81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 września 2022 19:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 10:08
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 16:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 20:20
Salon - samochody nowe
Tak średnio bym powiedział....
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2022 16:27
Salon - samochody nowe
Niestety w tygodniu ...
... w salonie AR tylko jeden pracownik, nie udało mi się odbyć jazdy próbnej ani nawet o nią zapytać.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 12:53
Salon - samochody nowe
Ojciec od 30 ...
... lat jeździ samochodami i serwisuje je w różnych miejscach. Teraz serwisował w waszej firmie Jeepa Wrangler Sahara, obsługiwał go Pan Jacek Bełza. Nie spotkał się nigdy z tak profesjonalnym serwisem i obsługą jak w firmie Ganinex. Bardzo polecamy!
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2022 13:43
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy centrum ...
... likwidacji szkód, które polecam omijać szerokim łukiem. Oględziny udało się umówić dosyć szybko. Kilka dni po oględzinach otrzymałem informację że mogę odstawić auto do naprawy. Pracownik poinformował mnie, że taka naprawa powinna potrwać od 7 do 10 dni. Jakie było moje zaskoczenie kiedy po 2 tygodniach okazało się że auto nawet nie wjechało na warsztat. Podczas każdej kolejnej rozmowy pracownik obiecywał coraz to dalszy termin, żaden z nich nie został dotrzymany. Po upływie kolejnego obiecanego terminu nie udawało mi się dodzwonić w ogóle do pracownika obsługującego moją szkodę - okazało się że jest na L4. Drugi pracownik tego działu co prawda jest, ale tylko w wybiórcze dni, a dodzwonienie się do niego graniczyło z cudem, ale samo dodzwonienie się i tak nic nie dawało bo nie miał czasu zajmować się innymi szkodami niż swoje. Koniec końców, auto zostało odebrane po blisko 2 miesiącach oczekiwania. W mojej opinii naprawa została przeprowadzona nieudolnie. Na zdjęciach widać, że warsztat przed malowaniem elementu położył taśmę malarską, natomiast rant powstały na styku starego i nowego lakieru nie został w żaden sposób zgubiony. Niby jest rok gwarancji na wykonane prace naprawcze - ale mam duży dylemat czy oddając auto do poprawy historia znowu się nie powtórzy i czy nie będę następne 2 miesiące bez auta. Podsumowując, co może zaoferować Centrum Likwidacji Szkód Ganinex: 1) Dużo obietnic 2) Nierzetelne informacje 3) Długie minuty (czasem nawet ok. 20min) oczekiwania na odebranie telefonu 4) Nieterminową i nieudolnie wykonaną naprawę 5) Lekcję matematyki, kiedy pracownik gwarantuje że na 100% auto będzie do odbioru w danym terminie, a finalnie te 100% gwarancji oznacza 2-3 tygodnie później.
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 12:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2022 14:37
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
9 lipca 2022 10:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 02:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 10:25
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 09:07
Salon - samochody nowe
Od lat tutaj ...
... załatwiam serwis, są niezawodni 😃. I jak co roku serwis i przegląd 🙂
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 07:42
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Polecam wszystkim.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2022 20:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 12:10
Salon - samochody nowe
Na początku roku ...
... 2021 postanowiłem zakupić nowy samochód Fiat Tipo 5D ( wyprzedaż 2020). Jednocześnie zleciłem montaż gazu. W związku z zainstalowaniem butli gazu w miejsce koła zapasowego podłoga w bagażniku jest teraz nie równa. Zakupiona wersja samochodu. była wyposażona w zestaw naprawczy. Sprzedawca obiegał zamówić styropian aby w miarę możliwość ten defekt wyrównać. Dziś mamy już połowę roki 2022 a ja dalej nie ostrzyłem obiecanego styropianu. Wiem to detal przy miłej i kompetentnej obsłudze. Taka mała rzecz a jak pozostawia nie smak. Z poważaniem Jacek R. PS Kilkakrotnie przypominałem się w tej sprawie. Jestem w stanie nawet zapłacić za ten detal
Użytkownik sieci
30 maja 2022 10:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2022 17:39
Salon - samochody nowe
Kolejny raz jestem ...
... zadowolony z serwisu Fiata profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
13 maja 2022 22:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 maja 2022 15:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek