91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 18:05
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... miejscu to dno, nie życzę nikomu wizyty tutaj.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 20:24
Salon - samochody nowe
Witam. Najpierw zacznę ...
... od pozytywu dla pań od leasingu i ubezpieczenia a także dla osoby która wydawała nam DR w Warszawie. Tutaj najwyższy profesjonalizm. Szkoda tylko, że pan Łukasz B. dba o klienta tylko do momentu wydania pojazdu...
Użytkownik sieci
8 października 2023 10:34
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... serwisu Dynamica Jawornik, byłem z usterką gdzie płyn od spryskiwacza kapał po nogach kierowcy, dodam że samochód 2 letni na gwarancji. Pan serwisant oczywiście znalazł przyczynę bez zdiagnozowania wycieku i zrzucił winę na mnie, zarzucając że płyn od spryskiwaczy nie został wymieniony w odpowiednim czasie i letni płyn zamarzł i uszkodził wężyk spryskiwacza. Niestety nie pozwoliłem sobie na wmówienie takiej głupoty i udałem się do serwisu CUPRY w Krakowie. Pan w serwisie w Krakowie zabrał ode mnie kluczyki i sam zdiagnozował nagrywając wyciek (w jaworniku zostałem zabrany na warsztat i serwisant prosił mnie abym pokazał mu skad cieknie) , uwzględniając gwarancję producenta, że wężyk został nieprawidłowo puszczony i się poprostu przetarł. Serwis wykonał naprawę nieodpłatnie w ramach gwarancji. Na czas naprawy (5 dni dostałem samochód zastępczy w wyższej klasie ). Dodam że naprawa w Dynamice miała mnie kosztować minimum 3 tysiące złotych (500 zł za godzine robocza mechanika), podejście serwisanta bardzo słabe i niestety nie profesjonalne.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 17:34
Salon - samochody nowe
Doradcy średnio pomocni.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 09:31
Salon - samochody nowe
Drugi raz się ...
... rozczarowałam na obsłudze z salonu ,5 lat temu czekaliśmy prawie 45 minut i nikt do nas nie podszedł chociaż nie było innych klientów teraz byłoby pewnie podobnie gdyby nie sympatyczna pani która cały czas podchodziła ze kolega zaraz podejdzie i to dla niej te dwie gwiazdki .W rozmowie określiliśmy co nas interesuje w samochodzie i mniej więcej cena z małym haczykiem chodziło o model Leon , pod zamówienie ale pan nas cały czas traktował z gory i olewczo odpowiadał na nasze pytania , nie wiem czy my nie wyglądaliśmy odpowiednio na zakup takiego samochodu czy to ze podjechaliśmy starym autem sprawił ze pan nas zbył i stwierdził ze szkoda marnić swoj czas. Zakup udał się w innym salonie gdzie okazało się ze można
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Obsługa telefoniczna, umawianie ...
... wizyt - porażka. Jakikolwiek brak zainteresowania klientem, brak próby pomocy czy zmiany terminu. Naprawa z ubezpieczenia to jedno wielkie ogromne zamieszanie i długi czas oczekiwania (praktycznie pewne jest to, że są brane osoby poza kolejnością - trzeba się mocno upominać). Zmieniłem salon i serwis po kolejnej takiej sytuacji.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 18:12
Salon - samochody nowe
Serwis ASO w ...
... Dynamica Seat karygodny. Nie od parady Seat zabrał I'm homologację na serwis ASO. Przyjechałem z usterką na ASO , włączająca się kontrolka EPC i odcinanie turbo. Pan doradca serwisowy po dniu naprawy stwierdził że wymienią mi nastawnik turbo , oczywiście na mój koszt a jak dalej nie będzie ok to wymienią mi cały komplet ( turbo z nastawnikiem ) Żadnej wiedzy nie mają tylko wymieniać części na koszt klienta. Samochód był kupiony u nich 2 lata wcześniej jako używany. Poprzedni właściciel odsprzedał im samochód bo miał ten sam problem a po miesiącu oni odsprzedali mi auto wiedząc że jest usterka. Omijać to miejsce szkoda nerwów.
Użytkownik sieci
6 października 2022 16:50
Salon - samochody nowe
Dział naprawy szkód ...
... nie informuje klientów, wprowadza w błąd, przekazując nieprawdziwe informacje na temat zamówionych części.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 18:47
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem w dniu ...
... dzisiejszym odnośnie wyświetlanej usterki AirBag w seacie ibiza 2019r. zostałem zupełnie olany, Pani powiedziała ze odzwoni do mnie, ale nawet nie pobrała numeru telefonu, a ni żadnych danych…
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 10:47
Salon - samochody nowe
Kompletny brak wiedzy ...
... na temat używanych samochodów które stoją na placu. Sprzedawcy,byle wciść samochód.Pozim wiedzy poniżej z najniższych. Jestem ciekawy jak daleko dojadą na tym wózku.Zycze powodzenia i dużo jeleni. Szerokim łukiem będę zawsze omijał ten salon.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 12:30
Salon - samochody nowe
Szkoda zgłoszona 7 ...
... grudnia 2021 roku została skierowana do naprawy blacharsko lakierniczej do tego serwisu. Etap dokumentacji zakończony 4 stycznia 2022 roku. Do dnia dzisiejszego (25.03.2022) serwis ma problem z naprawą pojazdu. Najpierw była mowa o braku części zamiennych, później były części ale firma nie miała na nie faktury, następnie zaczął się cyrk z samochodem zastępczym, który jeździ w ramach innej szkody. W tym czasie serwis podawał już 4 terminy kiedy samochód będzie mógł zostać do nich dostarczony, za każdym razem zapewniając że ten termin jest już ostateczny. Obecnie dalej oczekujemy, a nowe AUDI Q5 stoi w garażu bo nie ma możliwości nim jeździć... Po prostu kpina. No i pracownicy, którzy mówią po prostu "nie mamy na to wpływu", zero zrozumienia klienta, który chciałby jakiejś rzeczowej i normalnej informacji... NIE POLECAM. JEŚLI LEASING BĘDZIE KOGOŚ KIEROWAŁ NA TEN SERWIS TO ODRADZAM...
Użytkownik sieci
19 marca 2022 10:48
Salon - samochody nowe
Seat LEON kupiony ...
... w dynamice po 4 latach gnije. Oczywiscie gwarancja na perforacje nie obowiazuje bo przeglady serwisowe „po gwarancji” nie byly wykonywane w dynamice. Bankowo nie kupie juz tam samochodu. Co wiecej zgadzam sie z przedmowcami. Procedury przyjecia do serwisu dramat. W Audi robia to z 5 razy lepiej i szybciej.
Użytkownik sieci
8 marca 2022 14:13
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony z ...
... doradcą w sprawie oględzin samochodu używanego na godzinę 11:00. Czekałem godzinę, ale nikt się nie zjawił. Nierzetelne podejście do tematu.
Użytkownik sieci
12 lutego 2022 21:01
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucia. Średnie ...
... doradztwo przy kupnie auta, parę pomyłek po drodze. Serwis z kolei ma jakieś cudaczne i długotrwałe procedury przyjęcia auta. Giną informacje przekazane przy umawianiu wizyty, co opóźnia sprawę dodatkowo. Wiele rzeczy wymaga sporej asertywności. Byłyby 3 gwiazdki, ale odejmuję jedną za kapitulację sanitarną w pandemii. Brak masek u obsługi i klientów, wszyscy nieśmiertelni.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 20:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 08:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 października 2021 22:40
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi doradcy ...
