84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2025 18:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Auto ...
... po wymianie chłodnicy EGR następnego dnia zgubiło cały płyn chłodniczy. Serwis zbytnio się nie przejął.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 14:01
Salon - samochody nowe
Nie otrzymałem wynagrodzenia ...
... za wrzesień i październik pracując na myjni. Firma umywa rączki i jest obojętna.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 15:05
Salon - samochody nowe
Dzieląc się z ...
... Państwem swoją negatywną opinią w szczególności chciałbym „podziękować” Panu Gabrielowi z BMW Zdunek, który bez skrupułów i z manierą handlarza najniższych lotów umówił ze mną spotkanie dotyczące sprzedaży auta z programu „BMW PREMIUM SELECTION”. Mimo mojego kontaktu telefonicznego oraz wymiany maili Pan Gabriel nie miał potrzeby do poinformowanie mnie o faktycznym stanie auta. Po pokonaniu blisko 400 kilometrów okazało się, że oferowane auto posiada uszkodzenia lakiernicze niemal na całej karoserii. Ja naiwnie myślałem, że wizyta w salonie BMW jest jedynie miła proformą przed sfinalizowaniem zakupu.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2024 15:20
Salon - samochody nowe
Czy obsługa posprzedażowa ...
... jest warta polecenie? Nie, jest fatalna. Brak kontaktu ze strony serwisu to już stały krajobraz. Czy chociaż naprawa idzie gładko? Skądże... Czuję, że w 2025 nie ma widoków na odbiór auta. Ponoć części zamienne idą z Niemiec. Podejrzewam, że serwis zamówił konieczne elementy z Munich, ale w Dakocie Północnej. Innego powodu wielotygodniowej wysyłki nie widzę. Czy ktoś zatrudniony jest na stałe w Zdunek przy obsłudze posprzedażowej? Nie wiem, ale chętnie się dowiem.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 17:27
Salon - samochody nowe
Dziś mija 40 ...
... dni od kiedy kiedy oddałem auto do blacharni BMW Zdunek Premium oraz trzy tygodnie od kiedy serwis nie potrafi sprowadzić podstawowych części do auta (tylna lampa i zderzak). Od dwóch tygodni po kilka razy dziennie próbuję dodzwonić się do działu likwidacji szkód Zdunek Premium. W tym czasie odebrano telefon ode mnie 2 (słownie: dwa) razy. Ani razu nie uzyskałem jednak rzeczowej odpowiedzi na pytanie: dlaczego naprawa auta tak bardzo się przeciąga ani jakim cudem części zamówione 3 grudnia jeszcze nie dotarły. Trudno się temu dziwić, skoro od samego początku serwis nie wywiązuje się ze swoich obowiązków i wyłącznie zbywa mnie obietnicami bez pokrycia. Gdy pojawiłem się w BMW Zdunek w umówionym terminie, okazało się, że pracownik, który miał przyjąć auto jest nieobecny. Ja natomiast mam w tej sytuacji zostawić kluczyki, a protokół z przyjęcia otrzymam mailem. Nic podobnego się nie wydarzyło. Od tego czasu miałem jedynie szczęście dwukrotnie usłyszeć w słuchawce głos wiecznie nieobecnego pana Dominika, który za każdym razem miał oddzwonić, gdy się czegoś dowie, jednak nigdy nie udało mu się tego zrobić. Powoli blakną moje wspomnienia o chwilach spędzonych w BMW 3, które przed dwoma miesiącami padło ofiarą drobnej, jak mogłoby się wydawać, stłuczki. Zbita tylna lampa i wgnieciony zderzak nie wieszczyły ponurej przyszłości, która spotka to auto. Rdzewieje ono zapomniane gdzieś na przepastnym parkingu BMW Zdunek przy akompaniamencie wiatru i krakania wron. Kto wie, być może za kilka dekad szczątki mojego BMW odnajdzie ekipa archeologów prowadzących wykopaliska w dorzeczu Martwej Wisły? Bo na to, że odnajdą się (podobno) zamówione części zamienne już dawno straciłem nadzieję.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Odbiór aut Masakra ...
... Czas oczekiwania Ponad godzinę na osobę wydającą samochody trafedia P.Michal
Użytkownik sieci
25 września 2024 10:09
Salon - samochody nowe
2024 -Po roku ...
... czasu od pierwszej opinii, niestety jestem zmuszony wystawic kolejna negatywna, po straconym czasie i nerwach podczas proby kontaktu i zajecia sie moja sprawa odnosnie zakonczenia leasingu. 2 miesiace przed koncem probowalem mailowo uzyskac odpowiedz na temat opcji pozostawienia samochodu i wziecia kolejnego i w tym momencie odmowiono mi ze wzgledu na przebieg, akceptowalny tylko do 200.000tys - tu tez niespodzianka dla mnie, w tym momencie mam 202.000. Tydzien temu na BMW financial portal wyskoczylo mi jakie opcje preferuje przy zakonczeniu umowy i tu zaznaczylem re-leasing i ku mojemu zaskoczeniu doszlo do kolejnego kontaktu z BMW Zdunek. W rozmowie tel. zaznaczylem ze byla juz proba i prosba o realisng i nadmienilem sytuacje z kilometrowka, ale dodatkowo jestem rowniez w stanie rozwazyc pozostawienie auta w rozliczeniu i zakup uzywanego w kredycie. W odpowiedzi uslyszalem ze moja sprawa zostanie przekazana do dzialu aut uzywanych BMW. W kolejnej rozmowie, juz z tego ow dzialu poprosilem o kontakt kolejnego dnia w godzinach porannych, i na tym sie zakonczylo. Zadnego telefonu juz nie dostalem. Jest to moje 3 auto od Grupy Zdunek i planowalem 4, ale podejscie i walka i nerwy to jest droga przez meke, ciezko byc stalym klientem u tego dealera. Jeszcze pozostala mi opcja gdzie juz nie kontaktuje sie z BMW ale z innym dzialem i tu ostatni nadzieja, jak nie to sie poddaje bo auto musze jakos zdac albo odkupic, ale kontakt i finalne dopiecie spraw jest na poziomie HARD. 2023 -Bardzo duży minus i zdecydowanie nie polecam. Samochód odstawiony na dwa tygodnie, zakres omówiony i ustalony. Niestety nie mogłem odebrać osobiście i zrobiła to zona, co się okazało: maska nie polakierowana, cała w rysach, samochód okropnie brudny, wszystkie rzeczy z bagażnika wrzucone na tylnie siedzenie. Klocki rowniez nie sprawdzone a zostało to potwierdzone podczas pierwszego spotkania. Tłumaczenie Pani było takie że na mycie i klocki nie było czasu bo mają wymiany opon, jakolwiek to brzmi w czerwcu. Teraz ponownie trzeba zostawić auto. Bardzo kiepski standard.
Użytkownik sieci
24 września 2024 17:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam Brak ...
... kompetencji serwis bez komentarza wszystko o co zapewnia serwis proponuję brac na piśmie lub drogom mailowa bo sie tego wypra brak aut zastępczych .Auto na gwarancji od początku zgłaszałem ze pracuje nie równo na obrotach przez 3 lata brak diagnozy auto zostawialalem wielokrotnie bez skutku ale jak skonczyla sie gwarancja od razu znaleźli przyczyne i kosztorys na 14 tys zapewnienia o wsparciu po gwarancji brak slow bawaria polska cutuje : w odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że przedmiotowy pojazd wykracza poza możliwe parametry wsparcia. Jak mialem seata a zglaszalem cos na gwarancji to po jej uplywie nie bylo problemu z naprawa BMW premium 😂😂 No nie polecam
Użytkownik sieci
9 września 2024 16:26
Salon - samochody nowe
Witam. Oddałem im ...
... motor do likwidacji szkody z AC. Naprawa trwała prawie 2 miesiące, choć obiecali priorytet. Przepadł wyjazd na moto za granice. Źle przeprowadzili oględziny i nie zamówili wszystkich części. Nie odpowiadają na maile, skargi. Pisałem maile ze skargą na wiele adresów ze strony internetowej. Cisza. Oddali moto z niedokręconym lusterkiem😂 (kręciło się w okół wlasnej osi). W życiu czegoś takiego nie przeżyłem.
Użytkownik sieci
8 września 2024 17:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa serwisowa nie słowna.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 22:01
Salon - samochody nowe
Obsługa działu sprzedaży ...
... używanych aut to pomyłka, cena sztywna auto bez żadnej gwarancji i żadnej możliwości negocjacji a na pytanie o skorodowaną ramkę tylnej lewej lampy w samochodzie , nic , nie polecam i przestrzegam , każda inna marka ma lepsze podejście do klienta.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 21:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 17:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 23:31
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... usługę mycia auta - tragedia! Auto w środku było praktycznie czyste a po odbiorze na kokpicie pozostawiono mi niespodziankę w postaci plam, które łatwo nie chciały zejść. Auto umyte na odwal. Wstyd!
Użytkownik sieci
27 lipca 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany kupnem ...
... samochodu BMW X5, ale najpierw chciałem odbyć jazdę testową w tym salonie. Zadzwoniłem, Pani powiedziała że przekaże mój numer do Doradcy który skontaktuje się ze mną w celu ustalenia terminu jazdy testowej. Przez tydzień nikt się nie odezwał. Zadzwoniłem jeszcze raz, powiedziałem że nikt się nie skontaktował ze mną i zapytałem czy mam szukać gdzie indziej możliwości odbycia jazdy testowej, na co Pani odpowiedziała że idzie do Doradcy który miał się ze mną skontaktować i powie że sprawa pilna. Minęło prawie tydzień dalej nikt się nie odezwał. Dziękuje że macie ,,w głębokim poszanowaniu" klienta. Dziwię się że wogóle macie klientów skoro macie taki stosunek. Zdecydowanie nie polecam. W odpowiedzi właściciela na moją opinie nikt się nie odezwał, żaden z doradców nie zapopiekował się mną w należyty sposób.
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 20:41
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu przedstawia ...
... zniewalający poziom. Pracownicy nie przeszkadzają w oglądaniu aut, nie zadają pytań. Można oglądać auta do woli o ile nie przeszkadza się pracownikom pytaniami lub chęcią skonfigurowania auta. Odwiedziłem salon z nadzieją na dowiedzenie się czegoś na temat auta, które mnie interesowało, jednak pracownicy tego salonu rozwiali moje wszelkie wątpliwości, bo nawet oni nie byli zainteresowani autami w salonie. Podczas półgodzinnego pobytu w salonie, nie spotkałem nikogo na recepcji, w sekcji sprzedaży był jeden sprzedawca zajęty klientami, za to jedna gwiazdka, bo ktoś tam jednak pracuje. Co do reszty pracowników, to przez pół godziny nie spotkaliśmy nikogo na recepcji/ w dziale sprzedaży, ani nikt do nas nie podszedł. Jeśli ktoś jest zainteresowany salonem BMW, to polecam odwiedzić inny okoliczny salon.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 10:40
Salon - samochody nowe
terrible service, careless treatment to clients
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 20:38
Salon - samochody nowe
Tragedia ,zostałam nazwana ...
... osobą która chce wyłudzić usługę !!;serwis wystawia fakturę na mnie gdzie jestem poszkodowaną w wypadku i faktura powinna być wystawiona na ubezpieczyciela ,gdyż szkoda jest w całości pokrywana z OC sprawcy wypadku !!jest to niedopuszczalna praktyka ,którego nie stosuje żaden inny serwis !do tego arogancja ,poczucie wyższości i zbywanie klientów -dobrze ze rozmowy są nagrywane -jestem w szoku bo oddając samochód do serwisu BMW liczyłam na sprawiedliwe potraktowanie i usługę na najwyższym poziomie.zachowanie Pana Piotra z działu likwidacji szkód pozostawia wiele do życzenia .chciałam porozmawiać z przełożonym Pana Piotra ale to okazało się niemożliwe ani dzisiaj ani jutro .Absolutnie nie polecam !
Użytkownik sieci
1 marca 2024 23:54
Salon - samochody nowe
W listopadzie 2021 ...
... zamowilem naklejkę znamionową do modelu e90. Zapłaciłem z góry. W październiku 2022 pracownik działu części proponuje mi zwrot środków lub dalsze oczekiwanie. Praktycznie przez rok czasu firma nie była w stanie zrealizować tak prostego zamówienia. O braku jakiegokolwiek kontaktu już nie będę wspominał.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 23:21
Salon - samochody nowe
A więc tak, ...
... przyjechałem z autem na serwis, wszystko super ładnie pięknie do momentu odbioru auta, serwis plus mycie oraz sprzątanie wnętrza, myjący auto chyba byli niewidomi, bo tak niedokładnie umytego auta nie widziałem. Przed serwisem oddałem auto bez żadnych rys oraz uszkodzeń, po odbiorze auta zauwazylem podczas poprawek po nieudolnym myciu, uszkodzony tylny zderzak oraz klapa bagażnika... Bardzo długi czas oczekiwania żeby z kimkolwiek ten problem rozwiązać, po przejrzeniu rzekomo "monitoringu którego osobiście zobaczyć nie mogłem więc nie mam pewności, z czasu pobytu mojego auta w "serwisie" nie znaleźli sytuacji w której zderzak został uszkodzony i próbowano mi wcisnąć kit że zderzak był już lakierowany i w innych miejscach ma rzekomo jakieś uszkodzenia oraz jest źle spasowany. No raczej skoro ktoś uderzył mi w tył auta to że będzie ten zderzak nie spasowany... porażka, auto było na jeździe próbnej po naprawie, może akurat w tym momencie zostało uszkodzone?? Zbywając mnie "spolerowali" mój zderzak, wcześniej twierdząc że to nie ich wina i że musiałem z tym przyjechać już do nich.. Podstawą i zabezpieczeniem dla takiego popularnego salonu/serwisu powinno być przede wszystkim odebranie kluczyka od pojazdu osobiście z rąk klienta będąc przy nim oraz sporządzając dokumentację oraz zdjęcia danego pojazdu w jakim jest stanie przede wszystkim blacharskim. Odpuściłem po całym dniu straconym w tym miejscu. NIE POLECAM absolutnie i przestrzegam, jeżeli zdecydujesz się na serwis auta, umyj przed oddaniem i zrób 50 zdjęć dookoła auta i każdego elementu w celu uniknięcia takich sytuacji. Masz możliwość, jedź gdzieś indziej.