91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 14:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 15:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 14:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 23:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 08:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2021 20:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2021 22:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 listopada 2021 18:50
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 22:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 21:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 listopada 2021 18:39
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... polecam współprace z ASO, szczególnie polecam doradcę serwisowego p. Łukasza Sternalskiego. Pan Łukasz od początku zgłoszenia naprawy starał się wynegocjować dla nas jak najlepszy rabat, za co jesteśmy wdzięczni. Na pewno jeszcze nie raz skorzystamy z usług ASO.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 08:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2021 18:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2021 11:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2021 19:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2021 16:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2021 18:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 października 2021 22:40
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi doradcy ...
... serwisowego ponizej krytyki na poziomie karygodnym. Przyjęcie auta do serwisu trwało prawie godzinę (60 minut), zanim doradca przekazał kluczyki i zlecenie do mechanika. Po pierwsze: podejście doradcy serwisowego do klienta na zasadzie "klient musi udowadniać prawdy oczywiste, doradcy przez całą wizytę", która trwała 5 godzin, to szczyt niekompetencji i ignorancji oraz złośliwości tego doradcy. Takie osoby nie powinny mieć kontaktu z klientami. Oprócz specjalnego utrudniania podstawowych czynności serwisowych, zapłaconych z góry przy zakupie auta w pakiecie serwisowym, serwis słabo wywiązał się z zadanych zadań i zastrzeżeń co do działania niektórych elementów auta. Skrzypienie deski rozdzielczej zostało ukryte przez zmniejszenie ciśnienia w oponach do wartości poniżej zalececnych minimalnych przez producenta o 0,4 bara! Olej w silniku, pomimo kominikatu na desce rozdzielczej: "wymień olej za 1 dzień", wymieniony z łaską i po długiej batalii z sławnym przeszkadzaczem serwisowym (nie mylić z doradca serwisowym). Przypominam: pakiet serwisowy wykupiony przy zakupie auta z wymianami eksplotacajnymi wymaganymi przez producenta, czyli jak auto "woła" o wymianę jakiegoś płynu eksploatacyjnego( tak skonstruował system producent, żeby utrzymać gwarancję i mobilność oraz bezawaryjność auta)to serwis musi to zrobić bo to jest podstawa do unieważnienia gwarancji jeżeli się tego nie wykona na czas ! Nie było to moje widzi misie! Podsumowując: jeżeli ktoś lubi się wykłucać o zapłacone z góry usługi oraz być zbywanym, złośliwie obsługiwanym przez ten pseudo serwis to niech się męczy. Ps. Nawet na odbiór auta po zakończonej procedurze na sewisie trzeba czekać ponad 30 minut. Bo klient, który przyjechał kilka godzin późnej po mnie musi odebrać auto przedemną żebym dłużej czekał i żeby przeszkadzacz serwisowy poczuł, że ma władze. Śmiech na sali. Naprawdę takie zachowania to powrót do podstawówki tego złośliwego przeszkadzacza serwisowego. Nie polecam tego serwisu, szkoda czasu bo i tak mało co pomogą. Lepiej jechać nawet 350 km dalej i mieć spokój oraz porządnie serwisowany samochód zgodnie ze sztuką. Nie potrafią umyć auta po serwisie za który otrzymali od producenta ponad 3 tysiące złotych.. Bo w ogóle go nie umyli ani nawet nie opłukali, ale to może dobrze bo pewnie by porysowali lakier a co gorsza jakieś wgniotki przypadkowo by zrobili znając ich ukryte talenty byle jakości.
Użytkownik sieci
2 października 2021 10:39
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... profesjonalne podejście przed, w czasie i nawet po sprzedaży auta. Szczególne podziękowania dla Pani Kamili P. za fantastyczne i na najwyższym poziomie podejście do klienta. Również duże ukłony w stronę Pana Dominika, Kierownika Salonu Seata w Warszawie, za szybkie i kulturalne wydanie auta. Super atmosferę tam macie :) Jesteśmy z Poznania, kupiliśmy auto u Pani Kamili, a odebraliśmy je w Warszawie :) Dziękujemy za wszystko!