91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 23:16
Salon - samochody nowe
Dzisiaj odstawiłem samochód ...
... na przegląd, wymianę oleju, odgrzybianie klimatyzacji i kilka innych rzeczy. Samochód został umyty pomimo ówczesnej odpowiedzi, że ma być nie myty. Po powrocie do domu zobaczyłem masę hologramów na lakierze, który został odrestaurowany 2 miesiące temu, został wypolerowany i położna została ceramika. Samochód nie posiadał najmniejszej rysy. Uważajcie i zwracajcie uwagę w jakim stanie oddają samochody klientom. Dzisiaj pracowały tam osoby zdecydowanie niekompetentne i nieprzystosowane do swojego zawodu!!! Mój samochód został po prostu zdewastowany przez ten salon. Otwierając bagażnik zobaczyłem ślady „włosów” ze szczotki, niech sami sobie zadadzą pytanie czy swój samochód umyliby szczotami !!! Jeszcze raz gratuluje ludziom którzy maja przed soba samochód za mnóstwo pieniędzy i go nie szanują !!! PS. Nie wspomnę o szybach i reszcie karoserii na której było mnóstwo biały zacieków i plam! Uważacie się za wysokiej klasy salon a dzisiejsza usługę wykonaliście gorzej od cenionych handlarzy.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 12:45
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis w ...
... jakim byłam, bardzo konkretnie i szybko, znakomita obsługa i rzeczowe informacje po serwisie, polecam!!
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 09:45
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam. Bez ...
... wątpienia najlepszy warsztat w jakim dotychczas byłem. Zawsze można liczyć na ogrom starań i zaangażowania. To moja 3 wizyta więc jako stały klient mogę z czystym sumieniem polecić Seat / Cupra Lellek Gliwice. Zawsze sprawdzają auto nawet przy wymianie opon zawsze wszystko tłumaczą i doradzają. Po wszystkim dają szczegółową fakturę. Ogromny warsztat i bardzo ładny salon. Poczekalnia z dobrą kawą. Super..!Pozdrowienia dla Całej firmy. Polecam
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2023 19:58
Salon - samochody nowe
Niekompetentny serwis.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 21:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam seriwsu ...
... . Jeden pan z obsługi wziął moje dane z bazy i po wymienie zdań przez telefon zaczał mi grozić w smsach czy adres który podano jest aktualny, a gdzie rodo?? Sprawa zostanie zgłoszona jako wyciek danych.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 15:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam seriwsu ...
... strata czasu. Bylem umowiony na serwis, skladalem rezerwacje dwa tygodnie temu. Ustalalem z serwisem jakie czesci potrzebuje a w dni serwisu okazuje sie ze nie maja ich na stanie. Czy to jest serwis „u Janusza” czy autoryzowany serwis? Diagnoza wygladala tak ze wyjechali zrobili 3 kolka i zostawili samochod przed serwisem, diagnoza - 8min ktora nie byla diagnoza. Auto oddane o godzinie 9, serwisant nie oddzwonil do mnie ze moge odebrac auto. Bylem stalym klientem i juz nigdy nie wroce. Oddradzam oddania auta do tego serwisu.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 10:08
Salon - samochody nowe
Profesjonalna oraz miła ...
... obsługa. Wszelkie udzielane informacje były jasne i wyczerpujące, ale jednocześnie rozmowa nie była męcząca. Zostałem również zaproszony na jazdę testową pięknym Tarraco, którym jestem zainteresowany. Na pewno skorzystam!
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 22:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 07:00
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... Klienta. Fachowa rozmowa telefoniczna, uwzględnienie potrzeb Klienta. Przygotowanie na czas oferty handlowej (jeszcze w danym dniu). Umówienie na jazdę testową wybranym modelem samochodu - SEAT Ateca. Wszystko zorganizowane przez Pana Huberta Woźniaka. Życzmy sobie takich doradców Klienta, bo powiem szczerze nie zawsze u każdego dealera tak się zdarza. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 23:51
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... w serwisie. Jedna gwiazdka mniej za "mycie" samochodu po serwisie. Już drugi raz auto było zachlapane a nie umyte. Tam ktoś ewidentnie nie ogarnia tego mycia w ogóle...
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa.Naprawa blacharsko-lakiernicza wykonana wzorowo,a to dzięki Panu Tomaszowi Kozakiewiczowi z działu likwidacji szkód który bardzo rzetelnie i konkretnie podszedł do sprawy organizując również auto zastępcze na czas naprawy dla mnie. Szczerze polecam
Użytkownik sieci
16 lipca 2023 18:08
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta Polecam
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Poprzedni negatywny komentarz ...
... na temat kategoryzowania klientów według wieku ma tu ogromne zastosowanie. Człowiek poniżej 40 roku życia i bez garnituru nie ma tu czego szukać. Doradcy nawet nie podchodzą - nie ważne, czy chcesz kupić samochód, czy załatwić inną sprawę. Przy okazji tej wizyty obejrzałem 4 samochody i zero reakcji. Tylko Pani przy wejściu przykładnie mówi dzień dobry i do widzenia. Na tym się kończy obsługa w Waszym salonie. Dołożyliście wszelkich starań w sprawie reklamacji? Co za kpina.. Oskarżacie nas publicznie o zaniedbanie, tymczasem samochód po zakupie na moje życzenie miał zmieniony interwał serwisowy z zalecanych 30 na 15 tys. km. Od zakupu w 2018, do końca 2021 samochód był serwisowany co 15 tys. W autoryzowanym serwisie Seata grupa PGD w Krakowie. W 22 i 23 przeglądy i serwisy były wykonywane w lokalnym warsztacie. Co ma przegląd w innym serwisie do zardzewiałej klapy? Dla Was to okazja do odrzucenia oczywistej reklamacji. Wszystko jest w książce serwisowej. Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, poza rdzą na klapie, która wyszła na świat podczas mycia samochodu, kiedy odpadł wielki kawał lakieru. Na załamaniu pod tylną szybą zaczął rosnąć drugi rdzawy balon, dokładnie w ten sam sposób. Nie odbyły się oględziny, nikt oficjalnie nie ustosunkował się do reklamacji. Żadnego protokołu ze zgłoszenia, żadnej pisemnej odpowiedzi.. Kiedy powiedziałem, że mam zardzewiałą pokrywę bagażnika, a nie, że chcę kupić samochód to w salonie nagle opustoszało. Nie było nikogo z serwisu, nie było nikogo z gwarancji. Kiedy znalazł się w końcu Pan od gwarancji nie omieszkał zacząć od tego w jakich godzinach mam się pojawić, bo on nie pracuje po południu i w weekendy i zaraz kończy pracę - od tego zaczął rozmowę. Pierwsza wizyta zakończyła się informacją o użyciu mikroskopu. Powiedziałem, że samochód oddaję do Audi więc przy okazji można zrobić co potrzeba. Kiedy odstawiałem samochód, jeszcze raz poinformowałem pracownika Seat Lellek Gliwice z działu reklamacji o tym fakcie, powiedziałem, że reklamuję pokrywę, na co usłyszałem, że w sumie to mam powiedzieć ludziom z Audi o tym, to oni wszystko zrobią. Pracownik nawet się nie podniósł z krzesła. Pracownik Audi, który przyjmował samochód na naprawę zderzaka kiedy o tym usłyszał to nie wiedział co powiedzieć, ale starając się utrzymać standard obsługi powiedział, że przekaże raz jeszcze do ludzi z Seata. Żenada i spychologia, którą zdziwiony był nawet wasz własny pracownik z salonu obok. Po zakończonej naprawie zadzwonił do mnie pracownik Seata i powiedział, że nie mam w 2022 roku przeglądu w ASO i na tej podstawie nie mam już gwarancji. Jawne łamanie prawa - wolno mi serwisować samochód gdzie chcę! możecie jedynie zalecać swoje usługi.
Użytkownik sieci
10 lipca 2023 09:51
Salon - samochody nowe
Mimo, że są ...
... autoryzowanym serwisem twierdzą iż nie maja obowiązku podawania numerów części. Fatalna obsługa i nie miła.
Ubysz Paulina
7 lipca 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam
Nie polecam. Tutaj kupiliśmy samochód, tutaj chcieliśmy dokonać naprawy. Po 5 latach pokrywa tylna rdzewieje w zastraszającym tempie, a serwis gwarancyjny Seat Lellek Gliwice wyszukuje wszelkie możliwe kruczki żeby nie zrealizować gwarancji. Najpierw sugerowano, że uszkodzenie jest mechaniczne, może uderzenie kamienia... Na tylnej pokrywie... Dodatkowo w dwóch miejscach i to newralgicznych dla tego elementu. Pan z salonu Seata zajmujący się gwarancjami - podejście tragiczne - powiedział, że SPROWADZĄ MIKROSKOP(!) Z INNEGO SALONU, żeby ocenić czy to aby jednak nie uszkodzenie mechaniczne.. Jednak ostatecznym ciosem jest odrzucenie reklamacji z powodu braku przeglądu w serwisie producenta w 5 roku eksploatacji... Co ma przegląd samochodu do zardzewiałej pokrywy?? Zagranie czysto żeby zbyć klienta po raz kolejny, bo kogo stać na batalię sądową z tak dużą firmą.. Na perforacje nadwozia podobno jest 10 lat gwarancji, a przynajmniej tak miało być! Wczoraj wykupiłem samochód z leasingu i myślałem o zmianie na cupre ateca, ale w takiej sytuacji podziękuję. Sprzedać i zapomnieć.
Do końca 2021 samochód był serwisowany co 15 tys. W autoryzowanym serwisie Seata grupa PGD w Krakowie. W 22 i 23 przeglądy i serwisy były wykonywane w lokalnym warsztacie. Wszystko jest w książce serwisowej. Rozporządzeniem UE wolno nam serwisować samochody gdzie chcemy. Sama książka serwisowa jedynie zaleca serwisy w ASO. Nie wydano oficjalnej decyzji w sprawie reklamacji. Żadnego protokołu z oględzin, nic. Przy odbiorze samochodu z serwisu Audi nikt z Seata nawet się nie pofatygował żeby porozmawiać. Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, poza rdzą na klapie, która wyszła na świat podczas mycia samochodu, kiedy odpadł wielki kawał lakieru. Ot taka jeżdżąca wizytówka marki.
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 17:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Tutaj ...
... kupiliśmy samochód, tutaj chcieliśmy dokonać naprawy. Po 5 latach pokrywa tylna rdzewieje w zastraszającym tempie, a serwis gwarancyjny Seat Lellek Gliwice wyszukuje wszelkie możliwe kruczki żeby nie zrealizować gwarancji. Najpierw sugerowano, że uszkodzenie jest mechaniczne, może uderzenie kamienia... Na tylnej pokrywie... Dodatkowo w dwóch miejscach i to newralgicznych dla tego elementu. Pan z salonu Seata zajmujący się gwarancjami - podejście tragiczne - powiedział, że SPROWADZĄ MIKROSKOP(!) Z INNEGO SALONU, żeby ocenić czy to aby jednak nie uszkodzenie mechaniczne.. Jednak ostatecznym ciosem jest odrzucenie reklamacji z powodu braku przeglądu w serwisie producenta w 5 roku eksploatacji... Co ma przegląd samochodu do zardzewiałej pokrywy?? Zagranie czysto żeby zbyć klienta po raz kolejny, bo kogo stać na batalię sądową z tak dużą firmą.. Na perforacje nadwozia podobno jest 10 lat gwarancji, a przynajmniej tak miało być! Wczoraj wykupiłem samochód z leasingu i myślałem o zmianie na cupre ateca, ale w takiej sytuacji podziękuję. Sprzedać i zapomnieć. Na koniec zapraszam do oceny i wyciągnięcia wniosków samemu po obejrzeniu zdjęć zardzewiałej klapy wprost spod salonu.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2023 22:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 23:29
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam salon. ...
... Niedawno kupiliśmy Cupra Formentor z pomocą Pana Huberta z jego profesionalnym podejściem do sprawy,cały zakup odbył się bardzo szybko i sprawnie w miłej atmosferze.Chciałbym też podziękować Pani Magdalenie za przekazanie mi cennych wskazówek w trakcie odbioru samochodu.Polecam wszystkim taką obsłuę bo są to odpowiednie osoby tym miejscu.Jeszcze raz Bardzo polecam i Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 11:56
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, duża ...
... elastyczność i dostępność czasowa Mastera Pana Łukasza, rzetelne przedstawienie informacji o dostępnych ofertach, to wszystko skłoniło mnie do zakupu samochodu w tym salonie. Czułam się zaopiekowana w każdej kwestii. Bardzo polecam.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 12:53
Salon - samochody nowe
Miła, uprzejma i ...
... kompetentna obsługa. Miałem kontakt z Panem Gruszką. Polecam.