82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 marca 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Wysłałem zapytanie o ...
... wycenę naprawy po szkodzie komunikacyjnej (5 pozycji, bardziej wymiana elementów niż naprawa). Po ponad tygodniu bez odpowiedzi ponowiłem zapytanie. Dostałem odpowiedź natychmiast: "Nie wykonujemy takich wycen bez pozostawienia pojazdu do naprawy w naszym serwisie." Jak mam pozostawić samochód do naprawy skoro nie znam ceny usługi? Bardzo ciekawe podejście do klienta.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 18:18
Salon - samochody nowe
We brought our ...
... car to this mechanic to repair a small part, fix some scratches and change light bulb. It took 10 days to get the car back. Additionally scratches are not fixed. They could not even realize that they put a wrong light bulb and the car was giving error. After taking car we had to go to other mechanic to change light bulb. For all it costs 4410 PLN. Additionally they call themselves as an authorized Ford workshop. Very good business for them but one the worst service i have seen. Stay far if you do not want to have more problems. Strongly I DO NOT recommend ! (Przetłumaczone przez Google) Oddaliśmy auto do tego mechanika w celu naprawy drobnej części, usunięcia kilku rys i wymiany żarówki. Odzyskanie samochodu zajęło 10 dni. Dodatkowo rysy nie są naprawiane. Nie mogli nawet zorientować się, że włożyli niewłaściwą żarówkę i samochód podawał błąd. Po zabraniu samochodu musieliśmy udać się do innego mechanika na wymianę żarówki. Za wszystko kosztuje 4410 zł. Dodatkowo nazywają się autoryzowanym warsztatem Forda. Bardzo dobry biznes dla nich, ale jedna z najgorszych usług, jakie widziałem. Trzymaj się daleko, jeśli nie chcesz mieć więcej problemów. Stanowczo NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 12:48
Salon - samochody nowe
Naprawa nie została ...
... wykonana pomimo sprowadzenia części i 2 tygodni bez samochodu. Zostałem zapewniony ze część została wymieniona a gdy później pojechałem do serwisu na coroczny przeglad okazało się że nie została.
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 05:14
Salon - samochody nowe
Kontakt w zasadzie ...
... żaden. Próbowałem wykonać naprawę z AC po gradobiciu i w pomimo ogledzin wykonanych we wrześniu 2021 do dzisiaj nie otrzymałem terminu albo chociaż informacji że nie mają zamiaru podejmowac się naprawy. Nie polecam, no chyba że ktoś lubi przepychanki. Zdecydowanie są lepsze zakłady, które szanują klienta i przynajmniej informują.
Użytkownik sieci
27 września 2022 05:44
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu ze ...
... strony firmy pomimo wysłanego zapytania przez dedykowany wniosek. Dlatego też niska ocena. Jak coś nie działa to się tego nie powinno oferować.
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 19:46
Salon - samochody nowe
Dramat i masakra... ...
... Serwis poległ na wymianie szyby czołowej. Na samym początku problemy z kontaktem. Pojazd niedostatecznie zabezpieczony do naprawy. Porysowana powloka lakiernicza dachu przy wycinaniu szyby, ubrudzone fotele pomimo próśb zabezpieczenia, w środku pełno szkła na fotelach i zakamarkach. Usterki usunięto ale niesmak pozostał. NIE POLECAM!!
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 12:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 09:15
Salon - samochody nowe
Malowanie plastikowego zderzaka ...
... i małej nadstawki (też plastik). Po montażu części są źle spasowane, jedna odstaje wyraźnie od linii nadwozia. Czujniki parkowania wystają na 2-3mm i nie są dopasowane. Żal. Update 1: Potwierdzam. Pan Tomasz załatwił sprawę szybko i sprawnie. Niestety tylko częściowo. Co więcej sprawa kontroli jakości po naprawie pozostaje. Ktoś mógłby z sercem sprawdzać jak wygląda jakość napraw przed wydaniem auta. Update 2: Pojechałem sobie w weekend od warsztatu tej samej grupy PGD, na Jasnogórską, żeby chłopcy mi zdjęli co trzeba i zobaczyłem sobie jak to wygląda od środka. Malowanie jak najbardziej ok, ale demontaż części plastikowych i montaż to słabizna. Ktoś kto to robił nie miał pojęcia jak obchodzić się z plastikowymi zaczepami. U przysłowiowego Pana Kazka na wiosce to do przeżycia, ale w autoryzowanym warsztacie Forda, który robi wg norm Forda to na prawdę słabizna. Reasumując jak ktoś ma 10 letnie auto po przejściach, to Panowie dadzą radę. Ale jak ma nowe lub stosunkowo nowe auto jak ja, to nie polecam. Brak finezji - zrobione aby jakoś było.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 15:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2022 09:50
Salon - samochody nowe
TRAGEDIA, 0 profesjonalizmu ...
... masakryczne podejście do klienta, stracony czas i paliwo z kursującym samochodem na lawecie, czekanie na darmo. NIE POLECAM ! Szkoda nerwów...
Użytkownik sieci
17 marca 2022 14:31
Salon - samochody nowe
Wymiana szyby pękniętej ...
... szyby. Tragiczna obsługa klienta. termin rozmowy miałem umówiony na poniedziałek... nikt nie zdzwonił. z każdym kolejnym dniem mimo moich telefonów, dowiadywałem się że kolejnego dnia się ze mną skontaktują... i tak przez 5 dni. zrezygnowałem z usługi i nie polecam nikomu. Natomiast przy pierwszym kontakcie z firma gdzie wymianie podlegały uszkodzone drzwi 2 miesiące czekałem na naprawę która potem trwałą kolejne 2 tygodnie.
Użytkownik sieci
11 marca 2022 12:25
Salon - samochody nowe
Unikac jak ognia. ...
... Pan Krzysztof Bystry nie wie co robi. Efekt jest taki; za remont pojazdu z OC sprawcy musze placic sam bo firma PGD nie zna procedur i od wszystkiego umywa rece. Nie stac ich tez na slowo 'przepraszam'
Użytkownik sieci
4 marca 2022 17:14
Salon - samochody nowe
Przeciągające się terminy, ...
... brak kontaktu, prace lakiernicze, które wymagały poprawek. Nie polecam.
Użytkownik sieci
30 października 2021 03:44
Salon - samochody nowe
Terminy to jest ...
... jakaś porażka. I nie mówię o samej naprawie samochodu, bo tej jeszcze nie doczekałam. Tylko miesiąc czekam na zwykły kontakt z rzeczoznawcą (nie chce nawet wspominać o poprzednim otarciu). Już codziennie zaczęłam dzwonić z przypomnieniami, a jak zażądałam zmiany opiekuna i miał się ze mną skontaktować kierownik do godziny 12 następnego dnia, to równie radośnie mnie olał jak cała reszta ekipy. Szkoda mi tylko ludzi, którzy siedzą na słuchawce i ktoś każe im wciskać ciemnotę o "przekazaniu sprawy jako pilna". Jak tak dalej pójdzie to nowy samochód naprawię u nich dopiero w przyszłym roku. DRAMAT!
Użytkownik sieci
28 października 2021 14:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2021 21:55
Salon - samochody nowe
Serwis autoryzowany… dramat ...
... i nic więcej. Naprawa zderzaka, malowanie i wymiana grilla, nic szczególnego. Niestety w wyniku złego spasowania zderzaka, powstał ubytek w lakierze. Kontaktowałem się z infolinią, zgłoszenie poszło, informacja: opiekun się z Panem skontaktuje… i tak czekam 2 tygodnie… w międzyczasie 2 telefony ponaglające i nic… Póki co… OMIJAĆ Z DALEKA!!!
Użytkownik sieci
14 października 2021 20:36
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... umówiłem się na konkretny termin na zgłoszenie szkody słysząc iż PGD ma umowę z moim TU. Na miejscu okazało się to nieprawdą. Straciłem tylko swój czas. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 września 2021 09:01
Salon - samochody nowe
Pan Marcin jest ...
... osobą nie kompetentną, nie odbiera telefonów i nie oddzwania. Oględziny były zrobione nie prodesjonalnie, co skutkowało ponowną wizyta imdodatkowymi kosztami, za które nikt mi nie zwrócił. Nie polecam
Użytkownik sieci
19 września 2021 18:57
Salon - samochody nowe
Witam zgłosiłem szkodę ...
... końcem sierpnia szkodę przez forda i miałem naprawiać auto w firmie pgd na termin tzn. oględziny czekałem do 16 września danego dnia rano zadzwoniłem bo zapomniałem na którą godzinę bo oczywiście nie wysłano mi żadnego potwierdzenia SMSem. Dzwoniąc dowiedziałem się, że na 14.40 lecz to ma być telefon konsultanta a nie oględziny więc tłumaczę pani że umawiałem się na oględziny i nie czekał bym pół miesiąca na kolejny telefon no cóż pani stwierdziła że zostałem wprowadzony be błąd więc cóż zrobić czekałem na telefon który nigdy nie zadzwonił . Podejście do klienta tragiczne tak delikatnie mówiąc porażka
Użytkownik sieci
16 września 2021 14:10
Salon - samochody nowe
Porażka!!!! Pierwsza rozmowa ...
... przez telefon z Panią, która dowiedziała się pobieżnie o szkodzie po czym poinformowała mnie, że za 2 tyg skontaktuje się ze mną fachowiec po więcej szczegółów ( Pan Krzysztof B) kiedy minął termin w którym miał być telefon zadzwoniłam drugi raz. Pani zapewniała mnie, ze Pan Krzysztof na pewno oddzwoni do mnie w tym samym dniu, niestety tak się nie stało. Zadzwoniłam kolejnego dnia, i znowu zostałam zapewniona, że będzie do mnie telefon w ciągu 2 godz.... oczywiście cisza. Brak profesjonalizmu, szacunku do klienta.