90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 23:33
Salon - samochody nowe
Moja historia z ...
... salonem Seat Autorud zaczęła się w październiku 2018 roku. W samochodzie zaczęły pojawiać się cykliczne stuki spod maski. Podczas pierwszej umówionej wizyty auto stało tydzień po czym Pan z serwisu oznajmił mi że ' to tak ma być , wszystko jest w porządku, samochodem można jeździć'. Zamontowano mi wówczas "podkładki"😃 Usterka nie ustąpiła a wręcz przeciwnie odgłosy nasiliły się. Po kilku tygodniach postanowiłem ponownie udać się do serwisu z reklamacją. Wówczas po paru dniach otrzymałem telefonu z działu serwisu w którym Pan poinformował mnie że to "naturalna praca paska zębatego spowodowana poprowadzeniem owego paska. Brak nieprawidłowości" Stwierdziłem, że dalszy kontakt z tym salonem nie ma już sensu, ze względu na brak wiedzy na temat problemu w moim samochodzie. Udałem się do serwisu w innym mieście. Tam po pierwszej wizycie padło ma sprężarkę. Po tygodniu cieszyłem się już sprawnym autem. Nie mogłem wyjść z podziwu że tak szybko udało się załatwić temat. Dodam , że kontakt z osobą która prowadziła moja sprawę był przeciwieństwem tego co spotkało mnie w Autorudzie. Widać było CHĘCI oraz zaangażowanie w naprawę auta. Na koniec dodam ,że posiadam całą dokumentacje z przebiegu reklamacji.Nie polecam tego miejsca. Sam już na pewno tam nie przyjadę i nikomu tego miejsca nie polecę.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2019 02:03
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... niestety na średnim poziomie, stąd ocena. W zamian za moją ocenę otrzymałem 1 gwiazdkę od Waszego pracownika, którego nigdy na oczy nie widziałem, nie mówiąc o byciu moim Klientem.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 10:14
Salon - samochody nowe
30 minut spędzone ...
... na konfigurowaniu samochodu przy stoliku bez propozycji jazdy próbnej i prezentacji auta... czyli tego po co przychodzi się do salonu. Plus za czyste auta w salonie - z tym nawet marki premium mają problem, ale dalej nie wiem co znaczą skróty z cennika i jak działają systemy w aucie za które mam zapłacić ponad 150000 zł.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 20:53
Salon - samochody nowe
Niestety pracownik serwisu ...
... z powodu dzisiejszego spóźnienia o godzinie 16 odesłał mnie z powrotem do Warszawy chociaż było czynne jeszcze przez 2 godziny. Warto zaznaczyć że wymiana oleju osobie ktora nie ma o tym zielonego pojęcia zajmuje 20 minut.
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 22:08
Salon - samochody nowe
Żona skontaktowała się ...
... z waszym salonem bo chciałem dowiedzieć się cos nt. Ibizy + zniżka dla grupy zawodowej. Po jednym telefonie nie dajecie żyć! Non stop dzwonicie i nie dociera do was że nie jest zainteresowana. Toyota wygrała
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 20:34
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem do salonu ...
... z kilkoma pytaniami Niestety wszyscy byli zajęci mieli do mnie odzwonić w najbliższą godzinę. Obecnie mija 3 tygodnie, telefonu brak . Chyba wybiorę się osobiście może wtedy uzyskam odpowiedzi na moje pytania
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 10:53
Salon - samochody nowe
Obsługa tego salonu ...
... to jakiś żart, Kierownik myśli że jest najmądrzejszy. Niepolecam
Użytkownik sieci
21 marca 2019 12:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2019 20:27
Salon - samochody nowe
Szybka naprawa awarii ...
... związanej z jakimś czujnikiem, ale niedziałający kluczyk wymieniają mi już 10 mies...
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 19:20
Salon - samochody nowe
Witam Parę informacji ...
... jak wygląda zakup nowego samochodu w salonie SEAT Autorud. Razem z moją partnerką postanowiliśmy wymienić naszego używanego Seata Ibiza na nowego FR. W miesiącu czerwcu byłem w salonie i Pani Natalia R. osoba, która temat prowadziła poinformowała, że jeżeli z początkiem lipca podpiszemy umowę i wpłacimy zaliczkę samochód odbierzemy w październiku najpóźniej w listopadzie. Umowa przyszła ale co ciekawe termin odbioru był do 12 GRUDNIA 2018 roku. A więc już pierwsza nieprawda jaką usłyszeliśmy w rozmowie w salonie. Ale wpłaciliśmy zaliczkę w wysokości 6.200 zł pozostała część należności to w rozliczeniu nasz samochód + kredyt w VW Bank. Po wpłacie zaliczki Pani Natalia R. przestała się kontaktować. To czy kredyt został przyznany dowiadywałem się osobiście w salonie bo było brak informacji. Czas mijał dalej było brak jakichkolwiek informacji. Z początkiem października byłem w salonie i na pytanie co z samochodem usłyszałem że Pani Natalia R. nie wie kiedy będzie jak chcemy to możemy wycofać zaliczkę. W dniu 17.10 wysłaliśmy oficjalnego maila z zapytaniem o termin. Pani Natalia R. odpisała dopiero 19.10 że być może w styczniu 2019 . Sprawa oparła się o kierownika salonu ale też nie umiał nic powiedzieć ale za to proponował zupełnie inny model FR, który przyjechał a z którego klient zrezygnował bo nie mógł się doczekać. Ostatecznie wycofaliśmy zaliczkę. Reasumując lekceważące podejście do klienta, brak informacji obracanie przez 5 miesięcy pieniędzmi klienta a na koniec nikt nawet nie powiedział słowa PRZEPRASZAM. NIE POLECAM TEGO SALONU. I dla porównania w salonie SEATA w Kielcach pod koniec października podpisaliśmy umowę ZAPŁACILIŚMY ZALICZKĘ TYLKO 500 zł i w dniu 30.12.2018 roku odebraliśmy SEATA IBIZĘ FR w wersji takiej jaką chcieliśmy. CZYLI MOŻNA. Gorąco polecam salon SEATA w Kielcach jeżeli chodzi o zakup nowego samochodu. Agata W. Krzysztof M.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 17:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 grudnia 2018 21:59
Salon - samochody nowe
4 grudnia telefonicznie ...
... pytałem o możliwość potwierdzenia przebiegu serwisowania mojego seata, którego zakupiłem tego roku jako sprowadzony z zagranicy. Uprzejma pani stwierdziła, iż muszę przyjechać do serwisu . Powyższy kontakt podyktowany był sprawdzeniem konieczności wymiany rozrządu ponieważ seat ma przejechane 146 tys km, 1,4TDI, a książka serwisowa/ brak adnotacji w tej sprawie. Podczas rozmowy z pracownikiem serwisu poinformował mnie , że sprawdzenie historii seata będzie płatne 60zł . Wykonał usługę sprawdzenia i okazało się , że w historii serwisowania nie ma wzmianki na ten temat tzn. że musimy wymienić mechanizm rozrządu. Podał cenę około 1600zł . Akceptując powyższe chciałem otrzymać wydruk historii serwisowej jednak pracownik zmienił zdanie i odmówił wydruku twierdząc, że tylko na polecenie Prokuratury może udzielić takiej usługi??????? a gatka pracownika cyt............." że takich jak Pan to jest setki , że musiałbym posadzić oddzielnego pracownika do sprawdzania historii...... W związku z przepychanką słowną jaka zaistniała zrezygnowałem z wymiany rozrządu w tym serwisie. Taka sama usługa zostanie wykonana dla mnie na terenie Krosna w salonie VW. Nie polecam, strata czasu
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 17:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 22:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2018 15:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 11:21
Salon - samochody nowe
VW ,seat , ...
... tu to na pewno nie znajdziesz fachowca ,a ceny KOSMOS!!!!
Użytkownik sieci
26 czerwca 2018 17:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 17:58
Salon - samochody nowe
Jazdy testowe są ...
... bardzo krótkie, trochę zbyt nachalni pracownicy.