95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 21:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Drugi raz oddany sprawny samochód na serwis za nie małe pieniądze i drugi raz odbieram samochód niezdolny do jazdy. Zmarnowany czas i zdecydowanie odradzam to miejsce.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 10:46
Salon - samochody nowe
Po przegryzieniu przez ...
... kunę leśną przewodów od płynu chłodniczego, samochód został zawieziony do pol - car suchy las, gdzie odbyła się naprawa (29.03.24r.). Dwa dni po odebraniu naprawionego (według serwisu) samochodu i tak nastąpił wyciek płynu chłodniczego miało to miejsce 31.03.24r.
Użytkownik sieci
8 marca 2024 19:41
Salon - samochody nowe
Mierna obsługa, w ...
... internecie zawarta informacja o serwisie Fiata (POL-CAR), na miejscu zdziwiony ekspedient obwieścił że niestety nie pomoże w sprawie serwisowej. A chodziło tylko o sprawdzenie kodu w eper. W innym serwisie potrzebne informacje uzyskałem w 10 minut, wydrukowane na papierze.
Użytkownik sieci
3 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 01:27
Salon - samochody nowe
Dwie wizyty, temat ...
... auta flotowe dla firmy. Zero konkretów, zero kontaktu zwrotnego. Z taką obsługą życzę wielu sukcesów.
Użytkownik sieci
26 października 2023 18:01
Salon - samochody nowe
Niestety. Jedyne co ...
... polecam to zmienić ten serwis na inny. Z usług SEAT Pol-Car korzystałem regularnie od kilku lat - przeglądy gwarancyjne, roczne, naprawy i zwykle było ok, mocne 4/5. Niestety tydzień temu wystąpiła nagła awaria mechaniczna - samochód niezdatny do jazdy, pomoc drogowa w godzinach nocnych, rano telefon do SEAT'a z nadzieją na pomoc i "zaopiekowanie się" klientem, który przecież nie musi być biegły w tematach mechanicznych - i tu zonk - po rozmowie z pracownikiem dostaje informację, że no ostatecznie to mooooooogę przywieźć auto (które przez noc było na parkingu pomocy drogowej), no ale mają długie kolejki i nie wiedzą kiedy w ogóle naprawa (i w domyśle żebym najlepiej gdzieś indziej z problemem pojechał). No więc pojechałem. Zadzwoniłem do drugiego ASO po drugiej stronie Poznania i tam pracownik powiedział ze diagnoza będzie w ciągu 24h, po czym przedstawione zostaną mi dalsze możliwości. Tak naprawdę już po kilku godzinach serwisant oddzwonił z diagnozą, a wczoraj auto odebrałem już po naprawie. Wszystko w bardzo komunikatywnie i ze wskazówkami na przyszłość, oraz moim własnym wnioskiem, że z usług Pol-Car'u korzystać już nie będę.
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 22:48
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa. Do ...
... tej pory /minęły 3 tyg./ nie nam oferty na maila. Zastanów się kliencie nad inną marką:(((
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 13:23
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się na ...
... serwis to jakiś mało śmieszny żart. Przez cały dzień nikt nie odbierał telefonu na serwisie. Automat cały czas informuje" Twoja pozycja w kolejce to 1", ale nikt niestety nie odbiera.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 06:27
Salon - samochody nowe
Kiepski kontakt ze ...
... strony działu Używanych. Miał być obiecany kontakt w sprawie jednego auta, niestety nie było. A podobno kryzys na rynku jest, ale widać o klienta zabiegać nie trzeba...
Użytkownik sieci
12 marca 2023 22:37
Salon - samochody nowe
Mocne 1 to ...
... i tak sporo. Auto które zakupiłem w tym salonie przy jego odbiorze miało niedziałający system Seat Connect. Dealer nie wie co dalej z fantem, zasłania się tym że to temat do importera. Brak informacji kiedy można spodziewać się naprawy. Generalnie nie polecam
Użytkownik sieci
16 września 2022 17:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 maja 2022 21:19
Salon - samochody nowe
Nie byłem tam, ...
... przechodziłem, szedłem do parku ale myślę, że to miejsce odwiedzę
Adam ZDU
9 marca 2022 23:02
Salon - samochody nowe
Byle sprzedać
Sprzedawcy nie mają wiedzy o opcjach i możliwościach zakupu. Nie robią nic, żeby zgłębić taka wiedze. Na pisemnie zadawane pytania odpowiadają nie na temat próbując jednak wyciągnąć od nich odpowiedz na żadne pytanie nadal nie udzielają odpowiedzi, a ponadto udają wielce zatroskanych, pomocnych itp. Jawna kpina w białych rękawiczkach..
Adam ZDU
9 marca 2022 22:48
Serwis
Nie polecam
Pan Piotr jako osoba dedykowana do kontaktu z klientami serwisowymi to jakaś pomyłka. Złośliwy, opryskliwy, nie che przyjąć zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi. Mówi, że o takie zgłoszenie trzeba pisać zgodę do Zarządu! Jawna kpina z klientów i praw klientów.
Poza tym serwis nie daje rady z usunięciem prostej usterki na gwarancji.
Użytkownik sieci
15 października 2021 09:09
Salon - samochody nowe
Chamska obsługa przez ...
... telefon, dzwonię o samochód za ponad 100 tys, a doradca zachowuje się jakbym dzwonił o 30 letniego Fiata 126p. Nie kupiłbym tu nawet zapałek. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 14:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 13:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 17:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 14:43
Salon - samochody nowe
Slabo, naprawa na ...
... gwarancji graniczy z cudem. Na wszystko mają wyjaśnienie wyssane z palca. Nie polecam.
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 23:37
Salon - samochody nowe
Wchodząc widzisz informację ...
... o obowiązku założenia maseczki a w środku część pracowników jej nie posiada lub nosi pod nosem. Szef chodzi po salonie bez maseczki dając zły przykład. Widać jeszcze nie było kontroli Sanepidu. Drodzy pracownicy noszenie maseczki to nie widzi mi się ale obowiązek. Wymagacie aby klienci chronili was nosząc maseczkę okażcie szacunek klientom robiąc to samo.