83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 15:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 14:05
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Potrzebował płynu przekładniowego, Sylvester mówił po angielsku i był w stanie mnie rozwiązać. (Wersja oryginalna) Needed transmission fluid, Sylvester spoke English and was able to sort me out.
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 09:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 października 2018 11:56
Salon - samochody nowe
Robię tutaj corocznie ...
... przegląd techniczny auta. Profesjonalnie, szybko i miło...👍🤝
Użytkownik sieci
21 października 2018 11:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2018 11:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 października 2018 23:24
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
17 października 2018 16:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2018 08:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 października 2018 12:00
Salon - samochody nowe
Normalny jak dealer. Raz się uda raz nie.
Użytkownik sieci
15 września 2018 22:26
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
6 września 2018 07:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... nikt nie chce rozmawiac z klientem chodzisz po salonie 10 min. Bez sensu i ogladasz samochody i nikt do ciebie nie podejdzie . Serwis i ich doradztwo dtamatyczne chcesz oryginalne czesci a sprzedadza ci sredniej klasy zamienniki i policza jak za oryginały . NIE POLECAM ANI SALONU ANI SERWISU
Użytkownik sieci
2 września 2018 13:02
Salon - samochody nowe
Świetna i profesjonalna ...
... obsługa. Szybkie i bezproblemowe rozwiązanie mojego problemu z autem,. Polecam
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 15:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 18:28
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i fachowe doractwo
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 21:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 19:02
Salon - samochody nowe
Auto naprawili 2 ...
... tygodnie i oddali w częściach a kase policzyla i oczywiście dalej zepsute plus naciagneli mnie na używane części inny serwis w dwa dni usunął usterkę i do dziś ciszę się z auta . Nie polecam bajkopisarze jak się zajedzie niestety nie mogę napisać wszystkiego ale zdała od nich.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 12:57
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lipca 2018 22:27
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo ...
... niskim poziomie. Na obietnicach się kończy. Pierwsza sprawa Oddałem samochód do naprawy. Zepsuta klamka bagażnika w samochodzie Hyundai i30. Pani Agnieszka z działu serwisu poinformowała moją żonę, że koszt naprawy będzie wynosił około 150 zł. Po naprawie okazało się, że jest to cena bez robocizny. Cena za naprawę wzrosła do 350 zł. Myjąc samochód zauważyłem, że dolne listwy pod przednią i tylnią tablicą rejestracyjną zostały zamienione na Inter Car Nowak Shell Helix (plus numer telefonu) i tym samym reklamuję za darmo serwis samochodowy oraz olej Shell Helix, a oddałem samochód jedynie do naprawy klamki. Oczywiście czym prędzej udałem się do serwisu, zapytałem dlaczego poprzednie listwy zostały usunięte, dlaczego nie zostałem zapytany czy wyrażam zgodę na naklejki reklamowe na MOIM samochodzie. Może obniżenie rachunku za reklamowanie salonu? W sumie to nie chce mi się pisać jakie były odpowiedzi na moje pytania, ale ostatecznie Pani Agnieszka poprosiła o mój adres zamieszkania i powiedziała, że wyśle listwy bez naklejek. No i zgadnijcie czy listwy zostały do mnie wysłane? Druga sprawa Na kilka dni przed "aferą naklejkową" byłem w salonie zainteresowany samochodem o trochę większych gabarytach. Potrzebuję zamontować 3 foteliki w drugim rzędzie. Pani Agnieszka z działu konsultancje w sposób profesjonalny informowała mnie o technicznych właściwościach samochodu Tucson, zainteresowałem się tym modelem. Poprosiłem o wycenę w dwóch wariantach (raty lub wynajem). Pani Agieszka zapisała do mnie numer telefonu oraz adres mailowy, sama zaproponowała że wyślę ofertę w poniedziałek (byłem w sobotę). No i zgadnijcie czy oferta została do mnie wysłana na adres mailowy? (sprawdzałem, w spamie - nie ma) Nieprofesjonalna obsługa w jednym i drugim dziale, a dodatkowo widzę, że same relacje pomiędzy pracownikami nie należą do najlepszych. To dało się wyczuć podczas pobytu w salonie. Ale, żeby nie wszystko było na "NIE" 1. Klamka bagażnika została naprawiona 2. Termin został dotrzymany 3. Mam bardzo blisko do serwisu 4. Może spróbuję tej pysznej kawy, którą tak poleca Pani Agnieszka z działu serwisu w jednej z poprzednich opinii
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 14:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek