91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 22:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 15:27
Salon - samochody nowe
Seat Leon IV ...
... FR 1.5TSI 150KM Naprawa tempomatu i ACC od 20 lipca do 19 listopada 2020. 3 razy musiałem wracać z źle ustawianą wycieraczką. Przy wymianie szyby źle założona uszczelka podszybia. Obsługa na poziomie targowiska - doradcy serwisowi. Brak kultury, profesjonalizmu. Wracam z źle założoną wycieraczką i słyszę, że powinienem być zadowolony, bo przyjmują mnie poza kolejką. Ceny nieadekwatne do usług, 500zl za badanie i ustawienie geometrii i zbieżności kół.
Użytkownik sieci
20 września 2023 06:00
Salon - samochody nowe
W lipcu kupiłem ...
... ateke i mam problem ze wyświetlaczem włącza się i wyłącza Ok 2 tygodni byłem na serwisie i wgrano mi nowe oprogramowanie i problem powrócił nie rozpoznaje znaków wyłączą się radio itp w dniu w dniu 19,09 byle umówiony na serwis gdzie pokazałem filmik jak sie wyłącza radio i ponownie uruchamia i ze cos trzeszczy Odpowiedzi serwisanta ze radio się wyłącza nie maja aktualizacji i to nie jest pierwszy samochód z ta wada po aktualizacji a ze cos trzeszczy pod deska to nie maja technika to po jako ch.... umawiając na wizytę było wcześniej głoszone te usterki telefonicznie jak umawiali na termin
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 16:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 23:16
Salon - samochody nowe
Dzisiaj odstawiłem samochód ...
... na przegląd, wymianę oleju, odgrzybianie klimatyzacji i kilka innych rzeczy. Samochód został umyty pomimo ówczesnej odpowiedzi, że ma być nie myty. Po powrocie do domu zobaczyłem masę hologramów na lakierze, który został odrestaurowany 2 miesiące temu, został wypolerowany i położna została ceramika. Samochód nie posiadał najmniejszej rysy. Uważajcie i zwracajcie uwagę w jakim stanie oddają samochody klientom. Dzisiaj pracowały tam osoby zdecydowanie niekompetentne i nieprzystosowane do swojego zawodu!!! Mój samochód został po prostu zdewastowany przez ten salon. Otwierając bagażnik zobaczyłem ślady „włosów” ze szczotki, niech sami sobie zadadzą pytanie czy swój samochód umyliby szczotami !!! Jeszcze raz gratuluje ludziom którzy maja przed soba samochód za mnóstwo pieniędzy i go nie szanują !!! PS. Nie wspomnę o szybach i reszcie karoserii na której było mnóstwo biały zacieków i plam! Uważacie się za wysokiej klasy salon a dzisiejsza usługę wykonaliście gorzej od cenionych handlarzy.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 19:58
Salon - samochody nowe
Niekompetentny serwis.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 21:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam seriwsu ...
... . Jeden pan z obsługi wziął moje dane z bazy i po wymienie zdań przez telefon zaczał mi grozić w smsach czy adres który podano jest aktualny, a gdzie rodo?? Sprawa zostanie zgłoszona jako wyciek danych.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 15:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam seriwsu ...
... strata czasu. Bylem umowiony na serwis, skladalem rezerwacje dwa tygodnie temu. Ustalalem z serwisem jakie czesci potrzebuje a w dni serwisu okazuje sie ze nie maja ich na stanie. Czy to jest serwis „u Janusza” czy autoryzowany serwis? Diagnoza wygladala tak ze wyjechali zrobili 3 kolka i zostawili samochod przed serwisem, diagnoza - 8min ktora nie byla diagnoza. Auto oddane o godzinie 9, serwisant nie oddzwonil do mnie ze moge odebrac auto. Bylem stalym klientem i juz nigdy nie wroce. Oddradzam oddania auta do tego serwisu.
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Poprzedni negatywny komentarz ...
... na temat kategoryzowania klientów według wieku ma tu ogromne zastosowanie. Człowiek poniżej 40 roku życia i bez garnituru nie ma tu czego szukać. Doradcy nawet nie podchodzą - nie ważne, czy chcesz kupić samochód, czy załatwić inną sprawę. Przy okazji tej wizyty obejrzałem 4 samochody i zero reakcji. Tylko Pani przy wejściu przykładnie mówi dzień dobry i do widzenia. Na tym się kończy obsługa w Waszym salonie. Dołożyliście wszelkich starań w sprawie reklamacji? Co za kpina.. Oskarżacie nas publicznie o zaniedbanie, tymczasem samochód po zakupie na moje życzenie miał zmieniony interwał serwisowy z zalecanych 30 na 15 tys. km. Od zakupu w 2018, do końca 2021 samochód był serwisowany co 15 tys. W autoryzowanym serwisie Seata grupa PGD w Krakowie. W 22 i 23 przeglądy i serwisy były wykonywane w lokalnym warsztacie. Co ma przegląd w innym serwisie do zardzewiałej klapy? Dla Was to okazja do odrzucenia oczywistej reklamacji. Wszystko jest w książce serwisowej. Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, poza rdzą na klapie, która wyszła na świat podczas mycia samochodu, kiedy odpadł wielki kawał lakieru. Na załamaniu pod tylną szybą zaczął rosnąć drugi rdzawy balon, dokładnie w ten sam sposób. Nie odbyły się oględziny, nikt oficjalnie nie ustosunkował się do reklamacji. Żadnego protokołu ze zgłoszenia, żadnej pisemnej odpowiedzi.. Kiedy powiedziałem, że mam zardzewiałą pokrywę bagażnika, a nie, że chcę kupić samochód to w salonie nagle opustoszało. Nie było nikogo z serwisu, nie było nikogo z gwarancji. Kiedy znalazł się w końcu Pan od gwarancji nie omieszkał zacząć od tego w jakich godzinach mam się pojawić, bo on nie pracuje po południu i w weekendy i zaraz kończy pracę - od tego zaczął rozmowę. Pierwsza wizyta zakończyła się informacją o użyciu mikroskopu. Powiedziałem, że samochód oddaję do Audi więc przy okazji można zrobić co potrzeba. Kiedy odstawiałem samochód, jeszcze raz poinformowałem pracownika Seat Lellek Gliwice z działu reklamacji o tym fakcie, powiedziałem, że reklamuję pokrywę, na co usłyszałem, że w sumie to mam powiedzieć ludziom z Audi o tym, to oni wszystko zrobią. Pracownik nawet się nie podniósł z krzesła. Pracownik Audi, który przyjmował samochód na naprawę zderzaka kiedy o tym usłyszał to nie wiedział co powiedzieć, ale starając się utrzymać standard obsługi powiedział, że przekaże raz jeszcze do ludzi z Seata. Żenada i spychologia, którą zdziwiony był nawet wasz własny pracownik z salonu obok. Po zakończonej naprawie zadzwonił do mnie pracownik Seata i powiedział, że nie mam w 2022 roku przeglądu w ASO i na tej podstawie nie mam już gwarancji. Jawne łamanie prawa - wolno mi serwisować samochód gdzie chcę! możecie jedynie zalecać swoje usługi.
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 09:51
Salon - samochody nowe
Mimo, że są ...
... autoryzowanym serwisem twierdzą iż nie maja obowiązku podawania numerów części. Fatalna obsługa i nie miła.
Ubysz Paulina
7 lipca 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam
Nie polecam. Tutaj kupiliśmy samochód, tutaj chcieliśmy dokonać naprawy. Po 5 latach pokrywa tylna rdzewieje w zastraszającym tempie, a serwis gwarancyjny Seat Lellek Gliwice wyszukuje wszelkie możliwe kruczki żeby nie zrealizować gwarancji. Najpierw sugerowano, że uszkodzenie jest mechaniczne, może uderzenie kamienia... Na tylnej pokrywie... Dodatkowo w dwóch miejscach i to newralgicznych dla tego elementu. Pan z salonu Seata zajmujący się gwarancjami - podejście tragiczne - powiedział, że SPROWADZĄ MIKROSKOP(!) Z INNEGO SALONU, żeby ocenić czy to aby jednak nie uszkodzenie mechaniczne.. Jednak ostatecznym ciosem jest odrzucenie reklamacji z powodu braku przeglądu w serwisie producenta w 5 roku eksploatacji... Co ma przegląd samochodu do zardzewiałej pokrywy?? Zagranie czysto żeby zbyć klienta po raz kolejny, bo kogo stać na batalię sądową z tak dużą firmą.. Na perforacje nadwozia podobno jest 10 lat gwarancji, a przynajmniej tak miało być! Wczoraj wykupiłem samochód z leasingu i myślałem o zmianie na cupre ateca, ale w takiej sytuacji podziękuję. Sprzedać i zapomnieć.
Do końca 2021 samochód był serwisowany co 15 tys. W autoryzowanym serwisie Seata grupa PGD w Krakowie. W 22 i 23 przeglądy i serwisy były wykonywane w lokalnym warsztacie. Wszystko jest w książce serwisowej. Rozporządzeniem UE wolno nam serwisować samochody gdzie chcemy. Sama książka serwisowa jedynie zaleca serwisy w ASO. Nie wydano oficjalnej decyzji w sprawie reklamacji. Żadnego protokołu z oględzin, nic. Przy odbiorze samochodu z serwisu Audi nikt z Seata nawet się nie pofatygował żeby porozmawiać. Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, poza rdzą na klapie, która wyszła na świat podczas mycia samochodu, kiedy odpadł wielki kawał lakieru. Ot taka jeżdżąca wizytówka marki.
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 17:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Tutaj ...
... kupiliśmy samochód, tutaj chcieliśmy dokonać naprawy. Po 5 latach pokrywa tylna rdzewieje w zastraszającym tempie, a serwis gwarancyjny Seat Lellek Gliwice wyszukuje wszelkie możliwe kruczki żeby nie zrealizować gwarancji. Najpierw sugerowano, że uszkodzenie jest mechaniczne, może uderzenie kamienia... Na tylnej pokrywie... Dodatkowo w dwóch miejscach i to newralgicznych dla tego elementu. Pan z salonu Seata zajmujący się gwarancjami - podejście tragiczne - powiedział, że SPROWADZĄ MIKROSKOP(!) Z INNEGO SALONU, żeby ocenić czy to aby jednak nie uszkodzenie mechaniczne.. Jednak ostatecznym ciosem jest odrzucenie reklamacji z powodu braku przeglądu w serwisie producenta w 5 roku eksploatacji... Co ma przegląd samochodu do zardzewiałej pokrywy?? Zagranie czysto żeby zbyć klienta po raz kolejny, bo kogo stać na batalię sądową z tak dużą firmą.. Na perforacje nadwozia podobno jest 10 lat gwarancji, a przynajmniej tak miało być! Wczoraj wykupiłem samochód z leasingu i myślałem o zmianie na cupre ateca, ale w takiej sytuacji podziękuję. Sprzedać i zapomnieć. Na koniec zapraszam do oceny i wyciągnięcia wniosków samemu po obejrzeniu zdjęć zardzewiałej klapy wprost spod salonu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 19:33
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... wystawić najgorszą z możliwych opinii. Byliśmy dzisiaj z mężem w salonie w celu ZAKUPU Cupry Formentora. Zdziwiło nas już na wejściu, że taki samochód nie znajdował się na salonie. Pani na wejściu powiedziała nam że taki samochód znajduje się na podwórku, wskazała dokładnie gdzie i z salonu otworzyła nam przekazując że zaraz podejdzie kolega. Kilka minut spędziliśmy na oglądaniu, nikt się nie zjawił. Wróciliśmy do salonu, nadal nikt się nie zainteresował naszą osobą. Dodam, że w salonie nie było żadnego innego klienta. Pani, której musieliśmy przerwać rozmowę z innym pracownikiem salonu przekazaliśmy że samochód może już zamknąć- nawet nie zapytała nas o opinię, co dopiero proponując jakąkolwiek ofertę na ten model. Pokręciliśmy się chwilkę po salonie oglądając inne modele i żaden z kilku sprzedawców nawet na nas nie spojrzał. Wyglądamy z mężem młodo i chyba sprzedawcom wyglądaliśmy na osoby które nie dokonają zakupu. Odwróciliśmy się na pięcie i pojechaliśmy do innego salonu gdzie złożyliśmy zamówienie. Radzę zmienić podejście, bo byliśmy klientem którego na zakup nie trzeba było namawiać a powierzchowna ocena naszej osoby sprawiła że nie wrócimy ani po inny samochód ani nawet na serwis. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
17 lutego 2023 09:07
Salon - samochody nowe
Zerowy kontakt meilowy
Użytkownik sieci
7 października 2022 10:29
Salon - samochody nowe
Witam Pani która ...
... pracuje na pierwszym stanowisku w salonie Chyba pracuje za karę rozumiem że przeszkodziłem w porannej kawie ale miałem problem i chciałem go rozwiązać niestety brak współpracy tylko bezczelne komentarze na temat mojej pracy
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 19:02
Salon - samochody nowe
Zasłużona jedna gwiazdka, ...
... zakup aut nie został sfinalizowany. Krótko podsumowujac po zamówieniu samochodu zmieniła się osoba pilotująca temat (o czym dowiedzieliśmy się sami, przypadkiem) i jednocześnie kontakt się urwał. Nie przeszkodziło to jednak seatowi dzwonić z propozycją wizyty serwisowej (nowego auta, którego jeszcze nie wydali :))
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 17:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 maja 2022 10:53
Salon - samochody nowe
Radzę omijać serwis ...
... Lellek szerokim łukiem. samochód utknął w serwisie na ponad 2 miesiące na wymianę miski olejowej.
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 12:22
Salon - samochody nowe
Omijac szerokim łukiem, ...
... bo można nabiwic sie tylko nerwicy.Wmawianie ze cos jest białe jak jest czarne .Dramata serwis to mało powiedziane
Użytkownik sieci
24 maja 2021 12:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki