88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 21:59
Salon - samochody nowe
Gdybym mogła dodać ...
... 0 gwiazdek to by było 0 a nie 1. Samochód był jakiś czas temu naprawiany po stłuczce. Do wymiany była klapa bagażnika i tylny zderzak. Jakież było moje zdziwienie, gdy dzisiaj tankując odpadła mi klapka od wlewu paliwa (ta zewnętrzna). Okazało się, że była ona wyłamana (w 4 miejscach z 6) i przyklejona na klej na gorąco. Zadzwoniłam do mojego serwisu ASO, poinformowano mnie, że to mogło się stać tylko na blacharni, gdzie panowie, aby dobrać kolor, wyciągają tą właśnie klapkę, a następnie ją mocują z powrotem. Niestety u mnie im nie wyszło i połamali. Szokujące jest to, że nie zostałam o tym poinformowana tylko przykleił tą klapkę na klej. Szokujące jest również, że nie naprawili tego chociaż "po cichu" jak należy, tylko przykleili na klej. Nadmienię, że jestem stałym klientem ASO, choć to nie powinno mieć znaczenia, bo tak nie należy traktować żadnych klientów! A jeszcze bardziej szokujące jest to, że gdy dziś pojechałam do Seata z reklamacją w tej sprawie, Pani Ewelina prowadząca wówczas sprawę naprawy mojego auta poinformowała mnie, że to nie mogło się stać u nich, choć auto nigdy wcześniej ani później nie było na blacharni i nikt inny nie miał potrzeby zdejmowania klapki / drzwiczek wlewu paliwa. Konsultowałam to w 3 miejscach i w każdym powiedziano mi, że to jest normalna procedura - że zdejmuje się najmniejszy lub najłatwiejszy w demontażu element auta i dobiera pod niego kolor. Pani Ewelina uważa, że tak nie jest. Nie polecam!!
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... serwisem plichty i ogólnie tą placówką raczej negatywne. Od naprawy lakierniczej po której spasowanie grilla w samochodzie jest nieprawidłowe i mimo reklamacji oraz powtórnej naprawie zderzaka nadal jest krzywo,(w tym stwierdzenie mistrza serwisu że po naprawie już nigdy nie będzie tak jak z fabryki), poprzez regulację zbieżności która mimo że była kilkukrotnie zwracana uwaga że samochod znosi na bok, serwis rozłożył ręce twierdząc że wszystko jest zgodnie z parametrami, przy czym wizyta w Plichta letnica nazajutrz pokazała że poza normą był kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy pokazuje że albo tym pracownikom się nie chce, nie posiadają kompetencji albo są tak zawaleni robotą że nie mogą zagwarantować jakości napraw jakie przystają na autoryzowany serwis. Już człowiekowi nawet nie chce się dalej kłócić bo szkoda czasu i nerwów. Ogólnie to nie polecam i chyba kolejne auto będę brał od innego dilera który trochę poważniej będzie traktował klientów którzy od niego biorą samochód za prawie 200 tysięcy
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 17:35
Salon - samochody nowe
Mimo że bylem ...
... umówiony na użyczenie auta, to musialem zmarnowac 45min na czekanie. Handlowiec nie ogarnął tak prostej sprawy... Co innego w Gdyni albo w oddziale Cupry na Stadionie.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 17:44
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi serwisu ...
... na najniższym poziomie. Serwisanci nie mają pojęcia o mechanice i motoryzacji. Serwis gwarancyjny to fikcja. Spękana lampa, brak jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych została sklasyfikowana jako uszkodzenie mechaniczne i serwis odmawia wymiany. Kierownik serwisu jest arogancki, niemiły bardzo nieprzyjemny. Nie polecam tej placówki OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. 5 LAT gwarancji na auto ciekawe na CO? Teraz nie zostawiłbym nawet deskorolki na serwis. Edit po 3 latach: Mam nadzieję, że p.Jaremko już nie pracuje w tej placówce. Dołączam zdjęcia uszkodzeń mechanicznych wg pana kierownika rzekomo mechaniczny. Aha dla jasności drugi serwis wymienił lampy w ramach gwarancji bez najmniejszych problemów. NIE POLECAM tej placówki.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 12:34
Salon - samochody nowe
Totalnie nie polecam! ...
... Brak zainteresowania klientem. Brak znajomosci historii sprzedawanych aut. Na pytanie co bylo w nim "robione" , Pan odpowiada wymijajaco ze nic o naprawach nie wie ( mimo ze auto zostawione w rozliczeniu). Auta totalnie nie przygotowane do sprzedaży, wczesniej dzwonilem i pytalem o dany model to niby bylo nim duze zainteresowanie. Jak pojawilem sie na miejscu to akumulator "bez zycia", a zastepczego brak. Przy aucie za 50 tys 6 lat i 190 tys. przebiegu ewidentny wyciek oleju na co slysze odp: ze przy takiej kwocie i takim przebiegu zawsze musi pan sie liczyc z kosztami napraw. Nawet brak zaproponowania rozwiazania problemu. Przed przyjazdem tutaj proponuje przeczytac opinie, bo ostatnie NEGATYWY o czyms jednak swiadcza, więc jak widać nie jest to tylko moje odczucie. Warto sie zastanowic czy warto tracic czas i odwiedzac to miejsce.Moze jak spadnie sprzedaż salon zmieni podejście do klienta.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 21:48
Salon - samochody nowe
Upomnienie za spłatę ...
... należności leasingowych, które zostało opłacone - 90 zł. Wysłanie kartki A4 kosztuje aż tyle pieniędzy. Dramat
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 13:25
Salon - samochody nowe
Sprzedali mi samochód ...
... popowodziowy z gwarancją, która nie obejmuje niczego. Zapłaciłem 100 tys. zł za auto w którym żaden moduł elektroniczny nie pochodził z tego egzemplarza. Po wizycie w autoryzowanym serwisie okazało się, że gwarancja (a właściwie ubezpieczenie) nie obejmuje wymiany uszkodzonego modułu komfortu (który się zepsuł bez powodu 3 miesiące od zakupu). Zażyczyli sobie prawie 5 tys. złotych za samą część więc podziękowałem. Nie wspomnę o uszkodzonym napędzie quattro który wyje i powoduje wibracje przy manewrowaniu. Nie wyobrażam sobie ile będzie kosztować naprawa tej usterki. Trzymajcie się z daleka od tego miejsca. Lepiej kupić nowy samochód niższej klasy lub sprowadzić z zagranicy od uczciwych ludzi, którzy nie chcą oszukać człowieka na każdym kroku.
Użytkownik sieci
16 września 2023 09:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 13:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 17:17
Salon - samochody nowe
Break cen samochodów, ...
... nawet informacji o konfiguracji. Żaden sprzedawca nie kwapi się by podejść i pogadać. Nie polecam
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 17:34
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem :(
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 16:34
Salon - samochody nowe
Realizowałem tutaj naprawę ...
... bezgotówkową z oc sprawcy. Nie polecam. Wystawiona faktura dla ubezpieczyciela nie odpowiadała wykonanym pracom i to o wiele bardziej niż zwykle naciąganie. Jakość pracy tragiczna, nigdy nie zdarzyła mi sie taka jakosc w aso. Samochód po lakierowaniu opryskany z różnych stron podkładem lakierniczym, wszędzie białe i czarne kropki lakieru. Samochód odebrałem zarysowany, to jest z nową głęboką rysą wykonaną przez serwis! Uznali reklamacje i ryse usunęli ale kropki zostały i z plasitków nie schodzą. Części do zwrotu wyrzucili pomimo zaznaczenia ze chce je dostac. Podejscie typu: nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz. Nigdy wiecej nie dam samochodu do tego aso i odradzam to innym. Lepiej podjechać na Elbląską.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 23:11
Salon - samochody nowe
Po odebraniu, auta ...
... z naprawy Seat Plichta. Poplamione siedzenie w aucie i liczne rysy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 13:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 11:09
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... uważam, że i tak jest za dużo. Wraz z narzeczonym wzięliśmy w leasing samochód marki SEAT IBIZA. Pojazd został nam wydany bez dodatkowego pakietu, który zakupiliśmy. UWAGA - OD ROKU!! Sprawa nie została wyjaśniona. Pracownik pan Kamil, który przyjmował zamówienia regularnie nie odbierał telefonu, zbywał, aż w końcu się okazało, że nie pracuje w tym salonie. Następnie sprawę przejął pan Kierownik Szafraniec. Zlecono zamontowanie pakietu firmie zewnęrznej, umówiono się na odbiór i żaden - ŻADEN - pracownik nie był o tym poinformowany. Po zapytaniu, czy pojazd został w końcu zrobiony usłyszeliśmy ,,to sobie sprawdźcie". Rzekomo profesjonalny salon sprzedaży, sugeruje nam - klientom - abyśmy sami sobie posprawdzali czy dobrze wykonany. No i kolejny zwrot akcji - NIE WYKONANO. W dalszym ciągu brakuje niezbędnych rzeczy. Nikt tego nie weryfikuje. Telefony są zbywane, pracownicy niemili. Mieliśmy do czynienia już z salonem w Poznaniu oraz Katowicach i nikt nigdy nas tak nie potraktował. Wybraliśmy ten salon z uwagi na odległość od miejsca zamieszkania, ale bardzo tego żałujemy NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
27 maja 2022 08:07
Salon - samochody nowe
Czynności serwisowe pozostawiają wiele do życzenia
Użytkownik sieci
27 marca 2022 20:29
Salon - samochody nowe
Das weltauto unikać ...
... jak ognia. Chcieli mi auto po dzwonie sprzedać jako bezwypadkowe. Wstyd dla nich wstyd dla Plichty wstyd dla handlowców. Jak nisko można upaść dla kilku złotych zysku? Pytanie nie jest retoryczne. Dodajcie swoje przygody z tym niemiecko brzmiącym handlarzem używanymi autami
Użytkownik sieci
15 marca 2022 11:13
Salon - samochody nowe
Odmowa przyjęcia auta ...
... 5 dni przed upływem gwarancji tłumaczenie brak personelu parodia bardzo duży przebieg auta 47 tys pozostawiam. Bez komentarza bo nie jestem w stanie wyrazić pozytywnych komentarzy
Użytkownik sieci
18 lutego 2022 11:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2022 17:04
Salon - samochody nowe
Obsługa handlowa - ...
... słaby przekaz informacji, komunikacji i niski poziom szanowania wcześniej powziętych ustaleń.