40
Salon - samochody nowe
Obiecałem nie pisać ...
... tej historii ale Seat obiecał skontaktować się ze mną celem omówienia sytuacji. Ponieważ po 1.5 miesiącu tego nie zrobili to czuję się zwolniony z mojej obietnicy. W połowie stycznia zadzwoniłem do serwisu zapytać o przegląd gwarancyjny Seata Leona. Był to przegląd po 3 latach. Wszystko omówiliśmy, cena miała być około 1500-1550 zł z uwagą że cena taka bo wymiana świec jest konieczna. Początkiem lutego zadzwoniłem już umówić się na konkretny termin. Wszystko zostało ustalone, cena bez zmian. Przyjechałem w umówiony dzień i przy oddawaniu kluczyków info że cena to 2100 bo wymiana świec będzie. Na moje słowa że parę dni temu była inna informacja o cenie, zostałem zapytany czy mam to na mailu. Ponieważ była to rozmowa to nie miałem potwierdzenia. Auto zostało na przegląd. Przy odbiorze znów była dyskusja ocenie. Łaskawie cena została obniżona do 2000zl. Dodatkowo: - nie dostałem żadnych dokumentów ze sprawdzenia auta jak wydruki z kontroli komputera, stanu zawieszenia, informacji co było sprawdzone i jaki jest stan auta. Dostałem tylko fakturę. - zostawili błędy na komputerze po swojej pracy - spadki napięcia. Za to z wielką chęcią dali do podpisu wypełniony przez nich dokument gdzie zgadzam się domyślnie na wszystkie zgodny marketingowe. Nawet auta nie udało im się dobrze umyć. Po paru dniach zadzwonił pracownik od nich zapytać jak bardzo jestem zadowolony. Był bardzo zdziwiony ze nie jestem. Porozmawialiśmy, obiecał złożyć reklamację wewnętrzną i miałem czekać na telefon od nich z działu reklamacji. I to było 1.5 miesiąca temu i nikt nie dzwonił. Mam wrażenie że wszystkie procesy u nich wyglądają jak ten serwis i klienci są tylko dla nich obciążeniem. Szerokim łukiem należy ich obchodzić.