88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 16:14
Salon - samochody nowe
Kupiłem w dziale ...
... używanym octavie z 2021 roku- według handlowca w 2024 wymieniane były hamulce, oleje, serwis itp. Na jeździe testowej nic nie zauważyłem, handlowiec powiedział, że auto ma 3 miesiące gwarancji, a miesiąc po zakupie bezpłatnie odbędzie się przegląd gdzie wymienione zostaną ewentualne bolączki auta nie widoczne na pierwszy rzut oka. Po wyjedzie tego samego dnia przepaliła się żarówka w prawym kierunkowskazie(lampa klejona, bez dostępu bez rozklejania) - zadzwoniłem i umówiłem się na szybszy przegląd w związku z uszkodzeniem. W międzyczasie zauważyłem piszczące hamulce z tylu(przypominam, że miały być wymienione) o czym również wspomniałem w następnych dniach. Po 3h na wizycie kontrolnej dowiedziałem się, że lampy nie zrobią i muszę się umówić na kolejną wizytę bo nie mają części, a hamulców nie sprawdzają bo przegląd to nie przegląd tylko oni naprawiają to co powiedział handlowiec, a on wspomniał tylko o lampach. Jeździłem miesiąc finalnie bez kierunkowskazu. W końcu wymienili. W trakcie wymiany wspomniałem jeszcze raz czy jednak mogą sprawdzić te hamulce bo piszczą tak, że ludzie się patrzą jak jadę, na co usłyszałem, że są nowe i tak mają i oni nawet ich nie będą sprawdzać, w historii widać, że wymieniane były . W trakcie wymiany serwisowej żarówki dostałem informację, że w aucie do wymiany jest płyn hamulcowy, filtry i kilka innych rzeczy - wstępnie około 1000zl w górę za zrobienie. Poszedłem do handlowca z pytaniem co teraz skoro przed zakupem byłem informowany, że wszystko jest zrobione na co usłyszałem poradę „ niech pan serwisuje poza aso”- dzięki. Poszedłem za tą radą i dzisiaj wymieniłem olej i filtry u swojego mechanika który dzwoni do mnie z informacją, że hamulców z tyłu prawie nie ma i czy czasem nie słyszę już piszczenia. 2 gwiazdki za obsługę do momentu zakupu, ale po zakupie dramat. Myślałem, że kupując od Plichty będzie trochę inaczej niż od Janusza z autohandlu, ale nauczka na przyszłość jest, że jednak różnicy dużej nie ma i polecam miejsce traktować jak każdy inny autohandel z używkami.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2024 11:46
Salon - samochody nowe
Das Welt auto, ...
... serwis, cnp - nigdy więcej! Pierwszy i ostatni raz kupiłem tutaj samochód!
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 09:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 listopada 2024 06:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam, omijać ...
... szerokim łukiem!!! Tuszują faktyczny stan auta, nie odpisują na wiadomości, kontakt praktycznie zerowy. Kupiliśmy auto, przy którym się okazało, że ktoś wcześniej grzebał na własną rękę i przez to nie da się naprawić auta. Nie kupiliśmy auta od Miecia albo z komisu u Janusza tylko z autoryzowanego salonu, który w ogłoszeniu i przy prezentacji pojazdu przekonywał o pewności pochodzenia, historii i stanie pojazdu. Nasz błąd, że logo plichty skłoniło nas do zakupu auta, które nawet nie miało wymienionego oleju na czas ani zrobionego przeglądu. Czujemy się oszukani. mechatronika, która ma ślady wgniecenia i jest na niej napis markerem świadczący, że leżała w jakimś magazynie na półce. Do tego były włożone uszczelki o złym rozmiarze, przez co mechatronika nie trzymała ciśnienia oleju. Nie zostaliśmy o tym przy kupnie poinformowani, jest to ewidentne zakłamanie stanu samochodu i sprzedanie go z wadą ukrytą, która doprowadziła do konieczności wymiany sprzęgieł, naprawy mechatroniki i w dalszym ciągu nie udało się doprowadzić samochodu do funkcjonowania. Oczywiście wciąż nie otrzymaliśmy odpowiedzi pomimo wielu maili wysłanych do salonu. Nie kupujcie nic od nich!!
Użytkownik sieci
23 października 2024 19:26
Salon - samochody nowe
Dziękuje bardzo Pani ...
... Marzenie K za szybką i skuteczną windykację stałego klienta.
Użytkownik sieci
3 września 2024 16:31
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... ASO Plichta. Przyprowadziłam tu mojego forda po kolizji i podpisałam dokumenty upoważniające serwis do naprawy bezgotówkowej z OC sprawcy. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła. Kilkukrotnie mówiłam jej, że zależy mi na naprawie mojego auta. Obiecała mi, że po uzyskaniu kosztorysu i po ewentualnej wycenie szkody całkowitej zadzwoni do mnie w pierwszej kolejności i będę mogła zdecydować co dalej bez powiadamiania ubezpieczalni. Obiecała mi, że w razie szkody całkowitej będę mogła zabrać auto bez żadnych konsekwencji. To wszystko było jednak kłamstwem. Po kilku dniach dostałam wiadomość z ubezpieczalni, że Plichta wycenił naprawę mojego samochodu powyżej jego wartości i wrak zostaje wystawiony na aukcję. Aż trudno mi było w to uwierzyć. Zdjęcie auta po kolizji załączam do komentarza. Pani E. najpierw się wszystkiego wyparła, a dzień później stwierdziła, że nastąpiła pomyłka. I na tym kontakt się zakończył, a ja zostałam ze wszystkim sama. Pewne rzeczy cofnąć jest bardzo trudno. Zależało mi na naprawie auta, z Plichty nie uzyskałam żadnej pomocy. Mają tam gdzieś fakt, że straciłam mnóstwo pieniędzy i nerwów. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Witam, jestem posiadaczem ...
... seata Leona, który jak to serwisant powiedział jest pechowy. Mianowicie samochód w trakcie trwania gwarancji był czterokrotnie (każdego roku) na naprawie ? sam nie wiem, klimatyzacji. Pierwszego roku wymienił serwisant 1 kranik ... gdzie po czterech latach przy następnej naprawie stwierdził że wymienia się odrazu oba kraniki (fajnie wiedzieć to po fakcie), następnie wymieniali oringi, uszczelki itp, ale nigdy jakiegoś większego podzespołu i jak widać nigdy nie doprowadzili do stałej naprawy, gdyż dziwnym trafem dalej jest problem z klimatyzacją. Już przy zakupie samochodu gdzie był on rok użytkowany, informację dostałem że przez kogoś z salonu. I to była jedyna informacja o samochodzie, szkoda że sprzedawca nie poinformował mnie o fakcie że samochód nie ma drugiego (zastępczego kluczyka) informacja ta trafiła do mnie w momencie odbioru samochodu.... Generalnie nie polecam. Obsługa jest może i miła lecz jak się okazuje usługa jest na bardzo niskim poziomie. Wręcz ma się wrażenie że na serwisie pracują same osoby, które uczą się na naszych autach serwisu. Pierwszy i ostatni samochód z tego salonu.
Użytkownik sieci
14 maja 2024 17:56
Salon - samochody nowe
W GRUDNIU 2023.R ...
... KUPIŁEM UZYWANEGO 1,5 ROCZNEGO SEATA ARONĘ .SPRZEDAWCA PAN FILIP STWIERDZIŁ ŻE AUTO Z PRZEBIEGIEM 33,5TYŚ.KM TO SAMOCHÓD NIE WYMAGAJĄCY ŻADNYCH NAKŁADÓW W DŁUŻSZYM OKRESIE CZASU.OCZYWIŚCIE ZAUFAŁEM I NIE SPRAWDZIŁEM STANU AUTA.W MARCU 2024.R W CZASIE WIZYTY W ZAKŁADZIE WULKANIZACYJNYM DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE KLOCKI HAMULCOWE WYMAGAJĄ NATYCHMIASTOWEJ WYMIANY .OD ZAKUPU DO TEGO CZASU PRZEJECHAŁEM 1500KM.W ZWIĄZKU Z TĄ INFORMACJĄ ZADZWONIŁEM DO SPRZEDAWCY ,ABY USTOSUNKOWAŁ SIĘ DO ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI.PAN FILIP STWIERDZIŁ ŻE KLOCKI HAMÓLCOWE TO MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE I NIE PODLEGAJĄ GWARANCJI.ABY POTWIERDZIĆ CZY TAKIE TRAKTOWANIE KUPUJĄCEGO TO STANDARD ZADZWONIŁEM DO KIEROWNIKA SALONU PANA MACIEJA I USŁYSZAŁEM TO SAMO .POPROSIŁEM OBU PANÓW O WIELOPUNKTOWĄ LISTĘ KONTROLNĄ CO JEST STANDARDEM PRZY PRZYJĘCIU POJAZDU DO SPRZEDAŻY KTÓRA PRZEDSTAWIA STAN I UWAGI CO DO STANU AUTA .W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ KIEROWNIK STWIERDZIŁ ŻE NIE POSIADAJĄ TAKIEGO DOKUMENTU A STAN POJAZDU OCENIA MECHANIK.W ZWIĄZKU Z TYM NIE POLECAM ZAKUPU W TYM SALONIE BEZ SPRAWDZENIA SAMEMU STANU AUTA CHYBA ŻE NIE WYBIERACIE SIĘ PAŃSTWO W PODRÓŻ DŁUŻSZĄ NIŻ 1000KM BO NA TYLE MOGŁEM BEZPIECZNIE JEŻDZIĆ.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 21:59
Salon - samochody nowe
Gdybym mogła dodać ...
... 0 gwiazdek to by było 0 a nie 1. Samochód był jakiś czas temu naprawiany po stłuczce. Do wymiany była klapa bagażnika i tylny zderzak. Jakież było moje zdziwienie, gdy dzisiaj tankując odpadła mi klapka od wlewu paliwa (ta zewnętrzna). Okazało się, że była ona wyłamana (w 4 miejscach z 6) i przyklejona na klej na gorąco. Zadzwoniłam do mojego serwisu ASO, poinformowano mnie, że to mogło się stać tylko na blacharni, gdzie panowie, aby dobrać kolor, wyciągają tą właśnie klapkę, a następnie ją mocują z powrotem. Niestety u mnie im nie wyszło i połamali. Szokujące jest to, że nie zostałam o tym poinformowana tylko przykleił tą klapkę na klej. Szokujące jest również, że nie naprawili tego chociaż "po cichu" jak należy, tylko przykleili na klej. Nadmienię, że jestem stałym klientem ASO, choć to nie powinno mieć znaczenia, bo tak nie należy traktować żadnych klientów! A jeszcze bardziej szokujące jest to, że gdy dziś pojechałam do Seata z reklamacją w tej sprawie, Pani Ewelina prowadząca wówczas sprawę naprawy mojego auta poinformowała mnie, że to nie mogło się stać u nich, choć auto nigdy wcześniej ani później nie było na blacharni i nikt inny nie miał potrzeby zdejmowania klapki / drzwiczek wlewu paliwa. Konsultowałam to w 3 miejscach i w każdym powiedziano mi, że to jest normalna procedura - że zdejmuje się najmniejszy lub najłatwiejszy w demontażu element auta i dobiera pod niego kolor. Pani Ewelina uważa, że tak nie jest. Nie polecam!!
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... serwisem plichty i ogólnie tą placówką raczej negatywne. Od naprawy lakierniczej po której spasowanie grilla w samochodzie jest nieprawidłowe i mimo reklamacji oraz powtórnej naprawie zderzaka nadal jest krzywo,(w tym stwierdzenie mistrza serwisu że po naprawie już nigdy nie będzie tak jak z fabryki), poprzez regulację zbieżności która mimo że była kilkukrotnie zwracana uwaga że samochod znosi na bok, serwis rozłożył ręce twierdząc że wszystko jest zgodnie z parametrami, przy czym wizyta w Plichta letnica nazajutrz pokazała że poza normą był kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy pokazuje że albo tym pracownikom się nie chce, nie posiadają kompetencji albo są tak zawaleni robotą że nie mogą zagwarantować jakości napraw jakie przystają na autoryzowany serwis. Już człowiekowi nawet nie chce się dalej kłócić bo szkoda czasu i nerwów. Ogólnie to nie polecam i chyba kolejne auto będę brał od innego dilera który trochę poważniej będzie traktował klientów którzy od niego biorą samochód za prawie 200 tysięcy
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Mimo że bylem ...
... umówiony na użyczenie auta, to musialem zmarnowac 45min na czekanie. Handlowiec nie ogarnął tak prostej sprawy... Co innego w Gdyni albo w oddziale Cupry na Stadionie.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 17:44
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi serwisu ...
