81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 08:11
Salon - samochody nowe
Parę słów o ...
... salonie Gazdy w Katowicach w szczególności części Fiat Alfa Jeep. Idąc do salonu samochodowego chcesz obejrzeć usiąść dopasować się do samochodu. Niestety w tym salonie (a ma to miejsce już od kilku lat) na trzy oglądane samochody (dwie alfy i jeden Jeep) w żadnym nie dało się wyregulować fotela otworzyć bagażnika nie mówiąc już o włączeniu radia czy Infotainment-u bo żaden z nich miał prądu. Dobrze, że klamki są jeszcze manualne to można chociaż zajrzeć do środka... Niby Panie się trochę interesują pytają czy są pytania to ja pytam czemu samochody nie nie są naładowane albo najlepiej na stałe podłączone do prądu żeby chociaż bagażnik zobaczyć (jak ma to np. miejsce obok w citroenie i w zdecydowanej większości salonów czyli się da) odpowiadają, że nie wiedzą bo to nie od nich zależy. Poprzednia Pani, która próbowała sprzedawać tam alfę była chyba za karę i żeby być dobrze obsłużonym trzeba było jeździć do Żor bo tutaj jazda testowa graniczyła z cudem. Pomimo młodej załogi chyba straszą tam wciąż duchy starego Polmozbytu :/
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 12:32
Salon - samochody nowe
Przez 3 miesiące ...
... likwidowali szkodę i w końcu sami zlikwidowali dział likwidacji szkód . Zerowy kontakt . Za każdym razem trzeba było osobiści jechać do salonu . Nigdy więcej
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 22:03
Salon - samochody nowe
Przez ostatnie dwa ...
... miesiące usiłowaniem w tej firmie rozpocząć procedurę likwidacji szkody komunikacyjnej w moim Jeepie. Na początku pracownik sprawnie przyjął wszystkie dokumenty, zrobił oględziny i zapewnił, że skontaktuje się z ubezpieczycielem. Miałem czekać. Przez miesiąc nikt się nie odzywał. Po wielu próbach kontaktu telefonicznego udało mi się wreszcie do nich dodzwonić. Okazało się, że zmienił się pracownik od likwidacji szkód, a nowy nic nie wie o mojej sprawie. Odszukał jednak maile i dokumenty i poinformował mnie, że niezwłocznie nada bieg sprawie. Minęły kolejne 2 tygodnie. Pojechałem do nich osobiście. Ten drugi pracownik powiedział, że jak chcę to "on może rozpocząć procedurę likwidacji szkody, ale to nie ma sensu, bo on na tym stanowisku pracuje jeszcze tylko 2 dni". Zapytałem co się działo przez 2 tygodnie, gdyż wtedy już miał rozpocząć procedurę likwidacji szkody. Nie potrafił tego wyjaśnić. Kompletna olewka klienta. Szkodę zlikwiduję u innego dealera, a z tym salonem kończę współpracę.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 11:06
Salon - samochody nowe
Sprzedają powypadkowe auta ...
... jako bezwypadkowe, opowieści pracowników pracujących na akord należy nie słuchać. A oferty ich sprawdzać bo oszukują.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 14:38
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem, ...
... na jazdę testowa się trzeba umawiać z dłuższym wyprzedzeniem chociaż tłumów nie widać w salonie. Jak wszędzie tak wygląda standard Alfy Romeo to niedługo będą się mogli zwinąć.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 16:54
Salon - samochody nowe
Blacharstwo w Goczałkowicach ...
... jak najbardziej polecam Natomiast serwis mechaniczny skody odradzam.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 17:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 23:40
Salon - samochody nowe
Serwis słaby diagnozują ...
... usterkę metodą prób i błędów bylem juz kilka razy i efekty mizerne jak nie działało tak nie dziala
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 12:25
Salon - samochody nowe
Najgorszy autoryzowany serwis ...
... w PL radzę omijać szerokim łukiem. Kontakt z obsługa salonu na najniższym poziomie z możliwych. Pretensje o jakiekolwiek pytania czy normalne prośby, wrażenie jakby pracownikom się tam nie chciało pracować i da się to odczuć na każdym kroku. Pomijam dwie wizyty na które dałem się skusić i nigdy więcej ...
Użytkownik sieci
20 września 2023 21:24
Salon - samochody nowe
Próba dodzwonienia się ...
... do serwisu Jeepa to jakaś totalna żenada, próbuję umówić auto 2 tydzień dzwoniąc chyba już 50 raz i nikt nie odbiera albo odbiera kobieta w recepcji i mówi że przekaże do serwisu mój numer i oddzwonią co oczywiście nie ma miejsca. Sam proces zakupu auta też jest beznadziejny, lepiej traktują ludzi w skodzie obok gdzie zapewne mają niższe marże. Żałuje że nie kupiłem auta u Kierata bo jakość obsługi to przepaść. Czuje się zażenowany, sprawę zgłosiłem do FCA bo to nie pierwszy raz.
Użytkownik sieci
13 września 2023 23:39
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się na ...
... serwis Jeep jest awykonalne, można próbować 50x dziennie i nikt nie odbiera. Po 2 dniach pojechałem osobiście i p.Jacek z serwisu w dość opryskliwy sposób wyśmiał zgłoszony problem trzeszczącej klapy w prawie nowym aucie i jej nie domykania się, kazali mi dzwonić do dystrybutora w polsce! Bo to że klapa drży w czasie jazdy ich zdaniem nie jest żadną wadą...
Użytkownik sieci
11 września 2023 15:22
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu Gazda Group. Mam wrażenie że serwis poświęcił więcej energii aby udowodnić mi brak awarii w moim samochodzie niż na jego naprawę. Sprawa dotyczy niemal nowego samochodu o aktualnym przebiegu 36 tyś km. Samochód kupiony jako nowy, jest on na gwarancji a ja jestem jedynym użytkownikiem. W samochodzie podczas jazdy pod wzniesienie dość mocno drży drążek zmiany biegów. Dzieje się to najczęściej podczas jazdy na biegu 3 lub 5. Drążek wpada również w drgania w neutralnym położeniu, choć w tym przypadku na szczęście są one zdecydowanie mniejsze. Trudno czerpać przyjemność z jazdy samochodem, gdy dość często trzeba trzymać drążek zmiany biegów aby nie wpadał w drgania a tym samym nie hałasował. W serwisie zostałem odprawiony z kwitkiem, ponoć tak ma być bo taka jest norma. Przykre że tak duża firma jak Gazda Group nie stara się pomóc klientowi który ma realny problem z zakupionym samochodem
Użytkownik sieci
8 września 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Niestety ASO od ...
... czterech miesięcy nie potrafi sobie poradzić z naprawą samochodu po lekkiej stłuczce. Utrudniony kontakt z obsługą klienta. Niczego konkretnego się nie da dowiedzieć. Porażka. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego serwisu. Odradzam wszystkim!
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 22:40
Salon - samochody nowe
Niestety po ostatnim ...
... podejściu do tematu awarii samochodu gdzie niestety poziom arogancji przelał czarę goryczy... Nie Polecam drugi i ostatni samochód kupiony w waszej sieci salonów... ! Dramat i dwa metry mułu... Natomiast waszą konkurencję Fiat Partner Bytom będę Polecał na 102%
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 09:46
Salon - samochody nowe
Od tygodnia próbuję ...
... skontaktować się z serwisem Alfa Romeo, w sprawie naprawy gwarancyjnej. Niestety nikt tam nie odbiera telefonów (w sprzedaży również). Szanowni Państwo, odbieranie telefonów jest elementem pracy, ponieważ wasze utrzymanie zależy od Klientów, których powinniście szanować jeżeli chcecie funkcjonować, jako firma godna zaufania. Proszę przemyśleć moją uwagę.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 12:38
Salon - samochody nowe
Wyprawa po Avengera ...
... zakończyła się fiaskiem. Na salonie brak auta do zobaczenia, a do demo na dworzu ... Nie ma kluczyków bo są zamknięte w kasie, a kasa w sobotę jest nieczynna. Więc wypad do Bytomia gdzie obsługa bez problemu.
Użytkownik sieci
20 maja 2023 10:34
Salon - samochody nowe
Niestety mimo wielokrotnych ...
... prób kontaktu i dwóch wizyt w salonie ogólna ocena obsługi sprzedaży pozostaje jak najgorsza. Jeszcze w kwietniu umawiałem jazdę próbną, która miała odbyć się tuż po majówce, a do której nie doszło z braku zainteresowania handlowca. Pani następnie była na urlopie a dziś mimo deklaracji o obecności w pracy nie zjawiła się. Po godzinie oczekiwania zebraliśmy się do domu. Podobne wrażenia miałem w 2017 roku, kiedy Alfę Romeo zdecydowałem się finalnie kupić w Bielsku. Nie było warto dawać Ganinexowi drugiej szansy.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 15:17
Salon - samochody nowe
Najgorszy autoryzowany serwis ...
... w PL radzę omijać szerokim łukiem. Kontakt z obsługa salonu na najniższym poziomie z możliwych. Pretensje o jakiekolwiek pytania czy normalne prośby, wrażenie jakby pracownikom się tam nie chciało pracować i da się to odczuć na każdym kroku. Pomijam diwę wizyty na które dałem się skusić i nigdy więcej ...
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 16:10
Salon - samochody nowe
Zamówienie i odbiór ...
... części to jakaś paranoja , klient jest ganiany z dokumentami ... Zamówienie tylko przed wpłata a później tak i tak robią korektę do fv ... Masakra
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 12:19
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży wspaniały, ...
... Ale jeśli chodzi o likwidację szkód to porażka,!!! Kasę biorą kosmiczną a takie partactwo, Janusze lepiej by mi naprawili , niż renomowany serwis