83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 09:08
Salon - samochody nowe
Po wczorajszej wizycie ...
... w tym serwisie straciłem do nich całkowite zaufanie. Auto Hyundai i20 (jak i kilka innych) zakupione u nich w salonie i serwisowane zgodnie z harmonogramem przeglądów gwarancyjnych. W aucie została zainstalowana instalacja gazowa w innym warsztacie, ale przeglądy gwarancyjne były robione u nich i pobierane za nie nie małe opłaty (w załączeniu zdjęcie z przeglądu po 55 tys gdzie został wymieniony tylko olej i filtr przeciwpyłkowy). W momencie gdy pojawił się problem z autem (silnik zaczął pobierać nie małe ilości oleju) to wtedy serwis poinformował mnie, że auto utraciło gwarancje ze względu na zamontowaną instalacje gazową (i to może można zrozumieć - takie warunki gwarancji), ale nie to, że jak było z autem wszystko w porządku to wtedy przeglądy gwarancyjne były robione i nikt nie informował mnie, że gwarancji już to auto nie ma.
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 18:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2020 12:12
Salon - samochody nowe
Samochody używane w cenach nowych.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 11:02
Salon - samochody nowe
Szukam nowego auta ...
... kompaktowego i byłem odwiedzić salon Hyundaia na Zakopiańskiej. Przed wizytą poczytałem cenniki i specyfikacje na stronie hyundai.pl. Po paru godzinach czytania wieczorem miałem większą wiedzę niż pracownik salonu Mateusz. Nie wiedział w której wersji wyposażenia są tylne czujniki parkowania, kamera cofania itp. O jakimkolwiek głębszym zrozumieniu mechanizmów działania aut nie było mowy. Po co przychodzić do salonu do "specjalistów", kiedy więcej można wyczytać na stronie internetowej?
Użytkownik sieci
9 listopada 2019 08:18
Salon - samochody nowe
Nie nie nie ...
... naprawiajcie tam auta bo jedno naprawią a radio rozwalą szybkę udeżyli i teraz nie chcą się przyznać i mi teraz wylewa się a i bez mojej wiedzy wymienili mi oprawki na tablicę rejestracyjne z swoim napisem dramat nawy teraz za darmo tam nic w życiu nie będę naprawił a nawy auta tam nie kupię nawet jak by dawali za darmo
Użytkownik sieci
8 października 2019 11:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 września 2019 18:52
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalna, a ...
... w zasadzie chamska obsługa sprzedawcy Mateusza Woźniaka. Wczoraj umówiłem się z tym sprzedawcą na jazdę próbną. Po przyjeździe o wyznaczonej godzinie Woźniak powiedział, że teraz nie może, bo coś tam i umówiliśmy się na dzisiaj. Dzisiaj po przyjeździe powiedział, że auto zostało sprzedane. Bardzo w to wątpię, a jakby nawet, to klienta trzeba telefonicznie powiadomić.
Użytkownik sieci
12 września 2019 10:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2019 12:51
Salon - samochody nowe
Totalne nieporozumienie 🙉 ...
... 🙊🙈!!! Nigdy więcej kupowania samochodu w tej firmie! Brak dotrzymania obiecanego terminu odbioru auta (tydzień po deklarowanej dacie)😡. Brak obiecanej rekompensaty za spóźnienie👎. Brak rekompensaty za odwołany urlop (prowadzę firmę i musiałem przez to zostać o tydzień dłużej aby wywiązać się ze zobowiązań do swoich Klientów...)😡. Najśmieszniejsze to to że handlowcy sprzedający samochody nie znają ich🙊🙉🙈 Na jeździe testowej dowiadują się od klienta jakie ma rozwiązania dany model - I20 sam zwieksza obroty przy zwalniania sprzęgła...😂 Po jeździe testowej brak kuponu do programu "przyjdź na jazdę testową i wygraj Hyundaia"🤔👎🙉 Hyundai Polska dla grup zawodowych kupujących samochody narzuca w którym salonie muszę kupić auto do swoje firmy 😡🙉 - to nadaje się do Rzecznika Praw Konsumenta...🤔 Myślę, że wystarczy aby tą firmę omijać możliwe szerokim łukiem. Są jeszcze inne salony, których pracownikom się chce!
Użytkownik sieci
6 września 2019 10:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 05:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 14:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 12:20
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnej obsługi ...
... jak mówią że oddzwonia to nieoddzwonią porażka
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 23:56
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... samochodu tucson, nie było samochodu dostępnego do jazdy próbnej,zostawilemnomer telefonu do kontaktu minął miesiąc nikt się nie skontaktował porażka.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 20:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam, ma ...
... prośbę do pompowania koła, aby zgasł nieszczęsny czujnik ciśnienia usłyszałem, że jest tylko jeden mechanik i trzeba poczekać 3 godziny. Za to w dziale serwisu siedziało 4 Panów zapatrzonych w monitory. A regulacją ciśnienia porwała by 3 min.
Użytkownik sieci
30 marca 2019 12:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2019 20:08
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !! ...
... Samochód wjeżdża w idealnym stanie na przegląd serwisowy gwarancyjny, a wyjeżdża z uszkodzonymi progami.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 12:14
Salon - samochody nowe
Słabo, bardzo słabo. ...
... Chciałem zamontować centralny zamek, do Hyundaia i20. Uniwersalne zamki nie podchodzą, bo linki są w pancerzu od klamki do zamka. Zadzwoniłem powiedziałem jak wygląda temat itp po czym pan z serwisu powiedział: - proszę przyjechać. Założymy. Po prawie trzech godzinach, pan podchodzi do mnie i mówi: - nie da się, bo linki są w pancerzu, od klamki do zamka. Trzymając w ręku pudełko z najprostszym uniwersalnym zamkiem. Spodziewałem się po serwisie większego profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 16:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 stycznia 2019 22:15
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne podejście ...
... do klienta przez kierownika serwisu. W sprawach skomplikowanych pan wogole nie chce pomóc klientowi tylko wymadrza się i odsyła sprawę do innych salonów. Brak kompetencji jak na takie stanowisko.