... serwisowego ponizej krytyki na poziomie karygodnym. Przyjęcie auta do serwisu trwało prawie godzinę (60 minut), zanim doradca przekazał kluczyki i zlecenie do mechanika. Po pierwsze: podejście doradcy serwisowego do klienta na zasadzie "klient musi udowadniać prawdy oczywiste, doradcy przez całą wizytę", która trwała 5 godzin, to szczyt niekompetencji i ignorancji oraz złośliwości tego doradcy. Takie osoby nie powinny mieć kontaktu z klientami. Oprócz specjalnego utrudniania podstawowych czynności serwisowych, zapłaconych z góry przy zakupie auta w pakiecie serwisowym, serwis słabo wywiązał się z zadanych zadań i zastrzeżeń co do działania niektórych elementów auta. Skrzypienie deski rozdzielczej zostało ukryte przez zmniejszenie ciśnienia w oponach do wartości poniżej zalececnych minimalnych przez producenta o 0,4 bara! Olej w silniku, pomimo kominikatu na desce rozdzielczej: "wymień olej za 1 dzień", wymieniony z łaską i po długiej batalii z sławnym przeszkadzaczem serwisowym (nie mylić z doradca serwisowym). Przypominam: pakiet serwisowy wykupiony przy zakupie auta z wymianami eksplotacajnymi wymaganymi przez producenta, czyli jak auto "woła" o wymianę jakiegoś płynu eksploatacyjnego( tak skonstruował system producent, żeby utrzymać gwarancję i mobilność oraz bezawaryjność auta)to serwis musi to zrobić bo to jest podstawa do unieważnienia gwarancji jeżeli się tego nie wykona na czas ! Nie było to moje widzi misie! Podsumowując: jeżeli ktoś lubi się wykłucać o zapłacone z góry usługi oraz być zbywanym, złośliwie obsługiwanym przez ten pseudo serwis to niech się męczy. Ps. Nawet na odbiór auta po zakończonej procedurze na sewisie trzeba czekać ponad 30 minut. Bo klient, który przyjechał kilka godzin późnej po mnie musi odebrać auto przedemną żebym dłużej czekał i żeby przeszkadzacz serwisowy poczuł, że ma władze. Śmiech na sali. Naprawdę takie zachowania to powrót do podstawówki tego złośliwego przeszkadzacza serwisowego. Nie polecam tego serwisu, szkoda czasu bo i tak mało co pomogą. Lepiej jechać nawet 350 km dalej i mieć spokój oraz porządnie serwisowany samochód zgodnie ze sztuką. Nie potrafią umyć auta po serwisie za który otrzymali od producenta ponad 3 tysiące złotych.. Bo w ogóle go nie umyli ani nawet nie opłukali, ale to może dobrze bo pewnie by porysowali lakier a co gorsza jakieś wgniotki przypadkowo by zrobili znając ich ukryte talenty byle jakości.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 09:16
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis/prace konsultanta: ...
... Konsultant -Serwis mechaniczny - Totalna Porażka, Pan najprawdopodobniej minoł sie z powołaniem... Powinien pracować w dziale księgowości Proponowane Stanowisko: "Fakturomat" NIGDY WIECEJ SPOTKANIA Z TYM PANEM Wizyta 19.08.2021/ godz.10.00 /Seat Leon III Tak sie Pan śpieszył żeby wystawić Fakturę że nawet folii Pan zapomniał spod siedzenia ..........zabrać....... Natomiast nie znalazł Pani ANI 1 MINUTY SWOJEGO/FIRMOWEGO/CENNEGO CZASU NA PRZEKAZANIE KLIENTOWI INFORMACJI NA TEMAT STANU POJAZDU PO WYKONANYM PRZEGLADZIE NA 30.000km
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2021 23:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki za ...
... obsluge gwarancyjna.Przy zakupie nowego auta skakali kolo nas...no ale nie wiedza,ze chcialem zakupic kolejnego seata,teraz po sprawdzeniu jak wyglada posprzedazowa obsluga mam duze watpliwosci..chyba pojde po innu model auta inna marke w ogole..