88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2020 09:32
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży: Jedna ...
... gwiazdka to o wiele za dużo, obsługa klienta na najniższym poziomie i totalna zlewka na klienta począwszy od przedstawiciela, poprzez kierownika działu sprzedaży po zarząd całego Plichty włącznie. Samowolka, burdel i niekompetencja tak w skrócie można ten salon opisać Dział serwisowy (po odpowiedzi właściciela): tutaj nie mam zastrzeżeń, pracownicy kompetentni, nikt nie naciąga na niepotrzebne koszty, profesjonalne podejście i sprawnie wykonana praca. O to właśnie chodzi. Z uwagi na bardzo nieprzyjemne doświadczenia z działem sprzedaży, ocenę pozostawiam niezmienną.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2019 23:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 15:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2019 22:28
Salon - samochody nowe
Miałem bardzo nieprzyjemną ...
... sytuację z firmą Plichta - dział samochodów jednorocznych. Sytuacja miała miejsce w listopadzie 2018 roku. Wyszukaliśmy w internecie ofertę kilku Golfów kombi. Skontaktowałem się ze sprzedawcą pytając, między innymi, czy oferowane samochody miały jakieś elementy lakierowane (opisane w ogłoszeniu jako bezwypadkowe) i czy mają ogrzewane przednie szyby. Otrzymałem zapewnienie, że nic nie miały lakierowane i tak jak w ogłoszeniu przednie szyby mają ogrzewane. Mają dużo takich samochodów w interesującym nas kolorze i mamy przyjechać któryś wybrać. Nadmienię, że jesteśmy z Poznania, a więc dość daleko. Stąd tak szczegółowa rozmowa ze sprzedawcą. Umówiliśmy się na spotkanie. Po przyjeździe, okazało się, że w wybranym kolorze, są tylko dwa takie samochody, z tego jeden ma uszkodzoną przednią szybę. Samochody są brudne, jeden nie odpala, drugim można przejechać tylko kilkadziesiąt metrów. Nie był możliwości wykonania normalnej jazdy próbnej. Ale zapewnienia sprzedawcy o idealnym stanie samochodu i hasła „Das Welt Auto” i „jakość gwarantowana” sygnowane logiem VW, uśpiły naszą czujność. Zarezerwowaliśmy egzemplarz z nieuszkodzoną przednią szybą. Załatwiliśmy leasing i pojechaliśmy po odbiór. Samochód stał w salonie. Umyty i wyczyszczony. W czasie oględzin, okazało się, że był uderzony w prawy tył i przeszedł naprawę blacharską. Błotnik wyszpachlowany i to krzywo. Na brudnym samochodzie nie było tego widać. Sprzedawca najpierw twierdził, że się mylimy, a potem stwierdził, że przecież od początku mówił, że samochód miał kolizję. Chwilę później okazało się, że samochód też nie ma grzanej przedniej szyby, mimo dalszych zapewnień sprzedawcy i kierownika salonu, że pakiet zimowy to obejmuje. Samochodu nie odebraliśmy. Wszystkim zalecam bardzo dużą ostrożność przy kontaktach z tą firmą. Należy mieć zerowe zaufanie i wszystko sprawdzać, aby nie stać się ofiarą. Firma Plichta nie poczuwała się do żadnego zadośćuczynienia za poniesione przez nas koszty. A były niemałe. Dwa wyjazdy do Gdańska, ubezpieczenie samochodu i dużo opłat związanych z odkręceniem leasingu. Nie wspominając o utraconym czasie. Piszę to mając nadzieję, że moje złe doświadczenia uchronią innych, również zbyt łatwowiernych.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 11:58
Salon - samochody nowe
Właśnie Seat Plichta ...
... wysłał do mnie nieproszonego SMS-a. Nie mam pojęcia skąd mają mój telefon, ale nigdy nie miałem kontaktu z tą firmą i nie wyrażałem zgody na otrzymywanie wiadomości. Nic mnie tak nie denerwuje, jak spamerzy.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 11:57
Salon - samochody nowe
Sprzedawca przy biurku ...
... palił e-papierosa.Dla mnie to skandal. DLATEGO 2 GWIAZDKI reszta spoko.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 09:42
Salon - samochody nowe
Centrum naprawy szkód ...
... ... szkoda gadać. Obsługa dramat. Terminy dramat. Lepiej unikać serwisu plichty. Zależy im tylko na sprzedaży . Obsługa posprzedazowa to na pewno nie jest ich priorytet.
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 15:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 14:25
Salon - samochody nowe
Obsługa zachowuje się ...
... jak by pracowała za darmo lub za karę ,znajdź życie jaką płaca taka praca .
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 09:53
Salon - samochody nowe
Brak słów. Umówiony ...
... byłem na godz 9. Pan kierownik CNP nie zjawił się. Jechałem tylko 10 km. W jedną stronę. Straciłem czas i pieniądze. W naprawie auto było 2 miesiące. I jeszcze zgubili korek zbiorniczka płynu chłodniczego. Ta naprawa powinna trwać góra 3 dni.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 18:23
Salon - samochody nowe
Po prostu wszyscy ...
... mają cię gdzieś nie wiem po co zatrudniają ludzi skoro nikt nic nie robi A klient ma zająć się sam sobą odradzam wizytę w tym salonie porażka
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 13:14
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski. Strasznie ...
... długi czas oczekiwania na termin naprawy. Naprawa też ma być długa (ponad 2 tygodnie). Zobaczymy jak odbiorę auto. No i stało się. Odebrałem auto owszem z usunietymi skutkami kolizji, ale z uszkodzeniami nie związanymi z naprawą - stłuczona tylna lampa, zderzak źle spasowany, tapicerka w bagażniku poobrywana, wisi jak szynka na sznurku. Próbowali ze mnie zrobić durnia. W zeszłym roku było wszystko w porządku, nie miałem zastrzeżeń. Tym razem przegięcie. UWAŻAJCIE I SPRAWDZAJCIE DOKŁADNIE WSZYSTKO.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 16:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 13:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 października 2018 08:23
Salon - samochody nowe
Wszystko ok do ...
... momentu zakupu, później mają klienta w poważaniu
Użytkownik sieci
26 września 2018 07:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2018 18:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 września 2018 22:24
Salon - samochody nowe
Dramat, inaczej tego ...
... określić nie można. Totalny brak kompetencji począwszy od obsługi klienta, skończywszy na warsztacie. Prosta naprawa blacharsko lakiernicza - a reklamuje już ja chyba siódmy raz. ZE STRONY SERWISU TOTALNA ZLEWKA. Zapewnienia tych Państwa to słowa rzucane na wiatr. Jeżeli ktoś ma zamiar oddać tam samochód do blacharnii - SZCZERZE ODRADZAM.
Użytkownik sieci
5 września 2018 07:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 12:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka