81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 12:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 maja 2019 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 22:28
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 14:43
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 23:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 13:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 10:30
Salon - samochody nowe
Już nigdy nie ...
... kupie tutaj auta tym bardziej nie będę go tu serwisował, kolejny samochód którym zgłaszam problem na gwarancji i wmawiacie mi że wszystko jest dobre i że jestem przewrażliowiony, po gwarancji akurat ten element chcecie wymienić! Przypadek? I tak jest za każdym razem, w dodatku 2 razy oddane auto obite. Ale po komentarzach widze że nie tylko ja mam z wami problem. Nigdy więcej!
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 18:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 16:19
Salon - samochody nowe
Mam ciekawszą historię ...
... na temat tego salonu i serwisu, ALFA ROMEO 159 oddana do serwisu blacharsko lakierniczego szkoda naprawiana z OC błotnik tylny prawy naprawiany i lakierowany 3 razy, 1 raz położony na mokrą szpachlę wyszły dziureczki, pan z serwisu powiedział że trzeba 2 przepolerować, po polerce wylazła plama, 3 powtórne lakierowanie, wylazł kleks z wylanego lakieru na błotnik (trzeba zaznaczyć że za każdym razem auto jest transportowane do Czechowic Dziedzic bo na miejscu brak warsztatu ). Zleciłem także z własnej inicjatywy polakierowanie "wypiaskowanych" progów przy przednich progach owszem "fachowcy" zrobili w tych miejscach baranek jak w fiacie 125P, pojechało z powrotem, klapa tylna do pomalowania ze względu na szkodę po półtora roku wylazła biała mleczna plama. Po pierwszym umyciu auta, lakier został tak porysowany(za miękki) że wyglądał jak by ktoś przejechał papierem ściernym. Przy wydawaniu auta po naprawie, pan z przyjmowania szkód poinformował że mogę sobie iść i obejrzeć auto, co się okazało biorąc kostkę do uruchomienia auta, rozsypała mi się w rękach. Czas oczekiwania na auto w sumie miesiąc. A teraz najciekawsze, miałem auto zastępcze na czas remontu najpierw z wypożyczalni w ramach napraw ale później na czas reklamacji z serwisu. Po następnym tyg.przyjechałem obejrzeć auto i stwierdziłem że błotnik jest źle wypolerowany (refleksy) więc chciałem porozmawiać z właścicielem Jackiem Gazdą, pan nie oglądając auta, z werwą handlarza komisowego stwierdził że jest wszystko w pożądku i mam oddać auto zastępcze i cześć. Więc poprosiłem o wypisanie książeczki gwarancyjnej. W między czasie boss kazał zastawić pracownikom innymi autami auto zastępcze żebym czasem nim nie odjechał. Czas wypisywania dwóch zdań przez tego człowieka w książeczce gwarancyjnej, można by było zgłosić do księgi GInesa, a za obsługę klienta zgłosić do nagrody złotej maliny, ale tak to jest panie Jacku jak słoma z butów wystaje a niewłaściwego człowieka stawia się na niewłaściwym stanowisku...bo chyba trochę przerosło. TAKI TO "SALON I SERWIS" MOJEJ UKOCHANEJ ALFY ROMEO. Nikomu nie polecam nawet wrogowi. P.S nadal nie działa odpowietrzona/nieodpowietrzona pompa sprzęgła.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 14:50
Salon - samochody nowe
Szybka i bardzo ...
... miła obsługa w salonie i serwisie polecam
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 04:02
Salon - samochody nowe
Szybko sprawnie i ...
... rzeczowe podejście do klienta. Szczerze POLECAM
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2019 11:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie wiem jak innym, ale ja byłem bardzo zadowolony. Wczoraj 06.04.19 zgłosiłem się z prośbą o naprawę lub wymianę prawego lusterka. Niestety musiałem czekać kilka dni. Ale będąc w tranzycie, nie możemy się doczekać. Na koniec pragnę serdecznie podziękować młodemu człowiekowi, który starał się mi pomóc pod każdym względem, marnując czas na telefon, aby znaleźć potrzebną nam część od współpracowników lub innych firm! Pokazuje profesjonalizm i człowieczeństwo! Dziękuję bardzo z głębi serca! (Wersja oryginalna) Nu știu cum pentru alte persoane, dar eu am rămas foarte mulțumit. Ieri 06/04/19 m-am adresat cu o rugăminte ca să mi se repare sau să mi se schimbe oglinda laterală dreapta. Cu părere de rău, era necesar să aștept câteva zile. Dar fiind în tranzit nu putem să aștept. In sfârșit, doresc să depun cele mai calde mulțumiri tânărului care a încercat să mă ajute în fel și chip, pierzând timpul la telefon, că să-mi găsească pe la asociați, sau la alte firme piesa de care avem nevoie! Acesta dă dovadă de un profesionalism și omenie! Mulțumesc mult din suflet!
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 11:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 marca 2019 13:21
Salon - samochody nowe
Słabo panowie! Servis i obsługa nie bardzo
Użytkownik sieci
26 marca 2019 10:43
Salon - samochody nowe
Kupiłem nową Pandę, jak na razie ok
Użytkownik sieci
25 marca 2019 15:59
Salon - samochody nowe
Totalna amatorszczyzna. Serwisancie ...
... nie znają zasad gwarancji. Wszystko trwa wieki. Jeden wielki bałagan. Mogą całkowicie zrezygnować z linii telefonicznych bo i tak nie można się dzwonić, a jak już ktoś obierze to niestety pomoc zerowa. Panowie może za dużo marek pod jednych dachem albo konieczność wdrożenia procedur w zakresie obługi klienta. Od dzisiaj omijam szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 22:17
Salon - samochody nowe
Jedyny salon, w ...
... którym klient czeka na spóźnionego do pracy sprzedawcę.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 19:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2019 06:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek