91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 maja 2022 16:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2022 11:13
Salon - samochody nowe
Uslugi blacharsko lakiernicze ...
... - super obsluga, super jakość. Nirstety, testowałem kilkukrotnie... Polecam
Użytkownik sieci
23 maja 2022 15:53
Salon - samochody nowe
I had mixed ...
... experience with Ford Bemo Motors. Starting from the good part, managers and employee are brilliant. My Polish is very bad, and the next second manager noticed that, he started speaking slow, loud and clean, so I could understand everything. Thanks him for the patience too, I was struggling to explain what's wrong with the car. My issue isn't quite trivial, it's hard to reproduce and that's why I decided to choose dedicated Ford service. When the manager tried to cause the problem it didn't appear, so we agreed that they are going to do diagnose the car and call me next morning. I was very specific - I asked to call me before doing anything with the car besides checks. He also told me that in case there are no errors in the system, diagnose can be expensive (more than 1000pln) but I was down to pay if it gives knowledge about the problem. I got the call, but the next evening. I was told that they did briefly diagnose the car, didn't find anything that could lead to the problem, although they managed to reproduce it. And they did some actions that might fix it, so I can pick up the car tomorrow. So in conclusion, I was wrong that dedicated service is better with tricky cases (they have no idea what's wrong with the car). They didn't do what we were agreed on (deep diagnose), but they did something I wasn't asking for (reset settings, update firmware, etc). I was charged for more than 700pln, problem isn't fixed, no knowledge regarding it gained. I consider my money wasted. UPD: When I applied for a service again (with a different problem) they just canceled my request, saying that my car is American. Ford. Saying that they can't fix American car. Ford. American. Gosh. (Przetłumaczone przez Google) Miałem mieszane doświadczenia z Ford Bemo Motors. Zaczynając od dobrej strony, menedżerowie i pracownicy są genialni. Mój język polski jest bardzo kiepski, a następny drugi menedżer to zauważył, zaczął mówić powoli, głośno i czysto, abym mógł wszystko zrozumieć. Dziękuję mu też za cierpliwość, starałem się wyjaśnić, co jest nie tak z samochodem. Mój problem nie jest banalny, ciężko go odtworzyć, dlatego zdecydowałem się na dedykowany serwis Forda. Kiedy kierownik próbował spowodować problem, nie pojawił się, więc ustaliliśmy, że zrobią diagnozę samochodu i zadzwonią do mnie następnego ranka. Byłem bardzo konkretny - poprosiłem o telefon, zanim zrobię cokolwiek z samochodem oprócz kontroli. Powiedział mi też, że w przypadku braku błędów w systemie diagnoza może być droga (ponad 1000zł), ale zapłaciłem, jeśli da wiedzę o problemie. Dostałem telefon, ale następnego wieczoru. Powiedziano mi, że pokrótce zdiagnozowali samochód, nie znaleźli niczego, co mogłoby doprowadzić do problemu, chociaż udało się go odtworzyć. I zrobili kilka działań, które mogą to naprawić, więc jutro mogę odebrać samochód. Podsumowując, myliłem się, że dedykowana usługa jest lepsza w trudnych przypadkach (nie mają pojęcia, co jest nie tak z samochodem). Nie zrobili tego, na co się umówiliśmy (głęboka diagnoza), ale zrobili coś, o co nie prosiłem (zresetuj ustawienia, zaktualizuj oprogramowanie itp.). Zostałem obciążony kwotą ponad 700 zł, problem nie został rozwiązany, żadna wiedza na jego temat nie została zdobyta. Uważam, że moje pieniądze są zmarnowane. UPD: Kiedy ponownie zgłosiłem się do serwisu (z innym problemem), po prostu anulowali moją prośbę, twierdząc, że mój samochód jest amerykański. Bród. Mówiąc, że nie mogą naprawić amerykańskiego samochodu. Bród. Amerykański. Boże.
Użytkownik sieci
23 maja 2022 11:26
Salon - samochody nowe
Najlepszy znany mi serwis Forda!!!
Użytkownik sieci
20 maja 2022 18:06
Salon - samochody nowe
Niestety mimo szczerych ...
... chęci nie udało się podejść do klienta z sercem i po ludzku. Spychologia.
Użytkownik sieci
20 maja 2022 08:07
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa
Użytkownik sieci
17 maja 2022 17:45
Salon - samochody nowe
Polecam.Sprawnie i szybko.Pracownicy bardzo sympatyczni i konkretni😀
Użytkownik sieci
11 maja 2022 14:22
Salon - samochody nowe
Sympatyczna obsługa, profesjonalna wymiana listew dachowych
Użytkownik sieci
2 maja 2022 14:19
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 21:05
Salon - samochody nowe
Miła Obsługa Klienta Polecam Super fachowcy Ceny Przystępne
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 18:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 13:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2022 14:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2022 22:45
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa. Polecam!
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2022 08:19
Salon - samochody nowe
Miałem okazję korzystać ...
... z usług tego warsztatu, powiem tylko tyle, pełna profeska.
Użytkownik sieci
31 marca 2022 10:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 marca 2022 11:54
Salon - samochody nowe
Bardzo solidna i profesjonalna obsługa Polecam
Użytkownik sieci
15 marca 2022 19:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2022 07:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 marca 2022 09:18
Salon - samochody nowe
Kilka razy serwisowałem ...
... samochód, zarówno w serwisie mechanicznym jak i blacharskim. Obsługa telefoniczna oraz na miejscu bardzo profesjonalna i uprzejma - starają się szybko i dobrze obsłużyć Klienta, nie spotkałem się ze spóźnieniem z Pańśtwa strony. Uwaga - parking od ulicy płatny - trzeba kupić bilet lub zajechać na tył budynku