79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 14:06
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga klienta ...
... i organizacja pracy zakladu. Co najmniej przez 10 lat nie mialem tak zlego doswiadczenia z pracownikiem firmy. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
30 maja 2019 13:22
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Naprawa z OC sprawcy, ciągnie się już 2 miesiące. Brak kontaktu, przydzielona osoba kontaktowa nie raczy oddzwaniać na telefony, obietnice, ze ktoś zadzwoni, oczywiście nikt nie dzwoni. Mimo, że to najbliższe ASO to w życiu juz więcej z niego nie skorzystam.
Użytkownik sieci
25 maja 2019 13:02
Salon - samochody nowe
Partacze przez duże ...
... P !! Samochód oddany do naprawy gwarancyjnej błotnika - efekt widać dokładnie na zdjęciu, zapylone drzwi, pełno śmieci, niewypolerowany lakier na malowanym elemencie, odciecie lakieru bez odpowiedniego przejścia, struktura lakieru zupełnie inna niz na pozostałych elementach, samochód zwracany po naprawie brudny. Pomimo brudu wszystkie niedociągnięcia widoczne jak na dłoni. Może to jest polityka PGD żeby oddać klientowi brudne auto, może wtedy się nie zorientuje. Przy poprzedniej naprawie blacharskiej było tak samo, samochód musiał zostać na kolejny tydzień żeby poprawić wszystkie niedociągnięcia. Nie wiem w jaki sposób taka firma otrzymuje autoryzację Ford, skoro według mnie nie spełnia żadnych standardów.
Użytkownik sieci
2 maja 2019 11:10
Salon - samochody nowe
Brak informacji że ...
... dojazd od innej ulicy. Nawigacja prowadzi pod inny adres.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2019 09:50
Salon - samochody nowe
Strata czasu, pracownicy ...
... magazynu nic nie wiedzą zero pojęcia o sprzedawanym asortymencie. Czekając na fakturę czekałem 1 godzinę. Części serwisując w tej placówce są używane i regenerowane do nowych aut. Nie polecam tej firmy jeden wielki przekręt
Użytkownik sieci
20 marca 2019 20:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam po ...
... pierwsze długi okres oczekiwania na oględziny ponad tydzień. Po ogledzinach ustalony termin naprawy za miesiąc. Mija miesiac nie ma auta zastępczego więc czekam znowu tydzień brak informacji. Po kolejnym tygodniu oczekiwania i telefonu od Pana Zbyszka straciłem cierpliwość. Już wiem dlaczego taka ogólna ocena. Dramat
Użytkownik sieci
20 marca 2019 10:59
Salon - samochody nowe
Strasznie długo czas oczekiwania na zlecenie, słaby kontakt
Użytkownik sieci
2 marca 2019 06:53
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nic, co można dodać do samej naprawy samochodu, ale wykonanie tej czynności zajęło bardzo dużo czasu. Dodatkowo wynajęty samochód był brudny na zewnątrz i wewnątrz. I ten ostatni komentarz od personelu "Twoje ubezpieczenie obejmuje tylko 4 dni wypożyczenia samochodu, zajęliśmy pozostałe dni". Co to było? Samochód należy naprawić w ciągu tych 4 dni, ponieważ był to mały rys. Zasadniczo nie jest zalecane. (Wersja oryginalna) Nothing to add on the car fix itself but it took very long to get it done. Additionally rented car was dirty outside and inside. And this final comment from a personnel "your insurance covers only 4 days of car rental, we've took on us the remaining days". What was that? Car should be fixed in these 4 days as it was tiny scratch. Basically not recommended.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 15:35
Salon - samochody nowe
No niestety nie ...
... mogę napisać wiele dobrego. Na tę stację namówiła mnie pani na infolinii PZU, że to warsztat z nimi współpracujący w przeciwieństwie do salonu, w którym samochód kupiłem. Chciano naciągnąć mnie na 800zł, będące różnica między kwotą brutto a netto (którą wypłaca ubezpieczyciel - stłuczka była nie z mojej winy, więc dlaczego ja miałbym cokolwiek płacić???). Ostatecznie zdecydowałem się na "moje" ASO, żadnego VATu nie musiałem dopłacać, naprawa poszła szybko i sprawnie.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 13:51
Salon - samochody nowe
Drogo i słabi fachowcy
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 15:53
Salon - samochody nowe
Zostałem potraktowany przez ...
... pana jak ostatni szmaciarz, generalnie proponuje się zastanowić nabywają jaki kolwiek samochód w PGD , panu ( na stanowisku naprawy gwarancyjne) pisze z małej litery z powodu braku jakiego kolwiek szacunku wobec niego )najwidoczniej się już spieszylo do domu była godz 14 więc pokazał mi kto tu jest panem i wypunktował moje słabe strony tzn brak w książce adnotacji o serwisie nadwozia o czym nie byłem poinformowany przy okazji przeglądów na Jasnogorskiej , ot czego facio tu chcesz podpisales? Podpisales więc spadaj na drzewo
Użytkownik sieci
3 grudnia 2018 19:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 07:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 12:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 17:46
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... tragicznym poziomie. Absolutnie nie polecam do realizacji napraw. Serwis nie chce współpracować z ubezpieczycielem, wykręca się od sporządzenia kosztorysu napraw. Po ponad miesiącu oczekiwania na reakcję ze strony PGD Naprawy Nadwozi postanowiłem skorzystać z usług innego warsztatu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2018 10:29
Salon - samochody nowe
Słabi fachowcy😞
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 19:48
Salon - samochody nowe
Najgorszy i najmniej ...
... profesjonalny zakład blacharsko lakierniczy w jakim byłem.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2018 18:02
Salon - samochody nowe
Naprawili jedno, zepsuli ...
... drugie. Długi czas oczekiwania na naprawę i czas samej naprawy. Drobna naprawa blacharska - czas realizacji ponad tydzień. Nie dali samochodu zastępczego. Lepiej omijać to miejsce.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2018 10:12
Salon - samochody nowe
Kiepski warsztat długie terminy.
Użytkownik sieci
20 marca 2018 21:15
Salon - samochody nowe
DYSKRYMINACJA KOBIET. Standard ...
... obsługi klienta poniżej dopuszczalnego poziomu. Niemiła, opryskliwa obsługa,czułam się traktowana 'z góry', nie otrzymałam żadnej pomocnej informacji, na większość pytań padała odpowiedż 'takie mamy procedury'. Informację na stronie www, że 'nasi doradcy zaproponują najefektywniejszą ścieżkę likwidacyjną' można włożyć między bajki otrzymując odpowiedzi w stylu 'a to sobie Pani może sama wyjaśnić z ubezpieczycielem'. Jestem kobietą, nie doktoryzowałam się z likwidacji szkód, ale uważam, że mam prawo zadawać pytania, oczekiwać uprzejmych odpowiedzi i wytłumaczenia procesu oraz zaproponowania rozwiązania. Nieststy nie w PDG Kraków ul.Przewóz.