88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 października 2019 09:51
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 października 2019 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2019 14:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2019 22:28
Salon - samochody nowe
Miałem bardzo nieprzyjemną ...
... sytuację z firmą Plichta - dział samochodów jednorocznych. Sytuacja miała miejsce w listopadzie 2018 roku. Wyszukaliśmy w internecie ofertę kilku Golfów kombi. Skontaktowałem się ze sprzedawcą pytając, między innymi, czy oferowane samochody miały jakieś elementy lakierowane (opisane w ogłoszeniu jako bezwypadkowe) i czy mają ogrzewane przednie szyby. Otrzymałem zapewnienie, że nic nie miały lakierowane i tak jak w ogłoszeniu przednie szyby mają ogrzewane. Mają dużo takich samochodów w interesującym nas kolorze i mamy przyjechać któryś wybrać. Nadmienię, że jesteśmy z Poznania, a więc dość daleko. Stąd tak szczegółowa rozmowa ze sprzedawcą. Umówiliśmy się na spotkanie. Po przyjeździe, okazało się, że w wybranym kolorze, są tylko dwa takie samochody, z tego jeden ma uszkodzoną przednią szybę. Samochody są brudne, jeden nie odpala, drugim można przejechać tylko kilkadziesiąt metrów. Nie był możliwości wykonania normalnej jazdy próbnej. Ale zapewnienia sprzedawcy o idealnym stanie samochodu i hasła „Das Welt Auto” i „jakość gwarantowana” sygnowane logiem VW, uśpiły naszą czujność. Zarezerwowaliśmy egzemplarz z nieuszkodzoną przednią szybą. Załatwiliśmy leasing i pojechaliśmy po odbiór. Samochód stał w salonie. Umyty i wyczyszczony. W czasie oględzin, okazało się, że był uderzony w prawy tył i przeszedł naprawę blacharską. Błotnik wyszpachlowany i to krzywo. Na brudnym samochodzie nie było tego widać. Sprzedawca najpierw twierdził, że się mylimy, a potem stwierdził, że przecież od początku mówił, że samochód miał kolizję. Chwilę później okazało się, że samochód też nie ma grzanej przedniej szyby, mimo dalszych zapewnień sprzedawcy i kierownika salonu, że pakiet zimowy to obejmuje. Samochodu nie odebraliśmy. Wszystkim zalecam bardzo dużą ostrożność przy kontaktach z tą firmą. Należy mieć zerowe zaufanie i wszystko sprawdzać, aby nie stać się ofiarą. Firma Plichta nie poczuwała się do żadnego zadośćuczynienia za poniesione przez nas koszty. A były niemałe. Dwa wyjazdy do Gdańska, ubezpieczenie samochodu i dużo opłat związanych z odkręceniem leasingu. Nie wspominając o utraconym czasie. Piszę to mając nadzieję, że moje złe doświadczenia uchronią innych, również zbyt łatwowiernych.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2019 16:46
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... i ekspresowa naprawa usterki samochodu. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 10:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 10:02
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa!
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 19:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 20:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 marca 2019 05:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 marca 2019 11:58
Salon - samochody nowe
Właśnie Seat Plichta ...
... wysłał do mnie nieproszonego SMS-a. Nie mam pojęcia skąd mają mój telefon, ale nigdy nie miałem kontaktu z tą firmą i nie wyrażałem zgody na otrzymywanie wiadomości. Nic mnie tak nie denerwuje, jak spamerzy.
Użytkownik sieci
20 marca 2019 15:37
Salon - samochody nowe
wyczerpujące informacje, zainteresowanie klientem
Użytkownik sieci
19 marca 2019 14:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2019 15:19
Salon - samochody nowe
profesjonalne podejście do klienta polecam !!!
Użytkownik sieci
13 marca 2019 18:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2019 18:11
Salon - samochody nowe
Bardzo miła szybka obsługa
Użytkownik sieci
11 marca 2019 18:57
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa, tylko serwis nie zawsze przychylny
Użytkownik sieci
9 marca 2019 20:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 marca 2019 20:22
Salon - samochody nowe
Bywają salony z milsza i bardziej profesjonalną obsługą
Użytkownik sieci
9 marca 2019 16:59
Salon - samochody nowe
Po odwiedzeniu salonu ...
... Seata w Gdańsku jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bardzo ładny salon samochody opisane duży wybór modeli na miejscu. Zainteresowanie sprzedawcy praktycznie natychmiastowe duża wiedza na temat pytanego modelu. Jazda próbna wybranym modelem dostępna praktycznie natychmiastowo. Wrażenie z jazdy bardzo pozytywne.