84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 18:52
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam ...
... serwisu blacharsko-lakierniczego. Naprawa szkody nie została wykonana poprawnie. Ponadto nie zostały wymienione elementy z kosztorysu oraz jeden z elementów nie został naprawiony. Po dość niemiłej rozmowie, udało się wynegocjować poprawę naprawy lakierniczej. Obsługa klienta w serwisie zostawia wiele do życzenia, brak jakiejkolwiek skruchy, obcesowe traktowanie klienta, czy oburzenie na prośbę o osuszenie auta po naprawie lakierniczej, celem weryfikacji ponownej naprawy.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 18:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... blacharsko-lakierniczego. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Zostaliśmy traktowani bardzo obcesowo, a wręcz oszukani. Poinformowano nas że samochód jest gotowy po naprawie a na miejscu zastaliśmy samochód, który wyglądał gorzej niż przed szkodą. Na drzwiach było mnóstwo wtrąceń, na błotniku był zaciek i pozostał ślad po odcięciu wyczuwalny pod palcem. Struktura nowo położonego lakieru znacząco się różniła od tej na reszcie samochodu. Wisienką na torcie był niezrobiony zderzak i niewymieniony kołpak mimo tego że był uwzględniony w kosztorysie. Doradca wraz z mistrzem serwisu byli gotowi oddać auto w tym stanie. Po negocjacjach udało się wywrzeć na nich poprawę naprawy. Po ponownym wstawieniu auta do serwisu, próbowano oddać auto mokre. Na prośbę o jego osuszenie spotkaliśmy się z bardzo opryskliwym podejściem. Na pytanie o rekompensatę spotkaliśmy się oburzeniem po stronie doradcy. Obiecano nam kontakt w tej sprawie, ale jak dotąd nikt się nie odezwał pomimo upływu prawie dwóch tygodni.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 12:38
Salon - samochody nowe
Samochód umówiony na ...
... konkretną godzinę, ale czwórka panów z obsługi na recepcji odsyła w opryskliwy sposób od biurka do biurka, zanim się upewnisz ze to tu właśnie masz czekać. Czekam na przyjecie do biurka pol godziny. Nie polecam ekipy pierwszego kontaktu i organizacji pracy. Bez porównania z Połczyńską gdzie serwisuje auto 9 lat.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2022 08:26
Salon - samochody nowe
Drogo!!!!!! Doradcy sfokusowani ...
... na ofertę serwisu. Wszelkiego rodzaju promocje polecane przez mopar są kwestionowane a tym samym demonstrowanie niechęci do możliwości ze skorzystania.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 18:55
Salon - samochody nowe
Obsługa słaba.
Użytkownik sieci
14 maja 2022 11:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 maja 2022 14:50
Salon - samochody nowe
Porażka, brak szacunku ...
... dla czasu klientów. Serwis umawia wizyty kilku klientów na tę samą godzinę przez co kolejka oczekujących robi się długa i czasochłonna (czas oczekiwania na zostawienie samochodu to ponad 40-50 minut). Po co w ogóle umawiać się na konkretną godzinę, skoro i tak trzeba czekać.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 18:18
Salon - samochody nowe
Serwis nie wykonał usługi w odpowiedni i sposób.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 18:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 13:32
Salon - samochody nowe
Wykonywałem przegląd gwarancyjny ...
... auta i jedną naprawę gwarancyjną, raczej nie mogę polecić tego serwisu. Technik przyjmujący auto od początku będzie chciał z Was zrobić głupka 😊 Drugi przegląd gwarancyjny wykonałem w Euromobil i zarówno obsługa jak i serwis zdecydowanie lepsze od tego miejsca.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 18:14
Salon - samochody nowe
Pan obsługujący bardzo ...
... miły i elokwentny ale usługa trwała długo .Auto zostało też tam porysowane.Fakt że zrobili to ze swojego ubezpieczenia ale ja straciłam dwa dni na odbiór samochodu .
Użytkownik sieci
21 listopada 2021 16:51
Salon - samochody nowe
Bardzo niedokładna praca ...
... serwisu blacharsko-lakierniczego. Dwa polakierowane elementy miały zupełnie inny odcień niż fabryczny i taki dwukolorowy samochód przygotowano do wydania. Reklamację przyjęto po czym polakierowano kolejne elementy, w tym cale drzwi które nie uległy żadnemu uszkodzeniu. Kolor nadal się różnił, ale teraz już na 3 elementach. W dodatku spasowano je niedokładnie, pozostawiono ślady lakieru na gumowej uszczelce. Grubość lakieru na niektórych elementach przekraczała 300 mikronów. Samochód do kolejnej poprawki lakierniczej przyjęto dopiero po kontakcie leasingodawcy z serwisem. Po 3 podejściu odcień w końcu się zgadzał ale słupek po cieniowaniu wymagał polerki. Za każdym razem dobranie lakieru trwało kilka tygodni. W sumie samochód z powodu 2 elementów wymagających lakierowania spędził w warsztacie w sumie prawie 3 miesiące. Gdyby nie moja skrupulatność o części niedoróbek dowiedziałbym się dopiero przy próbie sprzedaży auta. Szkoda nerwów.
Użytkownik sieci
17 listopada 2021 23:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Musiałem zmienić opony zimowe. Umówiłem się na tydzień przed przyjazdem, w dniu przyjazdu (16.11.2021) Zdałem sobie sprawę, że mam ważne spotkanie w pracy i będę potrzebował może 30 minut na spóźnienie. Dzwonię i pytam, czy mogę przesunąć wizytę o 30 minut? Odpowiedź, którą dostałem była prosta, nie możemy tego zrobić, jeśli nie przyjdziesz na czas, tracisz wizytę. Powiedziałem dobrze, przełożyłem spotkanie i idę tam. Przybyłem dokładnie na czas, wszystko w porządku i dobrze, aż tutaj. Ktoś bierze mój samochód i wjeżdża do serwisu, podczas gdy ja kazano mi cierpliwie czekać na sofie w strefie dla klientów. Po 10 minutach ktoś mi mówi, że praca będzie opóźniona z jakiegoś powodu (dla mnie opóźnienie może około 30 minut). Zwykle ta praca trwa około 2 godzin. Byłem tu wcześniej. Muszę wspomnieć, że przybyłem tutaj o 16:00! Moje opony zostały wymienione i samochód otrzymałem gotowy o 20:00!!!! A więc zmiana opon zajęła dziś 4 godziny!!! Przyjeżdżam do domu i przypominam sobie, że moja kamera samochodowa wciąż działa w samochodzie. Patrzę na wideo i zgadnij co. Ktoś wziął samochód i zaparkował go na platformie, aby dać mi wrażenie, że będą nad nim pracować. Co się właściwie stało, samochód stał tam przez 2 godziny bez żadnej pracy. Po 2 godzinach, o 18:05 ktoś bierze samochód i ustawia go na odpowiednią platformę, gdzie faktycznie zaczyna zmieniać opony. Wszystkie są nagrywane i mam dowód, że tak właśnie się stało. Zadzwoniłem i zapytałem, czy mogę przełożyć moją rezerwację, powiedziano mi, że nie! Nie polecam tej usługi, to był żart! Nie wrócę tu ponownie! (Wersja oryginalna) Had to change my winter tires. Made an appointment 1 week before coming, on the day of the arrival (16.11.2021) I realized I have an important meeting at work and I would need perhaps 30 minutes to be late. I am calling and I asked, could I please delay my appointment by 30 minutes? The answer I got was simple, we cannot do that, if you do not come on time you're losing your appointment. I said fine, I postponed my meeting and I go there. I arrived exactly on time, all fine and good until here. Someone takes my car and drives inside the service while I was told to wait patiently on the sofa inside the customer area. After 10 minutes someone tells me the work will be delayed for some reason (for me delayed maybe around 30 minutes). Usually, this work takes about 2 hours. Been here before. I need to mention I arrived here at 16:00! My tires were exchanged and I received my car ready at 20:00!!!! So, for changing tires, today it took 4 hours!!! I arrive at home and I remember I have my dashcam still running in the car. I check on the video and guess what. Someone took the car and parked it on a platform to give me the impression they will work on it. What actually happened, the car was sitting there for 2 hours without any work being done. After 2 hours, at 18:05 someone takes the car and moves it to the right platform where they actually start changing the tires. All are recorded and I have proof this is what exactly happened. I have called and asked if I can postpone my booking, was told no! I don't recommend this service, was a joke! Will not return here again!
Użytkownik sieci
26 października 2021 19:17
Salon - samochody nowe
Mam "przyjemnosc" serwisować ...
... tam samochod służbowy. Ostatnio byłem na akcji serwisowej na którą dostałem wezwanie od dystrybutora samochodu (był tam numer VIN). Po wcześniejszym umówieniu się na termin czekałem ponad 40 minut na sprawdzenie przez serwis, czy samochod którym jeżdżę jest zakwalifikowany do akcji serwisowej (sprawdzenie polegało na weryfikacji w bazie po numerze VIN). Gdyby nie moja interwencja to sprawdzanie trwało by znacznie dłużej. Pracę serwisowe trwały okolo 30 minut. Moim zdaniem organizacją pracy serwisu na poziomie odbiegającym od tego jak podobne serwisy funkcjonują. Zastanawiam się dlaczego nie jest weryfikowana kwalifikacja pojazdu do akcji serwisowej przed umówieniem się na przyjazd do serwisu. Niedługo kolejna wizyta w serwisie - mam nadzieję, że tym razem będę mógł dac 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
1 października 2021 11:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam nie ...
... dość że samochód stał miesiąc termin odbioru przesuwany z tygodnia na tydzień a i tak musiał jeszcze wrócić na poprawkę bo był źle spasowany zderzak a z poprawki też ma wrócić do następnej poprawki porażka nie polecam
Użytkownik sieci
1 września 2021 18:18
Salon - samochody nowe
Fatalna nieprofesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
1 września 2021 08:19
Salon - samochody nowe
Z tak niedokładna ...
... robota serwisu samochodowego jeszcze nie mialam do czynienia 1. Element plastikowy pod deska rozdzielcza zostal wyjety aby podpiac komputer - zostal on zainstalowany w nieprawidlowy sposob - smietniczek wypada oraz caly element nie zostal solidnie zamocowany i rusza sie. 2. Uszkodzona w wypadku klapa bagaznika zostala naprostowana natomiast odprysk lakieru nie zostal naprawiony. 3. Niepowazne podejscie do klienta. Na dzien przed Zadzwonilam ustalic godzine odbioru auta i wtedy dopiero zostalam poinformowana ze auto bedzie jednak do odbioru w nastepnym tygodniu. Nadmieniam ze wszelkie numery kontaktowe zostawilam, wlasnie na takie sytuacje. Nie polecam, żałuję ze wybor padl wlasnie na ten serwis.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 10:11
Salon - samochody nowe
Totalna porażka i ...
... amatorka. Samochód stoi miesiąc, brak jakiejkolwiek informacji co z autem. Po dodzwonieniu się na BOK dwa razy, proszę o kontakt serwis, dalej nic. Dowiaduję się od pracownika(któy wrócił z urlopu 2tyg.). Że nikt do auta nawet nie zajrzał, zdenerwowany zlecam odbiór auta nienaprawionego, przy czym mój pracownik odbierający auto, słyszy pretensje, dlaczego tak późno :D. Nagle olśnienie, dowiaduję się, że stacyjka do wymiany, więc auto zostawiam, bo mają potwierdzić, potem jednak, że akumulator do wymiany. Ok zlecam i wymieniam. Auto nadal niesprawne. Po oddaniu do innego serwisu, dowiaduję się, że stacyjka jednak nie działa. 5tyg stracone, auto niesprawne, wymieniony bez potrzeby akumulator. Zero przepraszam. STANOWCZO NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2021 19:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 czerwca 2021 16:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki