91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 16:01
Salon - samochody nowe
Niestety, dokonałem zakupu ...
... samochodu w tym miejscu. Piszę niestety, gdyż kupiłem w tym miejscu samochód za ponad 100 tyś zł, niedługo po zakończeniu fabrycznej gwarancji. Po niespełna 3 miesiącach w samochodzie pojawiły się stuki dochodzące z silnika. Zgłosiłem ten fakt do Dynamica jednak odpowiedz w skrócie "samochod się popsuł, to Pana problem". Auto stoi tam już ponad 3 tygodnie a ja prawie 2 miesiące jestem bez auta. Dostałem nawet pismo od kancelarii prawnej w której powołują się na wykonaną diagnostykę i sprawdzenie samochodu którego dokonali i nie wykryto żadnych nieprawidłowości. Co najlepsze, w samochodzie nie został wykonany nawet przegląd wymagany na dany interwał serwisowy (!!) w związku z czym Cupra Polska nie zamierza partycypować w kosztach naprawy. Ja niestety muszę wystąpić na drogę sądową i poinformować wszystkich o traktowaniu klientów w Dynamice.
Użytkownik sieci
9 października 2024 12:59
Salon - samochody nowe
GWARANCJA 5 lat ...
... to fikcja , serwis zamiast zgłosić wadę centrali Seat-a sam podejmuje decyjze o niezgłaszaniu wady !!!! SKANDAL !!! Drugi raz od zakupu nowego samochodu pojawiła się ewidentnie wada fabryczna gdyż zaczęła schodzić skóra na lewarku zmiany biegów, pierwszy raz objawiło się to po roku do zakupu -wada zgłoszona lewarek został wymieniony , drugi raz ta sama wada pojawiła się po 2 latach od poprzedniej (mimo trwającej gwarancji-5lat) oczywiście wg. oceny Pana przyjmującego na serwisie ewidentna wada materiałowa nie kwalifikuje się do wymiany na podstawie gwarancji . Tym samym dano mi do zrozumienia iż pewnie jestem oszustem i chce oszukac salon DYNAMICA !! Bardzo złe podejscie do klienta
Użytkownik sieci
18 września 2024 15:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam, trzeba ...
... bardzo długo czekać obsługa taka sobie, jeśli komuś zależy na czasie lepiej wybrać coś innego jestem mega Nie zadowolona z tego miałam czekać max 2 h a się ciągle wydłuża. Najgorsza firma, nikomu nigdy nie polecę a wręcz odradzam, na wszystko trzeba bardzo długo czekać, nawet nikt nie przyjedzie i nic nie powie jak długo....🤬👎👎👎 najgorsza firma
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 17:05
Salon - samochody nowe
Amatorka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 18:05
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... miejscu to dno, nie życzę nikomu wizyty tutaj.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 20:24
Salon - samochody nowe
Witam. Najpierw zacznę ...
... od pozytywu dla pań od leasingu i ubezpieczenia a także dla osoby która wydawała nam DR w Warszawie. Tutaj najwyższy profesjonalizm. Szkoda tylko, że pan Łukasz B. dba o klienta tylko do momentu wydania pojazdu...
Użytkownik sieci
8 października 2023 10:34
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... serwisu Dynamica Jawornik, byłem z usterką gdzie płyn od spryskiwacza kapał po nogach kierowcy, dodam że samochód 2 letni na gwarancji. Pan serwisant oczywiście znalazł przyczynę bez zdiagnozowania wycieku i zrzucił winę na mnie, zarzucając że płyn od spryskiwaczy nie został wymieniony w odpowiednim czasie i letni płyn zamarzł i uszkodził wężyk spryskiwacza. Niestety nie pozwoliłem sobie na wmówienie takiej głupoty i udałem się do serwisu CUPRY w Krakowie. Pan w serwisie w Krakowie zabrał ode mnie kluczyki i sam zdiagnozował nagrywając wyciek (w jaworniku zostałem zabrany na warsztat i serwisant prosił mnie abym pokazał mu skad cieknie) , uwzględniając gwarancję producenta, że wężyk został nieprawidłowo puszczony i się poprostu przetarł. Serwis wykonał naprawę nieodpłatnie w ramach gwarancji. Na czas naprawy (5 dni dostałem samochód zastępczy w wyższej klasie ). Dodam że naprawa w Dynamice miała mnie kosztować minimum 3 tysiące złotych (500 zł za godzine robocza mechanika), podejście serwisanta bardzo słabe i niestety nie profesjonalne.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 17:34
Salon - samochody nowe
Doradcy średnio pomocni.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 09:31
Salon - samochody nowe
Drugi raz się ...
... rozczarowałam na obsłudze z salonu ,5 lat temu czekaliśmy prawie 45 minut i nikt do nas nie podszedł chociaż nie było innych klientów teraz byłoby pewnie podobnie gdyby nie sympatyczna pani która cały czas podchodziła ze kolega zaraz podejdzie i to dla niej te dwie gwiazdki .W rozmowie określiliśmy co nas interesuje w samochodzie i mniej więcej cena z małym haczykiem chodziło o model Leon , pod zamówienie ale pan nas cały czas traktował z gory i olewczo odpowiadał na nasze pytania , nie wiem czy my nie wyglądaliśmy odpowiednio na zakup takiego samochodu czy to ze podjechaliśmy starym autem sprawił ze pan nas zbył i stwierdził ze szkoda marnić swoj czas. Zakup udał się w innym salonie gdzie okazało się ze można
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 11:08
Salon - samochody nowe
Obsługa telefoniczna, umawianie ...
... wizyt - porażka. Jakikolwiek brak zainteresowania klientem, brak próby pomocy czy zmiany terminu. Naprawa z ubezpieczenia to jedno wielkie ogromne zamieszanie i długi czas oczekiwania (praktycznie pewne jest to, że są brane osoby poza kolejnością - trzeba się mocno upominać). Zmieniłem salon i serwis po kolejnej takiej sytuacji.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 18:12
Salon - samochody nowe
Serwis ASO w ...
... Dynamica Seat karygodny. Nie od parady Seat zabrał I'm homologację na serwis ASO. Przyjechałem z usterką na ASO , włączająca się kontrolka EPC i odcinanie turbo. Pan doradca serwisowy po dniu naprawy stwierdził że wymienią mi nastawnik turbo , oczywiście na mój koszt a jak dalej nie będzie ok to wymienią mi cały komplet ( turbo z nastawnikiem ) Żadnej wiedzy nie mają tylko wymieniać części na koszt klienta. Samochód był kupiony u nich 2 lata wcześniej jako używany. Poprzedni właściciel odsprzedał im samochód bo miał ten sam problem a po miesiącu oni odsprzedali mi auto wiedząc że jest usterka. Omijać to miejsce szkoda nerwów.
Użytkownik sieci
6 października 2022 16:50
Salon - samochody nowe
Dział naprawy szkód ...
... nie informuje klientów, wprowadza w błąd, przekazując nieprawdziwe informacje na temat zamówionych części.
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 18:47
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem w dniu ...
... dzisiejszym odnośnie wyświetlanej usterki AirBag w seacie ibiza 2019r. zostałem zupełnie olany, Pani powiedziała ze odzwoni do mnie, ale nawet nie pobrała numeru telefonu, a ni żadnych danych…
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 17:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 10:47
Salon - samochody nowe
Kompletny brak wiedzy ...
... na temat używanych samochodów które stoją na placu. Sprzedawcy,byle wciść samochód.Pozim wiedzy poniżej z najniższych. Jestem ciekawy jak daleko dojadą na tym wózku.Zycze powodzenia i dużo jeleni. Szerokim łukiem będę zawsze omijał ten salon.
Użytkownik sieci
25 marca 2022 12:30
Salon - samochody nowe
Szkoda zgłoszona 7 ...
... grudnia 2021 roku została skierowana do naprawy blacharsko lakierniczej do tego serwisu. Etap dokumentacji zakończony 4 stycznia 2022 roku. Do dnia dzisiejszego (25.03.2022) serwis ma problem z naprawą pojazdu. Najpierw była mowa o braku części zamiennych, później były części ale firma nie miała na nie faktury, następnie zaczął się cyrk z samochodem zastępczym, który jeździ w ramach innej szkody. W tym czasie serwis podawał już 4 terminy kiedy samochód będzie mógł zostać do nich dostarczony, za każdym razem zapewniając że ten termin jest już ostateczny. Obecnie dalej oczekujemy, a nowe AUDI Q5 stoi w garażu bo nie ma możliwości nim jeździć... Po prostu kpina. No i pracownicy, którzy mówią po prostu "nie mamy na to wpływu", zero zrozumienia klienta, który chciałby jakiejś rzeczowej i normalnej informacji... NIE POLECAM. JEŚLI LEASING BĘDZIE KOGOŚ KIEROWAŁ NA TEN SERWIS TO ODRADZAM...
Użytkownik sieci
19 marca 2022 10:48
Salon - samochody nowe
Seat LEON kupiony ...
... w dynamice po 4 latach gnije. Oczywiscie gwarancja na perforacje nie obowiazuje bo przeglady serwisowe „po gwarancji” nie byly wykonywane w dynamice. Bankowo nie kupie juz tam samochodu. Co wiecej zgadzam sie z przedmowcami. Procedury przyjecia do serwisu dramat. W Audi robia to z 5 razy lepiej i szybciej.
Użytkownik sieci
8 marca 2022 14:13
Salon - samochody nowe
Byłem umówiony z ...
... doradcą w sprawie oględzin samochodu używanego na godzinę 11:00. Czekałem godzinę, ale nikt się nie zjawił. Nierzetelne podejście do tematu.
Użytkownik sieci
12 lutego 2022 21:01
Salon - samochody nowe
Mieszane uczucia. Średnie ...
... doradztwo przy kupnie auta, parę pomyłek po drodze. Serwis z kolei ma jakieś cudaczne i długotrwałe procedury przyjęcia auta. Giną informacje przekazane przy umawianiu wizyty, co opóźnia sprawę dodatkowo. Wiele rzeczy wymaga sporej asertywności. Byłyby 3 gwiazdki, ale odejmuję jedną za kapitulację sanitarną w pandemii. Brak masek u obsługi i klientów, wszyscy nieśmiertelni.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 20:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki