81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 23:12
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, proszę ...
... sprawdzić jaki jest czas realizacji mojego ostatniego zlecenia. Wymiana szyby czołowej oraz malowanie dachu. 3 tygodnie i zero kontaktu. Dodatkowo uszkodzono przy wymianie kratkę wentylacyjną a reklamację przyjęto lecz bez zainteresowania by ją wymienić. Czas dostarczenia kratki do salonu to 10 tygodni. Było "szybko" bo upomniałem się kilka razy. Na koniec kratkę wymieniłem samodzielnie bo nie chciałem czekać kolejne kilka tygodni na wymianę. Nigdy więcej!!! Za taki wizerunek firmy odpowiadają ludzie a w tym wypadku osoba która mnie obsługiwała i z którą miałem kontakt jednak ten człowiek nie widzi problemu stąd moja ocena.
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 15:54
Salon - samochody nowe
Słaby kontakt z klientem ...
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 21:39
Salon - samochody nowe
Jazda testowa alfa ...
... kończy się tym że obiecano mi ofertę na 2 auta, ale nikt jej nigdy nie dostarczył. Cóż.. nie tak się to robi Ganinex.. Ps. Na samochodach wystawowych mógłby ktoś sprzątnąć ta warstwę kurzu, nie zachęca to specjalnie.
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 11:00
Salon - samochody nowe
Slaba obsługa. Nie ...
... znająca sie na zegarku i karząca na siebie czekac mimo umówionego spotkania. Jazda testowa - nic sie nie dowiedziałem od samochodzie. Pani ktora z nami jechała nic nie opowiedziała o autku, nie potrafila nas nim zaciekawić. Jedyne co to gdy zostala zapytana czy samochód rozpoznaje znaki to odpowiedziała "alfa nie zajmuje sie takimi bzdurami, tutaj liczą sie emocje" wiec tylko tyle wiem po jeździe testowej.
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 20:13
Salon - samochody nowe
Nie wszyscy pracownicy ...
... z obsługi klienta na odpowiednim miejscu na 3 , 1 trafił się naprawdę konkretny reszta to porażka
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 22:00
Salon - samochody nowe
Naprawiam szkodę z ...
... OC. Ale właściwie trzeba powiedzieć że proszę się o jej naprawienie. Ubezpieczyciel wypłacił odszkodowanie na konto serwisu to poszło sprawnie. Potem zero kontaktu ze strony serwisu. Pan obsługujący ma tyle pracy ze nawet nie raczy oddzwonic. Nie mają aut zastępczych tylko trzeba załatwiać to przez inną firme. Zobaczymy co z tego wyjdzie dalej bo prosić sie nie lubie...
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 22:17
Salon - samochody nowe
Szukałem auta, byłem ...
... na jeździe próbnej jedym z Jeepów . Porównując do obsługi podczas jazd próbnych w innych salonach innych marek dostałem najmniej informacji o samochodzie, Pani z salonu Jeep, która ze mną jechała co chwila rozmawiała przez telefon lub pisała SMSy, jak o coś nie zapytałem to żadnych dodatkowych informacji mi nie przekazano. Oferty, o którą prosiłem nie dostałem do dziś. Kupiłem auto innej marki.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2019 08:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 maja 2019 13:43
Salon - samochody nowe
Moja ocena serwisu ...
... powypadkowekryty oraz serwisu naprawczego jest poniżej krytyki ponieważ jestem oszukiwany brak kontaktu
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 10:30
Salon - samochody nowe
Już nigdy nie ...
... kupie tutaj auta tym bardziej nie będę go tu serwisował, kolejny samochód którym zgłaszam problem na gwarancji i wmawiacie mi że wszystko jest dobre i że jestem przewrażliowiony, po gwarancji akurat ten element chcecie wymienić! Przypadek? I tak jest za każdym razem, w dodatku 2 razy oddane auto obite. Ale po komentarzach widze że nie tylko ja mam z wami problem. Nigdy więcej!
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 16:19
Salon - samochody nowe
Mam ciekawszą historię ...
... na temat tego salonu i serwisu, ALFA ROMEO 159 oddana do serwisu blacharsko lakierniczego szkoda naprawiana z OC błotnik tylny prawy naprawiany i lakierowany 3 razy, 1 raz położony na mokrą szpachlę wyszły dziureczki, pan z serwisu powiedział że trzeba 2 przepolerować, po polerce wylazła plama, 3 powtórne lakierowanie, wylazł kleks z wylanego lakieru na błotnik (trzeba zaznaczyć że za każdym razem auto jest transportowane do Czechowic Dziedzic bo na miejscu brak warsztatu ). Zleciłem także z własnej inicjatywy polakierowanie "wypiaskowanych" progów przy przednich progach owszem "fachowcy" zrobili w tych miejscach baranek jak w fiacie 125P, pojechało z powrotem, klapa tylna do pomalowania ze względu na szkodę po półtora roku wylazła biała mleczna plama. Po pierwszym umyciu auta, lakier został tak porysowany(za miękki) że wyglądał jak by ktoś przejechał papierem ściernym. Przy wydawaniu auta po naprawie, pan z przyjmowania szkód poinformował że mogę sobie iść i obejrzeć auto, co się okazało biorąc kostkę do uruchomienia auta, rozsypała mi się w rękach. Czas oczekiwania na auto w sumie miesiąc. A teraz najciekawsze, miałem auto zastępcze na czas remontu najpierw z wypożyczalni w ramach napraw ale później na czas reklamacji z serwisu. Po następnym tyg.przyjechałem obejrzeć auto i stwierdziłem że błotnik jest źle wypolerowany (refleksy) więc chciałem porozmawiać z właścicielem Jackiem Gazdą, pan nie oglądając auta, z werwą handlarza komisowego stwierdził że jest wszystko w pożądku i mam oddać auto zastępcze i cześć. Więc poprosiłem o wypisanie książeczki gwarancyjnej. W między czasie boss kazał zastawić pracownikom innymi autami auto zastępcze żebym czasem nim nie odjechał. Czas wypisywania dwóch zdań przez tego człowieka w książeczce gwarancyjnej, można by było zgłosić do księgi GInesa, a za obsługę klienta zgłosić do nagrody złotej maliny, ale tak to jest panie Jacku jak słoma z butów wystaje a niewłaściwego człowieka stawia się na niewłaściwym stanowisku...bo chyba trochę przerosło. TAKI TO "SALON I SERWIS" MOJEJ UKOCHANEJ ALFY ROMEO. Nikomu nie polecam nawet wrogowi. P.S nadal nie działa odpowietrzona/nieodpowietrzona pompa sprzęgła.
Użytkownik sieci
26 marca 2019 13:21
Salon - samochody nowe
Słabo panowie! Servis i obsługa nie bardzo
Użytkownik sieci
25 marca 2019 15:59
Salon - samochody nowe
Totalna amatorszczyzna. Serwisancie ...
... nie znają zasad gwarancji. Wszystko trwa wieki. Jeden wielki bałagan. Mogą całkowicie zrezygnować z linii telefonicznych bo i tak nie można się dzwonić, a jak już ktoś obierze to niestety pomoc zerowa. Panowie może za dużo marek pod jednych dachem albo konieczność wdrożenia procedur w zakresie obługi klienta. Od dzisiaj omijam szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 22:17
Salon - samochody nowe
Jedyny salon, w ...
... którym klient czeka na spóźnionego do pracy sprzedawcę.
Użytkownik sieci
10 marca 2019 08:10
Salon - samochody nowe
Sobota południe. Sporo ...
... osób a w salonie jedna osoba obsługująca.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 23:21
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zawiedziony ...
... wizytą w salonie Fiata Ganinex w Katowicach. Przyjechałem razem z żoną by obejrzeć Fiata Tipo, który zamierzaliśmy nabyć, jednak chcieliśmy dowiedzieć się czegoś więcej. Liczyliśmy, że obsługa zainteresuje się nami jednak w ciągu dwóch naszych wizyt nikt z obsługi do nas nawet nie podszedł - mimo iż wyraźnie wyrażaliśmy swoje zainteresowanie konkretnym modelem. Z ciekawości sprawdziliśmy jak obsługa zachowa się kiedy udaliśmy się na stronę Alfy Romeo - niestety było dokładnie tak samo, a Pani z obsługi nawet nie odłożyła na moment swojego telefonu komórkowego, w którym dobre kilkadziesiąt minut coś przeglądała (to nie była rozmowa). Do tego muszę zwrócić uwagę na bardzo nieprzyjemny zapach w wystawionych Fiatach Tipo - to przeważyło naszą decyzję o odpuszczeniu zakupu tego modelu. Wielka szkoda. Nie polecam wizyty w tym salonie Fiata.
Użytkownik sieci
24 lutego 2019 01:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 07:43
Salon - samochody nowe
Pomocni jak miotla do latania.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 11:48
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... jakim byłem. Od czego by tu zacząć? Na parkingu dla gości są rozładowywane nowe samochody bo nigdzie nie ma miejsca, przy mnie jeden z nowych samochodów zawisł na śniegu.. Całkowity brak poszanowania dla klienta i sprzedawanego produktu. Samochody wewnątrz zakurzone, jeden cały w ptasich odchodach (Biała AR Giulia, przepraszam Giulietta). Zlewcze podejście do klienta, całkowity brak zainteresowania sprzedawanym produktem.. Wszystkiego musiałem się dowiedzieć z katalogu.. Odbycie jazdy próbnej nie jest możliwe gdyż salon nie posiada opon zimowych.. Rozumiem że ciężko się prowadzi biznes więc może trzeba zrobić zrzutkę na opony zimowe? Myślę że klienci się zrzucą po 10zł i będzie Salon stać na opony i środki czystości, pracowników co nic nie robią już macie. Najbliższy salon AR dopiero w Żorach lecz myślę że warto jest się przejechać ten kawałek tylko by nie kupić samochodu w Ganinex'ie.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2019 06:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam firmy ...
... omijać szerokim łukiem. Brak k9ntaktu z serwisem nie odbierają telefonów części zamawiają miesiącami, jak auto trafi na naprawę blacharsko-lakierniczą to naprawa w moim przypadku trwała 4 miesiące (jeszcze i tak dobrze nie zrobili) , skrzynia biegów naprawiam przez serwis popsuła się w ciągu 2 miesięcy stwierdzili że to nie ich wina(naprawa również trwała bardzo długo miesiąc, niby był problem z częściami gdzie niezależna firma która naprawia skrzynie mogła mi to zrobić w 3 dni i wszystko miała na miejscu) gdybym o tym wiedział wcześniej to bym zaniusl skrzynie do innego serwisu bo kasa ta sama A i gwarancję bym dostał. Bo w ganinexie gwarancja na ich robotę to fikcja. NIE POLECAM!!!! Nadmienię że chciałem tam kupić jeszcze 2 auta ale jak oni tak podchodzą do klienta to poszukam sobie inny salon sprzedaży.