76%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 listopada 2022 08:05
Salon - samochody nowe
Ewidentnie nie zależy ...
... tej firmie na sprzedaży samochodu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
16 września 2022 12:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Naprawa ...
... blacharsko lakiernicza wykonana kiepsko. Bardzo utrudniony kontakt z firmą. Brak odpowiedzi na złożoną reklamację.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2022 15:13
Salon - samochody nowe
Niestety po wielu ...
... lat budowania przez firmę lojalności okazało się w końcu iż służyła ona tylko oszustwu i wykorzystaniu, mojae kontakty z Panem Mirkiem kończą się w sądzie a bliższe informacje wkrótce opublikuję na dedykowanej temu serwisów stronie www PRZESTRZEGAM przed tą firmą, zawsze róbcie zdjęcia przed zleceniem naprawy i porównujcie je z tymi które są rozliczane przy naprawach bezgotówkowych.
Użytkownik sieci
25 lipca 2022 07:38
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam, ...
... najpierw wielotygodniowe czekanie, brak auta zastępczego w klasie, później wielomiesieczne oczekiwanie na usunięcie usterek
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 15:08
Salon - samochody nowe
Firma totalna PORAŻKA. ...
... Wystawiają na allegro części których wogóle nie posiadają na magazynie, a w aukcji jest wystawione 90 sztuk. Brak jakiejkolwiek informacji że tego nie mają. Przy próbie kontaktu trzeba być mega cierpliwym i wytrwałym ponieważ czekając na lini spędziłem ponad 20 minut. Jak już się połączyłem pan powiedział że po prostu nie ma tej części i nie widzi problemu że wystawiał coś czego nie ma i że brak informacji że nie ma.
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 09:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, bardzo utrudniony kontakt, telefon komórkowy specjalisty który zajmował się moją sprawą chyba wpadł do kanału. Bardzo długi termin realizacji usługi, dodatkowo przy odbiorze, po tak długim czasie oczekiwania, okazało się kilka wad auta, po moim zgłoszeniu kazano mi zabrać auto i podjechać na usunięcie usterek (tapicerka od kleju, rysy na lakierze (elementach nie lakierowanych, na szybach kropki nie wiadomo czego,których nie można usunąć szmatą i zwykłym płynem do szyb, na drzwiach kurz od lakieru końcowego (klaru) -najprawdopodobniej dostał się przy lakierowaniu błotnika, czujniki parkowania działają jak chcą. Warto także nadmienić, że specjalista idąć na urlop w umówionym dniu odbioru auta, powinien przekazać swój zakres osobie przejmującej sprawę, żeby nie było "panie ja tam nie wiem, to trzeba pytać kolegi jak wróci z urlopu". Za taką cenę z kosztorysu wykonania plus sama obsługa na bardzo marnej jakości. NIE Polecam.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 18:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam firmy ...
... Automiras! Najniższa jakość w najwyższej cenie. Podczas naprawy karoserii w tym warsztacie (koszt usługi: 17 536,55 PLN) uszkodzona została warstwa ocynku znajdująca się na tylnym błotniku. Element ten nie został należycie zabezpieczony przed korozją, a jedynie pomalowany. Po czterech i pół roku dostrzegłem duże ognisko korozji znajdujące się w naprawianym miejscu. Jako, że poza tym obszarem karoseria jest w wzorowej kondycji postanowiłem zareklamować usługę. Z racji znacznej odległości do warsztatu wykonałem telefon do osoby koordynującej tę naprawę, a następnie wysłałem maila załączając zdjęcia. Otrzymałem informację, iż reklamacja została przekazana do kierownika i powinienem czekać na kontakt z ich strony. Po upływie dwóch miesięcy i kilkunastu telefonach wykonanych w tej sprawie nikt nie raczył mnie nawet poinformować o statusie reklamacji. Jeśli już udało mi się z kimś porozmawiać otrzymywałem informację, że wkrótce ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie. To jednak nigdy nie miało miejsca. W końcu po osobistej wizycie w warsztacie stwierdzono, iż korozja wynika najpewniej z uszkodzenia mechanicznego spowodowanego przez kamienie/piasek, a więc nie podlega reklamacji. Poniżej załączam zdjęcia wykonane podczas naprawy oraz dwa miesiące temu. Ewidentnie widać, iż korozja występuje wyłącznie w miejscu gdzie powłoka została naruszona. EDIT: Po przeczytaniu odpowiedzi na poniższy komentarz skontaktowałem się z menadżerem i umówiłem na spotkanie. Finalnie nadkole zostało naprawione w ramach gwarancji. Szkoda tylko, że dopiero po przeczytaniu tego komentarza, ale lepiej późno niż wcale.
Użytkownik sieci
3 marca 2022 12:16
Salon - samochody nowe
Tragedia jeśli chodzi ...
... o kontakt, od dwóch tygodni dzwonimy bez skutku. Jak najdalej od nich, nie polecam
Użytkownik sieci
27 lutego 2022 19:08
Salon - samochody nowe
Nie Polecam!! Chciałem ...
... naprawic samochód u nich. Zadzwoniłem i wytłumaczyłem mój problem, dostałem informacje, ze zaraz ktoś się skontaktuje, po paru godzinach kolejny telefon znowu musiałem wszystko wytłumaczyć i spytali się mnie czy naprawa będzie robiona bezgotówkowa czy gotowka. I znowu dostałem informacje, ze zaraz ktoś się ze mną skontaktuje. Do tej pory czekam za telefonem. Tragedia!! Pewnie liczyli ze chce zrobić szkodę z AC. Nie wiem dlaczego tak postępują! Ale moim zdaniem ich przekaz informacji jest patologiczny, przeprowadzone trzy rozmowy i w każdej musiałem to samo powtarzać. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
31 grudnia 2021 19:20
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat... Oddałem ...
... samochód do likwidacji szkody z AC. Do naprawy i malowania były drobiazgi, wgnieciony słupek, kawałek zderzaka.... Pomalowali pół samochodu, nikt nie wie po co... Zapomnieli pozakładać części plastików, zapomnieli wyregulować to co porozbierali.... Zapomnieli ustawić geometrię zawieszenia.... Jak oddałem na poprawki, to "okazało się" że zła geometria wynika nie z ich winy a nagle zużyły się tuleje zawieszenia - w jakieś 10 dni !!!! A na koniec hit!!!! Na koniec dowiedzialem się, że oddają zepsuty samochód, bo jak to sobie pan powiedział: coś tam chrupnelo jak wyjeżdżałem i zaświeciła się Panu poduszka.... I sobie poszedł.... Serwis koszmar......
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 12:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 16:01
Salon - samochody nowe
Najbardziej opieszały zakład ...
... napraw samochodów jaki spotkałem. Obsługa klienta to porażka ...Nigdy nie skorzystam z usług . I bardzo nie polecam .
Użytkownik sieci
8 września 2021 17:11
Salon - samochody nowe
Wymiana tylnej klapy ...
... i tylnego zderzaka. Auto pomalowane przepięknie natomiast dużo niedociągnięć w postaci złego spasowania tylnych lamp zderzak z jednej strony odstaje bardziej niż z drugiej śruby nie pozamolowywane. Jedna listewka w zderzaku która uległa uszkodzeniu nie została wymieniona a serwis twierdzi że zostałabyła wymieniona. Jak dla mnie swaniactwo i oszustwo.naprawa z PZU na kwotę 20000 zł i jeszcze oszukali na listew e za 300zł.Dlatego nie polecam.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2021 13:53
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... tragedia! Zero profesjonalizmu. Umawianie się na oględziny auta, które nie dochodzą do skutku. Ciągle zbywanie, a bo to korki to może w inny dzień. Śmiech na sali. Odradzam.
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 10:40
Salon - samochody nowe
Od dwóch dni ...
... próbuje się dodzwonić. Nikt nie odbiera, nikt nie oddzwania. Ta firma w ogóle istnieje?
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 11:38
Salon - samochody nowe
Dzwoniąc chciałem się ...
... umówić na wycenę szkody na naprawę gotówkową. Była kolizja dogadałem się ze sprawcą, że naprawi moje auto na swój koszt bez zgłoszenia w ubezpieczalni. Pani z AutoMiras przez telefon stwierdziła, że musi iść to z ubezpieczenia bo nie mam prawa naprawiać auta które jest w kredycie. Dbałość o interesy firmy w której ta Pani pracuje sięga najwyższego poziomu....
Użytkownik sieci
12 października 2020 21:03
Salon - samochody nowe
Warsztat raczej słabej ...
... jakości ;( co naj gorsze dają auta zastępcze po "super dzwonie" jako super sprawne. Masakra
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 10:36
Salon - samochody nowe
Pół roku naprawiali ...
... mi Fiata 500e wszystkie czesci dostali od nas za wymianę lewego tylnego błotnika wyłudzili 15000zl . Odradzam naprawy blacharskie w tej formie
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 20:11
Salon - samochody nowe
Długofalowo niestety jest ...
... nieciekawie. Na pierwszy rzut oka usługi i podejście do klienta wydawały się być na najwyższym poziomie, zdecydowałem, że warto wydać trochę więcej, żeby mieć pewność dobrze wykonanej naprawy. Oddawałem tam wielokrotnie samochód do mniejszych i większych napraw, część z tego niestety okazała się być partactwem, przykładowo 3 lata temu w moim samochodzie był naprawiany i regenerowany cały układ wspomagania, obecnie znowu cieknie z maglownicy, pompa zaczyna znowu wyć, a niektóre wężyki parcieć i pękać. Przy naprawie obejmującej cały układ i niemałych kosztach liczyłem na to, że wytrzyma to "trochę" więcej czasu. Daję dwie gwiazdki a nie jedną, dlatego że podejście do klienta było na wysokim poziomie, szkoda tylko, że nie mogę powiedzieć tego samego o jakości usług, szczególnie, że idą za tym niemałe koszta. Z usług ubezpieczeniowych oraz napraw powypadkowych nie korzystałem więc się nie wypowiem na ten temat.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2020 12:23
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... naprawę lusterka w samochodzie wyniósł blisko 4 tygodnie od 30 marca do 2020 do 24 kwietnia 2020. W piątek przed świętami wielkanocnymi, otrzymałem telefon, że samochód jest już naprawiony, i gotowy do odbioru, niestety z powodów zawodowych nie byłem w stanie odebrać go w wyznaczonym terminie przez Serwis. W związku z tym umówiłem się na odbiór auta we wtorek, również we wtorek zadzwoniłem do salonu, żeby ustalić konkretną godzinę odbioru, samochodu który jak zostałem poinformowany czekał na mnie gotowy od piątku. Chwile później otrzymałem telefon od innego pracownika, że samochód jednak nie jest naprawiony. A czas oczekiwania na odbiór samochodu wydłużył się o kolejne dwa tygodnie, w czasie tym byłem wielokrotnie zwodzony tekstami w stylu: "może będzie gotowy", "sadzę, że gotowy będzie w czwartek, ale nie jestem pewien". Śmiem twierdzić iż firma jest niesolidna oraz ma niepoważny stosunek do klienta. Chciałem też zauważyć, że telefony wykonywane do Serwisu z mojego numeru często nie były odbierane, nie mniej jednak jak po chwili wykonałem telefon z innego numeru, telefon był odebrany od razu.