88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 10:21
Salon - samochody nowe
Porażka wiecznie zajeta ...
... linia . Chyba juz mi sie odechciało seata
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 15:35
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z infolinią
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 17:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Szczególnie ...
... odradzam kontakt z panem Filipem Kotewiczem, któremu przy wyjątkowej niekompetencji i braku kultury życzę wysokich wyników sprzedaży ;)
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 13:51
Salon - samochody nowe
Odradzam zamawianie części. ...
... Telefonicznie potwierdzają dostępność części, a na miejscu stwierdzają ich brak na magazynie. Strata czasu - za problem i stratę czasu przeprosili w Plichcie Gdynia i załatwili należycie temat.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 21:48
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Jestem rozczarowana sytuacją,która spotkała mnie w centrum napraw powypadkowych w Salonie Seat Plichta -Gdańsk. Pan "doradca" Damian jest bezczelny,nie odbiera telefonów, nie oddzwania, nie jest w stanie czegokolwiek załatwić,a ponadto nawet nie wie,kiedy dokładnie odbywają się oględziny auta,którym się zajmuje. Kontakt z tym Panem był na tak niskim poziomie,że zmuszona byłam przyjechać osobiście do salonu,żeby czegokolwiek się dowiedzieć. Niestety Pan Damian nie popisał się również umiejętnościami z dziedziny konwersacji z klientem-kłamiąc i to nawet nie prosto w oczy, a w swoje buty... Dodam, że naprawa auta w postaci wymiany dwóch opon i jednej felgi zajęła TRZY TYGODNIE. Ponadto przez tydzień wmawiano mi usterkę zwrotnicy po drugiej stronie od uderzenia,choć okazało się,że któryś z Panów po prostu źle ustawił komputer badający zbieżność kół... PORAŻKA. Nigdy w życiu moja noga już tam nie postanie.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 18:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 maja 2020 12:33
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi serwisu ...
... na najniższym poziomie. Serwisanci nie mają pojęcia o mechanice i motoryzacji. Serwis gwarancyjny to fikcja. Spękana lampa, brak jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych została sklasyfikowana jako uszkodzenie mechaniczne i serwis odmawia wymiany. Kierownik serwisu jest arogancki, niemiły bardzo nieprzyjemny. Nie polecam tej placówki OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. 5 LAT gwarancji na auto ciekawe na CO? Teraz nie zostawiłbym nawet deskorolki na serwis.
Użytkownik sieci
27 marca 2020 21:55
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowana wizytą ...
... w salonie Seat Plichta w Gdańsku. Byłam zainteresowana zakupem samochodu, który zarezerwowaliśmy na kilka dni. W dniu, na który umówiliśmy się, że potwierdzimy zakup dowiedziałam się, że samochód już został sprzedany. Moim zdaniem jest to lekceważenie i nie profesjonalne traktowanie klienta. Nie chcę mieć nic więcej wspólnego z tym salonem.
Użytkownik sieci
6 lutego 2020 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 17:05
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. 3 ...
... doświadczenia z nimi, 3 fatalne. No ale Plichta ma monopol w 3Mieście. 1. Przed zakupem Leona umówiłem się na przegląd przedzakupowy. Właściciel w obecności pracownika serwisu poinformował, że jeśli coś będzie do zrobienia, to on za to zapłaci. Okazało się, że do roboty są hamulce, kwota ~1000 zł. Właściciel samochodu zapłacił, po czym po 3 godzinach pracownik serwisu zadzwonił, że jednak 3 tysiące. Po awanturze i interwencji dyr. technicznego grupy Plichta kazali dopłacić "tylko" 500 zł. 2. Samochód zostawiony na przegląd rozszerzony. Po tygodniu okazało się, że nie wymienili filtrów, chociaż kasę za materiały i robociznę wzięli. 3. Samochód oddany do naprawy powypadkowej. Mieli kontaktować się następnego dnia, przez 2 dni zero kontaktu, serwisant nie odbiera telefonu, dzwoniąc na stacjonarny nikt nic nie wie. Serdecznie nie polecam!
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 13:20
Salon - samochody nowe
Proponuje jak najdalej ...
... od tego serwisu. Dramat!! W półrocznej Aronie nie potrafili do końca zdiagnozować i usunąć usterki. Chcieli kolumnę kierownicza wymieniać. Nieautoryzowany serwis poradził sobie z tym bez problemu i bez wymiany.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 13:26
Salon - samochody nowe
Kupując samochód prosilem ...
... Panią o rejestracje Gdańskie tablice, zarejestrowano auto na GWE na moje pytanie dlaczeuo tak sie stało, Pani arogancko skineła ramionami i stwierdziła że tak wyszło i to nie ona rejestruje samochody. Miałem czekać na twardy dowód mija dwa miesiace zero odzewu....... dzwonię wiec osobiście i pytam jak to jest że jeżdżę 2 miesiace na miękkim dowodzie i nikt mnie nie poinformuje co dalej, Pani stwierdziła że niestety ale mojego samochodu nie maja w systemie i nic nie poradząna to, musze przywieźć dowod miekki a późnej otrzymam twardy. To po jakiego kija wydajecie te miekkie dowody osobiste do ręki, tym bardziej ze nie ma obowiazku okazywania go przy kontroli????... kpina totalna Gdy kupowałem Tiguana w VW po sąsiedzku otrzymałem miekki dowód, uprzejmie mnie poinformowano że otrzymam telefon w przeciągu 2 tygodni w sprawie odbióru dowodu, i tak sie stało, Panie, Panowie mili uśmiechnięci tak jak to powinno wyglądać. Proszę się uczyć od sąsiadów.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 09:32
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży: Jedna ...
... gwiazdka to o wiele za dużo, obsługa klienta na najniższym poziomie i totalna zlewka na klienta począwszy od przedstawiciela, poprzez kierownika działu sprzedaży po zarząd całego Plichty włącznie. Samowolka, burdel i niekompetencja tak w skrócie można ten salon opisać Dział serwisowy (po odpowiedzi właściciela): tutaj nie mam zastrzeżeń, pracownicy kompetentni, nikt nie naciąga na niepotrzebne koszty, profesjonalne podejście i sprawnie wykonana praca. O to właśnie chodzi. Z uwagi na bardzo nieprzyjemne doświadczenia z działem sprzedaży, ocenę pozostawiam niezmienną.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2019 23:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 15:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2019 22:28
Salon - samochody nowe
Miałem bardzo nieprzyjemną ...
... sytuację z firmą Plichta - dział samochodów jednorocznych. Sytuacja miała miejsce w listopadzie 2018 roku. Wyszukaliśmy w internecie ofertę kilku Golfów kombi. Skontaktowałem się ze sprzedawcą pytając, między innymi, czy oferowane samochody miały jakieś elementy lakierowane (opisane w ogłoszeniu jako bezwypadkowe) i czy mają ogrzewane przednie szyby. Otrzymałem zapewnienie, że nic nie miały lakierowane i tak jak w ogłoszeniu przednie szyby mają ogrzewane. Mają dużo takich samochodów w interesującym nas kolorze i mamy przyjechać któryś wybrać. Nadmienię, że jesteśmy z Poznania, a więc dość daleko. Stąd tak szczegółowa rozmowa ze sprzedawcą. Umówiliśmy się na spotkanie. Po przyjeździe, okazało się, że w wybranym kolorze, są tylko dwa takie samochody, z tego jeden ma uszkodzoną przednią szybę. Samochody są brudne, jeden nie odpala, drugim można przejechać tylko kilkadziesiąt metrów. Nie był możliwości wykonania normalnej jazdy próbnej. Ale zapewnienia sprzedawcy o idealnym stanie samochodu i hasła „Das Welt Auto” i „jakość gwarantowana” sygnowane logiem VW, uśpiły naszą czujność. Zarezerwowaliśmy egzemplarz z nieuszkodzoną przednią szybą. Załatwiliśmy leasing i pojechaliśmy po odbiór. Samochód stał w salonie. Umyty i wyczyszczony. W czasie oględzin, okazało się, że był uderzony w prawy tył i przeszedł naprawę blacharską. Błotnik wyszpachlowany i to krzywo. Na brudnym samochodzie nie było tego widać. Sprzedawca najpierw twierdził, że się mylimy, a potem stwierdził, że przecież od początku mówił, że samochód miał kolizję. Chwilę później okazało się, że samochód też nie ma grzanej przedniej szyby, mimo dalszych zapewnień sprzedawcy i kierownika salonu, że pakiet zimowy to obejmuje. Samochodu nie odebraliśmy. Wszystkim zalecam bardzo dużą ostrożność przy kontaktach z tą firmą. Należy mieć zerowe zaufanie i wszystko sprawdzać, aby nie stać się ofiarą. Firma Plichta nie poczuwała się do żadnego zadośćuczynienia za poniesione przez nas koszty. A były niemałe. Dwa wyjazdy do Gdańska, ubezpieczenie samochodu i dużo opłat związanych z odkręceniem leasingu. Nie wspominając o utraconym czasie. Piszę to mając nadzieję, że moje złe doświadczenia uchronią innych, również zbyt łatwowiernych.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 11:58
Salon - samochody nowe
Właśnie Seat Plichta ...
... wysłał do mnie nieproszonego SMS-a. Nie mam pojęcia skąd mają mój telefon, ale nigdy nie miałem kontaktu z tą firmą i nie wyrażałem zgody na otrzymywanie wiadomości. Nic mnie tak nie denerwuje, jak spamerzy.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 11:57
Salon - samochody nowe
Sprzedawca przy biurku ...
... palił e-papierosa.Dla mnie to skandal. DLATEGO 2 GWIAZDKI reszta spoko.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 09:42
Salon - samochody nowe
Centrum naprawy szkód ...
... ... szkoda gadać. Obsługa dramat. Terminy dramat. Lepiej unikać serwisu plichty. Zależy im tylko na sprzedaży . Obsługa posprzedazowa to na pewno nie jest ich priorytet.
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 15:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki