91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 10:01
Salon - samochody nowe
Obsługa telefoniczną dramat, ...
... kontaktowałem się kilkukrotnie zostawiając numer vin i kontakt do siebie z prośbą o informację kiedy zgłosić się na przegląd gwarancyjny, pofatygowałem się osobiście a tu okazuje się, że nie dzwoniłam do nich - nigdzie nie mają śladu kontaktu :/ Umówienie się na serwis gwarancyjny to droga przez mękę, będąc osobiście niewiele załatwiłem... Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu serwisu w ten sposób.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 16:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 16:12
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... odwiedziłem ever. Nigdy więcej i przestrzegam wszystkich przed tym miejscem. Nic dobrego was tam nie spotka, oprócz pozbycia się większej sumy pieniędzy.
Użytkownik sieci
23 maja 2020 00:26
Salon - samochody nowe
Chyba temu serwisowi ...
... nie tylko pandemia ale również brak kompetencji mechaników i ignorancja doradców przeszkadza... Minął dokładnie tydzień jak moje mondeo vignale trafiło do serwisu. Samochód odstawiłem bo zaczął dymić i gubić płyn chłodzący. Po tygodniu dalej nie wiem jakiego typu jest to usterka, czy da się ją usunąć, za ile i co najważniejsze kiedy? Zdawkowe informacje jakie otrzymuję są następstwem moich telefonów, wizyt i dopytywań. Doradca, który przyjmowal samochód do naprawy - pasywny, nie raczył dać mi żadnej informacji choć minął cały dzień, a potem weekend. Z początkiem nowego tygodnia zacząłem się dopytywać sam, no bo w sumie komu ma zależeć 😱 okazało się, że doradca przyjmujący mój samochód jest na urlopie, a inni nie bardzo zorientowani. I tak cały tydzień... Dzisiaj (po tygodniu) odwiedziłem serwis i dowiedziałem się, że dalej nie potwierdzono co, za ile i kiedy. Itd itp. Może i covid19 zmienił nasze nawyki, ale czy również tak drastycznie wplynął na wskaźnik ignorancji? Reasumując jak nie musicie to omijajcie szerokim... tym bardziej, że jak ktoś był to wie, że warunki parkingowe są niemożliwe (klient nie ma nawet możliwości podstawić samochód na umówioną godzinę bo garstka miejsc przy ulicy jest permanentnie zabita). Takie to standardy w autoryzowanym serwisie. A samochód dalej nie pracuje. Przemyślcie, zanim wybierzecie się do tego serwisu.
Użytkownik sieci
16 marca 2020 13:08
Salon - samochody nowe
Auto było naprawiane ...
... dwukrotnie za każdym razem niewłaściwie kierownik nie widziałbłędów lakierniczych więc załącza mi a żeby mogli państwo sami ocenić.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 10:51
Salon - samochody nowe
Za wymianę oleju ...
... w Mondeo zażądali 750 zł. Za drogo.
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 09:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 21:38
Salon - samochody nowe
Nie chcą serwisować forda Escape z usa
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 09:12
Salon - samochody nowe
W serwisie blacharskim ...
... bardzo niemiły Pan, który przyjmował moje auto do serwisu.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 10:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Tragedia! Klasa tego serwisu - u Pana Władzia w stodole, w Pścimiu Dolnym (z całym szacunkiem dla Pana Władzia). Oddałem samochód na przegląd gwarancyjny. Otrzymałem samochód po przeglądzie nieudolnie wykonanym - nikt mnie nie poinformował, że łożyska koła tylnego są w fatalnym stanie, a luzy na nim dyskwalifikują pojazd do jady po drogach. Wielokrotnie informowałem przedstawicieli serwisu, że podczas jady coś złego się dzieje w tylnich kolach. Założyli mi opony na krzywe felgi i je wyważyli w taki sposób, ze samochodem nie dało się jeździć. Samochód musiałem oddać do innego autoryzowanego serwisu aby poprawili cała naprawę. Pomimo tego ze za całą naprawdę zapłaciłem ok 3k zł oddali mi niesprawny samochód. Dziękuję więcej tu żadnego samochodu nie oddam! i nikomu nie polecam.
Użytkownik sieci
31 października 2019 19:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 10:17
Salon - samochody nowe
Miałem styczność przy ...
... okazji akcji przywoławczej Fiesty. Serwis najpierw miał kłopoty z oddzwonieniem po sprawdzeniu VIN, później upewniał się, że chcę wymianę zrobić tam, by zamówić części. Ja od początku warunkowałem wstawienie auta naprawą wykonaną od 8.00 do 15.00 - inaczej ta lokalizacja kompletnie mi nie pasuje. Serwis zarzekał się że na 15.00 auto będzie - później miałem ważną wizytę w szpitalu i co? O 15tej, gdy mieliśmy je odebrać, auto było jeszcze w powijakach... Żona, nerwowo dzwoniąc do szpitala, by przesunąć wizytę, czekała 2 godziny (szacuję że mniej więcej tyle zajęła rzeczywiście naprawa) na samochód. Prosta i wcześniej gruntownie umawiana wizyta i takie kłopoty. Zabrakło również "przepraszam". Wstyd.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 12:52
Salon - samochody nowe
Słaba okolica
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 11:48
Salon - samochody nowe
Wieczne opóźnienia w ...
... przyjmowaniu klientów umówionych na konkretną godzinę, dzień wcześniej przystlają SMS z prośbą o terminowe przybycie a sami się nie wywiązują z umówionych terminów. Zostawiłam samochód na zmianę opon a Następnego dnia przy odbiorze okazało się, ze ROZLADOWALI AKUMULATOR... Wprawdzie dostałam auto zastępcze na czas ładowania ale nie było to auto tej samej klasy i musiałam poświecić dodatkowy czas na kolejną wizytę żeby odebrac auto. Największą plamę jednak serwis dał z wymianą opon. ZAŁOŻYLI MI JAKOES STARE ZUŻYTE OPONY , po czym jak zadzwoniłam ze czuje drgania na kierownicy i cos jest nie tak po wymianie opon pan w serwisie zbył mnie tekstem, ze oni i tak założyli opony tak by zminimalizować niedogodności i ze muszę kupić nowe jesli chce żeby było lepiej. Mąż na szczęście zorientował się, ze nie założyli naszych opon które mieli w depozycie i zadzwonił z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i natychmiastową wymianę na te właściwe panowie jednak zaproponowali termin ZA TYDZIEŃ! DOPIERO PO AWANTURZE ZNALAZŁ SIĘ TERMIN NA NASTĘPNY DZIEŃ. Nie wspomnę o przedmiotowym traktowaniu klienta, i zerowym poczuciu odpowiedzialności za zaistniałą sytuację oraz braku jakichkolwiek przeprosin.... Moja noga więcej tam nie postanie! Ps. Przy zmianie opon zasugerowano mi ze powinnam wymienić elementy tylnego zawieszenia bo są mocno zużyte i wyceniono to na około 2,5 tys PLN. Pojechałam skonsultować to do innego warsztatu gdzie poinformowano mnie, ze moge myśleć o wymianie czegokolwiek za najmniej 50 tys km... To straszne jak próbują naciągać klientów.... Uważajcie.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2019 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2019 07:45
Salon - samochody nowe
Zalety: 1. Bez ...
... zatrzezen proces umawiania sie na naprawe. Przyjecie samochodu o umowionej godzinie bez zadnego poslizgu. 2. Wnikliwe sprawdzenie samochodu przed wjazdem na naprawe. Troche przydlugo bo trwalo to ponad godzine. W trakcie naprawy kilka telefonow z opowiadaniem co tam dodatkowego znaleziono. Wady: 1. Nie naprawiono usterki z jaka przyjechalem (tryb awaryjny). Wywalilem 350 zl za diagnoze, ktora nic nie wykazala a usterka zostala. Przy okazji zostawiel kupe kasy za jakies duperele w stylu pióra wycieraczek itd.. Problem rozwiazal dopiero prywatny mechanik. Okazalo sie, ze usterka jest dosyc czesta ale w ASO jej poprostu nie znaja jeszcze bo nowy silnik. 2. Zaproponowana cena za naprawe innych rzeczy nie do przyjecia. W prywatnym warsztacie okolo 2 razy taniej.
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 19:01
Salon - samochody nowe
brak zastrzeżeń co ...
... do fachowości mechanika, obsługa bardzo miła i to tyle co mogę powiedzieć dobrego. Roboczo-godzina 80zł . usunięcie trwało 12 minut a ja zostałem przetrzymany następne 40 zanim oddano mi auto, część w sklepie forda kosztuje 39 zł, a ja zapłaciłem 110 .rozumiem że na częściach też trzeba coś zarobić ale Panowie zajmują się sprzedażą części i różnica 150% jest raczej za wysoka. Boję się nawet pomyśleć o jakiejś poważnej usterce.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 21:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca. Miałem usterkę zegarów w fordzie focusie mk2 , podczas jazdy zapalały się wszystkie kontrolki , licznik nie wskazywał żadnych wartości a auto traciło moc. Umówiłem się na weryfikacje usterki w tym serwisie, nie dość ze dostałem informacje ze żadnej usterki nie ma to ponad to sama weryfikacja wyceniona na 500 zł gdzie wcześniej dostałem informacje przez telefon ze to 250 zł. Odebrałem auto wierząc ze usterki nie ma lecz po przejechaniu 8 km znów wystąpiła. Gdy spytałem dlaczego nie sprawdzono zegarów dostałem informacje ze nowe kosztują dużo i nie będą ich zamawiali specjalnie do tego celu. Żenujące podejście dalekie od profesjonalizmu , płacąc za weryfikacje oczekuje sprawdzenia usterki w konkretnie wskazanym miejscu. Auto naprawiłem prywatnie za 250 zł z 3 letnia gwarancją gdyby ktoś miał podobny problem omijajcie to miejsce z daleka . Mogę również wskazać osobę która jest w stanie naprawić wyżej wymieniona usterkę w ciągu dwóch godzin.
Użytkownik sieci
21 listopada 2018 13:45
Salon - samochody nowe
Byłem w ford ...
... Lipski na zdiagnozowanie hałasu sprzęgła. Auto nowe 60 tyś przebiegu. Hałas kazda osoba z zewnątrz słyszy, jak i również osobiście zdjalem osłonę spod silnika i sprawdziłem i dochodzi że skrzyni biegów. A Pan, który przyjmował auto powiedział, że nic nie słychać i tak musi być. Auto na gwarancji, a nawet nikt tego nie zdiagnozowal. Żarty z klienta po prostu, obsługa fatalna.