79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 18:37
Salon - samochody nowe
Niestety klient jest traktowany jak "niewidzialny"....
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 20:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2021 08:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 17:14
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam krakowskie ...
... PGD, ul. Przewóz 34. W marcu 2019 miałam kolizję i skierowano mnie do serwisu ASO, w tym przypadku do PGD, naprawa z OC sprawcy. Po prawie 2 latach, przez prowizoryczną naprawę, został uszkodzony wąż od chłodnicy, bo osłona wentylatora została zamontowana uszkodzona, a wąż umocowany na trytytytce!!!!!. Serwis ucieka od odpowiedzialności. To nie jedyna rzecz, elementy niedopasowane, zderzak przedni zamontowany również prowizorycznie, nie na oryginalnych elementach, jak również prace lakiernicze na bardzo niskim poziomie. Dwukrotnie wracałam z poprawkami, bo np. nie wymieniono niektórych części, chyba licząc na to, że nie zauważę. Myślę, że warto nie sugerować się ASO, bo w tym przypadku nie ma to nic wspólnego z profesjonalizmem, a tym bardziej z jakąkolwiek uczciwością. Pseudoserwis i pseudomechanicy, tak to podsumuję. Skoro twierdą Państwo, że nie ma to związku to bardzo proszę o wyjaśnienie w jaki sposób element wewnętrzny uległ samoistnie zniszczeniu oraz został samoistnie zamontowany trytytytką? Tylko Państwo mieli ingerencję we wspomniany układ. Dodatkowo proszę o wyjaśnienie dlaczego po waszej ingerencji powstało uszkodzenie, a przed wizytą u was i przed zaistnieniem szkody, przez 11 lat nie było usterki? Polecam również zapoznanie się z podobną opinią p. Jana Nowaka sprzed 8 miesięcy, praktycznie tożsame działanie z waszej strony. To już świadczy odpowiednio o Państwa działalności. Z pewnością nie będę brała odpowiedzialności za Państwa niekompetencje i nieuczciwość przebiegu naprawy.
Użytkownik sieci
7 listopada 2020 03:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 września 2020 12:48
Salon - samochody nowe
Niestety nie mam ...
... lepszego zadania niż 2⭐. Bo samochód po naprawie idzie na reklamacje ☹️☹️
Użytkownik sieci
3 września 2020 18:10
Salon - samochody nowe
W 100% nie ...
... polecam. Kompletny brak zaangażowania pracowników a w szczególności pracującej tam Pani, która siedzi jakby była tam za kare.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 12:43
Salon - samochody nowe
Dziś po roku ...
... od naprawy bezgotówkowej z OC sprawcy okazało sie że pas przedni nie został wymieniony. Serwis wyszczególnił go jako wymieniony (koszt częsci 1100zł) a teraz przy serwisie klimy w innym zakładzie okazało sie że pas nie został wymieniony tylko poskładane na starym popękanym. Jakość spasowania części lakierowanych też średnia. Wstyd i hańba że takie dziadostwo w ASO. Pomijam fakt że aktualnie serwisujący auto mechanik sprowadził fabrycznie nowy taki element za 290zł.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 17:47
Salon - samochody nowe
Negatyw w pełni ...
... zasłużony. Otóż oddałem auto na naprawę lakierniczą maski, czekałem cierpliwie ponad tydzień na odbiór samochodu no i jakież było moje zaskoczenie gdy podczas odbioru na masce mojego samochodu ujrzałem zalakierowane śmieci plus niedolewki lakiernicze. Brawo za profesjonalizm, myślałem że oddając samochód do aso usługa zostanie wykonana na poziomie, niestety nie nic podobnego jest gorzej niż u "Janusza lakiernika z garażu". Oświadczam więc Panowie, że będziecie lakierowali to maskę do skutku aż nie będzie gładka jak aksamit i błyszcząca jak złoto. P.S Jeżeli jakiś cudem manager to czyta, to sygnalizowałem również pracownikowi, że mam wątpliwości co do sprawności układu wspomagania w samochodzie zastępczym. Mam tylko nadzieje, że nie wpłynie to na moje bezpieczeństwo na drodze.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 19:13
Salon - samochody nowe
Odradzam ten serwis. ...
... Dramat mówiąc delikatnie. Rok temu miałem stłuczkę przodem pojazdu, naprawa bezgotówkowa z OC. Między innymi chłodnice były zakwalifikowane do wymiany. Dzisiaj odebrałem samochód od znajomego mechanika z powodu nie działającej klimy. Okazuje się że chłodnice do wymiany bo pokrzywione i powodem usterki klimy była chłodnica wody która ruszając się przetarła węża od klimy. Z kolei chłodnica się ruszała ponieważ zaczepy miała urwane. A więc wniosek jest jeden: nie zostały wymienione na nowe po kolizji. O czasie naprawy nie będę się rozpisywać. Dramat serwis.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 18:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 16:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2020 11:51
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Mała poprawka lakiernicza na gwarancji trwała trzy tygodnie. Samochód malowany tego samego dnia co wydanie i oddany w gorszym stanie niż był... Trudno uwierzyć, ale jest to możliwe w przypadku tej firmy. A specjalnością tego zakładu jest specjalista d/s gwarancji rugający współpracowników tak aby klient słyszał. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 14:52
Salon - samochody nowe
Samochód trafił do ...
... servisu na wymianę zderzaka tył oraz nakładki klapy. Po odebraniu okazało się, że klapa nie jest spasowana z błotnikami oraz lampami. Różnica w szerokości szczelin widoczna gołym okiem. Kierownik servisu najpierw wmawiał, że wszystko jest dobrze, później że samochód tak wyjechał z fabryki, następnie w obecności niezależnego rzeczoznawcy stwierdził, że to wina siłowników klapy i jest na to akcja servisowa forda ( o czym ford nic nie wie - sprawdziłem telefonicznie w jego obecności ) by na końcu łaskawie poinformować, iż usuną usterkę. Informacja o gwarantowanej jakości wisząca na ścianie to ponury żart. Uwaga, kierownik czuje się jak to określa „prowokowany” kiedy zadaje mu się pytania i udowadnia brak jego kompetencji ;) ;) ;)
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 16:17
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba jakość ...
... wykonania naprawy blacharsko- lakierniczej. Trzy lata temu został pomalowany dach. Po założeniu bagażnika dachowego okazało się, ze lakier sie marszczy. Po zgłoszeniu reklamacji, moje roszczenia zostały uznane za słuszne przez pracownika serwisu. Niestety nie otrzymałem tej informacji pisemnie- mój błąd i nauczka na przyszłość. I tak po domaganiu się swoich praw jako konsument -chodziło o samochód zastępczy, reklamacja zostało odrzucona przez Kierownika Technicznego. Kierownik Teczniczny po "głębokiej" analizie odrzucił ją ( "zawiniły czynniki zewnętrzne" :D). Moim zdaniem jest to nieuczciwe i świadczy o braku jego kompetencji. Nie polecam niby sewis autoryzowany a parytaczą robote.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2019 08:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 11:10
Salon - samochody nowe
Auto było na ...
... naprawie blacharsko - lakierniczej. W związku ze skandalicznie złym wykonaniem usługi nie zostało odebrane. W końcu odebrane i... okazało się, że elementy nie zostały dokładnie wypolerowane. Kolejna wizyta i wskazanie miejsc do poprawy. Po odebraniu auta okazuje się, że wymagane są dalsze poprawki. DRAMAT. EDIT: po kolejnych poprawkach w serwisie stwierdzono, że trzeba lakierować jeszcze raz. W efekcie auto stało w serwisie 3 tygodnie i kilkukrotnie było na "poprawkach". DRAMAT x2
Użytkownik sieci
10 listopada 2019 20:55
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis blacharski z jakim miałem do czynienia.
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 14:13
Salon - samochody nowe
Odradzam, nie dość ...
... że nie wymienili wszystkich elementów to w dodatku zrobili dziurę w tapicerce. O wszech obecnym brudzie w samochodzie nie wspomnę. Farba na elemencie który był malowany ścięta - ponowne malowanie. Nigdy więcej grupy PGD !!! Jak nie chcesz mieć bardziej uszkodzonego samochodu jak przed naprawą wybierz inny warsztat!!
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 13:33
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki ...
... kiedykolwiek spotkałem. Likwidacja szkody (rozbita szyba) z AC? Oględziny za 3 tygodnie, potem 3 tygodnie czekania na szybę i dopiero wymiana. O samochodzie zastępczym w ogóle nikt nie chciał rozmawiać. Dodajmy że pan z serwisu w ogóle nie chciał rozmawiać, 5 prób kontaktu podjętych przeze mnie + dwa razy inni pracownicy przekazywali żeby do mnie oddzwonił, ale bez skutku. Sprawę przekazałem do innego serwisu, i szkoda będzie usunięta w 48h od zgłoszenia. Serwis w Krakowie to dramat!