90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 22:55
Salon - samochody nowe
Klientowi wchodząc do ...
... salonu łatwo poczuć się jak intruz. Pracownicy rzucają spojrzenia bez żadnego gestu zapraszającego do obsługi. Inna cena samochodu na stronie internetowej, a inna w salonie. Na moją reakcje dotycząca innej ceny na stronie usłyszałam „w tej cenie trzeba szukać używanego”, żadnego wysiłku poświęconego przekonania mnie, żeby wydać więcej, bądź po prostu znalezienia odpowiedniej opcji finansowania dla mnie ;) Aha, a Pan, który zajmuje się autami używanymi z salonu, mógłby mniej głupkowato się uśmiechać, a przekazać więcej informacji na temat auta. Po prostu stał bez słowa, odpowiadając tylko na nasze kilka pytań… Skutecznie odechciało nam się kupować auta w tym salonie.
Użytkownik sieci
19 października 2021 11:28
Salon - samochody nowe
Muszę edytować swoją ...
... opinię po skorzystaniu z serwisu. Moja sytuacja wyglądała tak: W serwisie według załączonej listy przeglądu zostało sprawdzone i skorygowane ciśnienie we wszystkich kołach samochodu. Po odbiorze zaświeciła się kontrolka informująca o złym ciśnieniu w oponach , co zostało przez nas niezwłocznie sprawdzone. Ciśnienie w każdej oponie było inne i wahało się między 3,5-4,5 bar, co jest niezgodne z zaleceniami na tabliczce. Dodatkowo podczas jazdy została uszkodzona przednia prawa oraz lewa opona. Serwis nie przyznaje się do winy , a naszą skargę uznał za bezzasadną. Niestety to nasz ostatni raz w tym salonie.
Użytkownik sieci
15 października 2021 20:29
Salon - samochody nowe
Serwis nieprofesjonalny, nieprzyjemny, ...
... lekceważący ludzi. Nigdy więcej tam nie pojadę. Na 99% mój ostatni Seat z powodu obsługi. 5 letnia gwarancja i mój drugi przegląd, na pewno ostatni w tym miejscu. Chamskie podejście do klienta Pana Marka. 20 tyś. przebiegu 4 tarcze do wymiany i powiedzenie "to spotkamy się w sądzie" bo nie poczuwamy się do wymiany.
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 15:47
Salon - samochody nowe
Próbowałem się dodzwonić ...
... przez 3 dni do serwisu celem umówienia się na przegląd cały czas zajęte więc proponują, że oddzwonią w najbliższym czasie jeśli się rozłączę. I tak czekam już tydzień... Wysłałem nawet maila bezpośrednio do doradcy z zapytaniem może trafiłem akurat na jego urlop bo po 10 dniach również nie dostałem odpowiedzi.
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 08:01
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję Pani ...
... Agnieszce Łebek doradcy w serwisie blacharsko lakierniczym za profesjonalną obsługę i pomoc w sprawie likwidacji szkody. Wszystko odbyło się sprawnie szybko i dla mnie bezstresowo
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 16:18
Salon - samochody nowe
Serwis w co raz gorszej kondycji. Brak dokładności.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 13:40
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, zainteresowana ...
... wyłącznie sobą - klient traktowany jak intruz. Nie warto - szkoda nerwów i czasu.
Użytkownik sieci
29 marca 2021 08:20
Salon - samochody nowe
Pani z infolini serwisu- mechanicznego jest strasznie przemądrzała
Użytkownik sieci
4 marca 2021 15:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam tam ...
... serwisować samochodu, ze względu jak traktują klienta. Pan przyjmujący zlecenia do serwisu potraktował mnie dwukrotnie (dwa razy bylem na serwisie) z pogardą. Nie wiem dlaczego skoro kupiłem u nich 3 miesiące wcześniej nowego Seata. Byłem też umówiony z panią zajmująca się serwisem blacharsko-lakierniczym, po podejściu do stolika usłyszałem że mam sobie przyjść za 5 minut bo ona musi sobie biurko posprzątać. Odczekałem nawet kilka minut więcej i odjechałem. Już nie odwiedzę ProMoto Katowice za to jak mnie potraktowali i na pewno nie kupię tam auta ponownie.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2021 20:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... trzymał sie swojej utartej wersji do momentu pokazania filmiku z nr VIN oraz konkretną usterką ... na co uzyskałem odpowiedź " w takim razie należy pojazd umówić jeszcze raz". Przy poinformowaniu pracownika, że diagnozują dany objaw po raz trzeci i że przy poprzedniej wizycie udało im się ustalić problem natomiast usterka występuje ponownie i ostatnie rozwiązanie nie pomogło, po raz kolejny uzyskałem odpowiedź "tak jak mówiłem, w takim razie trzeba samochód ponownie umówić na serwis". Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, że to klient musi szukać za pracowników serwisów usterki i udowadniać w ASO, że ma rację.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 15:28
Salon - samochody nowe
Bardzo mi przykro ...
... ale muszę potwierdzić opinię Pana Łukasza stosunek pracowników faktycznie jest lekko mówiąc zniechecajacy. Przyjechałem na serwis Pro Moto 200 km i zostałem w arogancki sposób odprawiony z kwitkiem Panią Barbarę P. Ponieważ podobno spóźniłem się 10 minut. To oficjalna wersja natomiast prawdziwa jest taka że nie zgodziłem się na podwojenie kosztu wykonania przeglądu podobno olej który dostarczyłem nie spełniał normy VW mimo iż pokazałem specyfikację z normami VW. Szczerze odradzam. Szanowny Panie właścicielu już odpowiadam. Nasz dostawca oleju przesłał na życzenie Pana personelu specyfikację przywiezionego oleju dopuszczającą go w w grupie VW z normą 505 jaka podałkosultant, jednak to nie pomogło. Dziania Pana serwisu jak i informacja udzielona podczas zamówienia wizyty były ukierunkowane aby w finale doprowadzić do odmowy zastosowania dostarczonego oleju a co za tym idzie do podwojenia ustalonego kosztu przeglądu. W działanie Pana personelu było wynikiem właśnie złej woli. Proponuję przeszkolić personel z podstawowego podejścia do klienta, zaniechać naciągania klientów a NIE BEDZIE PAN MÓSIAŁ WYKUPOWAĆ CZYSZCZENIA NEGATYWÓW SZTUCZNYMI POZYTYWNYMI OPINIAMI W ILOŚCI 430 szt nikt w to nie uwierzy po kontakcie z Pana personelem
Użytkownik sieci
7 listopada 2020 10:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Bardzo ...
... niemiła obsługa w serwisie. Nieuznana gwarancja w tym salonie została uznana i naprawa została wykonana w innym salonie.
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 21:17
Salon - samochody nowe
Witam, dzisiaj moja ...
... żona miała nieprzyjemność umawiać serwis w waszym salonie. Zważywszy na to że klient za każdym przyjazdem do was zostawia niemałe pieniądze to oczekuje się choć minimum kultury w obsłudze , tymbardziej w stosunku do kobiety- tymczasem pracownicy serwisu seat pro moto sprawiają wrażenie że pracują tam za karę. Z przykrością stwierdzam że to mój ostatni samochod kupiony u was i ostatni wykonany serwis. Bardzo się zawiodłem, opinie poślę dalej.
Użytkownik sieci
10 września 2020 14:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... seat w Katowicach. W rozmowach telefonicznych przedstawiają inne ceny niż w rzeczywistości. Obsługa na bardzo niskim poziomie oraz brak profesjonalizmu !!!! Przyjeżdżasz i dowiadujesz się że serwis/montaż jest o 1000 zł droższy niż w rozmowie telefonicznej! Nikt z pracowników nie wysłał mi e-maila/pocztą potwierdzającego zamowienia i ustalonej wynegocjowanej kwoty montażu haka holowniczego. Następnie czas oczekiwania na wiązke elektryczną miał być do 3 tygodni - znacznie dłużej to trwało. Również nie zostałem poinformowany. Zamówienie zostało zawarte drogą telefoniczną na które nie otrzymałem żadnej faktury, zaliczki, udokumentowania. Salon dysponuje rejestrem rozmów tylko i wyłącznie tel stacjonarnego. Kontakt był również drogą tel komórkowego jednego z pracowników na którym jest brak rejestru. Salon sugeruje się tylko i wyłącznie rejestrem z tel stacjonarnego. Pozdrawiam serdecznie
Użytkownik sieci
3 września 2020 07:38
Salon - samochody nowe
Niestety osoba która ...
... mnie obsługiwała wyraźnie nie lubiła używać słowa "proszę" "dziękuję" za to uwielbiała mówić w trybie rozkazującym ("Trzeba czekać" "Dać kluczyki""Zabrać rzeczy " itp... to dokładnie przytoczone" zdania" ) po kilku takich zwrotach miałem ochotę wyjść. Odnioslem wrażenie pracuje tam za karę. Przy odbiorze auta usłyszałem jedno uprzejme słowo "Zapraszam". Będę unikał tego serwisu...
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 17:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 marca 2020 23:36
Salon - samochody nowe
Obsługa niekompetenta. Jazda ...
... próbna w milczeniu, odpowiadający jedynie na pytanie i na dodatek nie w pełni, a sam od siebie nic nie mówił. Kontakt telefoniczny to była tragedia. Pan nie koniecznie chętny do rozmów, a jeżeli chodzi o wydanie samochodu to mała ilość informacji osoby która ,,próbowała" omawiać pojazd
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Zero szacunku do ...
... klienta, masakra, kto dał autoryzacje temu pseudo servisowi?
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 23:19
Salon - samochody nowe
Mają najwyższe ceny ...
... serwisu na Śląsku. W przypadku zapytania o cenę pierwszego przeglądu bez wymiany oleju czy czegokolwiek - sama inspekcja dla modelu Leon FR 2018 podali mi koszt 4x wyższy niż u konkurencji. Dzięki temu Lellek ma nowego klienta a ja ich zdecydowanie nie polecam...
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 00:18
Salon - samochody nowe
Po 20 minutach ...
... oczekiwania aż ktoś się nami zajmie kupiłem samochód w oplu... i jestem im wdzięczny :-D