... na najniższym poziomie. Serwisanci nie mają pojęcia o mechanice i motoryzacji. Serwis gwarancyjny to fikcja. Spękana lampa, brak jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych została sklasyfikowana jako uszkodzenie mechaniczne i serwis odmawia wymiany. Kierownik serwisu jest arogancki, niemiły bardzo nieprzyjemny. Nie polecam tej placówki OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. 5 LAT gwarancji na auto ciekawe na CO? Teraz nie zostawiłbym nawet deskorolki na serwis. Edit po 3 latach: Mam nadzieję, że p.Jaremko już nie pracuje w tej placówce. Dołączam zdjęcia uszkodzeń mechanicznych wg pana kierownika rzekomo mechaniczny. Aha dla jasności drugi serwis wymienił lampy w ramach gwarancji bez najmniejszych problemów. NIE POLECAM tej placówki.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 12:34
Salon - samochody nowe
Totalnie nie polecam! ...
... Brak zainteresowania klientem. Brak znajomosci historii sprzedawanych aut. Na pytanie co bylo w nim "robione" , Pan odpowiada wymijajaco ze nic o naprawach nie wie ( mimo ze auto zostawione w rozliczeniu). Auta totalnie nie przygotowane do sprzedaży, wczesniej dzwonilem i pytalem o dany model to niby bylo nim duze zainteresowanie. Jak pojawilem sie na miejscu to akumulator "bez zycia", a zastepczego brak. Przy aucie za 50 tys 6 lat i 190 tys. przebiegu ewidentny wyciek oleju na co slysze odp: ze przy takiej kwocie i takim przebiegu zawsze musi pan sie liczyc z kosztami napraw. Nawet brak zaproponowania rozwiazania problemu. Przed przyjazdem tutaj proponuje przeczytac opinie, bo ostatnie NEGATYWY o czyms jednak swiadcza, więc jak widać nie jest to tylko moje odczucie. Warto sie zastanowic czy warto tracic czas i odwiedzac to miejsce.Moze jak spadnie sprzedaż salon zmieni podejście do klienta.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 21:48
Salon - samochody nowe
Upomnienie za spłatę ...
... należności leasingowych, które zostało opłacone - 90 zł. Wysłanie kartki A4 kosztuje aż tyle pieniędzy. Dramat
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 13:25
Salon - samochody nowe
Sprzedali mi samochód ...
... popowodziowy z gwarancją, która nie obejmuje niczego. Zapłaciłem 100 tys. zł za auto w którym żaden moduł elektroniczny nie pochodził z tego egzemplarza. Po wizycie w autoryzowanym serwisie okazało się, że gwarancja (a właściwie ubezpieczenie) nie obejmuje wymiany uszkodzonego modułu komfortu (który się zepsuł bez powodu 3 miesiące od zakupu). Zażyczyli sobie prawie 5 tys. złotych za samą część więc podziękowałem. Nie wspomnę o uszkodzonym napędzie quattro który wyje i powoduje wibracje przy manewrowaniu. Nie wyobrażam sobie ile będzie kosztować naprawa tej usterki. Trzymajcie się z daleka od tego miejsca. Lepiej kupić nowy samochód niższej klasy lub sprowadzić z zagranicy od uczciwych ludzi, którzy nie chcą oszukać człowieka na każdym kroku.
Użytkownik sieci
16 września 2023 09:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 13:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 17:17
Salon - samochody nowe
Break cen samochodów, ...
... nawet informacji o konfiguracji. Żaden sprzedawca nie kwapi się by podejść i pogadać. Nie polecam
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 17:34
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem :(
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 16:34
Salon - samochody nowe
Realizowałem tutaj naprawę ...
... bezgotówkową z oc sprawcy. Nie polecam. Wystawiona faktura dla ubezpieczyciela nie odpowiadała wykonanym pracom i to o wiele bardziej niż zwykle naciąganie. Jakość pracy tragiczna, nigdy nie zdarzyła mi sie taka jakosc w aso. Samochód po lakierowaniu opryskany z różnych stron podkładem lakierniczym, wszędzie białe i czarne kropki lakieru. Samochód odebrałem zarysowany, to jest z nową głęboką rysą wykonaną przez serwis! Uznali reklamacje i ryse usunęli ale kropki zostały i z plasitków nie schodzą. Części do zwrotu wyrzucili pomimo zaznaczenia ze chce je dostac. Podejscie typu: nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz. Nigdy wiecej nie dam samochodu do tego aso i odradzam to innym. Lepiej podjechać na Elbląską.